9 ترفند فوق العاده برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام
9 ترفند فوق العاده برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 10:50 | بازدید : 133 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

9 ترفند فوق العاده که به کمک آن می توانید تعداد فالوورهایتان در اینستاگرام را افزایش دهید!

 

این روزها بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از بهترین انواع بازاریابی به حساب می آید. اینستاگرام هم یکی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی است که تعداد افرادی که با آن بازاریابی می کنند خیلی زیاد هستند بنابراین بالا بردن تعداد فالوورها آرزوی بسیاری از بازاریابانی است که برای بازاریابی از اینستاگرام استفاده می کنند. در این پست قصد داریم تا 9 ترفند را ارایه کنیم که با بکارگیری این ترفندها شما قادر خواهید بود تا کیفیت بازاریابی خودتان در اینستاگرام را تا حد قابل توجهی افزایش دهید و تعداد فالوورهای خودتان را زیاد کنید.

1) همیشه به صورت پیوسته پست بگذارید

در صورتی که کار پست گذاشتن های اینستاگرام را به صورت پیوسته انجام ندهید؛ احتمال این که تعداد فالوورهایی که دارید افزایش پیدا کند و به میزان مطلوب برسد خیلی کم می شود. شما باید همواره پست بگذارید و سعی کنید در این کار پیوستگی را درنظر داشته باشید. در صورتی که شما امروز پستی بگذارید و تا یک ماه دیگر پست نگذارید ؛ در این صورت احتمالا افرادی که شما را فالو می کنند شما را فراموش می کنند و یا دچار گیجی و سردرگمی می شوند. در حقیقت در صورتیکه شما تصمیم بگیرید که با این فاصله زمانی پست بگذارید احتمال این که این افراد شما را فالو کنند خیلی خیلی کم می شود. بنابراین بهترین کار این است که برای خودتان یک برنامه ریزی دقیق و منظمی برای پست گذاشتن داشته باشید و سعی کنید پست هایی که می گذارید به این شیوه باشند. بنابراین پست گذاشتن به این شیوه به شما کمک می کند که تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید چون آنها همواره منتظر پست های جدید می باشند.

2) از یک برنامه زمان بندی شده استفاده کنید

از آن جایی که پست گذاشتن به شیوه زمان بندی شده بسیار مهم و اساسی می باشد؛ بنابراین بهتر است که شما برای این کار از ابزارهایی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا زمانی را که می خواهید برای برنامه ریزی صرف کنید کاهش دهید و در این زمان صرفه جویی کنید. استفاده از این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا به شیوه بهتری برای کار پست گذاشتن برنامه ریزی داشته باشید. همچنین استفاده از این روش می تواند منجر به کاهش میزان استرسی شود که به دلیل برنامه ریزی کردن ممکن است داشته باشید. خوشبختانه اینستاگرام این کار را برای تمام افرادی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی کنند آسان کرده است. شما برای این که کاری کنید که فالوورهایتان درگیر شوند می توانید از ابزارهایی که اینستاگرام در زمینه برنامه ریزی برای پست گذاشتن در اختیارتان قرار داده است استفاده کنید و به این شیوه می توانید کاری کنید که پست هایی با معنی ایجاد کنید که هم زمان بندی درست و مناسبی داشته باشند و هم معنی دار باشند. بنابراین بهتر است برای پست کردن یک برنامه ریزی مشخص داشته باشید.

3) از ویژگی "لایو" اینستاگرام استفاده کنید

آیا می دانستید که 82 درصد از افرادی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند ترجیح می دهند که یک ویدیوی لایو از اینستاگرام را ببینند تا این که پست آن را بخوانند؟

بنابراین در صورتی که می خواهید تعداد زیادی فالوور داشته باشید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از ویژگی ویدیوی لایو اینستاگرام استفاده کنید. در صورتی که از ویدیوی لایو اینستاگرام استفاده کنید می توانید توجه مخاطبین را به خودتان جلب نمایید. ویدیوهای لایو اینستاگرام در بالای فیلدهای استوری فالوورهای شما قرار می گیرند. ویدیوهای لایو اینستاگرام همچنین به صورت اتوماتیک Push Notification هایی را به فالوورهایتان می فرستند و به آنها اطلاع می دهند که شما لایو هستید. همچنین به نظر می رسد که الگوریتم اینستاگرام به گونه ای تولید شده است که به اکانت های تجاری که دارای ویدیوهای لایو می باشند اهمیت زیادی می دهد بنابراین کاری می کند که پروفایل های مربوط به این اکانت ها نسبت به اکانت های دیگر راحت تر کشف شود. بنابراین استفاده کردن از ویدیوهای لایو اینستاگرام یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید برای جلب تعداد ببیشتری فالوور از آن استفاده کنید.

4) با اکانت های تجاری دیگر در اینستاگرام دوست شوید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید تعداد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام برای خودتان ایجاد کنید این است که با اکانت های تجاری دیگری که آنها هم مانند شما هستند و کار شما را انجام می دهند (و در حوزه عملیاتی شما هستند) دوست شوید. این کار به شما کمک می کند تا نه تنها اعتماد این اکانت ها را به خودتان جلب کنید؛ بلکه باعث می شود که اعتماد افراد دیگری هم که شما را فالو می کنند به شما جلب شود و آنها رابطه بهتری با شما برقرار کنند که نهایتا این امر منجر می شود که تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام بیشتر شود. برای این که با این گونه اکانت ها ارتباط برقرار کنید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید در زیر پست هایی که این اکانت ها می گذارند کامنت بگذارید و یا می توانید به کامنت هایی که می گذارند پاسخ دهید و یا می توانید به ویدیوهای لایوی که می گذارند جواب دهید و یا حتی می توانید به استوری های آنها واکنش نشان دهید و غیره.

اما یک نکته مهم که در رابطه با این اکانت ها باید درنظر داشته باشید این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که می خواهید با آن دوست شوید باید اهدافی شبیه به اهداف شما داشته باشد به گونه ای که مخاطبین این توانایی را داشته باشند که درک کنند که اهداف تجاری شما با اهداف این شرکت یکسان می باشند.

5) مسابقاتی برگزار کنید.

برگزار کردن مسابقات اینستاگرامی یکی دیگر از روش های مهمی است که شما می توانید با استفاده از آن صفحه خودتان را به موفقیت نزدیکتر کنید و شانس موفقیتتان را بالاتر ببرید. چرا؟ برای این که اولا مردم دوست دارند تا همیشه چیزهای رایگان دریافت کنند و این خودش انگیزه ای می شود که وارد مسابقات شما شوند. همچنین وقتی که شما چنین مسابقاتی ایجاد کنید این احتمال وجود دارد که نه تنها میزان درگیر شدن مخاطبین و مشتریانتان بیشتر شود، بلکه صفحه شما برای آنها جذاب تر به نظر برسد بنابراین آنها بتوانند بهتر از گذشته شما را فالو کنند. بنابراین یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش تعداد مخاطبین خودتان را افزایش دهید این است که برای آنها مسابقاتی طراحی کنید.

6) هر چند وقت یک بار استوری بگذارید.

یکی از بهترین و مناسب ترین ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار می دهد که بتوانند با استفاده از آن نظر فالوورهایشان را جلب کنند؛ ابزاری به نام استوری می باشد. شما در این استوری می توانید توجه تعداد زیادی از فالوورها را به خودتان جلب کنید. تحقیقات نشان داده است که 500 میلیون نفر روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و یک سوم استوری هایی که از همه بیشتر مشاهده شده اند مربوط به صفحه های تجارت ها می باشند. استوری ها همواره در حال معروف تر شدن و محبوب تر شدن می باشند و شما می توانید از این استوری ها برای ارتقای کیفیت بازاریابی تجارت خودتان استفاده کنید تا تعداد مخاطبین بیشتری را به سمت خودتان بکشانید.

نکته جالب دیگری که در رابطه با استوری ها وجود دارد این است که گذاشتن استوری ها کار آسانی می باشد. شما می توانید به راحتی یک استوری را برای خودتان بگذارید تنها کاری که باید بکنید این است که دوربین خودتان را باز کنید و تصویر را بگیرید و همچنین می توانید از ابزارهای مختلفی برای ویرایش کردن آن استفاده کنید. این استوری ها حدودا 24 ساعت می مانند و شما می توانید بهترین استفاده را در این زمان از آنها ببرید.

7) طراحی صفحه کلی اینستاگرام خودتان را رونق بیشتری بدهید.

این بخش یکی از بخش های بسیار مهم و اساسی است که شما می توانید با تغییر دادن طراحی کل صفحه اینستاگرام کاری کنید که صفحه اینستاگرامتان پررونق تر شود.

شما برای این که این کار را انجام دهید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید اول از همه به موضوع پس زمینه ای که صفحه تان دارد توجه کنید و کاری کنید که این پس زمینه دارای طراحی زیبایی باشد. همچنین می توانید به نور صحنه هم توجه کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما یک شرکت بازاریابی مد هستید؛ بهترین کاری که باید بکنید این است که تصاویری را که مربوط به لباس ها می باشند با کیفیت بالا پست کنید و سعی کنید کاری کنید که طراحی صفحه زیبا باشد. همچنین برای بهتر کردن کار طراحی شما می توانید از فیلترهای مخصوصی که در اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید و تصاویری را که پست می کنید با استفاده از این فیلترها باکیفیت تر کنید. به این شیوه می توانید تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید.

8) از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها یکی از مهم ترین ابزارهایی می باشند که اینستاگرام برای کاربرانش ایجاد کرده است تا کاری کنند که پست هایشان دیده شوند. در صورتی که شما از هشتگ ها استفاده کنید؛ می توانید به صورت استراتژیکی و برنامه ریزی شده، رشد صفحه اینستاگرام خودتان را تضمین کنید. در صورتی که شما حتی بهترین پست ها را هم بگذارید اما در کنار این پست هایی که گذاشته اید از هشتگ استفاده نکنید؛ در این صورت هیچ کس پست های شما را نمی بیند بنابراین اصلا نمی توانید فالوور داشته باشید. باید از هشتگ ها به شیوه ای استفاده کنید که پست های شما به خوبی دیده شوند. فراموش نکنید که به هنگام استفاده از هشتگ ها باید این نکته را درنظر داشته باشید که همیشه از هشتگ هایی مرتبط با کارتان استفاده کنید. در صورتی که از هشتگ هایی استفاده کنید که ارتباطی با کارتان ندارند؛ احتمال موفقیتتان کم می شود. هشتگ ها نه تنها به شما کمک می کنند تا محتوای خودتان را سازماندهی کنید و طبقه بندی نمایید؛ بلکه به شما کمک می کنند تا کار بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

اینستاگرام ابزاری بسیار موثر است به این دلیل که به شما کمک می کند تا محتوای خودتان را دسته بندی کنید که این موضوع باعث می شود که محتوای شما حتی قابل کشف تر هم شود. به همین دلیل است که پست هایی که دارای هشتگ می باشند نسبت به پست هایی که هشتگ ندارند مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

در صورتی که اطمینان ندارید که چگونه باید از هشتگ ها استفاده کنید؛ بهترین کار برای شما این است که بخش مربوط به راهنمایی مرتبط با هشتگ ها را بخوانید تا بتوانید در این زمینه تبدیل به یک متخصص شوید!

9) به مخاطبین احساس اعتماد و علاقه بدهید.

آخرین مورد (که البته بی اهمیت ترین مورد هم نیست!) این است که با پست هایی که می گذارید به مخاطبین نشان دهید که چقدر آنها را دوست می دارید. شما باید به آنها ثابت کنید که حقیقتا دوست دارید تا آنها در کارشان موفق شوند و با فرآورده هایی که تولید می کنید (و یا خدماتی که ارایه می دهید) می خواهید حقیقتا گرهی از کار این افراد باز کنید. در صورتی که شما این توانایی را داشته باشید که به آنها چنین جوی را بدهید؛ احتمال این که آنها جلب تجارت شما شوند خیلی بیشتر از زمانی است که صرفا به گونه ای پست بگذارید که انگار می خواهید فرآورده ها و یا خدمات خودتان را تبلیغ کنید بدون این که بخواهید کوچکتری رابطه عاطفی را با آنها برقرار کنید. بنابراین یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید بکار ببرید این است که به آنها احساس ایمنی و اعتماد بدهید و کاری کنید که احساس کنند که شما آنها را دوست دارید. در صورتی که چنین احساسی را در آنها ایجاد کنید آنها هم شما را دوست خواهند داشت و به شما اعتماد خواهند کرد!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 200
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 367
:: بازدید ماه : 725
:: بازدید سال : 1932
:: بازدید کلی : 6432