10 ترفند برای این که در اینستاگرام معروف شوید!
10 ترفند برای این که در اینستاگرام معروف شوید!
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:16 | بازدید : 120 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

10 ترفند برای این که در اینستاگرام معروف شوید!

 

این روزها بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بازاریابان به آن توجه می کنند. رقابت سنگین و تنگاتنگی میان صفحه های مختلف اینستاگرامی وجود دارد که هر کدام از آنها سعی می کنند تا از هم پیشی بگیرند و محبوبیت بیشتری را برای خودشان در میان مخاطبین و کاربران این شبکه مجازی بدست آورند.

یکی از بزرگترین دروغ هایی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر شما به عنوان یک اکانت، بخواهید در اینستاگرام معروف شوید کاری بسی دشوار می باشد. این داستان یک افسانه است و اصلا حقیقت ندارد! شما به راحتی می توانید در اینستاگرام معروف شوید. ممکن است به نظرتان بیاید که برای خودتان فالوورهایی بخرید اما این کار خیلی اشتباه است و اصلا تاثیری در معروف شدن شما در اینستاگرام ندارد (این موضوع در مورد اول توضیح داده شده است). شما باید سعی کنید تا برای خودتان مخاطبین واقعی پیدا کنید و از این مخاطبان کمک بگیرید تا معروف شوید. برای این کار تنها کافی است چند نکته را رعایت کنید که به شما کمک می کنند تا بدون صرف هزینه، شهرت اینستاگرامی پیدا کنید. در این پست قصد داریم تا 10 ترفند را که به شما در این راه کمک می کنند معرفی کنیم که شما با بکار گرفتن این ترفندها می توانید در اینستاگرام معروف شوید و از بسیاری از رقبایتان پیشی بگیرید.

1) تعداد فالوورهای خودتان را زیاد کنید.

مهم ترین پارامتری که می تواند بر روی معروف شدن شما در شبکه اینستاگرام تاثیر داشته باشد؛ پارامتر تعداد فالوورهای شما می باشد. هر چقدر که تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید؛ احتمال این که معروف تر شوید بیشتر است. تمام افرادی که در اینستاگرام معروفیت زیادی دارند تعداد فالوورهای زیادی دارند. البته یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید در ارتباط با تعداد فالوورها در نظر داشته باشید این است که این تعداد فالوورهای شما باید حقیقی باشند. در صورتی که تعداد فالوورهای شما فیک باشند (به عنوان مثال هنگامی که شما با پول تعدادی فالوور برای خودتان خریداری می کنید) احتمال این که این فالوورها با صفحه شما تعامل داشته باشند خیلی کم است بنابراین شما نمی توانید در این کار موفق شوید و معروفیتی نخواهید داشت. بنابراین باید برای خودتان فالوورهای حقیقی ایجاد کنید. در صورتی که شما تعداد کمی فالوور داشته باشید؛ صفحه شما صفحه ای است که احتمال این که فالوورهای جدیدی به آن اضافه شود خیلی کم است اما در صورتی که صفحه ای داشته باشید که فالوورهای زیادی دارد؛ احتمال این که تعداد فالوورهای شما زیاد شود خیلی بیشتر از حالت اول است.

2) الگوریتم اینستاگرام را درنظر بگیرید

اینستاگرام برای صفحه های مختلف از الگوریتم های مختلفی استفاده می کند. به عنوان مثال، در صورتی که شما یک پست قرار دهید؛ در صورتی که تعداد 50 لایک اول این پست خیلی سریع انجام شود (به عبارت دیگر در صورتی که در مدت زمان کوتاهی تعداد لایک های این پست به 50 عدد برسد) در این صورت احتمال این که اینستاگرام چنین صفحه ای را در اولویت برای نشان دادن به مخاطبین جدیدی که به دنبال مطالبی مرتبط با مطالب این صفحه می باشند قرار دهد خیلی بیشتر از زمانی است که مدت خیلی زیادی طول بکشد تا تعداد لایک های این صفحه به 50 عدد لایک برسد. بنابراین بهتر است که برای این که در اینستاگرام معروف شوید؛ الگوریتمی را که این پلتفرم برای بررسی اکانت ها و صفحه ها و اولویت دادن به این صفحه ها استفاده می کند را درنظر داشته باشید. فراموش نکنید که هرچقدر که سریع تر بتوانید لایک و فالو و کامنت و غیره دریافت کنید؛ احتمال این که در این کار موفق تر باشید بیشتر است بنابراین موضوع سرعت را به عنوان موضوع مهمی درنظر بگیرید.

3) سعی کنید نسبت به رقبای خودتان مطالب متنوع تر و جالب تری ارایه کنید.

شما باید سعی کنید ویژگی هایی داشته باشید که افراد دیگری که در اینستاگرام هستند و آنها هم اهدافی مشابه با اهداف شما دارند؛ نداشته باشند. به عنوان مثال یکی از مهم ترین پارامترهایی که در این زمینه می توان درنظر گرفت؛ پارامتر نامی است که شما برای اکانت اینستاگرام خودتان انتخاب می کنید. نامی که شما برای اکانتتان انتخاب می کنید باید مختصر و مفید باشد و همچنین باید حالتی داشته باشد که تلفظ کردن آن آسان باشد. شما حتی می توانید برای این که نام جذاب تری داشته باشید از نام هایی استفاده کنید که در آنها برخی از نمادها هم وجود دارد. به طور کلی باید گفت که کاربران نام هایی را که به خاطر آوردن آنها پیچیده و سخت است و یا این که جذابیتی ندارند و یا این که به زودی فراموش می شوند را نمی خواهند و نام هایی را دوست دارند که برایشان هیجان انگیز باشد و بتواند به آنها کمک کند تا موضوعات مثبت را در ذهنشان بیاورند. علاوه بر پارامتر نام، شما باید به پارامترهای دیگری که منجر به جذاب تر شدن اکانتتان می شود نیز توجه کنید.

4) محتوای جذاب تولید کنید

به طور کلی این که شما بخواهید در اینستاگرام معروف شوید؛ کار سختی نیست. شما به راحتی می توانید این کار را بکنید و یکی از مهم ترین عواملی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند عامل محتوای جذاب است. در صورتی که برای پست هایی که می گذارید محتوایی جذاب تولید کنید؛ احتمال این که در اینستاگرام معروف شوید خیلی زیاد است. در صورتی که محتوایی که تولید می کنید جذاب نباشد؛ شانس این را که مخاطبین جلب کارهایتان شوند از دست می دهید. بنابراین سعی کنید تا جایی که ممکن است محتوای خودتان را جذاب تولید کنید. شما باید کاری کنید که این محتوایی که ایجاد کرده اید به گونه ای باشد که مخاطبین از آن خوششان بیاید. این محتوا باید همچنین دارای ویژگی های دیگری هم باشد از جمله این که باید شدیدا مرتبط با کاری باشد که شما انجام می دهید. در صورتی که محتوایی بی کیفیت تولید کنید و یا این که محتوایی تولید کنید که اصلا هیچ ارتباطی با کارتان ندارد و یا اینکه به آن بی ربط است؛ احتمال این که مخاطبین شما تبدیل به مشتریان شما شوند خیلی کم خواهد بود بنابراین در کارتان موفق نخواهید شد.

5) سعی کنید به همراه پست هایی که می گذارید مکان خودتان را هم مشخص کنید

یکی از ابزارهایی که در اینستاگرام وجود دارد ابزار location یا مکان است که شما می توانید در کنار پست هایی که قرار می دهید مکانتان را هم قرار دهید. در این صورت کاربران متوجه خواهند شد که شما در چه مکانی این تصاویر را گرفته اید. بنابراین سعی کنید این مکان را مشخص کنید چون این کار باعث می شود که مخاطبین با شما احساس همزادپنداری بیشتری کنند و در این صورت می توانید موفق تر باشید.

6) با فالوورهایتان تعامل داشته باشید.

شما باید با فالوورهایتان دوست شوید. این یکی از بهترین روش هایی است که شما با استفاده از این روش می توانید بر تعداد فالوورهایتان بیافزایید و معروف شوید. در صورتی که یک رابطه گرم و صمیمی با فالوورهایتان داشته باشید این توانایی را خواهید داشت که در کارتان موفق شوید. فالوورهای شما نیاز دارند که شما به آنها اهمیت دهید. شما باید به این افراد ثابت کنید که آنها را دوست دارید و حقیقتا به آنها اهمیت می دهید. در صورتی که چنین نباشد و آنها احساس کنند که شما به آنها اهمیتی نمی دهید و به تنها چیزی که فکر می کنید سود خودتان است؛ در این صورت احتمال اینکه معروف شوید کمتر می شود. البته این نکته را درنظر داشته باشید که برای این که با این افراد تعامل داشته باشید نیازی ندارید که حتما آنها را فالو کنید. بلکه شما می توانید این تعاملات را به شیوه های دیگری انجام دهید. به عنوان مثال شما می توانید در بخش کامنت ها دوستان خودتان را تگ کنید؛ در استوری هایتان به آنها اشاره کنید؛ هنگامی که تعداد کل فالوورهایتان به یک تعداد مشخصی رسید سعی کنید تا جشن بگیرید و غیره.

7) از هشتگ های جذاب استفاده کنید

استفاده کردن از هشتگ ها یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی است که شما به هنگام پست گذاشتن ها در اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید. باید از هشتگ هایی استفاده کنید که توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید. البته فراموش نکنید که این هشتگ ها باید هشتگ هایی باشند که بیشترین ارتباط را با موضوعی که می خواهید ارایه کنید داشته باشند. در صورتی که چنین ارتباطی وجود نداشته باشد نمی توانید کارتان را به درستی انجام دهید. بنابراین سعی کنید که حتما از بهترین هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ های اینستاگرام ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند کاری کنید که کاربران دیگر اینستاگرام پست های شما را ببینند. بنابراین در صورتی که از هشتگ های مناسب استفاده کنید؛ احتمال این که معروفیت شما در اینستاگرام بیشتر شود بالاتر می رود. شما با استفاده کردن از هشتگ های مناسب می توانید کاری کنید که میزان معروفیت شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. ولی فراموش نکنید که برای این که بهترین نتیجه ها را از هشتگ ها بگیرید باید چیزی بین 10 تا 15 هشتگ را در هر پست قرار دهید.

8) تصاویر و ویدیوهای خودتان را با کیفیت بالایی پست کنید

از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید تصاویر و ویدیوهایی را که در اینستاگرام پست می کنید دارای کیفیت بالایی باشند. در صورتی که چنین نباشد شانس این که شما در کارتان معروف شوید پایین می آید. همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که بر اساس تصاویر و ویدیوها قرار گرفته است بنابراین در صورتی که شما نتوانید در این پلتفرم تصاویر و ویدیوهای خودتان را به صورت باکیفیتی ایجاد کنید؛ در این صورت امکان این را نخواهید داشت که به اندازه ای که لازم است در این پلتفرم اجتماعی شهرت داشته باشید. شما باید کاری کنید که تصاویری که آپلود می کنید دارای بالاترین کیفیت باشند و همچنین ویدیوهایی که در اینستاگرام قرار می دهید باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. یکی از اولین نکته هایی که افرادی که در اینستاگرام وارد می شوند مشاهده می کنند؛ توجه کردن به همین تصاویر و ویدیوها است بنابراین شما باید سعی کنید تا تصاویر و ویدیوهایی را که در اینستاگرام قرار می دهید دارای بالاترین کیفیت باشند.

9) زیباسازی های بصری را فراموش نکنید

اینستاگرام برای این که شما بتوانید تصاویری را که آپلود کرده اید به شیوه ای زیباتر از آن چه که هستند پست کنید؛ ابزارهای زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از این ابزارها زیباسازی را انجام دهید. فراموش نکنید که کاربران دوست دارند تا تصاویری را ببینند که زیبا می باشند (همانطور که در مورد قبلی گفته شد اینستاگرام در حقیقت یک ابزاری است که بیشتر از هر چیز دیگری به تصاویر وابسته است). بنابراین شما باید با استفاده از این ابزارهای موجود در اینستاگرام، کاری کنید که تصاویری را که پست می کنید دارای ویژگی هایی باشند که نظر کاربران را به خودشان جلب کنند. به عنوان مثال شما می توانید از برخی از ابزارهای موجود برای این کار مانند VSCO و یا Afterlight و یا Canva استفاده کنید. رنگ هایی که شما می توانید با استفاده از این ابزارها به کار اضافه کنید منجر به این می شود که تصاویری که تولید کرده اید برای کاربران جذاب تر به نظر برسند.

10) در زمان های مناسب پست بگذارید.

شما باید در زمان هایی پست کنید که احتمال بیشتری دارد که کاربران پست های شما را ببینند. شما برای این کار باید در ابتدا مشخص کنید که مخاطبین شما چه افرادی هستند. به عنوان مثال در صورتی که مخاطبین شما دانشجو باشند؛ بهترین زمان برای پست کردن مطالب برای این گروه، اول صبح و یا ساعات ابتدایی غروب و یا آخر شب می باشد. در چنین مواردی اصلا نباید ساعت 1 بعد از ظهر پست کنید به این دلیل که این ساعت اکثر دانشجویان در چرت ظهرگاهی هستند بنابراین احتمال موفقیت شما کمتر می شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 59
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 510
:: بازدید ماه : 868
:: بازدید سال : 2075
:: بازدید کلی : 6575