12 ترفند برای بالا بردن کیفیت بازاریابی (بخش دوم)
12 ترفند برای بالا بردن کیفیت بازاریابی (بخش دوم)
پنج شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 12:44 | بازدید : 148 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

12 ترفند برای بالا بردن کیفیت بازاریابی (بخش دوم)

 

7) نقاط قوت تجارت خودتان را به مخاطبین نشان دهید.

یکی از نکته های دیگری که شما باید در بازاریابی به آن توجه داشته باشید این است که شما باید نقاط قوت خودتان را از طریق بازاریابی به دیگران نشان دهید. در این صورت می توانید کاری کنید که آنها را بیشتر جذب خودتان نمایید. مخاطبین دوست دارند تا به شما اعتماد کنند. یکی از روش هایی که شما می توانید اعتماد آنها را به خودتان جلب کنید این است که نقاط قوت خودتان را به آنها نشان دهید. هنگامی که بازاریابی می کنید باید کاری کنید که آنها شما را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند. وقتی که شما نقاط قوت تجارت خودتان را به آنها نشان می دهید می توانید کاری کنید که به شما اعتماد کنند. آنها دوست دارند تا از شرکت هایی خرید کنند که به آنها اعتماد می کنند. شرکت هایی که احساس می کنند که فرآورده های مناسبی تولید می کنند و یا خدمات خوبی به آنها ارایه می دهند. بنابراین وقتی که نقاط مثبت و قوت تجارتتان را در بازاریابی محتوایی به آنها نشان می دهید می توانید کاری کنید که آنها هم از شما راضی شوند و به این شیوه می توانید تعداد مخاطبینتان را افزایش دهید.

8) برای برند خودتان یک داستان ایجاد کنید که در آن از احساسات انسانی استفاده شده باشد.

یکی از مهم ترین شیوه های بازاریابی این است که شما برای بازاریابی داستانی برای خودتان ایجاد کنید که در آن از المان های انسانی و احساسی استفاده شده باشد. شما باید به مخاطبینتان نشان دهید که به آنها علاقه دارید. قبل از هر چیزی، باید به این نکته توجه کنید که مخاطبین شما هم مانند شما انسان هستند و ماشین نیستند. در صورتی که شما هم بتوانید به آنها ثابت کنید که شما هم مانند آنها انسان هستید؛ می توانید ارتباط صمیمی با آنها برقرار کنید و به این شیوه می توانید کاری کنید که آنها هم به شما اعتماد کنند. در صورتی که آنها به شما اعتماد کنند و قبول کنند که شما هم مانند آنها انسان هستید و آنها را دوست دارید؛ می توانند با شما یک ارتباط منطقی برقرار کنند و همین ارتباط منطقی می تواند منجر به این شود که میزان وفاداری آنها به شما بیشتر شود و علاوه بر این تعداد مخاطبینتان هم بیشتر می شود.

9) بر روی منفعت هایی که فرآورده تان (و یا خدماتتان) دارد تمرکز کنید؛ نه بر روی ویژگی های آن!

شما به عنوان فردی که می خواهد کار بازاریابی را انجام دهد وظیفه دارید که بر روی منافعی که فرآورده تان (و یا خدماتی که ارایه می کنید) دارد تمرکز کنید و بر روی ویژگی هایی که دارد تمرکز نکنید. در صورتی که شما تنها ویژگی هایی که فرآورده تان دارد را به آنها ارایه کنید؛ احتمال اینکه در کارتان موفق شوید خیلی کم می شود. شما به عنوان فردی که بازاریابی می کند باید تمام ویژگی های مثبتی را که فرآورده تان دارد به آنها نشان دهید. شما باید به آنها بگویید که انتظار داشته باشند که چه چیزهای مثبتی را ببینند. شما می توانید این ویژگی های مثبت را در قالب داستان هایی برای آنها تعریف کنید. این کار به شما کمک می کند تا دیدگاه مثبتی را نسبت به فرآورده و خدماتی که ارایه می کنید به آنها بدهد و در صورتی که کار بازاریابی را به این شیوه انجام دهید می توانید کاری کنید که علاقه آنها به شما بیشتر شود و تعداد مشتریان بیشتری جلبتان شوند.

10) پیام های خودتان را ثابت قرار دهید.

ممکن است شما از ابزارهای مختلفی برای بازاریابی استفاده کنید. به عنوان مثال ممکن است علاوه بر اینکه از وب سایت برای این کار استفاده می کنید؛ از شبکه های اجتماعی مختلف و یا از ابزارهای دیگری برای این کار استفاده کنید. در این صورت خیلی مهم است که پیام هایی را که قرار است به آنها انتقال دهید به صورت ثابت نگه دارید. به این معنی که مثلا در صورتی که در اینستاگرام پیامی را به عنوان محتوای بازاریابی قرار می دهید (که به صورت شعارتان در می آید) باید کاری کنید که هنگامی که از توییتر و یا شبکه های اجتماعی دیگر هم استفاده می کنید نیز همین پیام را داشته باشید. همچنین در وب سایتتان نیز باید همین پیام را برسانید به این دلیل که در صورتی که پیام های ثابتی را برای کارهای بازاریابیتان مورد استفاده قرار دهید می توانید نسبت به زمانی که از پیام های مختلفی استفاده می کنید توجه مردم را بیشتر جلب کنید. در این صورت مردم به شما بیشتر اعتماد می کنند بنابراین احتمال اینکه تعداد مشتریانتان افزایش پیدا کند بیشتر می شود.

11) همیشه روش های بازاریابی را قبل از اجرا، آزمایش کنید.

حتی بهترین روش های بازاریابی نیز نیاز به آزمایش دارند. شما باید این روش ها را مورد آزمایش قرار دهید تا بتوانید از اثربخشی آنها اطمینان حاصل کنید. در صورتی که نتوانید این روش ها را مورد آزمایش قرار دهید نمی توانید اطمینان داشته باشید که این روش ها دارای اثربخشی مناسب می باشند بنابراین نمی توانید اطمینان داشته باشید کارتان را به درستی انجام داده اید. بنابراین در صورتی که می خواهید یک روش جدید برای بازاریابی ارایه کنید؛ اولین کاری که باید انجام دهید این است که این روش را به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار دهید و تاثیر آن را ببینید. در صورتی که متوجه شدید که استفاده از این روش برای شما موثر است (و روشی که ارایه کرده اید بر روی افرادی که به عنوان نمونه انتخاب کرده اید موثر می باشد) می توانید انتظار داشته باشید که اگر این روش را بر روی نمونه های گسترده تری هم انجام دهید موثر می شود. اما در صورتی که به این نتیجه رسیدید که استفاده از این روش نتیجه مطلوبی نمی دهد؛ نباید این روش را برای نمونه های دیگر مورد استفاده قرار دهید.

12) از اشتباه کردن نترسید.

فراموش نکنید که هیچ فردی کامل نمی باشد. بنابراین در صورتی که شما فکر می کنید که باید این کار را به صورت کامل انجام دهید در اشتباه می باشید. شما نمی توانید کار بازاریابی را به صورت تمام و کمال انجام دهید و بدون تردید مشکلاتی برایتان ایجاد خواهد شد که باید سعی کنید تا این مشکلات را حل کنید. شما باید آزمایش و خطا کنید تا بتوانید با بررسی نتیجه این آزمایش ها، به استراتژی ایده آل خودتان برای کار برسید و هنگامی که این استراتژی ایده آل را پیدا کردید آن را عملی کنید.

بنابراین در صورتی که شما برای بازاریابی خودتان یک استراتژی تعیین کردید و این استراتژی با مشکل مواجه شد؛ نترسید و فکر نکنید که دیگر به آخر دنیا رسیده اید. بلکه تلاش خودتان را بکنید تا ضعف های این استراتژی را بدست آورید. شما باید بررسی کنید که مشکل این استراتژی در چیست و سعی کنید تا این مشکل را حل کنید. در این صورت می توانید کیفیت بازاریابی خودتان را روز به روز افزایش دهید و به این شیوه می توانید انتظار داشته باشید که کیفیت کار بازاریابیتان بهتر از گذشته شود و به این شیوه تعداد مخاطبینتان افزایش پیدا می کند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 476
:: بازدید ماه : 834
:: بازدید سال : 2041
:: بازدید کلی : 6541