معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های درسی | آموزش زبان | هنری | فنی و مهندسی
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 8:33 | بازدید : 46 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

کتاب خلاقیت‏ های تدریس در الگویابی و تقارن ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

گردآوری و تالیف: جواد ساعی و زهرا ساعی

 

متاسفانه اکثر دانش آموزان ریاضی را درسی دشوار می‌انگارند که باید آن را با نشستن در کلاس‌های کاملا انتزاعی و پیچیده فرا گیرند. در این کتاب نویسنده  به عنوان یک معلم ابتدایی و علاقه‌مند به جذابیت‌های ریاضی تصمیم گرفته تا ایده‌های جالب، به روز و جهانی برای آموزش، تدریس، ارائه فعالیت‌های تکمیلی، ارائه تکلیف و همچنین ارزشیابی را در حوزه‌های مختلف ریاضی ابتدایی جمع‌آوری نماید.

کتاب حاضر، در دو بخش مختلف الگویابی و تقارن، به ایده‌های جالب و آسانی که موجب خلاقیت در تدریس معلم و یادگیری آسان‌تر، دقیق‌تر و شیرین‌تر دانش آموز است؛ شکل گرفته است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب خلاقیت‏ های تدریس در الگویابی و تقارن

 

کتاب زبان تخصصی فیزیک ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: نگین رسولی

 

امروزه اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست. با توجه به پیشرفت روز افزون علم، قابلیت دسترسی به متون ترجمه شده کاهش می‌یابد و برای همگامی با این پیشرفت، ناگزیر به استفاده از متون اصلی هستیم. به علاوه اینکه، این درس یکی از موارد امتحانی مهم در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترا محسوب می‌شود و نقش تعیین کننده‌ای در رتبه‌ی کل دانشجویان ایفاء می‌کند. امید است کتاب حاضر که بدین منظور مهیا گردیده است، دانشجویان را در پیمودن این مسیر، همراهی کند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب زبان تخصصی فیزیک

 

کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

ترجمه و گردآوری: مهتاب افسری

 

اولین گام در یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با موضوعات عمومی و گسترده زبان است. از جمله صحبت راجع به خود، مکالمات ابتدایی در حد احوالپرسی، آشنایی اولیه با بیان احساسات و بنابراین اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را به صورت خود آموز دارید، کتاب پیش رو برای شما بسیار مناسب خواهد بود.  کتاب Studio d در سطوح مختلفی از زبان آلمانی از A1 تا B1 را در برمی‌گیرد و یکی از قوی ترین و بهترین کتابهای موجود برای یادگیری زبان آلمانی می‌باشد که از ساختار و نظم خاصی برای یادگیری گام به گام آلمانی پیش می‌رود. این کتاب راهنما، کتاب مناسبی برای زبان آموزانی هست که فرصت زیادی برای کلاس ندارند و ترجیح می‏دهند که به صورت خودآموز شروع به یادگیری زبان کنند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی

 

کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگریه بازیکن ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مؤلفین: محمد خلیلی و استاد على عابدى

 

هنر آرایشگری یه بازیه و ما یه بازیکن و در بازی، تمرین، رکن اصلی پیشرفت محسوب می شود. نویسندگان  با هدف برای بالا بردن سطح آرایشگری کشور این کتاب را با زبانی روان و ساده به رشته تحریر درآورده اند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگریه بازیکن

 

کتاب دانش پیشرفته پرواز انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف و ترجمه: خلبان حامد مسعودی فر و خلبان مرتضی عبدشریفی

 

این کتاب از شش بخش تشکیل شده است که ابتدا از مبانی مربوط به شناخت هواپیما شروع می‏ شود و به تدریج با مباحث تجربی پرواز و آشنایی با سیستم‏ های هواپیما و همچنین اصول ناوبری به اتمام می‏رسد. همچنین در نگارش این کتاب سعی بر این بوده که اصطلاحات تخصصی مربوط به پرواز دستخوش کمترین تغییرات باشد و از اصطلاحات به زبان اصلی استفاده شود.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب دانش پیشرفته پرواز

 

کتاب تورات موسی ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

برگردان: سیاوش فاتحی

 

این کتاب برگردانی است از شش بخش نخست the bible NRSV ویراسته zaine Ridling می باشد. این برگردان با قلمی ساده و روان به تحریر در آمده که برای همگان قابل فهم باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب تورات موسی

 

کتاب انجیل بارنابا ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

برگردان: سیاوش فاتحی

 

این کتاب برگردانی است از متن انگلیسی انجیل بارنابا که لانزدال و لورا راگ (Lonsdale and lorua ragg) آنرا پدید آورده اند. این برگردان با قلمی ساده و روان به تحریر در آمده که برای همگان قابل فهم باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب انجیل بارنابا

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های علمی | عمومی | ادبیات | حقوق)
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 8:32 | بازدید : 42 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

کتاب آداب معاشرت برای مدیران انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

انسان بر اساس ادراک خود تصمیم می‌گیرد. ادراکات و برداشت‌های ذهنی دنیای اطراف ما را شکل می دهند. ادراکات انسان‌ ریشه در فرهنگ دارد و هر فردی تحت تأثیر محیط‌های فرهنگی مختلف از خانواده، سازمان تا فرهنگ ملی قرار دارد. هر فرهنگی مختصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد. تعامل با هر فرهنگ مستلزم شناخت آن فرهنگ، آداب و رسوم و سپس برخورد برنامه‌ریزی شده با آن است. کتاب “آداب معاشرت برای مدیران” راهنمای آداب معاشرت و تعاملات اثربخش با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها است. پیش‌زمینه‌ی برنامه‌ریزی برای تعاملات اثربخش، کسب اطلاعات و آگاهی است. این کتاب، اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در خصوص آداب معاشرت موثر ارائه می‌دهد، به نحوی که از طریق آن می‌توانید تعاملات خود را در محیط‌های مختلف برنامه‌ریزی و کاملاً سنجیده عمل نمایید.

در این کتاب با پوشش مناسب جلسات مختلف آشنا می‌شوید که در فرهنگ‌‌های گوناگون معانی مختلف دارند. همچنین، یاد می‌گیرید هر رنگی در هر کشور نماد چه چیزی است و چه رنگ‌هایی را در جلسات نباید پوشید. می‌آموزید کدام اعمال در کشورهای مختلف بی‌احترامی یا حتی توهین تلقی می‌شود. فرا می‌گیرید در عین رسمیت، به عوامل غیررسمی تعاملات خود توجه کنید. با یافته‌های جدید علم روانشناسی صنعتی و سازمانی، زبان بدن، جذابیت‌های ظاهری و کاریزماتیک، با جذبه صحبت کردن و معانی که می‌توان با آن‌ها منتقل کرد؛ آشنا می‌شوید.  خواهید آموخت برای متقاعد کردن طرف مقابل چه چیزهایی حائز اهمیت است. یاد می‌گیرید از طریق یافته‌های علمی بازاریابی حسی، فضای فیزیکی جلسات و نشست‌های خود را به تأثیرگذارترین شکل ممکن تغییر دهید و پیروز مذاکرات باشید.

در کتاب “آداب معاشرت برای مدیران”خواهید دید، چطور می‌توانید با تغییر عادات بد، رعایت نکات مثبت و پسندیده، استفاده از تکنیک‌های مختلف در محیط کار، دیدگاه، و ذهن دیگران را در راستای مناسب تغییر دهید و موقعیت شغلی خود را ارتقاء بخشید. این کتاب دارای نکات ارزشمندی است که می‌تواند برای مدیران و مسئولان در تمامی بخش‌ها، دیپلمات‌ها، سفرا و کاردارهای فرهنگی، استادان دانشگاه، مربیان ورزشی و تمامی کسانی که به نوعی خواستار تعامل سازنده و اثربخش با دیگران هستند، مفید واقع شود.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آداب معاشرت برای مدیران

 

کتاب توسعه خودانگیخته و تکامل اجتماعی انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: محمدقلی یوسفی

 

زندگی انسان در جامعه مانند زندگی سایر جانداران یک فرایند گزینشی تطبیقی و سازگاری با محیط است. اما این تطبیق و سازگاری را با مدد عقل انتخاب نکرده است بلکه به اقتضای شرایط با تقلید و یادگیری از افراد موفق انجام داده است. این جامعه انسانی و ساختار از پیش تعیین شده آن نیست که قواعد مناسب را برای خود وضع نمود بلکه این قواعد بودند که نظم اجتماعی را ایجاد نمودند.

در این فرایند پیشرفت‌‌هایی که در نهاد‌های انسانی و در شخصیت انسان صورت می‌گیرد را می‌توان به طور کلی به انتخاب طبیعی مناسب‌ترین عادت فکری و فرایند تطبیق و سازگاری نسبت به شرایط محیطی مرتبط دانست که به‌طور مرتب با رشد جوامع و با تغییر نهاد‌هایی که انسان‌ها تحت آن‌ها زندگی می‌کنند تغییر می‌کنند و تکامل می‌یابند. تکامل یک فرایند تغییرات پیوسته، مداوم و تدریجی و برگشت‌ناپذیر در طول یک دوره نسبتاً طولانی است که در آن افراد و گروه‌های اجتماعی تغییر می‌کنند و متناسب با شرایط محیطی تنوع پیدا می‌کنند. مناسب‌ترین آنها دوام آورده و تکامل پیدا می‌کند. به عبارت دیگر تحولات اقتصادی اجتماعی همانند فرایندهای تکاملی موجودات زنده تغییر و تکامل پیدا می‌کنند. با تطبیق باز هم بیشتر افراد و عادت‌‌های آن‌ها نسبت به تغییر محیط، نهاد‌های جدید شکل می‌گیرند و جامعه توسعه می‌یابد.

این کتاب محصول بیش از سه دهه مطالعه پژوهش و اندیشه در زمینه مسائل توسعه اقتصادی است که نویسنده با عشق و علاقه و کار شبانه‌روزی و نگاه مستمر به آخرین یافته‌های علمی در دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران برجسته این موضوع به پایان رسانده است. همان‌گونه که گفته شد در نوشتن این کتاب نویسنده از نظریات و نوشته‌های صاحب‌نظران بسیاری بهره فراوان برده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب توسعه خودانگیخته و تکامل اجتماعی

 

کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم!انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

در دنیای پرتلاطم امروز یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای موفقیت در هر زمینه‌ای در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده و پویا از ارتباطات با افراد جامعه است. مقبولیت و محبوبیت درون چنین شبکه‌ای از روابط می‌تواند نقش موثری در موفقیت و کامیابی ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی داشته باشد. افراد قبل از هر چیز از طریق رفتارهای اجتماعی ما در مورد منش و دیدگاه‌هایمان قضاوت می‌کنند، چرا که این تنها بخش قابل رویت از شخصیت ما است. بنابراین اصلاح و تقویت رفتارهای مقبول و موردپسند جامعه بخش عمده‌ای از مسیر موفقیت ما را هموار می نماید. متخصصان علوم روانشناسی و جامعه‌شناسی از چنین فرآیندی با عنوان برندینگ شخصی یاد می کنند، که در آن شخص با ایجاد تمایز و برتری در رفتارهای اجتماعی‌مان و تعالی و تکامل بخشیدن به آن‌ها تصویر ذهنی مثبتی را در دیگران و در خود ایجاد نماید. این کتاب می‌کوشد تا با ارائه رهنمودهای رفتاری، الگوهای رفتاری ما را اصلاح نموده و ارتقا بخشد. تفاوت قابل توجه این کتاب با دیگر کتب موجود در حوزه موفقیت فردی و برندینگ شخصی، عملی و کاربردی بودن راهکارها و دستورالعمل‌های آن است که می تواند تفاوت عمده‌ای در جایگاه اجتماعی ما در نظر دوستان، شرکای تجاری، خانواده و از همه مهم‌تر خودانگاره شخصی ایجاد کند و این همان معنای اصیل پرنس و پرنسس بودن است که در سراسر این کتاب به آن اشاره شده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

 

کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: جی. پل پیتر جری سی. اولسون

تلخیص و ترجمه: دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی

 

این کتاب به منظور تعمیق درک و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده به رشته تحریر درآمده است و هدف از تهیه کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده وجود خلاء فرهنگ واژگان جامع در حوزه رفتار مصرف کننده بود. جذابیت این کتاب در ۲ زبانه بودن آن می‌باشد که باعث می‌شود خواننده همزمان ترجمه و اصل آن را مقابل هم قرار داده و با واژگان تخصصی بیشتری آشنا شود. همچنین این کتاب بیش از ۳۰۰ واژه‌ی تخصصی رفتار مصرف کننده را در بردارد که در حجم کوچک خود به صورت یکپارچه و گام به گام مطالب بخش تخصصی رفتار مصرف کننده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و بر جذابیت مطالب و اشتیاق مخاطب به مطالعه آن می‌افزاید.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده

 

کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: استیون جی روگلبرگ

تلخیص و ترجمه: کبری سبزعلی‌یمقانی و لیلا پیری

 

امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش علم روانشناسی صنعتی و سازمانی نیاز به یک فرهنگ واژگان تخصصی برای رفع نیاز در این رشته تخصصی احساس می‌شود. کتاب حاضر که تلخیص و ترجمه‌ای از کتاب «دایره‌المعارف روانشناسی صنعتی و سازمانی» تالیف استیون جی روگلبرگ است برای اولین بار واژگان و اصطلاحات تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی را از A تا Z  شرح داده است. اگرچه کتاب‌های مختلفی در حیطه روانشناسی صنعتی و سازمانی در کشور به چاپ رسیده ولی هنوز کتاب جامع و کاملی وجود ندارد که به این شکل بتواند ابهامات دانش پژوهان را در شناخت واژگان تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی برطرف نماید. در این کتاب سعی شده به صورت ساده و روان این خلاء مطالعاتی پر گردد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

 

کتاب نمایشنامه عروسی خونین انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: فدریکو گارسیا لورکا

مترجم: طیبه انوشه

 

لورکا ملقب به شاعر کولی (1936-1989) شاعر و درام نویس رمانتیک اسپانیایی، عروسی خونین را با اقتباس از یک حادثه روستایی که در سال 1928درجنوب شهر بندری آلما اتفاق افتاد، نوشت. جزییات ماجرا مربوط می‌شد به نزاع‌های خانوادگی، حسادت‌های مردانه و ربودن یک عروس در روز عروسی‌اش که پیامدهای فاجعه‌آمیزی در پی داشت.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب نمایشنامه عروسی خونین

 

کتاب 25 نکته طلایی برای کسب‌وکار موفق وکلا ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مؤلف: مریلین آستین تارلتون

مترجم: کبری سبزعلی یمقانی

 

کتابی که پیش رو دارید مطالب مفیدی در رابطه با چالش‏ های پیش روی وکلا جهت تأسیس دفتر حقوقی شخصی و مزایا و مضرات آن ارائه می‏‏دهد. وکلا می‏‏توانند با خواندن این کتاب به نکات ارزشمندی در رابطه با نحوه پایان دادن به همکاری با شرکت، چگونگی آغاز یک کسب­وکار شخصی، برندینگ شخصی و کسب شهرت میان موکلین، ‏‏‏بازاریابی و جذب موکلین جدید، حفظ موکلین قبلی و مدیریت کارکنان و فرآیندهای شرکت دست یابند. این کتاب به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا با شناسایی دقیق مشتریان خود و ایجاد یک رابطه مناسب با آن‌ها بتوانید در بازاریابی و فروش از نوآوری‏های مفید و کاربردی استفاده نمایید و از به کار بردن نوآوری‌هایی که منجر به شکست شما می‏‏شود، خودداری نمایید.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب 25 نکته طلایی برای کسب‌وکار موفق وکلا

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های اقتصاد و مدیریت)
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 8:30 | بازدید : 39 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد اول انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف و ترجمه: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

کتابی که پیش رو دارید از جدیدترین متدهای آموزش زبان تخصصی تلاش دارد تا مخاطب خود را با واژگان، جملات و اصطلاحات زبان بازرگانی و تجارت آشنا نماید. این کتاب دو زبانه بوده و شامل دو فصل است که بیش از ۹۰ مکالمه انگلیسی برای صاحبان کسب و کار را در بر می گیرد. فصل اول کتاب شامل بخش‌های چون ۱: بخش مذاکرات تجاری، ۲: بخش واردات و صادرات، ۳: بخش نمایشگاه تجاری می‌باشد که هرکدام از این بخش‌ها شامل زیر بخش‌های متعددی می باشد. در فصل دوم  کتاب مکالمات انگلیسی در محیط کار آمده است که خود شامل سه بخش ۱: ارتباط با رئیس، ۲: ارتباط با مشتریان، ۳: ارتباط با همکاران می باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد اول

 

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد دوم انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف و ترجمه: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

این کتاب دو زبانه بوده و شامل ۱۰ فصل است که شامل مباحثی در زمینه گرامر و دستور زبان، مکالمه، اشتباهات رایج در مکالمات، افعال و اصطلاحات خاص تجاری و آداب مذاکره است. مطالعه این کتاب را به مدیران ارشد و میانی سازمان‌های تجاری، کارآفرینان، سرپرستان و کارکنان بخش فروش و بازاریابی و همچنین علاقمندان به آشنایی با مفاهیم مدیریتی و بازرگانی جهت انجام مراودات تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی توصیه می‌نماییم. این کتاب همچنین برای دانشجویان رشته های مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد نیز می تواند مفید باشد چراکه یادگیری زبان تخصصی تجارت امکان استفاده از مقالات به روز و کتابهای بین المللی حوزه تجارت و بازرگانی را برای دانشجویان فراهم می کند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار جلد دوم

 

کتاب بدهکاران انتشارات کلید پژوه

 

 

تالیف: اکبر اکبری

 

این کتاب نگاهی است هر چند سطحی به مشکل عده زیادی در کشور که به دلیل نوع نگاه‌شان به عوامل پیرامون از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شده و بدهکار شده‌اند. بدهی حاصل نوعی اشتباه محاسباتی در شغل و زندگی است که هر بدهکار به نوعی مرتکب این اشتباه شده است، به خاطر اینکه این کتاب بتواند تقریباً شامل حال همه بدهکاران شود به اجبار مطالب به صورت بسیار ساده و روان نوشته شده است.

نوع شکل‌گیری بدهی و سطح انواع بدهی و راهکارها در کتاب به صورت مختصر و از نظر نویسنده تقریباً مفید بیان شده است. به دلیل آشنایی نویسنده با نوع نگاه اکثر بدهکاران و به دلیل اینکه نویسنده احتمال داده است که خواننده (بدهکار) در این کتاب فقط دنبال راهکار باشد و کلیه مطالب را نخواند، به اجبار مطالب کتاب به صورت الفبای بدهی تا پایان بدهی در تمامی صفحات کتاب پخش شده است و خواهش نویسنده از خواننده محترم خواندن تمامی مطالب کتاب است زیرا ممکن است اصل هدف نویسنده مورد توجه قرار نگیرد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب بدهکاران

 

کتاب مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف و مترجم: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

مجموعه حاضر اولین بخش از مقالات و ترجمه‌های چاپ شده‌ی اینجانب در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند می‌باشد. در این سالیان همیشه در نظر داشتم تا فعالیت‌های علمی-پژوهشی خود را در کتابچه‌ای متمرکز و منسجم نمایم. اکنون جلد اول مقالات و ترجمه‌های چاپ شده در اینجا گردآوری و برای علاقمندان حیطه‌ی مدیریت، بازاریابی و برند عرضه شده است. امید است این مجموعه برای دانشجویانی که علاقمندند تا در حیطه‌ی کارهای پژوهشی وارد شوند راهگشا و مفید باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند

 

کتاب مجموعه مقالات در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی انتشارات کلید پژوه

 

 

مؤلف: کبری سبزعلی یمقانی

 

مجموعه حاضر دومین بخش از مقالات و ترجمه‌های چاپ شده‌ کبری سبزعلی یمقانی در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی می‌باشد. جلد اول این کتاب با عنوان مجموعه مقالات و ترجمه‌ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند در سال 1396 توسط انتشارات ماهواره و در سال 1401 توسط انتشارات کلید پژوه به چاپ رسیده است. اکنون جلد دوم مقالات و ترجمه‌های چاپ شده گردآوری و برای علاقمندان حیطه‌ی مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان محور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی عرضه می‌شود. امید است این مجموعه برای دانشجویانی که علاقمندند تا در حیطه‌ی کارهای پژوهشی وارد شوند راهگشا و مفید باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب مجموعه مقالات در حیطه مدیریت، ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) و روانشناسی صنعتی و سازمانی

 

 

کتاب صفر تا صد چگونگی نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفان: دکتر کبری سبزعلی یمقانی و دکتر علی سبزعلی یمقانی

 

در این کتاب تلاش شد آموزشی جامع و کامل از نحوه نگارش طرح توجیهی و بیزنس پلن ارائه گردد. در ابتدا به تفاوت‌های طرح توجیهی و بیزنس پلن پرداخته شد. سپس در فصل‌هایی مجزا به طور جامع، مبانی علمی و نکات مهم در نوشتن هر کدام از طرح‌های توجیهی و بیزنس پلن آورده شده است. با توجه به اهمیت بوم مدل کسب‌وکار در این کتاب، این بوم مدل با مثالی کاربردی شرح داده شد. همچنین با توجه به اهمیت نرم‌افزار کامفار در نگارش طرح توجیهی یا بیزنس پلن، بخشی از کتاب به شرح این نرم‌افزار اختصاص یافته است. لذا در این راستا، بخشهایی خلاصهوار از یک پروژه‌‌ی انجام شده با استفاده از این نرمافزار را به همراه خروجی آن برای علاقمندان آمده است. در نهایت تعدادی از فرمت‌های خام نحوه‌ی نگارش طرح توجیهی و بیزنس پلن جهت اخذ وام از بانک‌ها و نهادهای مختلف، گرفتن زمین، دریافت مجوزات از وزارت صنعت و معدن و نهادهای ذیربط، اخذ ویزای مهاجرت (استارتاپی یا خوداشتغالی یا کارآفرینی) و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی آورده شده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب صفر تا صد چگونگی نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن

 

کتاب تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر احمد روستا و دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

کتاب جامع “تحلیل آمادگی صادرات” توسط دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی تالیف شده است تا افراد و شرکت­ها به مدد آن بتوانند از طریق چک لیست ها، راه کارها و پیشنهادات ارائه شده، تحلیل آمادگی صادرات خود را بررسی و کالاهای خود را با موفقیت در بازارهای جهانی عرضه کنند. رویکرد این کتاب، نگاهی عملی و کاملاً اجرایی دارد و تلاش شده تا راهنمایی برای افراد و شرکت­های مختلف باشد که از این طریق بتوانند آمادگی صادرات خود را تحلیل و با نگرشی متفاوت به صادرات محصولات یا خدمات خود بپردازند.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب تحلیل آمادگی صادرات

 

کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفان: جی. پل پیتر و جری سی. اولسون

 تلخیص و ترجمه:  دکتر احمد روستا و  کبری سبزعلی‌یمقانی

 

این کتاب تلخیص و ترجمه‌ای از کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده جی. پل پیتر و جری سی. اولسون است. جذابیت این کتاب، دو زبانه بودن آن و آوردن قسمت‌های بسیار مهم این کتاب ثقیل و حجیم در کتابی با ابعاد کوچک به صورت موجز می‌باشد که خواننده در مدت زمانی کوتاه می‌تواند به دنیایی از مطالب جذاب و خواندنی در حوزه‌ی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی دست یابد. این کتاب شامل  5 بخش و 19 فصل است و در تلخیص و ترجمه آن دقت شده است تا محتوا و ارزش کلام از بین نرود یا کمرنگ نشود و نکات ارزشمند کتاب اصلی حفظ گردد. “در بخش اول نگاهی به رفتار مصرف کنندگان، در بخش دوم استراتژی بازاریابی و احساس و شناخت، در بخش سوم استراتژی بازاریابی و رفتار، در بخش چهارم استراتژی بازاریابی و محیط و در بخش پنجم استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان آورده شده است” و هر بخش حاوی فصولی است که مطالب و نکات ارزشمندی را در برمی‌گیرد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده

 

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی روش‌ها و استراتژی‌های ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانی) انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر علی سبزعلی یمقانی، دکتر کبری سبزعلی یمقانی، دکتر احمد روستا

 

کاربرد فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات جغرافیایی یا مکانی در کسب وکارها و صنعت بازاریابی هیچ گاه بیشتر و چشمگیرتر از امروز نبوده است. کسب و کارهای کوچک و بزرگ، بطور یکسان می توانند سیستم های اطلاعات جغرافیایی را به عنوان یک ابزار تحلیل ضروری و اجتناب ناپذیر به کار گیرند. از جمله ی این کاربردها در تحلیل مناطق بازاری، بازاریابی مستقیم، سیاست تبلیغات، واردات موازی و کنترل سیاست های قیمت گذاری، مدیریت مناطق فروش، بازاریابی مکانی و رفتار مکانی مصرف کننده، نمایش و به تصویر کشیدن مشتریان، مسیریابی فروش، استراتژی های مکان خرده فروشی و خدمات و نیز تدوین استراتژی های تجاری می باشد. هسته اصلی ژئومارکتینگ، سیستم اطلاعات جغرافیایی است که می تواند مفهوم بازاریابی را تقویت کند و یا بطور کلی تغییر دهد. این سیستم کمک می کند که داده ها در سیستم بازاریابی با اضافه شدن مولفه مکان بصورت منظم و یکپارچه با سایر اطلاعات جغرافیایی ارتباط برقرار نماید و از قابلیت های وسیع، متنوع و قدرتمند جی آی اس در فرآیند برنامه ریزی و پیاده سازی بازاریابی استفاده نمود.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی روش‌ها و استراتژی‌های ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانی)

 

کتاب اصول مکان یابی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎‌محور)در صنعت خرده‌فروشی انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: دکتر علی سبزعلی یمقانی، دکتر کبری سبزعلی یمقانی، دکتر محمد احمدی

 

یکی از مهمترین تصمیمات خرده‌فروشی، تصمیم‌گیری در مورد مکان فروشگاه است. امروزه، راحتی مشتریان بسیار اهمیت دارد و فروشگاه خرده‌فروشی صرفاً بر اساس موقعیت مکانی خود ممکن است به موفقیت یا شکست نایل شود. اگر در هنگام انتخاب محل اجرای طرح، بررسی‌های لازم صورت نگیرد این امر می‌تواند حیات خرده‌فروشی را در بلندمدت تحت تأثیر خود قرار دهد. مشکلات مکان‌یابی فروشگاه مدت‌هاست که در تحقیقات اقتصاددانان، جغرافیدانان و بازاریابان مورد توجه قرار گرفته است. ژئومارکتینگ یک تحول واقعی در علم مکان‌یابی را امکانپذیر کرده و تصمیم‌گیری در مورد نقاط مکان فروش را بهبود بخشیده است .ژئومارکتینگ برای مدیریت مناطق تجاری نیز مفید است، در نتیجه پویایی قابل‌توجهی را در ارتباط با تصمیم‌گیری برای افتتاح یک فروشگاه به وجود آورده است. انجام مطالعات مکان‌یابی اصولی و بهینه علاوه بر تأثیر اقتصادی بر عملکرد فروشگاه، دارای اثرات اجتماعی، محیط زیستی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه محل احداث خواهد بود. بنابراین، انتخاب مناسب محل کسبوکار یک جزء حیاتی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود. لذا، میتوان گفت که بازاریابی مکانی، یک رویکرد جدید است که برای تجارت مدرن و سازمان‌دهی مجدد انواع خرده‌فروشی استفاده می‌شود. در این کتاب تلاش شده تا مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی با رویکرد ژئومارکتینگ در صنعت خرده‌فروشی ارائه گردد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب اصول مکان یابی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎‌محور) در صنعت خرده‌فروشی

 

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های روانشناسی)
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 8:29 | بازدید : 49 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

کتاب مهارت‌های دهگانه زندگی انتشارات کلید پژوه

 

مولف: اعظم رسولی پرشکوه

 

این کتاب شامل ده مبحث شامل خود آگاهی، سبک های ارتباطی، ارتباط موثر، استرس، خشم، رفتار جرأت مندانه، حل مسأله، اعتماد به نفس (عزت نفس)، همدلی، تفکر نقاد، تفکر خلاق می باشد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب مهارت‌های دهگانه زندگی

 

کتاب وسواس در حیوانات مزرعه انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: ای کاتیا موریتز، دکترا

مترجم: مریم ستاری

 

نویسنده در این کتاب اختلال وسواس جبری (OCD) را در کودکان را بصورت قصه و در قالب زندگی حیوانات در یک مزرعه با زبانی ساده و کودکانه شرح داده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب وسواس در حیوانات مزرعه

 

کتاب پروتکل پیاده ‏سازی روانشناسی مثبت در محیط کار‏ انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

امروزه مهمترین منبع مزیت رقابتی در هر سازمان‌ها، کارکنان متعهد، برانگیخته و وظیفه شناس است. برای رسیدن به این امر مهم مدیران سازمان ها باید تلاش نمایند انرژی ها و هیجان های مثبت را در محیط کار افزایش دهند و لذا برای تحقق این امر باید اقداماتی صورت پذیرید که یکی از این اقدامات پیاده سازی روانشناسی مثبت در محیط کار در قالب پروتکل می باشد. این کتاب با رویکرد مربیگری روانشناسی مثبت در محیط های کاری نگارش یافته و توجه ای ریزبینانه و حرفه ای به مولفه هایی دارد که می توان روانشناسی مثبت را در آن‌ها گنجاند تا بهره وری پرسنل در محیط کار افزایش یابد. هدف این کتاب ارائه یک استدلال مرکزی است که روانشناسی مثبت می تواند ما را به عصر جدیدی از درک و عملکرد سازمانی هدایت کند. با مطالعه کتاب متوجه خواهید شد که روانشناسی مثبت در محیط کار چگونه با سازمان های دولتی و خصوصی، بزرگ و کوچک ارتباط پیدا می کند و باعث رشد آنها می گردد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب پروتکل پیاده ‏سازی روانشناسی مثبت در محیط کار

 

کتاب بمک (بازی‌های محیط کار) ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

در این کتاب  مولف، تعداد بسیاری بازی جذاب، ساده و مهیج را معرفی کرده که با کمترین هزینه و امکانات بتوانید در ساعات کاری داخل محل کار خود اجرا کنید. جذابیت این بازی ها در اجرای تکنفره و گروهی آن است. نام بمک برای کتاب از مخفف کلمات اولیهبازی‌های محیط کاریعنی تجمیعب: بازی، م: محیط” وک: کار” شکل گرفته است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب بمک (بازی‌های محیط کار)

 

کتاب کاربردهای اجرایی روان‌شناسی مثبت ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: استوارت آی. دونالدسون/ میهالی سزیکزمیهالی/ جین ناکامارو

مترجمین: دکتر کبری سبزعلی یمقانی، دکتر لیلا پیری و احمد شریفان

 

این کتاب تلاشی برای بررسی چالش‌هایی است که در محیط‌های کاری و محیط‌های آموزشی با آن روبرو هستیم. در سالیان گذشته، معمولاً به افراد و سازمان‌ها گفته می‌شود که چه کارهایی را نباید انجام دهند. ولی معمولاً مشخص نمی‌شود که این افراد و سازمان‌های چه کارهایی را باید انجام دهند. در این کتاب سعی شده است تا به این مقولات پرداخته شود. نویسندگان این کتاب، کتاب را با تعریفی از روان‌شناسی مثبت شروع می‌کنند و سپس تاریخچه مختصری از آنرا بیان می‌کنند. این کتاب شامل ۱۳ فصل است که به چهار زیرگروه عمده تقسیم می شود: ۱) بررسی عمده روان‌شناسی مثبت کاربردی ۲) ارتقای کیفیت سلامتی و آموزشی ۳) ارتقای کیفیت کاری و سازمانی ۴) پیشنهاداتی برای بکارگیری بهتر روان‌شناسی مثبت در زندگی.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب کاربردهای اجرایی روان‌شناسی مثبت

 

کتاب ومک (ورزش‌های محیط کار) ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

در این کتاب مولف، تعداد بسیاری ورزش های جذاب، ساده و مهیج را معرفی کرده که افراد با کمترین هزینه و امکانات بتوانند در ساعات کاری داخل محل کار خود اجرا کنند. جذابیت این ورزش ها در اجرای تکنفره و گروهی آن است. نام ومک برای کتاب از مخفف کلمات اولیهورزش های محیط کاریعنی تجمیعو: ورزش، م: محیط” وک: کار” شکل گرفته است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب ومک (ورزش‌های محیط کار)

 

کتاب روانشناسی مثبت در محیط کار انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: سارا لوئیس

مترجمین: دکتر کبری سبزعلی یمقانی،  دکتر لیلا پیری و معصومه زارع

 

نویسنده این کتاب، سعی کرده است تا با حداقل استفاده از اصطلاحات فنی روانشناسی، درکی از رویکرد روانشناسی مثبت و اجرای این رویکرد را به رهبران و مدیران سازمان‏ها و در تمامی سطوح، نمایش دهد و به آن‏ها نشان دهد که چگونه می‏توانند از تکنیک‏های روانشناسی مثبت در زمینه تخصصی خود در محیط کار استفاده کنند. این کتاب، جدیدترین یافته ‏های علمی و پژوهشی در زمینه موضوعاتی مانند مثبت گرایی، رشد سازمان‌ها، استفاده از انرژی مثبت، انجام فعالیت‌های جمعی متحول کننده، استفاده از سرمایه‏ های روانشناختی و رهبری کردن سازمان به صورت مناسب را دربر می‏ گیرد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب روانشناسی مثبت در محیط کار

 

کتاب ساده ثروتمند شوید !انتشارات کلید پژوه

 

 

گردآوری و ویراستاری: دکتر کبری سبزعلی یمقانی

 

وارن بافت یک نقل قول دارد که می‌گوید:

اگر چیزهایی بخرید که احتیاجی به آن‌ها ندارید؛ به زودی مجبور خواهید شد چیزهایی را بفروشید که به آن‌ها احتیاج دارید.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب ساده ثروتمند شوید

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش3)
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:29 | بازدید : 166 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

27. سعی کنید در تمام شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید!

بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید حتما انجام دهد برای این که به خودتان و به دیگران ثابت کنید کلا این کار را به درستی انجام داده اید. برای این که بتوانید به خودتان و به دیگران ثابت کنید که در این کار کم نگذاشته اید؛ یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این حوزه انجام دهید بازاریابی با استفاده از تمام انواع و اقسام شبکه های اجتماعی است. در این حالت شما باید از تمام توانتان استفاده کنید برای این که در تمام شبکه های اجتماعی بازاریابی کنید و این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کل کار بازاریابی داشته باشید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند ثابت کرده اند که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید در مدت کوتاهی تعداد زیادی از افرادی را که اصلا نمی شناخته اید جذب تجارت خودتان بکنید. علت این موضوع هم این است که وقتی شما به عنوان مثال در شبکه اینستاگرام بازاریابی می کنید وقتی که در فیسبوک هم بازاریابی می کنید می توانید انتظار داشته باشید که به تمام مخاطبینی که در اینستاگرام نیستند ولی در فیسبوک هستند هم دسترسی داشته باشید. بنابراین همین کار به شما کمک می کند تا شانستان را برای رسیدن به مخاطبین جدید چندین برابر کنید. بسیاری از مخاطبین هستند که در فیسبوک نیستند ولی در اینستاگرام هستند و بنابراین شما این شانس را خواهید داشت که با این مخاطبین نیز به خوبی ارتباط برقرار کنید.

28. برای بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی برای خودتان یک استراتژی قوی داشته باشید!

شما برای این که با استفاده از شبکه های مجازی بازاریابی کنید نیاز دارید که برای خودتان یک استراتژی قوی داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که در این کار موفق شوید افزایش دهید. داشتن یک استراتژی مناسب برای این کار همچنین به شما کمک می کند تا کار را به صورت کلاسیک و برنامه ریزی شده به پیش ببرید که همین موضوع می تواند به میزان زیادی تامین کننده موفقیت شما باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که از همان ابتدا برای خودتان برنامه های دقیقی داشته باشید که این برنامه های دقیق شما را تا زمانی که در این کار به موفقیت رسیدید یاری می کنند. البته باید برای تمام بخش های بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی استراتژی داشته باشید ولی برای این بخش که مربوط به شبکه های اجتماعی می باشد باید استراتژی هایی مخصوص داشته باشید که به شما کمک می کند تا با دقت و با برنامه ریزی های دقیق کار کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که حتی انرژی هم که صرف این کار می کنید به شیوه مناسبی خرج شود و از اتلاف کردن وقت و زمانتان بر سر موضوعاتی که کاملا بیهوده می باشند و برای شما هیچ اثری ندارند جلوگیری شود. تحقیقات همچنین ثابت کرده است که انجام دادن این کار می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر نتیجه های کار شما به عنوان تجارتی که با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی می کند داشته باشد و می تواند به شما کمک کند تا در این کار موفق تر شوید.

29. فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی باید مانند تمام ابزارهای دیگر بازاریابی کردن در خدمات مشتریان و مخاطبین باشد!

 

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فراموش نکنید استفاده کردن از شبکه های اجتماعی باید در خدمت مخاطبین و مشتریان شما باشد و نه ابزاری باشد برای این که شما بخواهید خودتان و تجارت خودتان را در آن به آن ها معرفی کنید. البته این کاربرد نیز می تواند یکی از کاربردهای مهم شبکه های اجتماعی باشد ولی حقیقت این است که شما باید همیشه این جمله را در ذهنتان داشته باشید که مخاطبین شما در حقیقت پادشاه هستند و بنابراین شما برای این که بتوانید آن ها را به صورتی که می خواهید اغنا کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کاربرد درست تر شبکه های اجتماعی را برای تجارتتان یاد بگیرید و در نهایت سعی کنید تا با استفاده از شبکه های اجتماعی به بهترین فرم از بازاریابی برسید. تحقیقات نشان داده است که با انجام دادن این کار همچنین شما این توانایی را خواهید داشت تا بیشتری بهره را از وجود شبکه های اجتماعی در کار بازاریابی خودتان ببرید. محققان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند همچنین بر این باورند که استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا (البته در صورتی که به درستی از آن ها استفاده کنید) بتوانید به بخش زیادی از رویاهایی که در زمینه بازاریابی در سر داشته اید برسید و بخش زیادی از آن ها را تبدیل به حقیقت و واقعیت هایی ملموس نمایید.

30. به صفحه اول وب سایتتان توجه کنید!

صفحه اول وب سایت شما خیلی مهم است. شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که وب سایت آن ها دارای صفحه اول مناسبی است نسبت به تجارت هایی که وب سایتشان صفحه اول خوبی ندارد بسیار بهتر عمل می کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که اگر شما بتوانید وب سایتتان را با کیفیت متوسط طراحی کنید ولی صفحه اول آن دارای کیفیتی بالا باشد می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از مشکلاتتان که ممکن است مربوط به بازاریابی با استفاده از وب سایت باشد حل می شود. از این رو به شما توصیه می شود تا جایی که می توانید بر روی ایجاد کردن یک صفحه اول مناسب برای وب سایتتان تمرکز کنید چون به این روش می توانید به راحتی شانس خودتان را برای این که در کار بازاریابی با استفاده از وب سایت موفق شوید به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که وب سایت هایی که دارای صفحه اول مناسبی هستند که به خوبی طراحی شده است نسبت به وب سایت هایی که دارای همان کیفیت هستند ولی با این تفاوت که صفحه اولشان مناسب نیست به میزان بسیار کمتری بازدیدکننده دارند و بنابراین در صورتی که شما وب سایتی طراحی کنید که در آن بتوانید شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی داشته باشید بهترین کار این است که این وب سایت دارای یک صفحه اولیه مناسب باشد چون در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بسیار بیشتر از زمانی می شود که این صفحه اول وب سایت شما مناسب نیست.  شما برای این که یک طراحی مناسب برای این صفحه اول وب سایت داشته باشید حق انتخاب های زیادی دارید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از روش هایی که در راهنماهای مختلف وجود دارد این صفحه اول وب سایت را به شیوه ای طراحی کنید که کاربران و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند بتوانند به راحتی از دیدن آن لذت ببرند و در همان ابتدای کار جذب این وب سایت شوند. از این رو تمام سعیتان باید بر این باشد که چنین وب سایتی را برای خودتان طراحی کنید. در ضمن فراموش نکنید وقتی که برای وب سایتتان یک صفحه اول مناسب طراحی می کنید این صفحه اول باید تمام المان های مربوطه را داشته باشد.

31. برای بازاریابی با ایمیل یک استراتژی تعیین کنید!

 

کار بازاریابی با استفاده از ایمیل نیز باید مانند کارهای دیگری که شما در زمینه بازاریابی انجام می دهید دارای یک استراتژی مناسب و مفید باشد. در صورتی که شما بتوانید این کار را به شیوه ای که می خواهید و با استفاده از استراتژی های مناسب انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که برای موفقیت در این کار شانس خوبی دارید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید به این شیوه کار کنید می توانید انتظار داشته باشید که با همین کار بازاریابی با استفاده از ایمیل (که ممکن است از نظر بسیاری از کارآفرینان امروزی دیگر روشی منسوخ شده به نظر بیاید) به نتیجه های بسیار زیادی برسید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از موانعی که در این زمینه وجود دارد عبور کنید و بتوانید یک بازاریابی بسیار موفقی را داشته باشید چون کار بازاریابی با استفاده از ایمیل کاری است که شاید نسبت به روش های دیگر بازاریابی بیشتر نیازمند داشتن یک استراتژی محکم باشد.

32. سعی کنید با مخاطبین و مشتریان رابطه عاطفی برقرار کنید!

 شما به عنوان یک تجارت باید تلاش کنید تا با مخاطبین خودتان رابطه ای عاطفی برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را می کنید احتمای این که در کارتان موفق شوید را به میزان بسیار زیادی بیشتر می کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی که شما این کار را انجام می دهید به این معنی است که مخاطبین و مشتریان خودتان را دوست دارید و به این معنی است که به آن ها به عنوان افرادی که هستند و افرادی که می شناسید ارزش می دهید. همین موضوع منجر به این می شود که شما بتوانید شانستان را برای موفقیت در کار بازاریابی با این افراد بیشتر کنید. وقتی که آن ها احساس کنند که شما نسبت به آن ها علاقه دارید و این که آن ها را دوست دارید همین موضوع باعث می شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است وقتی که سعی می کنید تا با این افراد رابطه عاطفی برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها هم متقابلا به شما احترام بگذارند و همین احترام متقابل میان شما و آن ها است که می تواند به شما کمک کند تا در بسیاری از موارد کار بازاریابی را بسیار باکیفیت تر از آن چیزی که بوده است انجام دهید. از این رو سعی کنید تا حتما به آن ها احترام بگذارید و سعی کنید تا حقیقتا با آن ها رابطه ای عاطفی برقرار کنید به شیوه ای که آن ها احساس کنند شما می خواهید حقیقتا به آن ها سود برسانید. همین موضوع برای این که آن ها برای شما تبدیل به مخاطبین و مشتریان وفاداری شوند می تواند کافی باشد.

33. درباره تجارت خودتان وبینارهای رایگان بگذارید تا مخاطبین بیشتر با شما آشنا شوند!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که درباره تجارت خودتان وبینارهایی ارایه کنید برای این که مخاطبین و مشتریان و افرادی که قرار است با تجارت شما همکاری داشته باشند (به این شکل که مشتریان تجارت شما شوند!) بتوانند بیشتر با شما آشنا شوند. این موضوع خیلی مهم است که شما بتوانید آن ها را با تجارت خودتان و این که که هستید و چکار می کنید به خوبی آشنا کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا به میزان بیشتر و بهتری در این کار پیشرفت کنید و موفق تر شوید. این در صورتی است که اگر این کار را انجام ندهید آن ها هیچ ایده ای از این که شما که هستید و چکار می کنید ندارند و بنابراین همین موضوع ممکن است به آن ها کمک کند تا درک بهتری از تجارت شما داشته باشند  و بنابراین به این شیوه شما می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود. این وبینارهای رایگان همچنین می تواند به مخاطبین و مشتریان شما کمک کند تا شما را بهتر از گذشته بشناسند و بدانند که با چه افرادی طرف هستند و همین موضوع می تواند به نوبه خودش برای شما آرامش بخش باشد چون در این حالت شما احساس می کنید که خودتان را به آن ها معرفی کرده اید و آن ها شما را دیده و شناخته اند و بنابراین این استرس و عدم قطعیتی که در این زمینه وجود دارد دیگر وقتی که شما آن ها را می بینید و همچنین مخاطبین نیز شما را می بینند وجود نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید حتما برایشان وبینارهایی رایگان ارایه کنید و در آن ها به معرفی خودتان بپردازید.

34. برای بازاریابی کردن بودجه های قابل توجهی را اختصاص دهید!

 

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید به اندازه کافی برای این کار بودجه اختصاص دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که اکثر تجارت هایی که در کار بازاریابی به موفقیت های چشمگیری رسیده اند تجارت هایی بوده اند که بودجه های زیادی روی این موضوع سرمایه گذاری نموده اند. بنابراین در صورتی که شما بتوانید به اندازه کافی روی این موضوع سرمایه گذاری کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر می شود. به عبارت دیگر به میزانی که شما بتوانید روی این موضوع بیشتر سرمایه گذاری کنید به همین میزان هم می توانید احتمالات موفقیتتان را بیشتر و بیشتر کنید. این در حالی است که وقتی که روی موضوعات دیگر سرمایه گذاری می کنید هم می تواند برای شما سودمند باشد ولی سرمایه گذاری کردن روی موضوع بازاریابی برای هر تجارتی می تواند در بسیاری از موارد برای آن تجارت مورد نظر راه نجات باشد. از این رو توصیه می شود که حتما بر روی این موضوع سرمایه گذاری کنید برای این که بتوانید شانستان را بیشتر و بیشتر کنید. تحقیقات نشان داده است اگر شما بخواهید یک استراتژی مناسب را برای این کار پیش ببرید این تجارت برای شما هزینه بر است و در صورتی که نتوانید هزینه های آن را به درستی تامین کنید تجارتتان ممکن است با شکست مواجه شود. از این رو به شما توصیه می شود تا جایی که می توانید در این زمینه سرمایه گذاری کنید و موقعیت های مختلف در این زمینه را از دست ندهید.

35. از روش هایی که تجارت های دیگر که در کار بازاریابی موفق هستند برای این کار استفاده می کنند چیزهایی یاد بگیرید!

 

شما می توانید به تجارت هایی که در این کار بسیار موفق شده اند نگاه کنید و سعی کنید تا روش هایی را که این تجارت ها برای بازاریابی مورد استفاده قرار می دهند را از آن ها یاد بگیرید. این کار به هیچ عنوان تقلید کردن از دیگران نیست چون در این کار شما کاری نمی کنید که درست مانند آن ها عمل کرده باشید. تنها کاری که شما در اینجا انجام می دهید این است که از آن ها یاد می گیرید که چگونه به شیوه ای مناسب کار بازاریابی را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی تجارت هایی در کار بازاریابی موفق هستند تجارت های دیگری که می خواهند شبیه به آن ها شوند باید از آن ها یاد بگیرند. شما نیز به عنوان یک تجارت می توانید از این تجارت ها چیزهایی را یاد بگیرید که به شما کمک می کند تا یک بازاریاب موفق شوید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان زیادی توانایی های تجارت شما را در بازاریابی افزایش دهد و به شما کمک کند تا کار را به شیوه ای که می خواهید انجام دهید. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید برای این که به تجارت هایی که مانند شما کار بازاریابی را انجام می دهند نگاه کنید و سعی کنید تا چیزهای جدید را از این تجارت ها یاد بگیرید. دانشمندان بر این باورند که انجام دادن این کار می تواند منجر به نتیجه هایی بسیار مثبت برای کار تجارت شما شود و می تواند منجر به این شود که شما بتوانید تجارت خودتان را به بهترین شکل ممکن اداره کنید. بنابراین اگر می خواهید در این کار موفق شوید به دیگرانی نگاه کنید که موفق شده اند!

36. بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار را فراموش نکنید!

 

یکی از مهم ترین شیوه های انجام کار بازاریابی در سال 2022 بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار است. شما باید به این نکته توجه کنید که وقتی می خواهید از این روش استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا فردی را انتخاب کنید که برای تجارت شما مناسب باشد. روش کار در این نوع بازاریابی به این روش است که شما به عنوان یک تجارتی که در یک زمینه فعالیت می کند در ابتدا باید فردی را پیدا کنید که به عنوان فرد تاثیرگذاری در شبکه های اجتماعی شناخته می شود. این فرد تاثیرگذار به هیچ عنوان نیازی نیست که یک هنرپیشه و یا فردی بسیار بسیار معروف  و شناخته شده باشد و حتی افرادی که در بسیاری از موارد هیچ کسی در دنیای حقیقی آن ها را نمی شناسد ولی در دنیای شبکه های مجازی افرادی مشهور هستند نیز می توانند افرادی تاثیرگذار باشد. بنابراین در مرحله اول شما  ابتدا فرد مورد نظر را انتخاب می کنید که البته باید بدانید که این فرد مورد نظر نیاز است که در ارتباط با رشته کاری شما باشد (و یا حداقل بهتر است که چنین باشد!) سپس سعی می کنید تا با استفاده از روش هایی که خودتان باید آن ها را بلد باشید؛ این فرد مورد نظر را متقاعد کنید برای این که به شما کمک کند تا تجارتتان را تبلیغ کنید. بقیه کارها را این فرد انجام می دهد. این فرد به شما کمک می کند تا تجارتتان را تبلیغ و بازاریابی کنید و دیگر بقیه مراحل را شما خودتان می توانید طی کنید. در چنین مواردی می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که در طول مدت کوتاهی مخاطبین خیلی زیادی پیدا کنید خیلی بالا برود.

37. در انتخاب فرد مناسب به عنوان فرد تاثیرگذار دقت کنید!

 

نکته دیگر این است که شما باید فردی را به عنوان فرد تاثیرگذار انتخاب کنید که فکر می کنید برای این گزینه بهترین است. به عبارت دیگر خیلی مهم است که شما فرد مناسب را برای این کار انتخاب کنید. در صورتی که فردی را که به عنوان بازاریاب تاثیرگذار خودتان انتخاب می کنید فرد مناسبی نباشد شانستان برای این که این که در این کار موفق شوید خیلی کم می شود. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که به هنگامی که شما فرد مناسب را انتخاب کردید می توانید انتظار داشته باشید که این فرد به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید اما اگر فردی که انتخاب کرده اید برای این کار مناسب نباشد نمی توانید به خوبی بازاریابی کنید چون این فرد هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و حتی ممکن است بخش زیادی از انرژی و هزینه شما هم تلف شود. بنابراین مراقب باشید که برای انجام کار بازاریابی از چه فردی استفاده می کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از بهترین روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید در طول مدت کوتاهی تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید همین روش است. به عبارت دیگر شما می توانید با کمک گرفتن از فردی که در این کار حرفه ای است در مدت کوتاهی تجارت خودتان را به تمام افرادی که این فرد را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نشان دهید. برای بهتر روش شدن مطلب یک مثال می زنیم. به عنوان مثال، فرض کنید که این فردی که شما آن را به عنوان بازایاب انتخاب کرده اید در شبکه های اجتماعی 100000 دنبال کننده داشته باشد. در این حالت، اگر تجارت شما با کاری که این فرد انجام می دهد در تناسب باشد و اگر این فرد شما را قبول کند؛ برای این 100000 نفر تجارت شما را تبلیغ می کند. اکنون فرض کنید که از میان این 100000 نفر که تجارت شما می بینند یک صدم از آن ها از تجارت شما خوششان بیاید و یا این که فکر کنند تجارت شما به آن ها کمک خواهد کرد. بنابراین نتیجه می گیریم که 1000 نفر تنها با یک تبلیغ به تجارت شما اضافه می شود! بنابراین قدرتی را که بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار می تواند داشته باشد دست کم نگیرید!

38. در بسیاری از موارد می توانید در کار بازاریابی از تجارت های دیگر هم کمک بگیرید!

 

از دیگر روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید شانستان را برای انجام دادن کار بازاریابی به شیوه مناسب بالا ببرید این است که سعی کنید تا از تجارت های دیگر هم کمک بگیرید. به عبارت دیگر شما می توانید کاری کنید که تجارت های دیگر با شما همکاری کنند برای این که کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. به عبارت دیگر وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که از تجربه هایی که در این تجارت های دیگر وجود دارد هم استفاده می کنید و بنابراین به این شکل می توانید هم تجربه های خودتان را به این تجارت ها بدهید و هم این که از تجربه هایی که تجارت های دیگر دارند استفاده کنید و بنابراین از آنجایی که همیشه دو مغز بهتر از یک مغز کار می کنند بنابراین انجام دادن این کار به صورت تیمی می تواند مزیت های بسیار زیادی را هم برای تجارت شما و هم برای تجارتی که با شما کار می کند داشته باشد. از این رو کمک گرفتن از تجارت های دیگر هم می تواند به شما کمک کند تا تجارتتان را بهتر بازاریابی کنید.

39. از تجربه های قبلیتان در بازاریابی درس بگیرید!

 

شما به عنوان یک بازاریاب باید تمام تلاشتان را بکنید تا از تجربه های قبلیتان به عنوان یک بازاریاب درس بگیرید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. وقتی که شما قبلا کار بازاریابی را انجام می داده اید و اکنون تجربه های زیادی در این زمینه دارید می توانید از این تجربه ها استفاده کنید برای این که اگر در گذشته اشتباهی را مرتکب شده اید به این فکر باشید که دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. این خیلی مهم است که شما به خوبی یاد بگیرید که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار ننمایید به این دلیل که بخش زیادی از اشتباهاتی که ما انسان ها در زمینه های کلی انجام می دهید مربوط به این است که ما از اشتباهات گذشته مان درس نمی گیریم و این موضوع در زمینه بازاریابی و برندینگ هم درست است و در صورتی که شما به عنوان یک تجارتی که در این زمینه استعداد دارد سعی کنید که دیگر اشتباهات گذشته تان را تکرار نکنید شانستان برای موفقیت چندین و چند برابر می شود. از این رو درس گرفتن از اشتباهات گذشته در این زمینه و همچنین استفاده کردن از تجربه های قبلیتان می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه موفق تر عمل کنید.

40. به نظرات و فیدبک های مخاطبین و مشتریان توجه کنید!

شما باید به نظرات و فیدبک هایی که مخاطبین و مشتریان شما به شما می دهند توجه کنید و باید سعی کنید تا بر این اساس ادامه کارتان را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است وقتی که سعی می کنید از این روش استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که در مراحل بعدی کارهایی انجام دهید که به نفع مخاطبین می باشد. از این رو تمام تلاشتان را بکنید تا نظرات و فیدبک هایی را که آن ها می دهند مورد توجه قرار دهید و سعی کنید تا بر این اساس کارها را در مرحله های بعدی با کیفیت بالاتری انجام دهید تا میزان رضایت آن ها از تجارت شما افزایش پیدا کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش2)
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:24 | بازدید : 146 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

14. روابط خودتان را با مخاطبین به خوبی مدیریت کنید!

شما به عنوان فردی که می خواهد تجارتی موفق داشته باشد باید یاد بگیرید که روابطی را که با مخاطبین خودتان دارید به خوبی مدیریت کنید. این موضوع بسیار مهم است و شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به خوبی با مخاطبین و مشتریان رابطه برقرار کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به دیگران دارند. شما باید بدانید که یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با اتکا کردن به این روش به موفقیت برسید این است که سعی کنید تا جایی که می توانید ارتباط خودتان را با مشتریان و مخاطبین قوی تر و گسترده تر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما بتوانید با استفاده از روش هایی این رابطه خودتان را با مخاطبین مدیریت کنید می توانید انتظار داشته باشید که کارتان خیلی بهتر انجام شود اما این که چگونه می توانید این کار را انجام دهید بستگی به این دارد که تا چه اندازه ای در روش های مدیریت کردن ارتبطاتتان با مخاطبین موفق عمل کنید. به عبارت دیگر شما برای این که بتوانید با آن ها به خوبی ارتباط برقرار کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که یک سیستم مدیریت ارتباطی با مشتریان یا به عبارت دیگر یک CRM داشته باشید.

داشتن این CRM به شما کمک می کند تا به خوبی هم مخاطبین خودتان را درک کنید و هم این که بتوانید با مخاطبین به خوبی تعامل داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید به خوبی موقعیت هایی را که برایتان برای ارتباط گرفتن با آن ها ایجاد می شود را درک کنید و تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید کار را به شیوه ای موثرتر انجام دهید. تحقیقات ثابت کرده است که بهترین تجارت های دنیا و موفق ترین آن ها دارای بهترین برنامه ریزی های تجاری برای برخورد کردن با مخاطبینشان بوده اند و به عبارت دیگر می توان گفت که بهترین تجارت های دنیا دارای بهترین CRM ها هم بوده اند که به آن ها کمک می کرده تا موفق تر شوند.

15. هویت برند خودتان را مشخص کنید!

یکی دیگر از کارهایی که شما باید حتما در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا هویت برند خودتان را مشخص کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد بدون این که شما ندانید که هویت برندتان چیست نمی توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بالا برود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا برای تجارتشان هویت برند مشخص کنند افرادی هستند که شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارند به این دلیل که این افراد بدون این که نیازی به معرفی کردن آن داشته باشند خود به خود این برند به صورت ساده به دیگران معرفی خواهد شد. تحقیقات نشان داده است یکی از بهترین کارهایی که شما در این زمینه می توانید انجام دهید این است که یک هویتی برای برند خودتان داشته باشید که هیچ تغییری نکند. به عبارت دیگر در صورتی که هویت برند شما متغیر باشد ممکن است این مشکل برای شما ایجاد شود که خودتان هم ندانید که دقیقا این برند به چه منظوری ایجاد شده است. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک شرکتی هستید که کفش تولید می کند. در این حالت شما باید به خوبی برند خودتان را بشناسید و درک کنید که کارتان تولید کردن کفش است و نه چیز دیگری. همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا در مرحله های بعدی وقتی که خواستید برندتان را مورد بازاریابی قرار بدهید دیگر احساس بدی نسبت به آن نداشته باشید. وقتی که برند شما به شیوه ای است که یک هویت مشخص برای خودش دارد شما هم خودتان به راحتی آن را تعریف می کنید و بنابراین احساس رضایتتان نسبت به آن بیشتر و بیشتر می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از افرادی که برندشان هویت بیشتری دارد به میزان تقریبا 25 درصد افزایش پیدا کرده است. بنابراین این موضوعی مهم است که بدانید که که هستید و برندتان چیست و چه کارهایی انجام می دهد.

16. شخصیت خریداران خودتان را مشخص کنید!

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که شخصیت افرادی را برای خودتان مشخص کنید که خریداران شما می باشند. به عبارت دیگر شما باید برای خودتان مشخص کنید که چه کسانی عمده طرفداران و خریداران تجارت شما هستند و این موضوع خیلی مهم است. به عنوان مثال، فرض کنید که شما برندی هستید که کارتان این است که برای شرکت های دیگر خدمات کامپیوتری ارایه کنید. به عنوان مثال شما مانیتورهای کامپیوترها را می فروشید. در این حالت شایسته است که برای خودتان مشخص کنید که دقیقا چه افرادی کار شما را می خواهند. به عبارت دیگر باید برای خودتان مشخص کنید که چه افرادی هستند که قرار است از تجارت شما خرید کنند و در صورتی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید خیلی جلو افتاده اید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته مشخص کرده است افرادی که سعی می کنند تا به این شکل کار کنند می توانند نسبت به دیگرانی که برای خودشان مخاطبین و خریداران خودشان را مشخص نمی کنند بسیار بهتر عمل می کنند. شما باید سعی کنید تا مشخص کنید که افرادی که به دنبال شما هستند و این افراد دارای چه ویژگی ها و به بیان بهتر دارای چه "شخصیتی" هستند. این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که تبدیل به یک برند محبوبتر شوید به مراتب بیشتر و بیشتر شود. وقتی که شما شخصیت این خریداران را مشخص می کنید می توانید ایده های جدیدی را که در این رابطه به ذهنتان خطور می کند به خوبی مشخص کنید و به آن ها کمک کنید تا به خواسته های خودشان برسند.

17. برای تجارتتان یک لوگو مشخص کنید!

شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را خوب انجام دهید باید برای تجارت خودتان یک لوگو مشخص کنید. این کار نه تنها برای کمک کردن به شما برای انجام کار بازاریابی بسیار لازم و ضروری است؛ بلکه به شما کمک می کند تا هویت برند خودتان را به خوبی مشخص کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این روش کار کنند افرادی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این کار دارند. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که وقتی شما کار را ایجاد کردن یک لوگو را برای خودتان انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که با این کار انگیزه خودتان را برای این که بخش های دیگر کار را به خوبی پیش ببرید نیز افزایش دهید. این در صورتی است که اگر لوگویی نداشته باشید در حقیقت برندی دارید که اصلا هیچ هویتی ندارد و بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که با چنین برندی که حتی هویت آن نسبت به خود شما هم پوشیده است کاری از پیش ببرید. وقتی که می خواهید تجارت خودتان را بازاریابی کنید اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک برندی با هویت مشخص داشته باشید که بتوانید کار بازاریابی را بر این اساس انجام دهید در غیر این صورت موفق نخواهید شد تا چیزی را به دیگران نشان دهید که اصلا وجود خارجی ندارد! بنابراین تمام تلاش خودتان را بکنید که برای برند خودتان یک هویت مشخص کنید و این هویت چیزی نیست جز لوگوی تجارت شما و در صورت نداشتن آن نمی توانید بازاریابی انجام دهید.

18. لوگوی خودتان را به شیوه ای طراحی کنید که مورد تایید همه باشد!

مرحله بعدی کار مرحله مشخص کردن لوگو به شیوه ای است که همه آن را قبول کنند. شما باید این لوگو را به گونه ای طراحی کنید که تمام افرادی که قرار است با تجارت شما کار کنند آن را قبول کنند و این نکته ای بسیار مهم و اساسی می باشد که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما یک لوگویی را طراحی می کنید که سعی می کنید تا با استفاده از آن به معرفی و بازاریابی برندتان بپردازید؛ باید این لوگو به شیوه ای طراحی شده باشد که همگان آن را قبول کنند. در غیر این صورت ممکن است این موضوع برای شما مشکلاتی ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است که هرچقدر که میزان مشخص سازی و شفاف سازی شما در ایجاد کردن یک لوگو بیشتر باشد احتمال این که دیگران لوگوی شما را قبول کنند بیشتر می شود. از این رو می توان اینگونه استنباط کرد که افرادی که سعی می کنند تا لوگوی خودشان را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. لوگویی که شما طراحی می کنید باید لوگویی باشد که همه چیز در آن مشخص باشد و علاوه بر آن شما باید در این لوگو سعی کنید تا جایی که می توانید تمام ویژگی هایی را که این برند دارد مشخص کنید. لوگویی که شما می خواهید ارایه کنید لوگویی است که باید همه چیز در آن به خوبی مشخص شده باشد و علاوه بر همه این ها، لوگوی شما باید به گونه ای باشد که تمام ویژگی هایی که در این تجارت وجود دارد به خوبی مشخص شده باشد. به عبارت دیگر در صورتی که تجارت شما درباره یک موضوع مخصوص باشد؛ باید این موضوع مخصوص به خوبی در لوگوی شما مشخص شده باشد.

19. برای این که وب سایت شما به خوبی طراحی شده باشد؛ سعی کنید تا با طراحان حرفه ای وب سایت صحبت کنید!

شما باید برای این که وب سایتتان به خوبی طراحی شده باشد با افرادی صحبت کنید که این کار را به خوبی انجام داده اند. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا قبل از این که کار طراحی وب سایت را انجام دهند با افرادی مشورت کنند که در این کار مهارت دارند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا با این افراد مشورت کنید برای این که بتوانید از آن ها راهنمایی های مورد نظر را بگیرید. آن ها می توانند توصیه های بسیار ارزشمندی به شما بکنند که به شما کمک کند تا کار را بهتر انجام دهید. مثلا می توانند درباره نحوه طراحی وب سایت برای این که میزان بازدیدکننده های بیشتری داشته باشد به شما توضیحاتی بدهند و با شما صحبت کنند که چگونه می توانید وب سایتتان را به شیوه ای طراحی کنید که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. به عنوان مثال یکی از راهنمایی های مهمی که آن ها به شما می کنند درباره سرعت وب سایت باشد (مثلا آن ها روش هایی را که می تواند سرعت یک وب سایت را افزایش دهد به شما بگویند که شما بتوانید با عمل کردن به این صحبت ها موفق تر شوید). و یا این که می توانند درباره نحوه طراحی متن  و انتخاب کردن اندازه متون و موارد دیگری با شما صحبت کنند. این افراد افرادی هستند که می توانند راهنمایی های بسیار ارزشمندی را به شما بکنند. 

20. درباره موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر تحقیق کنید!

یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید به هنگام کار بازاریابی به آن توجه کنید این است که وب سایت شما باید در میان وب سایت هایی که در رده بندی های گوگل قرار دارد در رده های بالایی باشد. به عبارت دیگر شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا وقتی که فردی عبارتی را که مربوط به تجارت شما می باشد مورد جستجو قرار دهد؛ شما بتوانید انتظار داشته باشید که نام وب سایت شما در رده بندی های بالا وجود داشته باشد. این در صورتی است که شما نمی توانید بدون رعایت کردن برخی از اصول این کار را انجام دهید. بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید تا تمام اصول و قوانینی را که در این رابطه وجود دارد را به خوبی عمل کنید تا بتوانید به نتیجه ای که می خواهید برسید. دانشمندان و افرادی که به عنوان محقق در این زمینه کار می کنند فکر می کنند که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی به میزان بسیار بسیار قابل توجهی افزایش پیدا کند. چراکه وقتی که شما به موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر توجه می کنید می توانید انتظار داشته باشید که یک بستری را فراهم کنید برای این که افرادی که سعی می کنند تا موضوعاتی را که در ارتباط با تجارت شماست در اینترنت جستجو کنند می توانند به راحتی تجارت شما را پیدا کنند. از این رو بهترین کاری که شما در این زمینه می توانید انجام دهید این است که بتوانید تا جایی که می توانید وب سایتتان را در میان رده بندی هایی که در گوگل و وب سایت های دیگر جستجو وجود دارد بالا بکشید تا بتوانید به راحتی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت را به میزان بسیار بالایی برسانید. شما باید سعی کنید تا بدانید برای این که در کار بهینه سازی موتورهای جستجوگر موفق شوید چه کارهایی باید انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که سرعت وب سایتتان را به خوبی بالا ببرید. این در صورتی است که اگر سرعت وب سایتتان به اندازه کافی بالا نباشد؛ الگوریتم هایی در گوگل وجود دارد که خود این الگوریتم ها باعث می شوند که وب سایت شما در رده بندی هایی که مربوط به موتورهای جستجوگر هستند در رتبه بندی های پایینی قرار بگیرد. از این رو می توان گفت که توجه کردن به پارامترها و عواملی که می توانند تعیین کننده بالا رفتن و یا پایین رفتن رده بندی شما در وب سایت باشند بسیار مهم و اساسی است و موضوعی است که باید حتما به آن توجه کرد. بهینه سازی موتورهای جستجوگر موضوعی است که شما می توانید در متون مختلف و راهنمایی های مختلف در اینترنت درباره آن راهنمایی هایی پیدا کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید در این زمینه موفق شوید.

21. به دنبال این باشید که مشتریان و مخاطبین شما بیشتر چه چیزهایی را مورد جستجو قرار می دهند!

شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا بفهمید افرادی که فکر می کنید می توانند مخاطبین و مشتریان شما شوند چه چیزهایی را مورد جستجو قرار می دهند. این موضوع از جنبه های مختلف می تواند برای شما اهمیت داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما درک کنید که آن ها چه می خواهند و به دنبال چه چیزی هستند می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید در این جهت تجارت خودتان را حرکت دهید افزایش پیدا می کند. در حقیقت در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که به آن ها کمک کنید تا به چیزهایی که به عنوان مخاطبین و مشتریان می خواهند برسند و آن چیزها را برایشان ارایه کنید.

22. وب سایتتان را برای کاربران موبایل، کاربرپسند کنید!

نکته مهم دیگری که به هنگام انجام دادن کار بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا وب سایتتان را برای افرادی که قرار است با استفاده از موبایل به سایت بروند کاربرپسند کنید.  در حقیقت یکی از مهم ترین نکته هایی که هر تجارتی برای این که بتواند وب سایت موفقی داشته باشد باید انجام دهد این است که سعی کند تا وب سایتی داشته باشد که کاربرپسند باشد. کاربرپسند بودن یک وب سایت برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند می تواند موضوع بسیار مهمی باشد که باید حتما به آن توجه کنید در غیر این صورت ممکن است برای شما مشکلاتی زیادی ایجاد کند. این موضوع خیلی مهم است و باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا وب سایتتان را به شیوه ای طراحی کنید که افرادی که با استفاده از موبایل به اینترنت می روند هم بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از مردمی که تنها با استفاده از گوشی های موبایلشان به اینترنت می روند نیز بتوانند از وب سایت تجارت شما استفاده کنند. به عنوان مثال، فرض کنید که شما می خواهید یک وب سایتی داشته باشید که برایتان خیلی مهم است که تعداد بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. در این حالت، بخش زیادی از افرادی که می خواهند به وب سایت شما سر بزنند افرادی هستند که این کار را با استفاده از موبایل انجام می دهند بنابراین در صورتی که شما بتوانید کاری کنید که این افراد راحت تر این کار را انجام دهند می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبینی که از تجارت شما استفاده می کنند خیلی خیلی بیشتر باشند.

برای این که درک بهتری از اهمیتی که انجام دادن این کار می تواند داشته باشد پیدا کنید باید به شما بگوییم که امروزه تعداد افرادی که برای این که به وب سایت ها بروند به جای اینترنت از موبایل استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. این افزایش تا جایی ادامه پیدا کرده است که آمارهای مربوط به کاربران نشان می دهد تعداد افرادی که می خواهند با استفاده از گوشی های خودشان به اینترنت وصل شوند و در گوگل مطالبی را سرچ کنند نسبت به تعداد افرادی که این کار را با استفاده از ویندوز می کنند بیشتر شده است! نکته جالب تر این است که این تعداد از این بیشتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد و در آینده بیشتر هم می شود. ز این رو این موضوع بسیار اهمیت پیدا می کند که شما تمام تلاشتان را بکنید تا برای افرادی که امروزه و در آینده اکثریت استفاده کنندگان از سرویس های گوگل و موتورهای جستجوگر را تشکیل می دهند وب سایت درست کنید!

23. فراموش نکنید که "مخاطبین پادشاه هستند!"

شما نباید فراموش کنید که مخاطبین در حقیقت پادشاه هستند و بنابراین در صورتی که شما می خواهید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید به آن ها به اندازه ای باید و شاید توجه کنید. شما می خواهید برای آن ها محتوا تولید کنید بنابراین باید سعی کنید تا محتوایی را برای آن ها تولید کنید که به بهترین شکل ممکن مورد تاییدشان قرار بگیرد. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که اگر شما سعی کنید این موضوع را درک کنید که آن ها پادشاه هستند بخش زیادی از مشکلاتتان که البته می تواند مشکلات بسیاری از تجارت ها هم باشد به درستی حل خواهد شد و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت در کار بیشتر می شود.

24. از محتوای تصویری استفاده کنید!

شما باید سعی کنید تا در کنار محتوای متنی که تولید می کنید از محتوای تصویری هم به خوبی استفاده کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی داشته باشید. به عنوان مثال فرض کنید که شما می خواهید محتوایی را تولید کنید که مربوط به محصولاتی است که در یک تجارت تولید می کنید. در این حالت شما باید تلاشتان را بکنید برای این که به بهترین شکل ممکن این محصولات را ارایه کنید. از این رو در کنار متن هایی که در توصیف این محصولات می نویسید؛ می توانید از تصاویری نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید تصاویری که مربوط به این محصولات می باشد را در کنار متونی که مربوط به این محصول است ارایه کنید. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که محتوایی که در وب سایت تولید کرده اید با موفقیت بیشتری روبرو شود. مثلا فرض کنید که محصولی که تولید می کنید گوشی های موبایل است. در این صورت، اگر شما سعی کنید تا در کنار محتوایی که در وب سایت وجود دارد و به توصیف این گوشی های موبایل پرداخته است سعی کنید تا محتوای تصویری را هم تولید کنید (که شامل تصاویری از این گوشی های موبایل باشد) می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود. در این تصاویر شما می توانید گوشی های موبایل خودتان را بهتر تبلیغ کنید و می توانید بهتر از گذشته زوایا و خفایای آن ها را نشان دهید. همین موضوع می تواند باعث شود که تعداد مخاطبین شما نسبت به زمانی که تنها در وب سایتتان تعدادی نوشته وجود دارد افزایش پیدا کند. از این رو استفاده کردن از محتوای تصویری به شما کمک می کند تا شانستان را برای موفقیت در بازاریابی افزایش دهید.

25. استفاده از ویدیو را فراموش نکنید!

استفاده کردن از محتوای ویدیویی در کنار محتوای متنی و تصویری نکته بسیار مهم دیگری است که شما برای این که بتوانید به صورت موفق بازاریابی کنید باید حتما به آن توجه کنید. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید با استفاده از ویدیو به بازاریابی بپردازید می توانید احتمال این که محتوایی که برای بازاریابی قرار می دهید دارای تعداد بازدیدکنندگان بسیار بیشتری باشد را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که امروزه استفاده کردن از محتوای ویدیویی یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه ها برای بازاریابی می باشد و افرادی که می خواهند کار بازاریابی را به خوبی انجام دهند باید سعی کنند تا حتما از این محتوا استفاده کنند. در حقیقت، امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند تا محتوای ویدیویی ببینند تا این که به تصاویر و یا نوشته ها نگاه کنند. از این رو می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شما برای این که محتوای ویدیویی ارایه کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا این بخش از کار در کنار بخش های دیگر برای کارهایی که در بازاریابی باید انجام دهید قرار بگیرد. استفاده کردن از محتوایی که به صورت ویدیویی در دسترس قرار می گیرد موضوعی است که نسبتا تازه می باشد و تا همین چند سال پیش به اندازه سال های اخیر مهم نبود. اما در این سال ها خیلی مهم است که شما بتوانید از محتوایی استفاده کنید که حالت ویدیویی دارد برای این که بتوانید توجه مخاطبین را به خودتان جلب نمایید. بنابراین درنگ نکنید و از همین حالا استفاده کردن از محتوای ویدیویی را آغاز کنید.

26. به هنگام استفاده کردن از ویدیوها از ویدیوهای بسیار باکیفیت استفاده کنید!

نکته مهم دیگری که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا به هنگامی که می خواهید از ویدیوها استفاده کنید حتما از ویدیوهایی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی می باشند. این موضوع بسیار اهمیت دارد به این دلیل که امروزه استفاده کردن از ویدیوهایی مناسب است که دارای کیفیت بالایی باشند. در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما نتوانید از چنین ویدیوهایی استفاده کنید کارتان با مشکلات جدی برخورد می کند. کیفیت ویدیوهایی که شما می خواهید با استفاده از آن ها بازاریابی کنید اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما می خواهید یک محصول مخصوص را که تجارتتان تولید می کند با استفاده از بازاریابی ویدیویی بازاریابی کنید. در این صورت باید به این نکته توجه کنید که این محصول اگر می خواهد با استفاده از ویدیو بازاریابی شود باید ویدیوهایی وجود داشته باشند که به خوبی آن را نشان بدهند. در صورتی که این ویدیوها از کیفیت مناسب برخوردار نباشند ممکن است این موضوع منجر به کم شدن علاقه کاربران و مخاطبین به کار شود و حتی ممکن است بر روی برخی از آن ها که حتی می توانند ذاتا مشتریان و مخاطبین وفاداری برای شما باشند نیز تاثیرات منفی داشته باشد. از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید به کیفیت ویدیوهایی که تولید شده است توجه کنید و آن ها را در بالاترین کیفیت ممکن در وب سایتتان (و یا در شبکه ای اجتماعی که می خواهید بازاریابی کنید) قرار دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که شما نباید ویدیوهایی با حجم بالا را در وب سایتتان و یا شبکه های اجتماعی قرار دهید و باید یک تعاملی را میان حجم ویدیوهای ارسالی و همچنین کیفیت این ویدیوها برقرار کنید تا بتوانید کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022 !
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:4 | بازدید : 157 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

1. مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید!

اولین نکته ای که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته تا توانایی های تجارت خودش در زمینه بازاریابی را رشد دهد باید به آن توجه کنید این است که مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید و سعی کنید آن ها را درک کنید.  شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا بفهمید که این افراد که هستند و چه می خواهند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به تجارت شما کمک کند تا بهتر از گذشته عمل کند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار درست مانند این است که شما می خواهید به هر شکلی که صلاح می دانید حرفی را با گروهی از افراد دیگر بزنید. در صورتی که شما بتوانید این افراد را به خوبی بشناسید می توانید با زبان خودشان با آن ها حرف بزنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که موفقیت بیشتری در این زمینه به سراغتان بیاید. در این در صورتی است که اگر شما هیچ درکی از این افراد و خواسته هایشان و دیدگاهی که نسبت به زندگی و شما دارند نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که آن ها را به خوبی شناخته اید و بنابراین شانس خیلی کمی برای این دارید که در این کار موفق شوید. از این رو شناختن این افراد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما به عنوان فردی که قرار است بازاریابی را انجام دهد داشته باشد و بهتر است به خوبی این افراد را بشناسید.

 

2. بر روی ارزش جدیدی که در تجارتتان ارایه می شود تاکید کنید!

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر روی ارزش جدیدی که تجارتتان ارایه می کند تاکید کنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا مشخص کنند که تجارتشان چه ارزشی ارایه کرده است افرادی هستند که نسبت به آن هایی که این کار را نمی کنند بهتر عمل می کنند. شما به عنوان یک فردی که می خواهد برای تجارتی که دارد بازاریابی انجام دهد باید به دو نکته مهم توجه کنید:

نکته اول این است که شما نسبت به افراد و تجارت های دیگری که در کنار شما کار می کنند و آن ها هم درست کار شما را انجام می دهند چه برتری دارید؟

نکته دوم این است که عصاره کار شما در این زمینه چیست و شما می خواهید چه ارزشی را ارایه کنید؟

اگر شما به نکته دوم هم به اندازه نکته اول توجه کنید و در صورتی که بتوانید ارزش کار خودتان را به خوبی درک کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت به مراتب بیشتر می شود به این دلیل که در این حالت دیگر شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران و افرادی که شما قرار است برای آن ها بازاریابی کنید احساس کنند که شما هیچ چیزی برای ارایه کردن به آن ها ندارید و بنابراین کارتان خیلی راحت تر انجام خواهد شد. این در صورتی است که اگر شما به جای فکر کردن به ارزش هایی که می خواهید ارایه کنید مدام به این فکر کنید که هرچه زودتر محصولاتی را که تجارتتان ارایه می کند و یا خدماتی را که در تجارتتان آماده می شود به دیگران ارایه کنید شانستان برای موفقیت کمتر و کمتر می شود به این دلیل که در این حالت شما به صورت پایه ای به داستان نگاه نکرده اید و همیشه به این فکر بوده اید که کار را به صورت تجاری انجام دهید که مسلما این اشتباه است.

 

3. هدف های خودتان را برای تجارتتان از همان ابتدا تعیین کنید و بر روی آن ها متمرکز باقی بمانید!

نکته مهم دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که در ابتدا برای خودتان هدف هایتان را مشخص کنید و این که دیگر آن ها را تغییر ندهید. این خیلی مهم است که سعی کنید تا نسبت به هدف هایی که دارید ثابت قدم بمانید به این دلیل که در صورتی که سعی کنید تا هدف های خودتان را تغییر دهید ممکن است با مشکل مواجه شوید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که در صورتی که یک تجارت سعی کند تا در همان ابتدا بر روی تمام هدف هایی که در ذهن دارد به صورت ثابت بماند می تواند شانس موفقیت خیلی بیشتری را نسبت به زمانی داشته باشد که هدف هایش تغییر می کنند. به عبارت دیگر وقتی که شما یک کارآفرینی را برای خودتان ایجاد می کنید سعی کنید تا نسبت به کارهایی که می خواهید انجام دهید کاملا ثابت قدم بمانید در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت کمتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند ثابت کرده اند در تجارت هایی که افراد سعی می کنند تا در رسیدن به هدف هایی که دارند ثابت قدم بمانند می توان انتظار داشت که درصد و میزان موفقیت این تجارت ها خیلی بیشتر از تجارت هایی باشد که چنین هدفی وجود ندارد. از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید حتما هدف هایی را از همان ابتدای کار برای خودتان تعیین کنید که دیگر نیازی به تغییر دادن آن ها نداشته باشید و بنابراین بتوانید به راحتی به آن ها برسید.

 

4. برای خودتان هدف های کوتاه مدت تعیین کنید تا با رسیدن به آن ها انگیزه بگیرید!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افرادی که سعی می کنند تا یک تجارت را برای خودشان تشکیل دهند با آن روبرو می شوند این است که آن ها نمی دانند چگونه می توانند برای خودشان هدف انتخاب کنند. یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید دراین زمینه انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید برای خودتان هدف هایی انتخاب کنید که کوتاه مدت هستند. این کار می تواند به شما کمک کند تا جایی که می توانید منطقی تر شوید و رسیدن به این هدف ها برای شما آسان تر شود. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این چنین برای خودتان هدف گذاری می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که در هدف های طولانی مدتی که در ادامه برایتان بوجود خواهد آمد نیز به همین میزان موفق تر شوید. اما در صورتی که از همان ابتدای کار برای خودتان هدف هایی داشته باشید که خیلی طولانی مدت هستند و رسیدن به آن ها نیازمند زمان های خیلی زیادی است ممکن است به دلایل مختلفی دیگر نتوانید به این هدف ها برسید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید تا به هدف هایی برسید که فکر می کنید رسیدن به آن ها ساده است و نیاز به تلاش زیادی ندارد. سپس می توانید این هدف ها را تغییر دهید و برای خودتان هدف های بلند مدت تری را انتخاب کنید و به همین منوال کار را به شیوه ای پیش ببرید که به راحتی به هدف هایی که می خواهید برسید. البته انجام دادن این کار نیازمند زمان و برنامه ریزی طولانی مدت است ولی شما با کمی دقت و داشتنت برنامه هایی برای مشخص کردن هدف ها به راحتی از پس آن بر می آیید.

 

5. به نتیجه های حاصل از انجام کارهای آزمایشی توجه کنید!

شما برای این که بتوانید یک دیدگاهی از کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید باید سعی کنید تا در ابتدا به نتیجه هایی توجه کنید که حاصل از کارهای آزمایشی می باشند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. شما می توانید در ابتدا برخی از کارها را به عنوان کارهای آزمایشی خودتان مشخص کنید و سپس سعی کنید تا با تمام توان آن ها را انجام دهید و وقتی که انجام شدند به نتیجه هایی که حاصل از این کارها هستند توجه کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما می خواهید یک استراتژی جدیدی را برای فروش امتحان کنید. در ابتدا این کار را به صورت آزمایشی انجام می دهید و سپس سعی می کنید تا به نتیجه های این کار توجه کنید. در صورتی که فکر می کنید نتیجه های انجام دادن این کار منطقی بود می توانید انتظار داشته باشید که کار را بهتر انجام دهید و با برنامه ریزی های گسترده تر و جدی تری همین کار و استراتژی جدیدی را که در ذهنتان است گسترده تر کنید. این در صورتی است که اگر فکر کردید که نتیجه های کار اصلا منطقی نبود و به نتیجه های خوبی نرسیدید آن زمان است که دیگر شانس شما برای موفقیت کمتر می شود و بنابراین بهتر آن است که این کار را رها کنید و به سراغ کاری دیگر بروید و یک استراتژی جدید دیگری را امتحان کنید. بنابراین به این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانس خودتان را برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر کرده اید و استراژی هایی را که در ذهنتان است در ابتدا مورد بررسی قرار داده اید و آن هایی را مشخص کرده اید که فکر می کنید کاربردی تر هستند.

 

6. در نگه داشتن مخاطبین وفادار کوشا باشید!

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که افرادی که شما به عنوان مخاطبین وفادار می شناسید افرادی هستند که بیشترین شانس را به شما می دهند برای این که بتوانید موفقیت تجارتتان را تضمین کنید. به عبارت دیگر تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که مخاطبین وفادار شما و افرادی که برای مدت طولانی مخاطبین شما هستند می توانند بهترین منبع موفقیت شما باشند. دانشمندان و محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که چنین افرادی هستند که می توانند در موفقیت و یا شکست یک تجارت به میزان بسیار زیادی تعیین کننده باشند و می توانند به شما کمک کنند تا یک تجارت را موفق کنید و یا برعکس. بنابراین شما باید حتما تمام تلاش خودتان را بکنید که به این افراد به میزان بسیار زیادی توجه کنید. به عنوان مثال وقتی که شما چند مخاطب دارید که احساس می کنید که نسبت به تجارت شما علاقه دارند و فکر می کنید که اگر خوب با آن ها برخورد کنید دیگر تبدیل به مخاطبین دایمی شما می شوند؛ باید تمام تلاشتان را بکنید تا حتما این کار را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند همچنین بیان کرده اند که داشتن مخاطبین وفادار می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترها برای تعیین کردن میزان موفقیت و یا میزان شکست یک تجارت باشد به این شکل که وقتی شما یک تعدادی از این مخاطبین وفادار را برای یک تجارت دارید می توانید انتظار داشته باشید که این تجارت به میزان زیادی بهتر رشد می کند. نکته مهم دیگر این است که توصیه تمام دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا این مخاطبین وفادار و همیشگی را در تجارت خودتان نگه دارید.

7. تا جایی که می توانید و برایتان مقدور است به جای روش های پولی تبلیغ کردن از روش های رایگان استفاده کنید‍!

بازاریابی کردن یکی از مهم ترین کارهایی است که شما به عنوان یک تجارتی که تازه تاسیس شده است باید انجام دهید. این درست است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید ولی حقیقت این است که شما می توانید به راحتی و با هزینه های خیلی کمتر از آن چیزی که فکرش را می کرده اید این کار را بکنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما تمام تلاشتان را می کنید تا کار بازاریابی را انجام دهید و در این راه سعی می کنید تا از روش هایی استفاده کنید که پولی نیستند (البته تا جایی که می توانید)؛ نسبت به زمانی که فکر می کنید باید برای انجام دادن این کار تا می توانید پول خرج کنید نتیجه بهتری می گیرید. مهم این نیست که شما این کار را به چه شکلی انجام می دهید بلکه مهم این است که شما سعی کنید تا برای انجام دادن این کار از حداکثر توانتان استفاده کنید. از این رو در صورتی که شما فکر می کنید می توانید بدون این که برای این کار پول زیادی خرج کنید از بهترین توانتان استفاده کنید این کار خیلی بیشتر به نفع تجارتتان می شود. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا برای این که در مصرف سرمایه هایی که در تجارتتان وجود دارد صرفه جویی شود این کار را با استفاده از روش هایی که پولی نیستند انجام دهید. ایلان ماسک می گوید: "من همیشه سعی کردم تا بیشتر بر روی محتوایی که تولید می کنم و بر روی فرآورده هایی که قرار است ارایه کنم سرمایه گذاری کنم تا این که سرمایه ام را بر روی بازاریابی متمرکز کنم" البته بازاریابی کردن باید به عنوان یکی از اجزای کاملا جدایی ناپذیر در کار شما ارایه شود ولی حقیقت این است که شما نباید هزینه های زیادی بر روی آن داشته باشید در صورتی که فکر می کنید می توانید همین کار بازاریابی را با هزینه های خیلی کمتری انجام دهید.

8. حتما برای تجارت خودتان یک وب سایت داشته باشید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید حتما برای خودتان یک وب سایت داشته باشید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما برای تجارتتان یک وب سایت تولید می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما برای تجارت خودتان یک وب سایت ایجاد می کنید می توانید به راحتی در اینترنت برای خودتان یک هویت مجازی داشته باشید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا شانس بهتری برای موفقیت داشته باشید. این در صورتی است که در دنیای امروز در صورتی که شما برای خودتان وب سایت نداشته باشید ممکن است تجارتتان با مشکلات جدی مواجه شود به این دلیل که داشتن یک وب سایت برای یک تجارت آن هم در سال 2022  یک موضوعی کاملا لازم و ضروری می باشد. وقتی که شما برای تجارتتان یک وب سایت تشکیل می دهید افرادی که سعی می کنند تا از تجارت شما خرید کنند دیگر می دانند که باید به کجا سر بزنند و به راحتی می توانند شما و تجارت شما را پیدا کنند. بنابراین شما به این راحتی می توانید کار بازاریابی را به شیوه ای که دوست دارید انجام دهید. البته برای این که وب سایتی داشته باشید که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما می آیند زیاد باشد شما باید کارهای زیادی انجام دهید. یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای وب سایت شما باید به خوبی انجام بگیرد. به عبارت دیگر شما باید سعی کنید تا وب سایتتان به شیوه ای طراحی شود که وقتی که فردی در یکی از موتورهای جستجوگر نام وب سایت شما را جستجو می کند به راحتی بتواند وب سایت شما را در رده بندی هایی که گوگل می کند در رده های بالا ببیند. این نکته بسیار مهم است به این دلیل که دیده شدن برای وب سایت شما باید مهم ترین و کلیدی ترین نکته باشد. شما باید کاری کنید که وب سایتتان دیده شود در غیر این صورت شانستان برای موفقیت کاهش پیدا می کند. حتی در صورتی که بهترین وب سایت را هم داشته باشید در صورتی که نتوانید کاری کنید که وب سایتتان دیده شود شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از وب سایت به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید سرعت وب سایت است. در صورتی که وب سایت شما به اندازه کافی سریع نباشد ممکن است این سرعت برای شما مشکلاتی جدی ایجاد کند. شما باید تمام تلاشتان را انجام دهید برای این که بتوانید برای خودتان وب سایتی با سرعت بالا ایجاد کنید تا مخاطبین و مشتریان و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بتوانند بدون این که وقتشان تلف شود به راحتی به تمام بخش های وب سایتتان دسترسی داشته باشند.

در کنار وب سایت برای خودتان یک وبلاگ هم داشته باشید!

شنا می توانید در کنار وب سایتی که برای تجارتتان طراحی کرده اید یک وبلاگ هم داشته باشید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما در کنار وب سایت تجارتتان یک وبلاگ هم داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی بیشتر موفق می شوید.

9. در کنار روش های دیجیتالی از روش های سنتی هم استفاده کنید!

شما می توانید در کنار روش های دیجیتالی از روش های معمولی هم برای کار بازاریابی استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام این کار می تواند باعث شود که هم شما با روش های جدید بازاریابی آشناتر شوید و هم این که شانستان برای موفقیت بیشتر شود. به عنوان مثال استفاده کردن از کارت ها به جای کارهای دیجیتالی یکی از کارهایی است که شما می توانید انجام دهید. فکر نکنید که این کارها در سال 2022 جواب نمی دهد. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک رستوران دارید و فکر می کنید که نیاز به امتحان کردن روش های مختلف برای بازاریابی دارد. در این صورت اگر می توانید، برای رستوران خودتان کارت تولید کنید و سعی کنید تا به دیگران کارت بدهید. این کار می تواند هم به شما و هم به آن ها کمک کند تا تجارت شما را بهتر بشناسند. تحقیقات نشان داده است که این کار در بسیاری از موارد می تواند به نفع شما باشد و حتی می تواند به شما کمک کند تا تجارت خودتان را به خوبی به دیگران نشان دهید. از این رو باید تمام تلاشتان را بکنید تا در کنار روش های سنتی از این روش ها استفاده کنید.

10. از اینستاگرام استفاده کنید!

بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است که تمام تجارت ها باید سعی کنند تا در سال 2022 از آن استفاده کنند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا با استفاده از این شبکه مجازی به کار بازاریابی بپردازید. خوشبختانه استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کار شما به عنوان یک بازاریاب داشته باشد و برای این که کار بازاریابی را انجام دهید به هیچ عنوان نیازی نیست که از بسیاری از مشکلاتی که در شبکه های مجازی دیگر وجود دارد رد شوید. اینستاگرام ابزاری است که بسیاری از مسیرهای انجام دادن کار بازاریابی را برای شما هموار می کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از این روش استفاده کنید برای این که تجارت خودتان را ارتقا دهید. البته به هنگام انجام کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام چندین نکته است که شما باید حتما به آن ها توجه کنید. به عنوان مثال، شما باید به زمانی که می خواهید در اینستاگرام پست بگذارید توجه کنید. در صورتی که شما بخواهید در زمان هایی در اینستاگرام پست بگذارید که هیچ کسی پست های شما را نمی بیند این موضوع ممکن است باعث شود که شانس شما برای موفقیت کمتر شود. مثلا اگر فکر می کنید که مخاطبین شما و افرادی که شما می خواهید برای آن ها تبلیغ کنید افرادی هستند که اکثرا در ساعت های ابتدای شب آنلاین هستند و در شبکه اینستاگرام حضور دارند بهترین کار این است که سعی کنید تا برای این افراد در چنین ساعت هایی محتوا تولید کنید و یا در صورتی که فکر می کنید این افراد دانشجویانی هستند که ممکن است در ساعت های بین صبح تا ظهر کلاس داشته باشند (و بنابراین آنلاین نباشند) خیلی اشتباه است که سعی کنید تا در این زمان ها برای این افراد پست بگذارید. از این رو خیلی مهم است که درک کنید که چه زمان هایی برای این افراد پست بگذارید چون این کار می تواند کمک بسیار زیادی به شما در کارتان بکند. نکته دیگری که به هنگام بازاریابی با استفاده از اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید این است که باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از کپشن های مناسبی زیر تصاویری که می گذارید استفاده کنید. این موضوع می تواند تاثیر بسیار  زیادی بر جذب کردن مخاطبین و مشتریان داشته باشد و می تواند انجام کار بازاریابی را برای شما به مراتب آسان تر کند.

11. از دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید!

 

باید بدانید که کار بازاریابی را نباید صرفا محدود به استفاده کردن از اینستاگرام کنید. شما باید سعی کنید تا از روش های دیگری نیز برای این کار استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که شبکه های مجازی دیگر نیز می توانند به شما کمک کنند تا این کار را به درستی انجام دهید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید از شبکه های مجازی دیگر هم استفاده کنید برای این که بتوانید کار بازاریابی را به شیوه ای که فکر می کنید درست است انجام دهید. به عنوان مثال می توانید به جای استفاده کردن از اینستاگرام از توییتر و دیگر روش ها استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما می خواهید از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که اصولی را که در این زمینه وجود دارد درنظر بگیرید. به عنوان مثال، به هنگام استفاده کردن از این روش ها باید به توصیه هایی که متخصصان در این حوزه ها کرده اند به خوبی توجه کنید. دانشمندان و متخصصانی که در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی کار می کنند بر این باورند که وقتی شما می خواهید از شبکه های مجازی دیگر استفاده کنید باید سعی کنید تا با مخاطبین و افرادی که فکر می کنید قرار است به عنوان بازدیدکننده از این شبکه های مجازی بازدید کنند یک رابطه ای عاطفی برقرار کنید. این کار هم می تواند به شما و هم می تواند به این افراد کمک کند تا درک بهتری از همدیگر داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که میزان هوشیاری برند برای این افراد از تجارت شما بیشتر می شود. علاوه بر همه این ها شما می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از این روش ها میزان موفقیت خودتان را در زمینه های مختلف بیشتر کنید.

12. از بازاریابی با استفاده از ایمیل استفاده کنید!

بازاریابی با استفاده از ایمیل نیز نکته دیگری است که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که بازاریابی با استفاده از ایمیل می تواند روش مناسبی برای افزایش دادن تعداد مخاطبین و جلب کردن مشتریان حتی در سال 2022 باشد. ممکن است شما فکر کنید که دیگر استفاده از روش هایی مانند بازاریابی با استفاده از ایمیل قدیمی شده است و دیگر کسی از این روش ها استفاده نمی کند ولی حقیقت این است که در دوران امروزه و حتی در سال 2022 هم می توان انتظار داشت که با استفاده از ایمیل به خوبی کار بازاریابی را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به مخاطبین و چیزهایی که می خواهند داشته باشید و با این که بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند استفاده از این روش ممکن است به ضرر تجارت ها باشند ولی محققان در آزمایش هایی که در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر مثبت بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین در صورتی که شما فکر می کنید که بازاریابی با استفاده از ایمیل یک روش قدیمی است باید به این موضوع فکر کنید که امروزه حتی بسیاری از تجارت هایی که از روش های جدید و مدرن بازاریابی استفاده می کنند استفاده کردن از روش بازاریابی با استفاده از ایمیل را فراموش نکرده اند و سعی می کنند تا از این روش ها استفاده کنند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید برای داشتن یک بازاریابی موفق استفاده از روش بازاریابی با استفاده از ایمیل را در کنار روش های دیگر بازاریابی برای خودتان درنظر بگیرید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش پنجم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 16:18 | بازدید : 136 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

65.سعی کنید اکانت های اینستاگرامی دیگر را هم دنبال کنید!

در صورتی که شما می خواهید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که سعی کنید تا اکانت های مربوط به اینستاگرام افراد دیگری را که شبیه به تجارت شما هستند دنبال کنید چون این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به دیگرانی که در این زمینه کار می کنند دیدگاه بهتر و حقیقی تری داشته باشید و همچنین این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شما بتوانید شانستان را برای این که در این کار موفق شوید بیشتر کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما یک رستوران دارید یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا اکانت های دیگری را که آن ها هم رستوران دارند دنبال کنید. این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید شانس بیشتری را برای موفقیت در کارتان داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما با استفاده از این روش بتوانید هم توجه افرادی را که رقبای شما هستند جلب کنید و هم این که موفق شوید که این افراد را نسبت به تجارت خودتان آگاه تر کنید تا در مواقع لازم از آن ها کمک بگیرید.

66.  به هشتگ ها توجه کنید!

توجه کردن به هشتگ ها یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی است که شما باید حتما درنظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما به عنوان یکی از مصرف کننده های اینستاگرام و یکی از افرادی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از این روش به کار بازاریابی بپردازد به هشتگ هایی که در این زمینه وجود دارد توجه می کنید می توانید انتظار داشته باشید که کار را به شکل مناسبی انجام دهید. توجه کردن به هشتگ ها باید برای شما خیلی مهم باشد. تحقیقات نشان داده است که وقتی که شما این کار را می کنید در حقیقت می توانید از مزیت های بیشماری که استفاده کردن از هشتگ های مناسب در اینستاگرام می تواند داشته باشد استفاده کنید. در حقیقت هشتگ ها در اینستاگرام مهم ترین ابزاری هستند که شما با استفاده از این ابزار می توانید اکانت و صفحه اینستاگرامی خودتان را به دیگران ارایه کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از این روش کاری کنید که تجارت های دیگر و همچنین از آن مهم تر مخاطبینتان تجارت شما را ببینند. در صورتی که از هشتگ های مناسب استفاده نمی کنید حتی در صورتی که بهترین پست ها را هم داشته باشید ولی چون آن ها را به درستی معرفی نمی کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که شانس زیادی برای این داشته باشید که تجارتتان دیده شود. به عبارت دیگر هشتگ ها ابزارهایی هستند که تجارت شما را به جهان اینستاگرام نشان می دهند.

67. از هشتگ های غیر مرتبط استفاده نکنید!

 استفاده کردن از هشتگ هایی که ارتباطی با تجارت شما ندارد می تواند یکی از بدترین کارهایی باشد که شما انجام می دهید. شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از ابزار اینستاگرام به بازاریابی بپردازد باید بدانید که استفاده کردن از هشتگ های مناسب است که تجارت شما را به جایی می رساند که می توانید شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. این در صورتی است که اگر از هشتگ هایی استفاده کنید که اصلا به کارتان ارتباطی ندارد؛ این کار می تواند هم منجر به این شود که شانس شما برای موفقیت کمتر شود و هم این که ممکن است به آینده کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام برای شما نیز ضرر بزند. از این رو توصیه می شود که حتما از هشتگ هایی استفاده کنید که به کارتان می آیند. این موضوع خیلی اهمیت دارد به عنوان مثال، در صورتی که کار شما در ارتباط با تولیدات لوازم کامپیوتری است؛ در صورتی که شما بخواهید برای پست هایی که در این زمینه می گذارید هشتگ هایی انتخاب کنید این هشتگ ها باید در ارتباط با همین لوازم کامپیوتری باشند. به عنوان مثال هشتگ رایانه می تواند برای این کار مناسب باشد ولی مثلا هشتگ هایی که مربوط به لوازم خانه و آشپزخانه می باشد ارتباطی با این هشتگ ندارد و در صورتی که شما بخواهید از این هشتگ ها استفاده کنید ممکن است شانستان را برای این که بتوانید به این شکل بازاریابی کنید پایین بیاورید.

68. در صورتی که دوست دارید می توانید صفحه های اینستاگرامی مرتبط با کارتان را تگ کنید!

شما همچنین می توانید برای این که اکانت اینستاگرامی جذاب تری داشته باشید صفحه های اینستاگرامی که مرتبط با کارتان می باشند را تگ کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به رونق گرفتن تجارت شما کمک کند. به عبارت دیگر وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از افرادی که در کنار شما می باشند می توانند به راحتی با این صفحه های اینستاگرامی مرتبط آشنا شوند و بنابراین همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها بعد از آشنا شدن با این صفحه های اینستاگرامی تجارت شما را مسئول و باعث این کار بدانند و این خودش می تواند به نوبه خودش باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید در کارتان موفق شوید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا اعتماد مردم را به خودتان جلب کنید چون وقتی که مردم اعتماد شما را داشته باشند می توان گفت که آن ها می توانند دوستان خوبی برای شما شوند و در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق تر هستید و نهایتا تعداد افرادی که دنبال کننده تجارت شما هستند بیشتر خواهند بود.

69.در صورتی که محتوای شما تصویری است؛ سعی کنید تصاویر باکیفیت تولید کنید!

در صورتی که شما می خواهید محتوای تصویری تولید کنید؛ باید سعی کنید تا این کار را با کیفیت هرچه تمام تر انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا احتمال این که در کار بازاریابی موفق شوید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که کار بازاریابی را هم بهتر انجام دهید. این در صورتی است که اگر شما تصاویری باکیفیت تولید نکنید ممکن است همین موضوع باعث شود که شانس کمتری برای موفقیت داشته باشید. در حقیقت به طور کلی اینستاگرام یک ابزاری است که ابزار به اشتراک گذاری تصاویر شناخته می شود و بنابراین در صورتی که شما بخواهید در این کار موفق شوید نیاز به این دارید تا از تصاویر مناسبی استفاده کنید. این در حالی است که ممکن است کیفیت همین تصاویری که شما در اینستاگرام قرار می دهید بتواند نقش هایی بسیار تعیین کننده برای شما داشته باشد. پس باید سعی کنید تا تصاویری را در اینستاگرام قرار می دهید که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند چون در غیر این صورت ممکن است نسبت به افرادی که در این کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام "رقبای" شما محسوب می شوند کم بیاورید. به عبارت دیگر از آنجایی که این کار یک کار رقباتی است و از آنجایی که شما باید برای این که در این کار موفق شوید کاری کنید که رقبایتان نمی توانند انجام دهند؛ در صورتی که کیفیت تصاویری که می گذارید پایین باشد ممکن است رقبایتان به راحتی از شما پیشی بگیرند.

70. از گیف های اینستاگرامی هم استفاده کنید!

 شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید سعی کنید تا از گیف هایی که در این زمینه وجود دارد به عنوان ابزاری برای جلو رفتن در کارتان استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط افرادی که این موضوع را بررسی می کنند انجام گرفته نشان می دهد در صورتی که شما بتوانید از گیف هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به زمانی خواهید داشت که از این گیف ها استفاده نمی کنید.  خوشبختانه اینستاگرام می تواند ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد برای این که بتوانید با استفاده از این ابزارها گیف های مناسبی را ارایه کنید. این گیف ها در تمام موارد و موضوعات وجود دارند و در صورتی که شما بخواهید یکی از این موضوعات را انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که گیف های مربوط به این موضوع برای کار شما وجود داشته باشد. از این رو در صورتی که شما بتوانید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از این گیف های موجود استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که استفاده بیشتری از اینستاگرام کرده اید و شانستان را برای موفقیت در این کار بیشتر نموده اید. تحقیقات نشان داده است که اکثر تجارت هایی که بازاریابی موفقی با اینستاگرام می کنند از این گیف ها استفاده می کنند.

71. از ریل های اینستاگرامی استفاده کنید!

اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که برای افرادی که می خواهند با استفاده از آن بازاریابی کنند تجهیزات و امکانات زیادی را فراهم می کند. یکی از مهم ترین امکاناتی که اینستاگرام می تواند برای ما فراهم کند برای این که به عنوان یک بازاریاب کارمان را بهتر انجام دهید؛ ریل هایی است که در آن وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این ریل ها می تواند به میزان زیادی در کار بازاریابی که بوسیله تجارت ها انجام می شود مفید باشد. بنابراین در صورتی که شما بتوانید با استفاده از این ابزار به کار بازاریابی بپردازید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید در این کار به موفقیت برسید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دانش خودتان را نسبت به شیوه های جدیدی که در بازاریابی اینستاگرامی مورد بررسی قرار می گیرد افزایش دهید و بنابراین می توان انتظار داشت که با استفاده از این ابزار شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند باعث شود که شما بتوانید تعداد دنبال کننده ها و یا فالورهای بیشتری داشته باشید.

72.  سعی کنید تا تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام را بیشتر کنید!

 شما باید سعی کنید تا تعداد افرادی را که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند بیشتر کنید. تحقیقات و مطالعاتی که در زمینه اینستاگرام و چگونگی تاثیری که بر روی تجارت شما دارد انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما به عنوان یک تجارتی که تصمیم گرفته است تا تعداد مخاطبین زیادی داشته باشد تعداد دنبال کننده های خودتان را بیشتر می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این ککه بتوانید تعداد مخاطبین و در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری هم داشته باشید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا شانستان برای این که بتوانید دیدگاه جدیدی نسبت به مخاطبین و مشتریانتان داشته باشید بیشتر شود به این دلیل که در این حالت شما این افراد را به خوبی می شناسید و سعی می کنید تا با استفاده از تکنیک هایی که در اختیار دارید (که بخش زیادی از این تکنیک ها از شناختی بدست آمده است که شما از این افراد پیدا کرده اید) کاری کنید که آن ها جلب تجارتتان شوند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که میزان اعتمادی که این افراد نسبت به تجارت شما دارند بیشتر شود و بنابراین می توان گفت که شما می توانید در کارتان به عنوان بازاریاب موفق تر عمل کنید.

73. سعی کنید با استفاده از اکانت اینستاگرامتان با مخاطبین ارتباط برقرار کنید!

برقرار کردن ارتباط احساسی با مخاطبین نیز از دیگر کارهایی است که شما می توانید به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا با استفاده از اینستاگرام به بازاریابی بپردازد انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این روش می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا آن چیزی را که می خواهید به مخاطبین نشان دهید برایشان مشخص کنید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند انجام گرفته نشان دده است که شما برای این که بتوانید به درستی شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام داشته باشید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از طریق این ابزاری که در اختیارتان قرار دارد (یعنی همین اینستاگرام) با آن ها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط باید حالتی داشته باشد که هم آن ها و هم خود شما از برقرار کردن آن لذت ببرید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که برقرار کردن ارتباط به این شکل می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت به آن ها تغییر دهید و همچنین می توانید اطلاعاتی را درباره آن ها بدست آورید که در گذشته نداشته اید. در این حالت شما می توانید احساس کنید که نزدیکی بیشتری به آن ها دارید و همین موضوع کار بازاریابی برای شما را بهتر می کند.

74. سعی کنید تا جایی که می توانید کامنت هایی که زیر پست هایتان گذاشته می شود را بخوانید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا با استفاده از ابزاری به نام اینستاگرام به خوبی انجام دهید نیاز به این دارید تا با افرادی که قرار است مخاطبین و مشتریان شما باشند ارتباط برقرار کنید. یکی از مهم ترین و بهترین جنبه هایی که شما می توانید به این روش با آن ها ارتباط برقرار کنید این است که سعی کنید تا کامنت هایی را که آن ها برای شما می گذارند بخوانید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به حقیقت هایی که در اطرافتان به عنوان مخاطبین و مشتریان و همچنین دیدگاه هایی که نسبت به تجارت شما دارند وجود دارد داشته باشید. شما در این حالت می توانید هم کامنت هایی را بخوانید که حالت مثبت دارند و هم کامنت هایی را مطالعه کنید که حالت منفی دارند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که خواندن این کامنت ها می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت در کار به میزان زیادی بیشتر کنید. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما سعی کنید تا به دقت به چیزهایی که در این کامنت ها نوشته شده است توجه کنید. این کار می تواند شما را با مخاطبین خودتان خیلی آشناتر کند.

75. در صورتی که به اندازه کافی وقت دارید؛ می توانید به کامنت هایی که برایتان می گذارند پاسخ دهید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی و مخصوصا کار بازاریابی با استفاده از ابزار اینستاگرام را انجام دهید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا به کامنت هایی که برایتان می گذارند پاسخ دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند از دیدگاه روان شناسی به افراد کمک کند تا شانس بیشتری برای این داشته باشند که احساس کنند شما به عنوان یک تجارت در حقیقت آن ها را می بینید و همین موضوع می تواند منجر به این شود که آن ها از این که دیده می شوند احساس خوشحالی و خوشنودی کنند و بنابراین به احتمال زیاد در این حالت تشویق می شوند که بیشتر از گذشته کارشان را انجام دهند. تحقیقاتی که دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند انجام داده اند به ای نتیجه رسیده است که وقتی شما سعی می کنید تا به کامنت هایی که آن ها در اینستاگرام می گذارند پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که تعامل بیشتری با آن ها دارید و همین داشتن تعامل بیشتر می تواند به آن ها کمک کند تا شما را بهتر بشناسند و در نتیجه این رابطه تبدیل به یک رابطه برد-برد می شود و در نهایت شما موفق خواهید شد تا شانستان را برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی به میزان زیادی بیشتر کنید.

76. از استوری اینستاگرام استفاده کنید!

 نکته دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از ابزاری از اینستاگرام که نام آن استوری است استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که استفاده کردن از استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای این است که شما بتوانید با استفاده از آن تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید. این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما این شانس را داشته باشید برای این که بتوانید دیگران را متقاعد کنید که شما همیشه به عنوان یکی از کاربران اینستاگرامی فعال هستید و همین موضوع می تواند در روندی که شما به عنوان یک بازاریاب در حال طی کردن آن می باشید تاثیر زیادی داشته باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری را نسبت به آن ها پیدا کنید چون در این حالت تعداد زیادی از آن ها هستند که به این استوری شما واکنش هایی نشان می دهند و این واکنش ها در مجموع می تواند تاثیر مثبتی بر روی زندگی که شما به عنوان فردی که در اینستاگرام بازاریابی می کند دارید داشته باشد.

77. پست های اکانت های دیگری که مربوط به تجارت های همکار شما می باشند را لایک کنید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید برخی از نکته هایی را رعایت کنید که ممکن است در شرایط معمولی و عادی توجه چندانی به آن ها نداشته باشید. به عنوان مثال یکی از این نکته های کلیدی که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا پست هایی را که مربوط به اکانت هایی می باشند که تجارت هایی این اکانت ها را دارند که کارشان شبیه به تجارت شماست را لایک کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا تعاملی که با اکانت های دیگر دارید را بیشتر کنید. به عبارت دیگر وقتی که شما پست هایی را لایک می کنید که مربوط به اکانت های دیگر می باشد بدون تردید می توانید انتظار داشته باشید که این اکانت های دیگر هم می توانند پست های مربوط به تجارت شما را ببینند و از آن مهم تر این است که ممکن است آن ها بخواهند تا با تجارت شما بیشتر تعامل داشته باشند. دانشمندان می گویند این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در این زمینه انجام دهید.

78. برخی از طرفداران خودتان را فالو کنید!

 شما برای این که بتوانید شانس بیشتری برای موفقیت در کارتان داشته باشید باید تمام تلاشتان را بکنید تا مخاطبین را به خودتان جلب کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا نظر آن ها را به سمت و سوی خودتان بکشانید. شما با استفاده از این کار می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بیشتر از گذشته به شما توجه می کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که یکی از بهترین شیوه ها برای این که این کار را انجام دهید این است که تلاش کنید برای این که بتوانید آن ها را فالو کنید. این کار حتی می تواند در برخی از موارد منجر به این شود که آن ها هم شما را فالو کنند و در نتیجه می توان گفت که شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید دیدگاه بهتری از خودتان به آن ها بدهید و در صورتی که بتوانید این کار را انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که آن ها تجارت شما را به خوبی قبول کنند بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به آن ها کمک کند تا دیدگاه درست تری را نسبت به تجارتی که شما دارید داشته باشند.

79. از پیام های خصوصی استفاده کنید و از آن ها دعوت کنید تا شما را فالو کنند!

شما همچنین می توانید از پیام های خصوصی استفاده کنید و می توانید آن ها را دعوت کنید تا شما را دنبال کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که آن ها دیدگاه بهتری نسبت به شما پیدا کنند.تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما این توانایی را پیدا کنید تا ارتباط صمیمانه تر و دوستانه تری را با این افراد برقرار کنید و همین موضوع منجر به این می شود که شانس آن ها برای این که بتوانند با شما دوست شوند نیز بیشتر می شود و در این حالت دیگر آن ها شما را به جای این که یک تجارت بدانند یک دوستی می دانند که تصمیم گرفته است تا به آن ها کمک کند. به عبارت دیگر در این حالت آن ها به جای این که شما را به عنوان یک تجارتی بدانند که از دور ایستاده است و دوست دارد تا آن ها مشتریش شوند شما را به عنوان یک دوستی می بینند که به آن ها پیام های خصوصی می دهد و از آن ها می خواهد تا او را دنبال کنند و بنابراین در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که احتمال موفقیت شما برای مواجهه با آن ها بیشتر شود.

80.  زمان مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید!

انتخاب کردن این که شما قرار است چه زمانی پست بگذارید نیز یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا با استفاده از اینستاگرام به بازاریابی بپردازد باید حتما به آن توجه داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که بتوانید مخاطبین بیشتری داشته باشید بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند در صورتی که شما به عنوان یک بازاریاب بتوانید زمان مناسبی را برای انجام کار پست گذاشتن انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین شما به میزان بسیار زیادی بیشتر از وقتی شود که شما بدون این که توجه کنید چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب است این کار را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است این که شما برای پست گذاشتن چه زمانی را انتخاب می کنید تا حدود زیادی بستگی به این دارد که چه اکانتی دارید و درباره چه قرار است بازاریابی کنید و از همه این ها مهم تر این است که قرار است این کار بازاریابی را برای کدام دسته از مخاطبین انجام دهید. دانشمندان همچنین بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید با آن دسته از مخاطبینی ارتباط برقرار کنید که دقیقا به درد تجارت شما می خورند چون آن دسته از مخاطبین درست در این زمان ها آنلاین می شوند.

 

 

 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش چهارم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 16:8 | بازدید : 138 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

49. سعی کنید تا به مخاطبین احساس خوبی بدهید!

 شما به عنوان یک تجارتی که وظیفه دارد تا کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که برای مخاطبین خودتان این امکان را فراهم کنید که بتوانند احساس خوبی نسبت به شما و تجارت شما داشته باشند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند هم باعث شود که شما احساس بهتری نسبت به خودتان و تجارتی که دارید داشته باشید و هم این که انجام این کار می تواند به میزان زیادی به مخاطبین شما کمک کند تا بهتر شما را درک کنند. به این دلیل که وقتی آن ها نسبت به تجارت شما و کارهایی که می کنید احساس بهتری پیدا کنند می توان انتظار داشت که شانس شما برای این که تعداد بیشتری از آن ها را داشته باشید (و مخصوصا زمانی که صحبت از مخاطبین وفادار می شود) به میزان زیادی بیشتر می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا جایی که می توانید فروش بیشتری داشته باشید و وقتی که این مخاطبین از تجارت شما خوششان بیاید به این معنی است که آن ها دوست دارند تا بیشتر با تجارت شما آشنا شوند و در نتیجه می توان گفت احتمال این که از تجارت شما دیدن کنند به میزان زیادی بیشتر می شود.

50. برای تمام مدت سالتان برنامه ریزی بازاریابی داشته باشید!

یک نکته مهم دیگر که شما به عنوان فردی که می خواهد کار بازاریابی را انجام دهد باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که برای تمام یک سالتان بازاریابی کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا بهتر این کار را انجام دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را با استفاده از یک سیستم دقیق و مناسب انجام دهید بیشتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که افرادی که می خواهند به این شکل بازاریابی کنند افرادی هستند که احتمال این که بتوانند در این کار موفق تر شوند را به میزان بسیار زیادی افزایش دهند. به عبارت دیگر شما وقتی که برای تجارت خودتان یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که کارهایی را که قرار است در طول این سال انجام دهید برای خودتان مشخص کنید و بر این اساس می توانید انتظار داشته باشید که زندگیتان به عنوان فردی که قرار است بخش زیادی از زمان خودش را به کار بازاریابی اختصاص دهد شکل بگیرد. دانشمندان فکر می کنند که این کار می تواند بهترین تاثیرات را بر روی کار بازاریابی شما داشته باشد.

51. در کار بازاریابی پایداری داشته باشید!

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی که شما به عنوان فردی که قرار است کار بازاریابی را انجام دهد باید به آن توجه کنید این است که باید در این کار پایداری داشته باشید. این کار نیز درست مانند هر کاری دیگر که شما در این زمینه انجام می دهید نیاز به این دارد که شما پایداری داشته باشید. به عبارت دیگر در صورتی که شما به اندازه کافی در این کار پایداری نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که در این کار موفق شوید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است در بسیاری از موارد ما انسان ها در بسیاری از کارهایی که انجام می دهیم تا حدود بسیار زیادی به پیش می رویم ولی تنها به دلیل برخی از کارهای کوچکی که باید انجام دهید ممکن است مشکلاتی برایمان ایجاد شود و این کارهای کوچک را انجام ندهیم و بنابراین کل کار را به عقب بیندازیم و یا این که در برخی از موارد اصلا آن را انجام ندهیم! همین موضوع می تواند منجر به این شود که در بسیاری از موارد شانس شما برای موفقیت به میزان بسیار زیادی پایین بیاید در صورتی که می توانیم به راحتی این کار را با کمی دیگر تلاش به پایان برسانیم. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار یکی از مهم ترین کارهایی است که داشتن پایداری در آن بسیار مهم است. به عبارت دیگر شما تنها زمانی می توانید بازاریاب خوبی شوید که بتوانید در این کار به اندازه کافی پایداری داشته باشید. در غیر این صورت شانس شما برای این که در این کار موفق شوید به میزان زیادی کم می شود. بنابراین شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید با نهایت دقت و توان پایداری لازم را برای این کار داشته باشید.

52. فراموش نکنید که شما هرگز در این کار بازاریابی دیجیتالی به مقصد نمی رسید!

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شما ممکن است در این زمینه انجام دهید این است که فکر کنید که کار بازاریابی کاری است که شما آن را انجام می دهید و دیگر تمام می شود! به عبارت دیگر بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند وقتی که برای اولین بار تجارت خودشان را شروع کرده اند وقتی که بخواهند آن را ادامه دهند دیگر نیازی نیست که کار بازاریابی را به خوبی انجام دهند و این که کار بازاریابی را با کیفیت بالا انجام دهند تنها مربوط به زمانی است که آن ها می خواهند این کار را برای تجارتشان که به تازگی آن را به راه انداخته اند انجام دهند! این در صورتی است که چنین تفکری بسیار بسیار اشتباه می باشد و در بسیاری از موارد حتی ممکن است برای شما دردسرسازهم باشد. به عبارت دیگر وقتی که شما می خواهید کار بازاریابی را انجام دهید برای این که بتوانید این کار را به شیوه ای موثر انجام دهید به هیچ عنوان نباید آن را در ابتدای کار رها کنید و باید بدانید که این کار کاری است که شما باید از همان ابتدا تا زمانی که تجارتتان برقرار است انجام دهید و تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که تبدیل به تجارت هایی خیلی خیلی بزرگ و موفق شده اند حتی باید این کار را تا جایی که می توانند انجام دهند برای این که آن ها در تمام مراحلی که این تجارت را دارند نیاز به این دارند که تجارت خودشان را ارایه کنند و بنابراین در صورتی که تجارت شما تبدیل به یک تجارتی شود که به نظر شما به اندازه کافی رشد کرده باشد؛ در این حالت بازهم نمی توانید انتظار داشته باشید که بتوانید کار بازاریابی را متوقف کنید و یا این که حتی آن را کمتر از زمان هایی که در گذشته و زمانی که تجارت شما کوچک بوده است انجام دهید.

53. خوش آمدگویی خوبی به مخاطبین بگویید!

 شما برای این که یک تجارت موفق داشته باشید و برای این که بتوانید کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید نیاز به این دارید که برای این که بتوانید توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید به آن ها یک خوش آمدگویی خوبی بگویید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت به میزان بسیار بسیار زیادی افزایش دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا یک تصور و دیدگاه مناسبی را برای افرادی ایجاد کنید که برای اولین بار با تجارت شما آشنا می شوند و بنابراین شما به این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانس بسیار زیادی برای موفقیت داشته باشید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار حتی می تواند در بسیاری از موارد منجر به این شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که یک چهره ای بسیار ماسب به مخاطبین نشان دهید. چهره ای که به نوبه خودش باعث می شود که تمام آن ها جلب تجارت شما شوند.

54. روش های مختلف بازاریابی را بررسی کنید که کدامشان می توانند شما را به سود برسانند!

 یکی از مهم ترین نکته هایی که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید این موضوع را درنظر داشته باشید که باید روش های مختلف بازاریابی را مورد بررسی قرار دهید و روشی را انتخاب کنید که از همه روش های دیگر بیشتر شما را به سود می رساند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است در صورتی که نتوانید چنین روش هایی را انتخاب کنید ممکن است شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید کمتر شود. به عبارت دیگر ممکن است شما برای این که برای کار خودتان بازاریابی کنید یک روش را انتخاب کنید و برای این یک روش نتیجه خوبی نگیرید. این در صورتی است که اگر روش های دیگر را هم انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه های بهتری بگیرید. بنابراین بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا روش های مختلفی را که فکر می کنید ممکن است منجر به نتیجه های مناسب برای کار بازاریابی شوند امتحان کنید و سعی کنید تا بر اساس این نتیجه هایی که بدست می آورید بهتری روش را انتخاب کنید. البته نباید فراموش کنید که یکی از بهترین کارهایی که باید در این زمینه انجام دهید این است که تنها به این فکر کنید که کدامیک از این نتیجه ها می توانند شما را به هدفتان برسانند.

55. سعی کنید عادت های خوبی در مخاطبین ایجاد کنید!

 شما به عنوان فردی که قرار است کار بازاریابی را انجام دهد باید تمام تلاشتان بر این باشد که برای افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند و شما می خواهید برای آن ها کار بازاریابی را انجام دهید عادت های مناسبی ایجاد کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که ایجاد کردن عادت های مناسب در افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند و شما می خواهید برای آن ها کار بازاریابی را انجام دهید می تواند به شما کمک کند تا تجارت خودتان را رونق بدهید. به عبارت دیگر شما با انجام دادن این کار می توانید کارهایی انجام دهید که به شما کمک می کنند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید.

56. وعده های حقیق به مخاطبین بدهید!

 نکته دیگری که در این زمینه باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که شما باید به دیگران وعده هایی حقیقی بدهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این کار به موفقیت برسید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که یکی از مهم ترین پارامترهایی که می تواند در تعیین کردن میزان موفقیت شما در کار بازاریابی شما تاثیر داشته باشد پارامتر اعتماد است. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید به اندازه کافی اعتماد داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که نسبت به  دیگران شانس بیشتری دارید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید کاری کنید که مخاطبین شما نسبت به شما دیدگاه بهتری داشته باشند. از این رو خیلی مهم است که شما به عنوان چنین فردی کاری کنید که آن ها نسبت به شما اعتماد داشته باشند. در صورتی که شما کاری کنید که به آن ها وعده های بدهید و از آن ها انتظار داشته باشید که این وعده هایی که شما می دهید را باور کنند و سپس در صورتی که نسبت به این وعده هایی که به آن ها می دهید عمل نکنید ممکن است شانس کمتری برای موفقیت در این کار داشته باشید به این دلیل که در این حالت این افراد ممکن است وعده هایی که شما داده اید را باور نکنند. این در صورتی است که اگر شما را قبول کنند و در صورتی که شما کاری کنید که این افراد باور کنند که شما این وعده ها را داده اید در این حالت شانس شما برای موفقیت خیلی بیشتر می شود چون در این حالت شما موفق شده اید تا در آن ها پارامتر "اعتماد" را ایجاد کنید. در این حالت آن ها تجارت شما را تجارتی خواهند دانست که می توانند به راحتی به آن اعتماد کنند و بنابراین شانس شما برای موفقیت به میزان بسیار زیادی بیشتر خواهد شد.

57. همیشه در حال رشد باشید!

 شما به عنوان یک بازاریاب نیاز به این دارید که همیشه در حال رشد باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر شود. شما باید به عنوان یک بازاریاب کاری کنید که همیشه روش هایی که برای انجام این کار بکار می برید در حال بیشتر و بهتر شدن باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا خودتان بتوانید روش های جدیدی را که برای بازاریابی مورد نیازتان است بدست بیاورید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید دیدگاه های جدیدتری را که در این زمینه وجود دارد برای خودتان مشخص کنید و همین کار می تواند باعث شود که شما بتوانید فردی موفق تری شوید. شما باید همیشه به دنبال روش ها و شیوه های جدیدی باشید که بتوانید با استفاده از این شیوه ها و روش ها به خوبی به کار بازاریابی بپردازید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند همیشه بر این باور بوده و هستند که انجام کار بازاریابی می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه جدیدی نسبت به روش های دیگر این کار پیدا کنید البته این موضوع کاملا منوط به این است که شما بتوانید از این روش ها چیزهای جدیدی یاد بگیرید. بنابراین شما به عنوان یک بازاریاب یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که تمام تلاشتان بر این باشد که سعی کنید تا جایی که می توانید در فکر ارتقا دادن وضعیت خودتان باشید.

58. از روش بازاریابی با استفاده از پادکست هم می توان استفاده کرد (این روش یکی از روش های بازرایابی با استفاده از روش های دیجیتالی است)

 یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید انتظار داشته باشید که کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید روش بازاریابی دیجیتالی با استفاده از پادکست می باشد. در این روش شما می توانید برای افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند و شما می خواهید برای آن ها کار بازاریابی را انجام دهید پادکست هایی را تهیه کنید که در این پادکست ها توضیحاتی را درباره تجارت خودتان و کارهایی که قرار است انجام دهید بدهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در این زمینه ها داشته باشید. افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند و شما می خواهید برای آن ها کار بازاریابی را انجام دهید دوست دارند تا شما برای آن ها پادکست تهیه کنید و بدون تردید این یکی از بهترین روش هایی خواهد بود که شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

59. سعی کنید اطلاعات خودتان را درباره شیوه های مختلف بازاریابی افزایش دهید!

 نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که اطلاعات خودتان را درباره شیوه های مختلفی که با استفاده از این شیوه ها می توانید کار بازاریابی را انجام دهید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این شیوه می تواند یکی از بهترین شیوه ها برای افرادی باشد که تصمیم گرفته اند تا کار بازاریابی انجام دهند. به عبارت دیگر وقتی که شما سعی می کنید تا کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که داشتن اطلاعات زیادی درباره شیوه های مختلف بازاریابی و حتی درباره افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند و شما می خواهید برای آن ها کار بازاریابی را انجام دهید می توانید به میزان زیادی به شما کمک کند تا این کار را بهتر انجام دهید. دانشمندان بر این باورند که این موضوع می تواند در کارهایی که شما در این زمینه انجام می دهید و همچنین در کیفیت کار بازاریابی برای افرادی که این کار را می کنید به میزان زیادی تاثیر داشته باشد.

60. همیشه لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید را به روز رسانی شده نگه دارید!

 نکته مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید همیشه تلاش کنید تا تمام لیست کارهایی را که به عنوان یک بازاریاب قرار است تا برای افرادی که آن ها را مخاطبین خودتان می دانید انجام دهید؛ به خوبی آماده کنید و سعی کنید تا تمام این لیست ها را به روز رسانی شده نگه دارید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت گذشته تغییر دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که این کار باعث می شود که این افرادی که شما می خواهید برای آن ها بازاریابی کنید بتوانند به میزان بیشتری تحت تاثیر شما قرار بگیرند چون در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که همیشه در معرض جدید ترین روش هایی که برای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند قرار بگیرید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به خودتان و همچنین نسبت به افرادی که در کنارتان به عنوان همکارانتان در کار بازاریابی دارند داشته باشید. دانشمندان همچنین می گویند که این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار بازاریابی که بوسیله شما انجام می شود داشته باشد و می تواند منجر به این شود که این کار را بهتر انجام دهید.

در صورتی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنید سعی کنید تا به موارد زیر توجه کنید:

61.در صورتی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنید؛ سعی کنید تا برای اینستاگرام خودتان یک تصویر پروفایل مناسب طراحی کنید!

در صورتی که برای انجام کار بازاریابی از اینستاگرام استفاده می کنید یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه کنید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که با استفاده از تمام خلاقیتی که دارید برای خودتان یک تصویر پروفایل مناسب طراحی کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا شانس خودتان را برای این که بتوانید یک سیستم بازاریابی مناسب داشته باشید افزایش دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا بتوانید یک تصویر بسیار مناسبی را از تجارت خودتان به تمام کاربرانی بدهید که قرار است در اینستاگرام شما را دنبال کنند و همین موضوع می تواند منجر به این شود که شما بتوانید در این زمینه موفق تر عمل کنید. بنابراین فراموش نکنید که یک تصویر پروفایل مناسب از تجارت خودتان ارایه کنید. افرادی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که یکی از مهم ترین پارامترهایی که می تواند منجر به داشتن یک شیوه مناسب و موفق بازاریابی برای تجارت شما با استفاده از اینستاگرام شود همین داشتن یک تصویر مناسب برای اینستاگرام می باشد.

62. به هنگامی که می خواهید با یک اینفلوئنسر (یک فرد تاثیرگذار) در اینستاگرام کار کنید؛ فراموش نکنید که باید این شخص را به خوبی قانع کنید!

 شما برای این که بتوانید با یکی از افراد تاثیرگذار در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید برای این که بتوانید این فرد را به خوبی قانع کنید نیاز به این دارید که تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید خودتان را به شیوه ای به این فرد نشان دهید که بتوانید انتظار داشته باشید که او شما را به خوبی قبول کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است در اکثر موارد ما این توانایی را نداریم که تجارت خودمان را به خوبی به چنین افرادی نشان دهیم و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که سعی کنیم تا تجارت خودمان را به درستی به این افراد معرفی کنیم. این موضوع یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید و در صورتی که نتوانید به این موضوع توجه کنید ممکن است نتوانید به درستی کار بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار را انجام دهید. از این رو به شما توصیه می شود که برای این که بتوانید این کار را به خوبی انجام دهیم حتما تمام تلاشتان را بکنید برای این که یک تصویری کاملا درست به آن ها بدهید. تصویری که شما به این افراد تاثیرگذار می دهید باید یک تصویری منطقی و کاملا نزدیک به حقیقت و واقعیت باشد. شما به هیچ عنوان نباید به این افراد دروغ بگویید و باید تمام حقیقت را به آن ها نشان دهید.

63. به صفحه های اینستاگرامی که رقبایتان ایجاد کرده اند هم توجه کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید شانس خودتان را برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام زیاد کنید این است که سعی کنید تا به صفحه هایی توجه کنید که رقبایتان ایجاد می کنند. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به کاری که باید در این زمینه انجام دهید پیدا کنید. به عبارت دیگر در این حالت شما این توانایی را خواهید داشت برای این که آگاهی بیشتری برای این پیدا کنید که نسبت به افرادی که می خواهند صفحه های اینستاگرامی ایجاد کنند که شبیه به صفحه های اینستاگرامی شماست شناخت بیشتری پیدا کنید و بدانید که این افراد قرار است چه کارهایی انجام دهند. دانشمندان همچنین بر این باورند که افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند به میزان زیادی از تمام تجربه هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند و همین موضوع باعث می شود که این افراد می توانند به میزان زیادی موفق تر شوند. اکثر تجارت هایی که در این کار موفق شده اند تجارت هایی هستند که از این روش استفاده می کنند و این تجارت ها با استفاده از همین روش توجه کردن به کارهایی که رقبایشان انجام می دهند می توانند به پیشرفت های زیادی برسند.

64.  به کپشن ها توجه کنید!

 شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از کپشن های مناسبی استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از کپشن های مناسب می تواند منجر به این شود که شما بتوانید شانس خودتان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تجارت هایی که با استفاده از اینستاگرام بازاریابی می کنند می تواند این باشد که این تجارت ها از کپشن هایی استفاده می کنند که می تواند منجر به موفقیت بیشتر شود. از این رو توصیه می شود که حتما از کپشن هایی استفاده کنید که منجر به این می شود که شما بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق تر شوید. دانشمندان و افرادی که بر روی موضوع بازاریابی دیجیتالی تحقیق می کنند فکر می کنند که این کار حتی می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به این که باید چه کارهایی انجام دهید دیدگاه بهتری داشته باشید و بنابراین می توان انتظار داشت که شما با استفاده از این کار می توانید میزان موفقیت خودتان را به میزان بیشتری بالاتر ببرید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان برای این که بتوانید تعداد مخاطبین بیشتری را در اینستاگرام داشته باشید به میزان زیادی بیشتر شود و بنابراین موفق تر عمل کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش سوم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 15:52 | بازدید : 158 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

33. بررسی کنید که مخاطبین از تجارت شما دقیقا چه چیزهایی ممکن است بخواهند؟

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید بررسی کنید که مخاطبین دقیقا از تجارت شما چه می خواهند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این موضوع می تواند به میزان زیادی بر روی موفقیت شما تاثیر داشته باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما دقیقا بخواهید که دیگران از تجارت شما چه می خواهند و سعی کنید تا بر این اساس عمل کنید می توانید انتظار داشته باشید که در کارتان پیشرفت مناسبی بکنید. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به نوبه خودش باعث شود که میزان اعتماد به نفس شما به عنوان تجارتی که می خواهد کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهد به مقدار بسیار زیادی افزایش پیدا کند و بنابراین در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که شانس خیلی خیلی بیشتری را برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید. بازاریابی دیجیتالی به این معنی است که شما باید در ابتدا تمام نیازهایی را که مخاطبینتان دارند مورد بررسی قرار دهید و باید سعی کنید تا بر اساس این نیازها طراحی هایی برای کارتان ارایه نمایید.

34. به هنگام تولید محتوا برای بازاریابی، با مخاطبین خودتان صمیمی شوید!

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد صمیمی بودن با مخاطبین به هنگام برقراری ارتباط می باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا با مخاطبین خودتان ارتباط صمیمی برقرار کنید زمانی است که مجبور می شوید که آن ها را درست به همان شکلی که هستند درک کنید و این می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی افزایش پیدا کند. تحقیقات زیادی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی شما می توانید چنین احساسی را در این مخاطبین ایجاد کنید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که این افراد را همان طوری که هستند درک کنید و همین موضوع باعث می شود که احتیاجاتی که ممکن است داشته باشند و همچنین نایزهایی که ممکن است به عنوان مخاطبین و مشتریان شما داشته باشند را نیز به خوبی درک کنید. در این حالت شما به خوبی درک می کنید که این افراد از تجارت شما چه می خواهند و همین موضوع سبب می شود تا بتوانید دیدگاه بهتری نسبت به زندگی که دارید داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین منجر به این می شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید این افراد را بهتر از گذشته درک کنید و بنابراین در مرحله های بعدی نیز بتوانید به نیازهای دیگر آن ها بهتر پاسخ دهید.

35. دورنمای تجارت خودتان را به این افراد نشان دهید!

نکته بسیار مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید دورنمای تجارت خودتان را به آن ها نشان دهید. این موضوع باید برای شما اهمیتی ویژه داشته باشد. به عبارت دیگر تنها در این حالت است که شما می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت در کار بازاریابی زیاد است. وقتی که شما دورنمای کاری را که می خواهید انجام دهید به مخاطبین و افرادی که قرار است تبدیل به مشتریان دایمی شما شوند نشان دهید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید این افراد را بهتر درک کنید بیشتر می شود. این کار همچنین باعث می شود که این افراد هم نسبت به شما یک دیدگاه مشخصی داشته باشند. به عبارت دیگر در این حالت آن ها هم دیدگاه بهتری نسبت به شما خواهند داشت و بنابراین دورنمایی که آن ها هم نسبت به شما پیدا می کنند باعث می شود که بدانند با چه نوع تجارتی طرف هستند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که اکثر تجارت هایی که سعی می کنند تا به این شیوه کار کنند تجارت هایی هستند که در همان اوایل کار موفق می شوند که تعداد زیادی از مخاطبین را به سمت و سوی تجارت خودشان بکشانند چون در این حالت آن ها موفق می شوند تا به راحتی دورنمای خودشان را به دیگران نشان دهند و کاری کنند که مردمی که می خواهند تصمیم بگیرند که آیا مشتریان آن ها بشوند یا خیر بدانند که باید با چه تجارتی روبرو شوند.

36. در صورتی که کار تجارت شما این است که فرآورده هایی تولید کنید؛ سعی کنید تا از این فرآورده ها تصاویری بسیار جذاب بگیرید و در اختیار مخاطبین قرار دهید!

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که می خواهید از این فرآورده هایی که در اختیار دارید تصاویری جذاب بگیرید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید تصاویری مناسب از این فرآورده ها بگیرید و این تصاویر را در اختیار مخاطبین قرار دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باور هستند که این کار به نوبه خودش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبینی داشته باشد که تجارت شما را دنبال می کنند. این روش می تواند باعث شود که آن ها به میزان زیادی با تجارت شما و کاری که انجام می دهید آشنا شوند  وهمین آشنا شدن می تواند به مزان زیاید به تجارت شما کمک کند تا شانستان برای این که مخاطبین بیشتری داشته باشید را افزایش دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که تجارت شما بتواند تعداد مخاطبین خودش را به میزان بسیار بسیار زیادی افزایش دهد و بنابراین شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا از فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند تصاویر باکیفیتی ارایه کنید.

37. در کنار تصاویر از GIF ها هم استفاده کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش شانس خودتان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری پیدا کنید افزایش دهید این است که سعی کنید تا از گیف هایی استفاده کنید که به تجارت شما کمک می کنند بهتر عمل کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی شما را برای کارهایی که قرار است در آینده انجام دهید آماده تر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کارها ممکن است باعث شود که شما بتوانید به میزان زیادی بهتر از گذشته برای این کار عمل کنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید دیگران با توجه به گیف هایی که شما از فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند و یا خدماتی که تجارتتان ایجاد می کند بهتر شما را درک کنند. تحقیقات همچنین نشان داده است که ایجاد چنین گیف هایی می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید و بنابراین می توان انتظار داشت که با انجام دادن این کار شما می توانید یک چشم اندازه خیلی بهتری را برای تجارتتان ایجاد کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می دهد که این کار همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا از تکنولوژی های روز بهترین استفاده را برای کارتان انجام دهید.

38. نباید فراموش کنید که بخشی از بازاریابی دیجیتالی، تولید تصاویر و ویدیوهایی است که دارای کیفیت بالایی می باشند!

در صورتی که شما فکر می کنید تصاویر و یا ویدیوهایی که تجارت شما تولید می کند دارای کیفیت مناسبی نمی باشند سخت در اشتباه می باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که کیفیتی که این تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط شما دارند می تواند بیشترین تاثیر را بر روی کار بازاریابی که توسط شما انجام می گیرد داشته باشد. به عبارت دیگر شما به راحتی می توانید انتظار داشته باشید که تصاویر و همچنین ویدیوهایی تولید کنید که بیشترین تاثیر را بر روی تعداد افرادی که قرار است تجارت شما را به عنوان مشتریان و مخاطبین بپذیرند داشته باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید حتی خودتان هم نسبت به این تصاویر و ویدیوهایی که تولید می کنید احساس بهتری داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که دیدگاهتان نسبت به این کار بهتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند اکثر افرادی که قرار است به عنوان مخاطبین شما تصاویر و ویدیوهایی را که مربوط به تجارت شما می باشد نگاه کنند افرادی هستند که کیفیت این تصاویر می تواند در تصمیماتی که قرار است نسبت به تجارت شما بگیرند تاثیراتی بسیار مهم و کلیدی داشته باشد و می تواند به میزان زیادی آن ها را برای انجام کارهایی که منجر به خرید از تجارت شما می شوند آماده تر کند.

39. سعی کنید همیشه در کار بازاریابی دیجیتالی "خارج از جعبه" فکر کنید!

نکته دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که باید تمام تلاشتان را بکنید تا خارج از جعبه فکر کنید تا بتوانید کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق تر شوید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما به عنوان یک تجارتی که تصمیم به کار بازاریابی گرفته است می خواهید این کار را انجام دهید بهترین نکته ای که شما می تونید با توجه کردن به آن مسیر بازاریابی خودتان را به خوبی تعیین کنید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که در این کار تفکری داشته باشید که امروزه به آن تفکر تفکر "خارج از جعبه" می گویند. در حقیقت شما باید سعی کنید تا بدون توجه به این که روش های سنتی و معمولی برای این نوع بازاریابی چیست عمل کنید و تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا به جواب هایی که دوست دارید برسید. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که این نوع تفکر شما به عنوان یک بازاریاب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کاری شما داشته باشد می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که در این کار موفق شوید افزایش دهید. وقتی که شما به این شکل فکر می کنید دیگر خودتان را اسیر تفکراتی که به صورت معمولی و مرسوم در کار بازاریابی وجود دارند نمی کنید و همین باعث می شود که شانس بسیار بالایی برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید.

40. در صورتی که برنامه های ویژه ای برای حمایت کردن از مشتریان و مخاطبین دارید می توانید آن ها را ارایه کنید!

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که شما برنامه های ویژه ای برای حمایت کردن از مخاطبین و مشتریان خودتان دارید می توانید آن ها را ارایه کنید برای این که این برنامه های ویژه بتوانند به شما کمک کنند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. به عبارت دیگر در صورتی که شما برای این که مخاطبین و مشتریان تجارت خودتان مواردی را ارایه می کنید که به شما کمک می کنند تا به میزان زیادی از استرس آن ها برای رویارویی با تجارت شما برای اولین کار کم کنند می توانید این موارد ویژه را به این مخاطبین و مشتریان به شیوه های مختلفی ارایه کنید و از آن ها بخواهید تا در این برنامه های ویژه ای که شما برای آن ها تدارک دیده اید شرکت کنند. این کار می تواند به میزان زیادی به نفع شما باشد.

41. حتما سعی کنید تا نقدهایی را که به تجارتتان می شود مورد بررسی قرار دهید!

یکی از مهم ترین مباحثی که در این زمینه وجود دارد نقدهایی است که به تجارت شما می شود. این موضوع موضوعی است که شما به عنوان یک فردی که تصمیم گرفته است تا تجارت خوبی داشته باشد باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که چنین نقدهایی می توانند به میزان بسیار زیادی برای تجارت شما سازنده باشند و همچنین می توانند به تجارت شما کمک کنند تا به میزان زیادی رشد کند. در حقیقت وقتی که شما کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی را انجام می دهید در صورتی که می خواهید با استفاده از این روش کار تجارت شما رشد کند یکی از اولین و کلیدی ترین موضوعاتی که باید حتما این موضوع را در اولویت قرار بدهید این است که سعی کنید تا با استفاده از توجهی که به نقدهایی که به شما می کنند می کنید؛ شانس خودتان را برای این که در این کار موفق شوید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این توجه کردن به نقدها است که می تواند به میزان زیادی سرنوشتی که تجارتتان ممکن است داشته باشد را تحت تاثیر قرار دهد و بنابراین در صورتی که می خواهید تجارتتان به یک سرنوشت خوبی دچار شود حتما به نقدهایی که از آن می شود به میزان زیادی توجه کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این نقدها می توانند در جای خودشان بسیار سازنده باشند.

42. از این که به تجارت شما نقدهای منفی شود به هیچ عنوان نترسید!

شما به هیچ عنوان نباید از این که کسی نسبت به تجارت شما نقدهای منفی بکند بترسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که فکر می کنند ممکن است این امواج منفی بر روی آن ها تاثیری داشته باشند سخت در اشتباه می باشند. شما به عنوان یک تجارت به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشید که از نقدهای منفی که نسبت به تجارت شما می شود بترسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی از کیفیت کاری که شما انجام می دهید کم کند. به عبارت دیگر وقتی که شما به عنوان یک تجارت از چیزی که درباره تان می گویند ترس داشته باشید این درست زمانی است که تجارت شما به نابود شدن تهدید می شود. محققانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید به عنوان یک تجارت موفق به کار خودتان ادامه دهید کاهش پیدا کند. از این رو می توان گفت که فکر کردن به این موضوع که شما به عنوان یک تجارت چگونه باید سعی کنید تا به نقدهایی که به شما می شود پاسخ دهید موضوع بسیار مهمی است که می تواند نقشی تعیین کننده برای تجارت شما داشته باشد.

43. حتی در صورتی که می توانید به بخشی که در وب سایتتان مخاطبین به نقد می پردازند توجه بیشتری داشته باشید!

نکته دیگری که شما باید حتما در این زمینه به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا به بخش هایی از وب سایتتان که در این بخش های قرا است مخاطبین به نقد بپردازند توجه بیشتری داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که بتوانید در این کار موفق شوید افزایش دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که توجه کردن به این بخش ها همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شما بتوانید برای خودتان یک هوشیاری برند ایجاد کنید برای این که بدانید در آینده قرار است چه کارهایی را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باور هستند که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید این احساس را در مخاطبینی که تجارت شما را دنبال می کنند ایجاد کنید که این مخاطبین بتوانند این موضوع را به خوبی درک کنند که شما نسبت به نقدهایی که آن ها از تجارت شما می کنید دیدگاه خوبی دارید و به اندازه ای به این نقدها اهمیت می دهید که آن ها را در وب سایت خودتان به خوبی ارایه می کنید. این موضوع حتی می تواند باعث شود که این افراد نسبت به تجارت شما نقدهای بیشتری نیز ارایه کنند.

44.سعی کنید تا جایی که می توانید به نقدهایی که از تجارتتان می شود پاسخ دهید!

نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که سعی کنید تا به این نقدهایی که از تجارت شما می شود پاسخ دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما این شانس را داشته باشید برای این که بتوانید دیدگاهتان را نسبت به گذشته بهتر کنید و همین بهتر کردن دیدگاه شما می تواند به شما کمک کند تا نسبت به گذشته هوشمندانه تر عمل کنید. تحقیقاتی که دانشمندان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند در این باره انجام داده اند نشان داده است وقتی که شما تمام تلاشتان را می کنید برای این که به نقدهیای که از تجارتتان می شود پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که به این روش خودتان هم بهتر از گذشته درباره این تجارت تحقیق کنید و بنابراین خودتان هم می توانید دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که وقتی که شما به این نقدها پاسخ می دهید در حقیقت این توانایی را پیدا می کنید که تجارت خودتان را از دریچه چشمان افرادی که شما را نقد می کنند مورد بررسی قرار دهید و همین کار منجر به این می شود که آسایش بهتری در این کار خواهید داشت. بنابراین حتما این کار را انجام دهید.

45.در صورتی که می خواهید یک فرآورده ای جدید ارایه کنید با استفاده از روش بازاریابی دیجیتالی از آن ها بپرسید که چگونه فرآورده ای دوست دارند؟

شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا به روش بازاریابی دیجیتالی کار کند در صورتی که می خواهید یک فرآورده ای جدید ارایه کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از دیگران بپرسید که دوست دارند تا چگونه فرآورده ای در اختیارشان قرار داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که این می تواند یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای این باشد که شما بتوانید با استفاده از این روش شانستان را برای انجام کار بهتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید درک کنید که این افراد دقیقا از شما چه می خواهند و از تجارت شما چه انتظاراتی دارند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید به میزان زیادی نسبت به آن ها بهتر عمل کنید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید برای این که کار را به شیوه ای انجام دهید که به این افراد معرفی شود برای این که می خواهند چه نوع فعالیتی داشته باشند و این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید دیدگاه بهتری نسبت به آن ها داشته باشید و همچنین شانستان را برای این که کار بازاریابی به روش دیجیتالی را بهتر انجام دهید افزایش دهید.

46. در صورتی که کار تجارت شما این است که فرآورده ای تولید کنید؛ در صورتی که تعداد این فرآورده ها کم شد به مخاطبین اعلام کنید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید سعی کنید تا برای این که توجه آن ها نسبت به تجارت خودتان بیشتر جلب کنید تلاش کنید که در صورتی که در تجارتی که هستید فرآورده ای تولید می کنید اگر تولید این فرآورده و یا ارایه این فرآورده در تجارت شما کم شد سعی کنید تا به مخاطبین اعلام کنید. این کار می تواند به میزان زیادی بر روی این افراد تاثیر مثبت داشته باشد و می تواند منجر به این شود که آن ها بتوانند دیدگاه مثبت تری نسبت به تجارت شما داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به بهتر شدن کیفیت کار بازاریابی که بوسیله تجارت شما انجام می شود کمک کند و در حقیقت شما به این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت خیلی بیشتر شود چون در این حالت مخاطبین و مشتریان تجارت شما به صورت ناخودآگاه به این فکر می کنند که تجارت شما خیلی به فکر آن ها است و بنابراین دوست دارد تا آن ها از تمام محصولاتی که در این تجارت وجود دارد استفاده کنند و بنابراین شانستان برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود.

47. سعی کنید تا مخاطبین را با تخصصی ترین حوزه های کارتان آشنا کنید!

شما به عنوان یک تجارت باید تمام تلاشتان در این باشد که این اراد را به میزان زیادی با تخصصی ترین کارهایی که در این تجارت انجام می دهید آشنا کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به تجارتتان به آن ها بدهید. چون در این حالت این موضوع می تواند از دو جنبه به آن ها کمک کند. جنبه اول این است که آن ها نسبت به کارهایی که شما در تجارتتان انجام می دهید یک دیدگاه بهتری پیدا می کنند و از این نظر می توان گفت که شما می توانید به میزان بیشتری آن ها را دعوت کنید برای این که شما را درک کنند و نکته دیگر هم این است که در صورتی که شما بتوانید به این شکل آن ها را در معرض تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید قرار دهید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بعد از مدتی احساس کنند که شما به عنوان یک تجارت به آن ها علاقه دارید و این علاقه به اندازه ای است که به آن ها به قدری احترام می گذارید که دوست دارید تا آن ها را در معرض آخرین کارهایی که انجام می دهید قرار دهید و خود این موضوع می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا بتوانید یک رابطه ای صمیمانه با آن ها برقرار کنید.

48.سعی کنید برای این مخاطبین کوییزهایی طراحی کنید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی را به خوبی انجام دهید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که تمام این روش ها می توانند به شما کمک کنند تا دیدگاه بهتری به مخاطبین و مشتریان نسبت به تجارت خودتان بدهید. یکی از بهترین و مناسب ترین دیدگاه هایی که شما می توانید در این زمینه به مخاطبین داشته بدهید این است که از کوییزهایی استفاده کنید که آن ها را هدایت کند تا نسبت به تجارتی که شما در آن فعالیت می کنید و یا نسبت به فرآورده هایی که تولید می کنید و یا نسبت به خدماتی که ارایه می کنید دیدگاه بهتری داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا نسبت به این تجارت خودتان دیدگاه بهتری داشته باشید و این دیدگاه بهتر را به این افراد هم بدهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که افرادی که می خواهند از تجارت شما به عنوان مخاطبین خرید کنند این شانس را داشته باشند برای این که به تجارت شما با یک دیدگاه مثبت تری نگاه کنند و بنابراین شما به این روش می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که ممکن است در آینده تبدیل به مخاطبین و مشتریان دایمی شما شوند و چیزی شوند که امروزه آن را مشتریان وفادار می نامیم روز به روز افزایش دهید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 753
:: بازدید کلی : 5253