19 روش برای این که مشتریان وفاداری داشته باشید (بخش دوم)
چهار شنبه 12 خرداد 1400 ساعت 12:44 | بازدید : 167 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

روش چهارم: نظراتی را که مخاطبین از تجارت شما دارند جدی بگیرید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید باید به آن توجه زیادی بکنید این است به نظراتی که آن ها در رابطه با تجارتتان دارند توجه کنید. این موضوع باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد به این دلیل که در صورتی که شما به آن ها توجهی نکنید احساس می کنند که اهمیتی برایتان ندارند و بنابراین احتمال این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار داشته باشید خیلی کم می شود. اکنون خودتان را جای یکی از آن ها بگذارید. در صورتی که شما به عنوان مشتری از محصولاتی که یک تجارت تولید می کند خرید کنید و یا از خدماتی که این تجارت ارایه می کند استفاده نمایید اگر مشکلی در این رابطه داشته باشید و یا انتقاد و یا پیشنهادی داشته باشید از کجا می توانید مشکلاتان را حل کنید؟ چگونه می توانید انتقاد یا پیشنهاد خودتان را به گوش افرادی که این محصولات را تولید کرده اند و یا این خدمات را ارایه می کنند برسانید؟ تنها روشی که شما با استفاده از آن می توانید مشکلاتتان را بیان کنید از طریق پیشنهادات و نظراتی است که در بخش های مختلف برای این تجارت می فرستید. اکنون در صورتی که مدیران و صاحبان این تجارت به نظرات شما توجهی نکنند احتمال این که شم

ا بتوانید به آن ها به عنوان تجارتی که واقعا به قکر شماست و واقعا قصدش این است که به شما کمک و خدمت رسانی کند اعتماد کنید چقدر می شود؟ اگر نگوییم صفر، حداقل این احتمال بسیار کم می شود! از این رو بهتر است به عنوان یک تجاریت که قصد دارد تا اعتماد مخاطبین و مشتریان را جلب کند سعی کنید تا به آن ها اعتماد بیشتری بکنید!

بنابراین این که بر روی دیدگاه هایی که مخاطبین و مشتریان نسبت به تجارت شما دارند تمرکز و توجه کنید موضوع بسیار مهمی است که شما باید سعی کنید تا حتما این موضوع را درنظر داشته باشید. شما اگر می خواهید تا در این کار موفق شوید باید تمام تلاشتان را بکنید تا تمام فیدبک هایی را که مخاطبین برای شما می فرستند مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید تا جایی که می توانید و زمان به شما اجازه می دهد آن ها را بخوانید و فیدبک هایی را که در آن ها پیشنهادات سازنده ای برای شما وجود دارد استخراج کنید و آن ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید. این کار می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به آن چه که مخاطبین و مشتریان از شما می خواهند داشته باشید و بر این اساس بتوانید تغییرات مثبت و موثری را در شیوه انجام کار در تجارتتان ایجاد کنید؛ تغییراتی که هم خود شما از آن راضی باشید و هم باعث ایجاد رضایت بیشتری آن ها و ایجاد اعتماد بیشتر آن ها به شما شود و تعداد مخاطبین و مشتریان وفادارتان را بیشتر کند.

روش پنجم:کیفیت تجربه مخاطبین را افزایش دهید!

 

یکی از بارزترین و بهترین روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید کیفیت تجارت خودتان را افزایش دهید و کاری کنید که مخاطبین و مشتریانتان تبدیل به مخاطبین و مشتریان همیشگی و وفادار شوند این است که سعی کنید تا خدمات را به بهترین شیوه به آن ها ارایه دهید. در حقیقت این که شما سعی کنید تا این افراد را راضی نگه دارید یکی از بهترین و مهم ترین کارهایی است که می توانید برای داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار انجام دهید به این دلیل که در این حالت آن ها برای این که تجربه های بهتری داشته باشند دوباره به شما مراجعه می کنند و شما سعی می کنید تا خدماتی به همان اندازه مفید را برای آن ها ارایه کنید و همین موضوع باعث می شود که آن ها بیشتر و بیشتر به سمت و سوی شما کشیده شوند. از این رو در صورتی که سعی کنید تا کاری کنید که وقتی که آن ها از کالاهای که تجارت شما تولید کرده است استفاده می کنند و یا از خدماتی که تجارت شما برای آن ها ارایه می کند را مورد استفاده قرار می دهند بهترین تجربه ها را داشته باشند می توانید انتظار داشته باشید که شانتسان برای این که تعداد مخاطبین و مشتریانتان بیشتر شود افزایش پیدا کند.

البته بالا بردن تجربه کاربری موضوعی نیست که صرفا به ارایه کردن خدمات و یا تولید کردن کالاها ختم شود. شما برای این که تجربه کاربری خودتان را بالا ببرید باید کارهای دیگر نیز انجام دهید. به عنوان مثال در کارهایی مانند بازاریابی کردن و معرفی کردن تجارت خودتان نیز باید سعی کنید تا تجربه ای که کاربران دارد بالا برود. یکی از مهم ترین بخش های بالا بردن تجربه کاربران زمانی است که شما می خواهید با استفاده از وب سایت برای آن ها کالاهایی را معرفی کنید و یا خدماتی را به آن ها ارایه نمایید. در این صورت خیلی مهم است که وب سایتتان را به شیوه ای طراحی کنید که کاربرانی که به این وب سایت می روند تجربه کاربری خوبی داشته باشند. به عنوان مثال، شما باید برای داشتن یک تجربه مناسب کاربری به پارامترهای زیر توجه نمایید:

-         رنگ ها:

رنگ هایی که در وب سایت بکار می برید باید کاملا مناسب و کاربرپسند باشند

-         لایه بندی ها: لایه بندی های وب سایتتان باید به شیوه ای مناسب طراحی شده باشند که نظر و توجه کاربران را به خودشان جلب نمایند

-         فونت: فونت وب سایت باید به شیوه ای باشد که مخاطبین را به راحتی به سمت خودش بکشاند.

-         وب سایت باید نسبت به کاربران موبایل کاربرپسند باشد: وب سایت شما همچنین باید حالتی داشته باشد که نسبت به کاربران موبایل و افرادی که می خواهند از موبایل استفاده کنند کاربرپسند باشد. این موضوع باعث می شود که تعداد مخاطبینی که با استفاده از موبایل به وب سایت مورد نظر سر می زنند افزایش پیدا کند.

-         زمان لود شدن وب سایت باید به اندازه کافی کم باشد

یکی دیگر از مواردی که در طراحی وب سایتی کاربرپسند به منظور بالا بردن کیفیت تجربه مخاطبین اهمیت زیادی دارد زمانی است که این وب سایت لود می شود. در صورتی که این زمان کوتاه نباشد شما نمی توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت زیاد باشد!

روش ششم: از "شخصی سازی" استفاده کنید!

 

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که شما به عنوان تجارتی که قرار است تعداد مخاطبین و مشتریان وفاداری داشته باشد باید به آن توجه کنید این است که از روش شخصی سازی استفاده کنید. برای این که تعریف این مفهوم را متوجه شوید به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما یک تجارت کفش هستید که می خواهید کفش های خودتان را که مخصوص زمستان است در فصل زمستان به فروش برسانید. در این صورت اگر شما بخواهید برای مخاطبین و مشتریان بازاریابی کنید و برای آن ها پیام هایی ارسال کنید که آن ها را به خرید از تجارتتان دعوت کنید چگونه این پیام ها را ارسال می کنید؟ شما می توانید این کار را به شیوه های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال می توانید این گونه برای آن ها پیام بدهید: "شرکت........ بهترین شرکت تولید کننده کفش های زمستانی" و یا می توانید این گونه پیام بدهید: "از شرکت........ خرید کنید!"

پیام های بالا می توانند به عنوان روش های مناسبی برای بازاریابی کردن درنظر گرفته شوند ولی حقیقت این است که شما برای این که بتوانید بازاریابی را با کیفیت بالاتر و بهتری انجام دهید نیاز دارید تا کار را به شیوه ای انجام دهید که برای مخاطبین جذاب تر باشد. از این رو در اینجا مفهومی به نام مفهوم "شخصی سازی" پا به میان می گذارد. در این مفهوم شما می توانید به جای این که به صورت عمومی به آن ها پیام دهید و به جای این که آن ها را با شکل عمومی به انجام کار دعوت کنید؛ به صورت خصوصی به آن ها پیام دهید به شیوه ای که انگار صرفا برای آن ها پیام فرستاده اید! به عنوان مثال می توانید برای آن ها این گونه پیام دهید: "دوست داری کفش زمستونی بخری؟ از تجارت ما خرید کن!" ممکن است در ابتدا تفاوت چندانی میان جمله فوق و جمله هایی که قبل از آن به عنوان روش های پیام دادن برای بازاریابی ارایه شد به نظرتان نباشد ولی حقیقت این است که از نظر نتیجه میان این جمله ها تفاوت های زیادی وجود دارد. در حقیقت وقتی که شما می خواهید به روش دوم به آن ها پیام دهید احتمال این که تعداد مخاطبین بیشتری جلب تجارتتان شوند و در این مورد از شما کفش بخرند خیلی بیشتر از زمانی می شود که شما صرفا یک پیام خشک و خالی را برای آن ها بفرستید. علت آن است که در این حالت شما سعی می کنید تا از روش خصوصی سازی برای تولید کردن پیام ها استفاده کنید و بنابراین احتمال این که نظرات مثبتی را از سوی مخاطبین و مشتریان به خودتان جلب کنید افزایش پیدا می کند.

روش هفتم: به روش های مختلف از مخاطبین بخواهید که درباره تجارت شما نظرات صادقانه ای بدهند!

 

یکی دیگر از نکته های بسیار مهم و اساسی برای داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار این است که از مشتریانتان بخواهید تا درباره تجربه هایی که از تجارت شما داشته اند نظرات خودشان را بیان کنند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن کیفیت تجارت شما و هم بر روی بهتر کردن کارهایی که در آینده قرار است برای آن ها انجام دهید داشته باشد. در صورتی که شما این امکان را داشته باشید که تمام فیبدک ها و نظراتی را که آن ها به شیوه ای کاملا صادقانه برای شما می فرستند جمع آوری کنید و آن ها را بخوانید می توانید انتظار داشته باشید که احتمال این که مخاطبین و مشتریان وفاداری داشته باشید افزاییش پیدا کند. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که از این روش برای جمع آوری کردن فیدبک ها از مخاطبین استفاده می کردند تجارت هایی بودند که شانسشان برای موفقیت بسیار بالاتر می رفت. بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید از این روش استفاده کنید.

وقتی که شما به نظرات مثبتی که مخاطبین و مشتریان می دهند توجه کنید احتمال این که بتوانید نقص ها و مشکلات احتمالی را که تجارتتان دارد برطرف کنید بسیار بیشتر می شود. شما باید سعی کنید تا حتما از آن ها بخواهید تا درباره تجارتتان نظر بدهند. شما می توانید این کار را با پرسیدن سوالاتی در این رابطه انجام دهید. به عنوان مثال هایی از سوالاتی که شما می توانید در این رابطه از مخاطبین بپرسید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-         شما چقدر از فرآورده ها/خدماتی که ارایه شده است راضی می باشید؟

-         آیا در ارتباط با فرآورده ها/خدماتی که مصرف می کنید مشکلی وجود دارد؟ اگر چنین است این مشکل چیست؟

-         آیا به نظرتان راه حلی برای چنین مشکلاتی به ذهنتان می رسد؟ آیا تجارت ما می تواند کاری کنید که این مشکلات کمتر شوند؟

-         آیا شما محصولات/فرآورده های مربوط به تجارت ما را دوستانتان پیشنهاد می دهید؟ اگر این چنین است چرا؟ و اگر این چنین نیست چرا؟

در صورتی که شما بتوانید این سواالات را از مخاطبین و مشتریان بپرسید و جواب های مطلوبی را از آن ها بگیرید و در صورتی که بتوانید در این جواب هایی که می گیرید بررسی های لازم را انجام دهید و بر اساس این پاسخ ها بتوانید کیفیت فعالیت هایی را که انجام می دهید ارتقا دهید می توانید انتظار داشته باشید که مخاطبین و مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید به این دلیل که در این حالت آن ها به شما و تجارت شما و کارهایی که انجام می دهید اعتماد می کنند و اطمینان پیدا می کنند که شما سعی دارید تا صادقانه به آن ها کمک کنید. از این رو همین اعتماد باعث می شود تا از تجارت شما بیشتر خرید کنند و در عین حال وفاداریشان هم افزایش پیدا می کند و در نتیجه تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار شما بسیار بیشتر می شود.

روش هشتم: به هر شکلی که می توانید تخصص خودتان را به مشتریان و مخاطبین نشان دهید!

 

در صورتی که شما سعی کنید تا به مخاطبین و مشتریان تخصص خودتان را نشان دهید می توانید انتظار داشته باشید که برای موفقیت در بالا بردن تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار شانس بسیار زیادی خواهید داشت. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید به مخاطبین خدمت رسانی کنید از این رو باید این انتظار را در آن ها ایجاد کنید که می توانید به بهترین شکلی این کار را انجام دهید. از این رو آن ها باید شما را به عنوان تجارتی که می تواند به بهترین شکل ممکن تمام نیازهای آن ها را برطرف کند بشناسند. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که سعی می کنند تا به خودشان و به دیگران ثابت کنند که به خوبی می توانند این کار را انجام دهند تجارت هایی هستند که افراد بسیار زیادی علاقه دارند تا تبدیل به مشتریان وفادارشان شوند. بسیاری از مشتریان و مخاطبینی که شما دارید افرادی هستند که به تازگی به تجارت شما پیوسته اند. از این رو شما برای این که سعی کنید تا این افراد را قانع کنید باید سعی کنید تا به اندازه کافی تلاش نمایید. این افراد افرادی هستند که در صورتی که شما از خودتان ضعف ببینید به سرعت تجارت شما را رها می کنند و به دنبال تجارت دیگری می گردند که کارها را بهتر انجام می دهد. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن به دیگران ثابت کنید که تجربه ها و توانایی های لازم برای انجام کار را دارید روش تولید محتوای باکیفیت است. در صورتی که شما بتوانید برای وب سایتتان محتوایی باکیفیت تولید کنید احتمال این که بتوانید توجه آن ها را به خودتان جلب کنید افزایش پیدا می کند ولی متاسفانه این روشی است که معمولا به آن توجهی نمی شود. شما باید سعی کنید تا در وب سایتتان که قرار است معرفی کننده تجارتتان باشد محتوایی باکیفیت تولید کنید تا مخاطبین بتوانند جلب آن شوند و احساس کنند که شما در رابطه با موضوع کاریتان توانایی های خوبی دارید. در غیر این صورت ممکن است تجارتتان را رها کنند. وقتی که محتوای باکیفیتی در وب سایتتان تولید کنید این کار می تواند به نفع شما از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر هم باشد (به این معنی که این کار می تواند باعث شود که رده بندی وب سایت شما در میان رتبه بندی هایی که مربوط به گوگل می باشند بالاتر برود) علت این موضوع آن است که گوگل در سال های اخیر هوشیارتر شده است و به تازگی برای وب سایت هایی که دارای محتوای خوبی هستند تمایزات بسیار زیادی قایل است و سعی می کند تا این وب سایت ها را  نسبت به وب سایت هایی که محتوای خوبی تولید نمی کنند در اولویت های بالاتری قرار دهد. از این رو شما باید سعی کنید تا محتوایی را که در وب سایت هایتان تولید می کنید باکیفیت تر کنید تا هم از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر عملکرد خوبی داشته باشید و هم این که شانستان برای داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار افزایش پیدا کند.

یکی از روش هایی که بفهمید آیا واقعا محتوای خوبی در وب سایتتان وجود دارد یا خیر این است که به سوالاتی که در زیر نوشته شده پاسخ دهید و در صورتی که برای این سوالات پاسخ مناسبی داشتید می توانید انتظار داشته باشید که عملکردتان قابل قبول بوده است:

-         آیا به سوالاتی که ممکن است در ذهن افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت دیدن می کند مطرح شود به خوبی پاسخ داده ام؟

-         آیا پاسخ هایی که به این سوالات دادم از پاسخی که ممکن است در وب سایت های دیگر بگیرند بهتر بود؟

-         آیا ممکن است در وب سایت من مشکلات تکنیکی وجود داشته باشد که با این که محتوای مناسبی در وب سایت دارم وجود این مشکلات باعث شوند که رده بندی وب سایتم پایین بیاید؟

در صورتی که توانستید به این سوالات پاسخ دهید می توانید ارزیابی های لازم را از کیفیت محتوای وب سایتتان داشته باشید.

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا کیفیت محتوایی را که ارایه می کنید بالاتر ببرید و تخصص خودتان را به مخاطبین نشان دهید استفاده کردن از کانال یوتوب می باشد. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از ویدیوها از سال 2017 تا کنون به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. از این رو در صورتی که شما بخواهید تخصص خودتان را به مخاطبین و مشتریان نشان دهید یکی از بهترین روش ها استفاده کردن از کانال های ویدیویی مانند یوتوب می باشد. استفاده کردن از محتوای ویدیویی در کنار محتوایی که شما به صورت متن ارایه می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما و در نتیجه جلب کردن توجه مخاطبینتان داشته باشد چراکه ما در قرن بیست و یکم به سر می بریم و بنابراین استفاده کردن از محتوای ویدیویی به جای محتوای متنی می تواند تاثیر بسزایی بر روی مخاطبین شما و دیدگاهی که نسبت به شما و تجربه های شما دارند داشته باشد. از این رو سعی کنید تا در کنار محتوای متنی که تولید می کنید محتوای ویدیویی نیز تولید کنید. حتی در صورتی که فکر می کنید محتوایی که بسیار خوب نوشته شده می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کارتان داشته باشد نباید فراموش نکنید که بدون این که از محتوای ویدیویی استفاده کنید همیشه ممکن است یک جای کارتان بلنگد از این رو باید سعی کنید تا یک کانالی از فیلم هایی که در وب سایتتان آپلود کرده اید ایجاد کنید و سعی کنید تا همیشه آن را به روز رسانی کنید و هر چند وقت یک بار ویدیوهایی جدید و جدیدتر به آن اضافه کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا احتمال این که مخاطبین و مشتریان احساس کنند که شما در این زمینه تخصص دارید و اطلاعات خوبی دارید را بالاتر ببرد و در نتیجه در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین و مشتریان وفادارتان افزایش پیدا کند.

روش نهم: هرچه مخاطبین می خواهند اجرا کنید!

 

توجه کردن به خواسته هایی که مخاطبین دارند و اجرا کردن چیزهایی که از شما می خواهند نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید. شما باید بدانید که تجارت شما قرار است برای آن ها کار کند و برای آن هاست که شما کار می کنید! از این رو برای این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفاداری داشته باشید باید سعی کنید تا به آن چه که از شما می خواهند عمل نمایید تا شانستان را برای موفقیت در داشتن تعداد بیشتری از مخاطبین وفادار افزایش دهید. بدون تردید هنگامی که شما یک تجارت را باز می کنید و شروع به کار می کنید مخاطبین نسبت به تجارت شما نظراتی می دهند. شما باید  سعی کنید تا این نظرات آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و در عین حال باید سعی کنید تا به تمام خواسته هایی که دارند عمل کنید. به عنوان مثال، فرض کنید بعد از مدتی که از تولید کردن فرآورده تجارت شما گذشت عده ای از مخاطبین درباره رنگ این فرآورده اظهار نظر کنند و از شما بخواهند تا این فرآورده را به رنگ های دیگری برایشان ارایه کنید. در این صورت با توجه به این که "مخاطبین پادشاه هستند" باید سعی کنید تا بهترین امکانات را برای این مخاطبین ایجاد کنید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از تجارت هایی که تمام تلاششان را می کنند تا بهترین امکانات را برای مخاطبینشان فراهم کنند تجارت هایی هستند که به بهترین شیوه ممکن می توانند به تعداد مخاطبینشان بیفزایند. از زمانی که تجارت خودتان را باز می کنید تا زمانی که شروع به ارایه خدمات و یا دادن محصولات می کنید مشتریان و مخاطبین از شما خواسته های زیادی خواهند داشت و بنابراین شما برای این که به این خواسته های آن ها عمل کنید باید خودتان را آماده کنید.

به عنوان مثال ممکن است تجارت شما به گونه ای باشد که کفش هایی در رنگ قرمز را تولید می کند. در این حالت ممکن است مخاطبین از شما انتظارات زیادی داشته باشند به عنوان مثال ممکن است از شما بخواهند که رنگ این کفش ها را به رنگ هایی مانند رنگ سبز و یا نارنجی و یا رنگ های دیگری نیز به آن ها ارایه کنید. در صورتی که شما به خواسته هایی که آن ها دارند توجهی نکنید احتمال این که بتوانید مشتریان وفادار داشته باشید کم می شود اما در صورتی که به خواسته هایشان توجه کنید و بدانید که در صورتی که آن ها رنگ سبز را بخواهند و شما هم سعی کنید تا رنگ سبز را برای آن ها تولید کنید در حقیقت خواهید توانست تا تعداد مخاطبینی را که حقیقتا به شما اعتماد می کنند افزایش دهید و کاری کنید که آن ها شما را دوست داشته باشند. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا بر طبق خواسته های آن ها کار کنید می توانید بر تعداد مخاطبین وفادارتان بیفزایید.

برای این که بتوانید به خواسته هایی که دارند توجه کنید  چهار توصیه اساسی به شما می شود:

-  توصیه اول: سعی کنید به خواسته هایی که دارند خوب گوش کنید!

اولین توصیه در این رابطه گوش دادن است. در صورتی که شما سعی کنید تا با دقت به خواسته هایی که آن ها دارند گوش فرا دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت افزایش پیدا می کند. گوش دادن می تواند به شیوه های مختلفی انجام شود که یکی از مهم ترین این شیوه ها این است که شما سعی کنید تا با مخاطبین ارتباطات نزدیکی برقرار کنید. به عنوان مثال سعی کنید تا از نزدیک با آن ها رابطه بگیرید و سعی کنید تا با آن ها وارد بحث و گفتگو شوید. این کار می تواند به شما کمک کند تا بدانید که آن ها چه می خواهند و بنابراین این موضوع می تواند به هنگامی که می خواهید برای آن ها خدمات ارایه دهید به نفعتان باشد.

گوش دادن می تواند باعث شود که شما به اولویت هایی که آن ها برای کار دارند توجه کنید و سعی کنید تا این اولویت ها را در کارتان پیاده سازی کنید. این کار باعث می شود که شانستان برای داشتن مشتریان و مخاطبین وفادار افزایش پیدا کند.

-  توصیه دوم:سعی کنید کارهایی را که انجام می دهید و منجر به شکایت مخاطبین می شود را انجام ندهید.این کارها باعث می شوند که نقاط ضعفت تجارت شما بیشتر و بیشتر می شود و بنابراین شانس شما برای این که بتوانید در کارتان موفق شوید هم خیلی پایین می آید. شما باید سعی کنید تا بر این اساس بیشتر بر روی رشد و ارتقای کیفیت کارتان تمرکز کنید و حتما کارتان را مرور کنید تا نقاط ضعف آن برایتان مشخص شود. از این رو باید سعی کنید تا تجارتتان تا جایی که می توانید نقاط ضعف کمتری داشته باشد.

-   توصیه سوم: وقتی که مسئله ای در کارتان بوجود می آید زمان آن رسیده که از فیدبک ها استفاده کنید!

گرفتن فیدبک از مخاطبین و مشتریان موضوع بسیار مهمی است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید. این موضوع مخصوصا زمانی ارزش پیدا می کند که در کار شما مشکلی ایجاد شده باشد و شما سعی کنید تا این مشکل را برطرف کنید. در این زمان شما باید از فیدبک گفتن از دیگران بیشتر استفاده کنید به این دلیل که این زمان زمانی است که فیدبک آن ها می تواند به میزان قابل توجهی به شما کمک کند و با استفاده از این فیدبک می توانید انتظار داشته باشید که کیفیت کارتان بیشتر شود.

-  توصیه چهارم: آخرین توصیه در زمینه توجه کردن به آن چه که مخاطبین می خواهند این است که شما باید سعی کنید تا تمام استانداردهای لازم برای کار را برآورده کنید. به عبارت دیگر شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید کارتان را به بهترین و استانداردترین شیوه ممکن انجام دهید و این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی شما داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که انجام این کار می تواند بر افزایش تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 232
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 399
:: بازدید ماه : 757
:: بازدید سال : 1964
:: بازدید کلی : 6464