3 اشتباه بزرگی که شرکتها در ارتباط با بخش بازاریابی مرتکب می شوند!
3 اشتباه بزرگی که شرکتها در ارتباط با بخش بازاریابی مرتکب می شوند!
دو شنبه 20 مرداد 1399 ساعت 17:30 | بازدید : 110 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

3 اشتباه بزرگی که شرکتها در ارتباط با بخش بازاریابی مرتکب می شوند!

 

این روزها موضوع بازاریابی برای تجارت ها بیشتر خودش را در قالب بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی نشان داده است. در حقیقت بر اساس نظرسنجی هایی که در این رابطه انجام شده است؛ 97 درصد از افرادی که توسط بازاریابی شرکت ها جلب این شرکت ها می شوند از طریق بازاریابی با استفاده از شیوه های مختلف بازاریابی دیجیتالی مشتری این شرکت ها می شوند. همچنین بر اساس تحقیقات دیگری که در این زمینه انجام گرفته است؛ حجم تبلیغاتی که شرکتها به صورت بازاریابی دیجیتالی انجام می دهند در آینده نزدیک به میزان 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین در صورتی که شما کوچکترین اشتباهی را به هنگام کار کردن با ابزارهای بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این اشتباه می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به شما و تجارت شما وارد کند. همچنین از آن جایی که همه چیز در رابطه با بازاریابی دیجیتالی در حال سرعت گرفتن است شما هم به عنوان یک تجارت در صورتی که می خواهید در این کار موفق شوید باید خودتان را پیوسته با این تغییرات به روزرسانی شده نگه دارید.

یکی از بهترین شیوه هایی که شما می توانید اطمینان پیدا کنید که دارید کار را به شیوه درستی انجام می دهید این است که از اشتباهاتی که ممکن است در این حوزه مرتکب شوید خودداری کنید. در صورتی که شما اشتباهاتی را که ممکن است در این رابطه مرتکب شوید بشناسید می توانید با دوری کردن از این اشتباهات کاری کنید که کارهایتان به شیوه بهتری انجام شود. بنابراین در ادامه این پست قصد داریم تا شما را با 3 تا از این اشتباهاتی که اکثرا بازاریابان به هنگام بازاریابی دیجیتال مرتکب می شوند آشنا کنیم تا مرتکب این اشتباهات نشوید:

1) بر روی استراتژی های تبلیغاتی خود بدون اینکه آنها را بیازمایند؛ سرمایه گذاری می کنند

از بزرگترین اشتباهاتی که افرادی که به عنوان بازاریاب برای شرکت های مختلف فعالیت می کنند مرتکب می شوند این است که بدون اینکه استراتژی های خودشان را مورد آزمایش قرار دهند؛ بر روی آنها سرمایه گذاری می کنند. این کار باعث می شود که در صورتی که استراتژی شکست خورد؛ آنها با مشکلات مالی جدی روبرو شوند و همین موضوع می تواند منجر به این شود که ضررهای بسیار جدی به شرکتشان بخورد.

2) بدون توجه به فیدبک های مشتریان، برنامه ریزی می کنند

توجه کردن به فیدبک های مشتریان یکی از مهم ترین نکته هایی است که بازاریابان باید به آنها توجه داشته باشند. تمام این کارها برای مشتریان انجام می شود و در صورتی که مشتریان از فرآورده ها و یا خدماتی که ارایه می شود و یا از شیوه بازاریابی کردن آنها راضی نباشند پس بدون تردید تمام تلاش ها منجر به شکست می شود. متاسفانه برخی از شرکت ها بدون اینکه به این موضوع توجه کنند استراتژی های بازاریابی برای خودشان ایجاد می کنند که همین موضوع می تواند منجر به شکست آنها شود.

3) در وب سایت هایشان CTA مناسب ایجاد نمی کنند

یکی از مهم ترین شیوه های جلب کردن مشتریانی که به عنوان بازدیدکنندگان از وب سایت یک شرکت دیدن می کنند استفاده کردن از دکمه CTA است. در صورتی که این دکمه به درستی در وب سایت وجود نداشته باشد آنها نمی دانند چگونه بخرند؟ یا برای اینکه فرآورده را تهیه کنند و یا از سرویس موردنظر استفاده کنند باید به کدام بخش از وب سایت مراجعه کنند؟ بنابراین دچار سردرگمی می شوند و احتمال اینکه این وب سایت را ترک کنند خیلی زیاد می شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 199
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 366
:: بازدید ماه : 724
:: بازدید سال : 1931
:: بازدید کلی : 6431