19 توصیه برای این که در کار بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار موفق عمل کنید (بخش اول)
19 توصیه برای این که در کار بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار موفق عمل کنید (بخش اول)
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 9:32 | بازدید : 155 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار یکی از مهم ترین روش هایی است که شما با استفاده از این روش می توانید تعداد مخاطبین خودتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که از این روش برای ارتقای کیفیت تجارتشان استفاده می کنند افرادی هستند که در صورتی که این کار را به خوبی انجام دهند می توانند بهترین سود را از کار ببرند.

روند کار به این صورت است که شما سعی می کنید فردی را پیدا کنید که در شبکه های اجتماعی دارای تعداد فالورهای زیادی است. سپس سعی می کنید تا به این فرد بقبولانید که تجارت شما فرآورده های مناسبی تولید می کند (و یا خدمات مناسبی را ارایه می دهد) مراحل بعدی کار به این صورت است که این فرد سعی می کند تا تجارت شما را برای افرادی که این فرد را فالو می کنند تبلیغ کند. در این صورت شما می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین شما به میزان قابل توجهی زیاد شود.

البته نباید فراموش کنید برای این که فردی را پیدا کنید که در شبکه های اجتماعی تعداد فالورهای زیادی دارد حتما نیازی نیست که به دنبال سلبریتی ها و یا افراد مشهور باشید. حتی اگر افرادی کاملا معمولی را پیدا کنید که دارای تعداد زیادی مخاطب در شبکه های اجتماعی هستند نیز برای شما کافی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این افراد ارتباط برقرار کنید. البته انجام دادن این کار همان طور که در نگاه اول به نظر می رسد کار آسانی نیست و شما برای این که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید نیاز به رعایت کردن یک سری اصول دارید. تحقیقات نشان داده است که توجه کردن به این اصول یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند شانس افرادی که می خواهند به این شیوه بازاریابی کنند را به میزان زیادی بالا ببرد. بنابراین شما باید سعی کنید تا به این اصول حتما توجه نمایید.

البته شما برای بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار می توانید روش های نوآورانه ای را نیز بکار ببرید و می توانید از خودتان نوآوری داشته باشید ولی حقیقت این است که توجه کردن به این اصول برای همه افراد لازم و ضروری می باشد حتی افرادی که شیوه های جدید و نوآورانه ای برای کار دارند. بنابراین در ادامه این پست قصد داریم تا شما را با 19 تا از توصیه های مهمی که توجه کردن به آن ها می تواند کیفیت کار در این زمینه را بسیار بالا برد آشنا سازیم.

1.اهداف خودتان را مشخص کنید!

 

برای کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار شما قبل از هر چیزی نیاز دارید که اهداف خودتان را دقیقا مشخص کنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که بدون این که برای خودشان هدفی مشخص کنند سعی می کنند تا با افراد تاثیرگذار تماس بگیرند؛ به جایی نمی رسند به این دلیل که آن ها باید از قبل برای خودشان هدف هایی داشته باشند و در صورتی که هدف های دقیقشان را مشخص نکرده باشند کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار کار بی فایده ای می شود.

در صورتی که شما می خواهید یک کمپین بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار را برای خودتان ایجاد کنید باید سعی کنید تا از قبل برای خودتان هدف هایی ایجاد کنید و سعی کنید تا این هدف ها را به بهترین شکل ممکن برای خودتان مشخص کنید.

نکته اینجاست که ممکن است شما برای خودتان هدف های مختلفی داشته باشید اما در صورتی که بخواهید کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را به خوبی انجام دهید باید سعی کنید تا آن دسته از هدف هایی را که مرتبط با بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار است برای خودتان مشخص کنید. شما همچنین باید سعی کنید تا نقشه ها و طرح هایی را که برای آینده تجارتتان دارید به خوبی مشخص کنید و در این راه باید تمام تلاشتان را بکنید.

شما باید در صورتی با این افراد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید که به تمامی هدف های خودتان را برای خودتان مشخص کرده باشید و درک درستی از کاری که قرار است بکنید داشته باشید. فراموش نکنید که در صورتی که شما درکی از کارهایی که می خواهید انجام دهید نداشته باشید و درست ندانید که هدفتان از انجام دادن این کارها چیست بدون تردید دیگران و افراد تاثیرگذاری که قرار است برای شما تبلیغ کنند نیز درکی از کاری که شما می خواهید انجام دهید نخواهند داشت! بنابراین قبل از هر چیز باید برای خودتان مشخص کنید که هدفتان چیست. به عنوان مثال در صورتی که هدف شما تولید کردن درآمد است باید یک استراتژی را بکار ببرید و در صورتی که هدفتان افزایش هوشیاری برند می باشد نیز باید یک استراتژی خاص را بکار ببرید و ...

 

2. مخاطبین هدف خودتان را مشخص کنید!

 

مشخص کردن این که چه کسانی قرار است مخاطبین هدف شما باشند نیز یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی است که شما باید حتما به هنگام انجام کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار به آن توجه داشته باشید. شما باید به خوبی و به درستی مشخص کنید که مخاطبین هدف شما چه افرادی هستند و بر این اساس باید سعی کنید تا کار را ادامه دهید. این مضووع یکی از مهم ترین و موضوعات و اساسی ترین کارهایی است که شما باید به هنگام انجام کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار انجام دهید . در صورتی که شما قبل از این که با این افراد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید مخاطبین هدف خودتان را برای خودتان تعیین نکرده باشید شانس شما برای موفقیت خیلی کم می شود. این در صورتی است که مشخص کردن این مخاطبین در موفقیت در کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار به شما کمک بسیار زیاد می کند.

شما برای این که مخاطبین هدف خوودتان را مشخص کنید باید چندین و چند عامل مختلف را درنظر داشته باشید. در ادامه به چند تا از این عامل ها اشاره می کنیم:

عامل سن

عامل ویژگی های مختلف آماری

عامل علاقه ها

عامل مکانی که مخاطبین در آن قرار دارند

ویژگی های مختلف مخاطبین

و غیره

در صورتی که شما به هنگام مشخص کردن مخاطبین هدف این ویژگی های را درنظر داشته باشید شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید بالاتر می شود. این کار همچنین برای شما این امکان رافراهم می کند که کار پیدا کردن فرد تاثیرگذار مناسب را بهتر انجام دهید. در صورتی که شما بتوانید مخاطبین هدف خودتان را به خوبی تعیین کنید می توانید بر این اساس افرادی را انتخاب کنید که می دانید برای مخاطبین و مشتریان دف شما بسیار سودمند می باشند. اما در صورتی که ندانید که مخاطبین هدف شما چه افرادی هستند شانستان برای این که بتوانید تجارت مناسب مرتبط با برندتان را پیدا کنید خیلی پایین می آید. به عنوان مثال در صورتی که شما بتوانید مخاطبین هدفتان را انتخاب کنید می توانید به راحتی و به شیوه مستقیم به دنبال افراد تاثیرگذاری بگردید که فالورهای آن ها دارای علاقه های یکسانی به هم هستند و همچنین این فالورها دارای علاقه های مشترکی با مخاطبین شما می باشند.

3. سعی کنید به افراد تاثیرگذار در جامعه های کوچک هم توجه داشته باشید

 

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که شما باید به عنوان فردی که با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی می کند و سعی می کند تا برای بازاریابی از افراد تاثیرگذار استفاده کند به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا به دنبال افراد تاثیرگذار در جامعه کوچک هم بگردید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا علاوه بر جامعه های بزرگ در جامعه های کوچک هم به دنبال افراد تاثیرگذار باشند افرادی هستند که شانس موفقیت بیشتری نسبت به افرادی دارند که صرفا در جامعه های بزرگ (مثل شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و غیره) به بازاریابی می پردازند. بنباراین شما علاوه بر این که در جامعه های بزرگ مانند شبکه های اجتماعی به کار بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار بپردازید باید سعی کنید تا در جامعه های کوچکتر نیز این کار را انجام دهید.

به طور کلی افرادی که شما آن ها را به عنوان افراد تاثیرگذار می شناسید افرادی هستند که می توانند هم در جامعه های بزرگ مجازی مانند اینستاگرام به شما کمک کنند و هم در جامعه های کوچک این کار را انجام دهند. اگرچه، در صورتی که شما می خواهید ترافیک های طولانی مدت داشته باشید راهتان این است که بازاریابی با استفاده از افراد معروف را در جامعه های بزرگ مانند اینستاگرام  وی یا توییتر انجام دهید ولی در صورتی که می خواهید این کار را در جامعه های کوچک انجام دهید نیز می توانید به موفقیت نزدیک شود.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که گشتن به دنبال افراد تاثیرگذار در جامعه بزرگ نسبت به جامعه کوچک دارد این است که وقتی که شما به دنبال افراد تاثیرگذار در جامعه بزرگ می گردید نمی توانید انتظار داشته باشید که تمام مشتریان شما همان مشتریان و مخاطبین هدف شما باشند. این در صورتی است که در بازاریابی کردن در جامعه کوچک چنین وضعیتی وجود دارد.

به عنوان نمونه هایی برای جامعه های کوچک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وب سایت هایی که می توانند برای شما ترافیک داشته باشند

گروه های فیسبوکی و یا گروه هایی که مربوط به لینکدین هستند و در زمینه کاری شما می باشند

کاربرانی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و درباره تجارت شما با دیگران صحبت می کنند

پلتفرم هایی مانند Reddit  و یا Quora که در آن ها سوالاتی مربوط به فرآورده های مختلف پرسیده می شود.

4. .قبل از این که با فرد تاثیرگذار مورد نظر ارتباط برقرار کنید درباره این فرد به خوبی تحقیق کنید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار موفق شوید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا قبل از این که با این افراد ارتباطی داشته باشید به خوبی درباره ان ها تحقیق کنید. این کار به شما کمک می کند تا هم انگیزه بهری برای ادامه دادن فعالیت داشته باشید وهم این که اطلاعات بیشتر درباره این افراد به شما کمک می کند تا با آن ها ارتباط بهتری برقرار کنید.

در صورتی که فردی که شما او را به عنوان فرد تاثیرگذار انتخاب کرده اید یک سلبریتی باشد که کار شما برای تحقیق کردن راحت تر می شود. این در صورتی است که اگر این فرد سلبریتی نباشد و تنها فردی باشد که تعداد فالورهای شبکه های اجتماعی او بالا استشما باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهید. یکی از دلایل مهم انجام دادن تحقیق در در رابطه این است که شما قادر خواهید بود تا اکانت این فرد را بین اکانت هایی که شبیه به این فرد ساخته شده است و می خواهند از نام او استفاده کنند به خوبی شناسایی کنید.

در حقیقت تعداد زیادی از افراد به عنوان "افراد تاثیرگذار جعلی" در شبکه های اجتماعی وجود دارند. در صورتی که شما این توانایی را نداشته باشید که این افراد را از هم تشخیص دهید شانس شما برای موفقیت کم می شود.شما باید به خوبی این افراد را از افراد حقیقی تشخیص دهید و در صورتی که به این افراد اعتماد کنید ممکن است مجبور شوید به دلیل این اعتماد ضررهای زیادی بکنید.

افرادی که به عنوان افراد تاثیرگذار جعلی شناخته می شوند در حقیقت افرادی هستند که سعی می کنند تا فالورهای اینستاگرام را بخرند و همچنین برخی از این افراد حتی فالورهایی دارند که بوت هستند! بنابراین در صورتی که شما بخواهید با چنین افراد تاثیرگذاری ارتباط داشته باشید ممکن است بسیار ضرر کنید چون وقتی که این افراد تاثیرگذار می خواهند فرآورده ها و یا محصولات شما را تبلیغ کنند در حقیقت فالورهای این افراد که این فرآورده ها و محصولات را می بینند یا بوت هستند و یا خریده شده اند!!!

از این رو خیلی مهم است که شما سعی کنید تا به دنبال پس زمینه این فرد و فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی انجام داده است بگردید و سعی کنید تا بر این اساس افراد تاثیرگذاری را انتخاب کنید که حقیقتا می توانند به شما کمک کنند.

5. به هنگام انتخاب کردن فرد تاثیرگذار مورد نظر به مخاطبین این فرد نیز فکر کنید!

 

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکته هایی که شما به هنگام انجام کار بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار باید به آن توجه داشته باشید این است که به مخاطبینی که این فرد دارد نیز فکر کنید. در حقیقت شما قرار است از این فرد استفاده کنید تا فرآورده هایی که تولید کرده اید و یا خدماتی که ارایه می کنید برای مخاطبین این فرد ارایه شود! از این رو شما برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید همیشه مخاطبین این افراد را نیز درنظر داشته باشید! قرار است این افراد فرآورده های تولیدی شما و یا خدمات ارایه شده توسط شما را برای مخاطبین خودشان ارایه کنند نه مخاطبین شما!

شما باید به مخاطبین این افراد فکر کنید و همچنین باید به میزان علاقه ای که این افراد می توانند به محتوایی که مربوط به تجارت شماست داشته باشند نیز بیندیشید.

یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که باید مخاطبین این افراد متنوع تر باشند. در حقیقت تحقیقات نشان داده است که هرچقدر که مخاطبین این افراد متنوع تر باشند شانس تجارت هایی که از آن ها درخواست می کنند تا فرآورده ها و یا خدماتشان را تبلیغ کنند برای موفق تر شدن بیشتر می شود. در صورتی که مخاطبینی که این افراد تاثیرگذار دارند تنها شامل افراد محدودی باشد شانس شما برای این که در این کار موفق شوید کم می شود به این دلیل که در این صورت ممکن است این دسته از مخاطبین که تقریبا شبیه به هم هستند  و دارای علایق یکسانی هستند علاقه ای به تجارت شما  و فرآورده هایی که تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید نداشته باشند و بنابراین حتی در صورتی که این افراد تاثیرگذار تجارت شما را برای آن ها تبلیغ کنند شانس کمی خواهید داشت.

این در صورتی است که اگر مخاطبینی که این افراد تاثیرگذار دارند متنوع باشند و شامل افراد مختلف با طرز فکرهای مختلف و با علاقه های مختلف باشند شانس شما برای موفقیت بیشتر و بیشتر می شود.

 

6. فراموش نکنید که در بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار، شما نباید 100 درصد کنترل را داشته باشید!

 

از دیگر نکته هایی که شما به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید انتظار داشته باشید که 100 درصد کنترل با شما باشد! در حقیقت این حالت با حالتی که شما خودتان برای خودتان و برای مخاطبین خودتان بازاریابی می کردید کاملا متفاوت است! در آن جا شما به عنوان بازاریاب اصلی 100 درصد کنترل کار را برعهده می گرفتید و بنابراین برای این که استراتژی های خودتان را پیاده سازی کنید می توانستید شیوه های مختلفی را ارایه کنید. این در صورتی است که در این حالت شما برای این که کار بازاریابی را انجام دهید نیازی نیست که 100 درصد کنترل را داشته باشید. علت این است که در این حالت این شما نیستید که برای خودتان بازاریابی می کنید! بلکه افرادی که به عنوان افراد تاثیرگذار می شناسید هستند که به شما کمک می کنند تا کار را انجام دهید! بنابراین بخشی از کنترل را باید به این افراد بسپارید!

بر اساس آمارها و ارقام و همچنین نظرسنجی هایی که در این رابطه انجام شده است اکثر افرادی که به عنوان افراد تاثیرگذار معرفی می شدند بیان کردند که مهم ترین عاملی که برای آن ها به هنگام تعاملات با تجارت های مختلف اهمیت دارد این است که آن ها دارای میزان زیادی آزادی باشند. در صورتی که چنین وضعیتی وجود نداشته باشد ممکن است برای بازاریابی کردن با آن ها دچار مشکل شوید! بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید به این افراد آزادی بدهید و سعی کنید تا تفاوت این نوع شیوه بازاریابی را با شیوه بازاریابی که در آن شما خودتان مسئولیت همه چیز را بر عهده داشتید به خوبی درک کنید و انتظار نداشته باشید که در این شیوه بازاریابی هم نیاز است که شما همه کارها را بر عهده بگیرید! در این شیوه بازاریابی افرادی که افراد تاثیرگذار نام دارند به جای شما بازاریابی می کنند  وشما باید آن ها را راحت بگذارید تا از شیوه های همیشگی خودشان برای کار استفاده کنند و باید سعی کنید به آن ها این موقعیت را بدهید تا به شیوه خودشان فرآورده ها و یا خدماتی را که شما ارایه می دهید تبلیغ کنند. در غیر این صورت شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. شما باید به این نکته توجه کنید که افراد تاثیرگذار به دنبال تجارت هایی می گردند که بیشتری میزان انعطاف پذیری را به آن ها می دهند. همچنین باید بدانید که آن ها مخاطبین خودشان را از شما بهتر می شناسند و برای این که برای آن ها تبلیغ کنند روش های مختلفی می دانند که شما نمی دانید. آن ها می دانند که استفاده از چه روشی برای مخاطبینشان بهتر است و چه روشی را نباید برای تبلیغ کردن برای آن ها بکار برد. از این رو بهتر است که شما کار را به عهده آن ها بگذارید و سعی کنید تا کنترل اصلی را به دست آن ها بدهید. البته فراموش نکنید که دادن کنترل کار به دست آن ها به این معنی نیست که شما هیچ دخالتی در این کار نداشته باشید! شما هم باید به نوبه خودتان و به اندازه خودتان در کار دخالت کنید و سعی کنید تا به نوبه خودتان در کار همکاری داشته باشید.

 

7. با این افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی تعاملاتی داشته باشید!

 

یکی از بهترین و موثرترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن افراد تاثیرگذار بیشتری را به سمت خودتان بکشانید این است که سعی کنید تا به شیوه های مختلف با آن ها ارتباط برقرار کنید. این روش همچنین می تواند روش بسیار مناسبی برای این باشد که شما آن دسته از افراد تاثیرگذاری را که می خواهید با آن ها کار کنید از میان افراد تاثیرگذار دیگر شناسایی کنید. شما می توانید از طریق محتوایی که آن ها در شبکه های اجتماعی پست می کنند با آن ها مشارکت داشته باشید و سعی کنید تا با آن ها روابطی پایدار برقرار کنید.

در ادامه چد توصیه برای چگونگی ارتباط برقرار کردن با این افراد در شبکه های اجتماعی به شما ارایه می کنیم:

پست هایی را که این افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند را به اشتراک بگذارید

هر چند وقت یک بار زیر پست هایی که توجه شما را به خودش جلب می کند کامنت قرار دهید

شما می توانید نام این افراد را در پست های وبلاگی خودتان ذکر کنید و یا حتی می توانید به هنگامی که محتوایتان را در شبکه های اجتماعی پست می کنید نام آن ها را تگ کنید

در صورتی که پست های باکیفیتی می گذارند از کیفیت بالای این پست ها تعریف کنید

آن دسته از پست های وبلاگی  که شما در این پست ها نام آن ها را ذکر کرده اید را در پست های دیگرتان تگ کنید

در صورتی که شما به شیوه منظمی با این افراد ارتباط برقرار کنید آن ها بعد از مدتی به برند شما علاقه نشان می دهند. همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا به آن ها نزدیکتر شوید. در حقیقت این موضوع می تواند شما را از رقبای خودتان متمایز کند! در این صورت شما قادر خواهید بود تا بهتر با آن ها رابطه برقرار کنید و همین موضوع می تواند باعث ایجاد یک رابطه پایدارتر و سودمندتر میان شما و آن ها شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که انجام این کار می تواند برای شما داشته باشد این است که مخاطبین هم متوجه برند شما می شوند. بنابراین شانس شما برای این که تعداد مخاطبینتان را افزایش دهید بیشتر می شود. به عنوان مثال فرض کنید که یکی از این افراد تاثیرگذار پستی در اینستاگرام گذاشته باشد. در این صورت اگر شما زیر پستی که این فرد گذاشته است کامنتی قرار دهید؛ افرادی که به این پست مراجعه می کنند تا آن را ببینند با دیدن کامنت شما متوجه تجارت شما می شوند و بنابراین شانس شما برای موفقیت افزایش پیدا می کند.

 

8. تنها از یک فرد تاثیرگذار استفاده نکنید!

 

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که شما به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار باید به آن توجه کنید این است که فقط به یک فرد تاثیرگذار اکتفا نکنید! شما باید به دنبال استفاده از چندین فرد تاثیرگذار باشید و باید سعی کنید تا کاری کنید که این افراد همگی بتوانند به شما کمک کنند. وقتی که تنها از یک فرد تاثیرگذار استفاده می کنید شانس شما برای موفقیت کاهش پیدا می کند ولی به میزانی که تعداد افرادی که شما به عنوان افراد تاثیرگذار استفاده کرده اید بیشتر می شوند به همین میزان هم شانس شما برای موفقیت افزایش پیدا می کند. بنابراین باید سعی کنید تا جایی که می توانید از تعداد زیادی از افراد تاثیرگذار استفاده کنید و استفاده کردن از تنها یک فرد تاثیرگذار ممکن است شانس کمتری برای شما داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که سعی می کنند تا به جای استفاده از یک فرد تاثیرگذار از چند فرد تاثیرگذار استفاده کنند برای موفقیت شانس بسیار بیشتری نسبت به افرادی دارند که تنها از یک فرد تاثیرگذار استفاده می کنند! بنابراین سعی کنید تعداد افراد تاثیرگذاری را که در ذهنتان وجود دارد افزایش دهید!

 

9. در انتخاب کردن افراد تاثیرگذار نهایت دقت را داشته باشید!

 

انتخاب کردن فرد (و یا افراد تاثیرگذار) یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی است که شما باید به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار به آن توجه داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا در انتخاب کردن افراد تاثیرگذار بیشترین دقت را داشته باشند افرادی هستند که شانستان برای موفقیت از همه بیشتر است. بنابراین باید سعی کنید تا این کار را با نهایت دقت انجام دهید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

یکی از روش ها برای این که بتوانید فرد مناسب را انتخاب کنید این است که در این زمینه تحقیقات زیادی انجام دهید. شما برای این که فرد تاثیرگذار مناسب را انتخاب کنید باید برای خودتان معیارهایی داشته باشید. به عنوان مثال، یکی از بهترین و موثرترین معیارهای شما می تواند انتخاب افراد تاثیرگذار بر اساس میزان علاقه ای باشد که در کار نشان می دهند. در حقیقت یک فرد تاثیرگذار فردی است که به صورت ایده آل سعی می کند تا کاری را که به آن علاقه دارد انجام دهد. این افراد افرادی هستند که ارزش های خودشان را می دانند و احساس می کنند که نیازی نیست که خودنمایی کنند و این ارزش ها را به بازار نشان دهند. این دسته از افراد تاثیرگذار افرادی هستند که شما باید به دنبال آن ها باشید!

معیارهای دیگر زیادی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا فرد تاثیرگذار مورد نظر را برای خودتان انتخاب کنید. البته شما باید توجه کنید که به هنگام استفاده از این معیارها باید نهایت دقت را به خرج بدهید به این دلیل که در صورتی که نتوانید فرد تاثیرگذار مناسب خودتان را انتخاب کنید شانستان برای موفقیت کم می شود. تحقیقات نشان داده است که انتخاب کردن فرد تاثیرگذار برای افرادی که می خواهند با استفاده از افراد تاثیرگذار به بازاریابی بپردازند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین عوامل و پارامترهای تاثیرگذار می باشد و در صورتی که شما این توانایی را داشته باشید که فرد تاثیرگذار مورد نظر را به خوبی انتخاب کنید شانستان برای موفقیت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید چراکه بخش عمده ای از پروسه بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار انتخاب کردن فرد تاثیرگذاری است و این بخش از کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کل کار داشته باشد.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 459
:: بازدید ماه : 817
:: بازدید سال : 2024
:: بازدید کلی : 6524