19 روش برای این که مشتریان وفاداری داشته باشید (بخش سوم)
19 روش برای این که مشتریان وفاداری داشته باشید (بخش سوم)
چهار شنبه 12 خرداد 1400 ساعت 13:35 | بازدید : 168 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

روش دهم: تا جایی که می توانید بر روی "مخاطبین کلیدی" تمرکز کنید!

 

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید به هنگام تلاش برای داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار درنظر داشته باشید این است که سعی کنید تا بر روی مخاطبین کلیدی تمرکز داشته باشید و با این افراد ارتباطات عمیق تری برقرار کنید. این کار می تواند به شما کمک کند که تا مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید. این کار همچنین می تواند منجر شود که آن دسته از مخاطبین و مشتریانی که ممکن است به هر دلیلی تجارت شما را رها کنند از انجام این کار پیشیمان شوند. بنابراین در صورتی که می خواهید تعداد مخاطبین و مشتریانتان بیشتر شود و تعداد بیشتری مخاطبین وفادار داشته باشید باید سعی کنید تا بر روی مخاطبین و مشتریان کلیدی تمرکز نمایید.

اگر می پرسید مخاطبین کلیدی به چه معنیست باید بگوییم همیشه تعدادی از مخاطبین شما وجود دارند که از دیگران بیشتر سوال می کنند و یا بیشتر از دیگران در کار تجارت دخالت می کنند و همیشه نظرات مثبتی می دهند و سعی می کنند که تا جایی که می توانند انرژی مثبت برای شما ایجاد کنند. به عنوان مثال همیشه سعی می کنند تا رضایت خودشان را از محصولاتی که شما تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید ابراز کنند و یا سعی می کنند تا همیشه محصولاتی که تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید را به دیگران هم معرفی کنند تا آن ها هم بتوانند از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. این دسته از مخاطبین مخاطبینی هستند که شما باید بیشترین توجه و تمرکز خودتان را بر روی آن ها بگذارید. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید کاری کنید که آن ها تجارت شما را ترک نکنند. در صورتی که یکی از این مخاطبین تجارت شما را ترک کند مثل این است که شما 10 نفر را از دست داده اید! این مخاطبین نقطه قوت تجارت شما هستند و شما برای این که بتوانید این نقطه قوت خودتان را حفظ کنید باید سعی کنید تا هدف ها و خواسته هایی را که آن ها دارند به خوبی بشناسید و بر این اساس فکر کنید که آن ها چه می خواهند و دوباره بر این اساس برنامه ریزی کنید.

شما باید سعی کنید تا به شیوه های مختلف این مخاطبین را از خودتان راضی نگه دارید به عنوان مثال می توانید به آن ها پاداش هایی بدهید. پاداش دادن به آن ها می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی آن ها داشته باشد و می تواند آن ها را تشویق کند تا بیشتر به سمت تجارت شما گرایش پیدا کنند. البته این پاداش دادن به آن ها می تواند به شیوه های مختلفی انجام بپذیرد به عنوان مثال:

- شما می توانید در وب سایتتان از آن ها نام ببرید و یا بخشی از وب سایت را به آن ها اختصاص دهید

- می توانید آن ها را به صرف نهار و یا شام و یا رویدادهایی دعوت کنید

- می توانید هدیه هایی را به محل زندگی و یا محل کار آن ها بفرستید

- می توانید در بیانیه هایی از آن ها تشکر کنید  و اعلام کنید که از آن ها حمایت خواهید کرد

- حتی می توانید آن ها را به پشت صحنه تجارتتان ببرید! به عنوان مثال می توانید آن ها را دعوت کنید که شرکت شما را از نزدیک ببینند و پروسه ساختن فرآورده هایی که تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید را به خوبی درک کند. این کار می تواند باعث شود که آن ها بیشتر به تجارت شما گرایش پیدا کنند

روش یازدهم: به مخاطبین و مشتریان کمک کنید!

 

شما همچنین می توانید به روش های مختلف به مخاطبین و مشتریانتان یاری برسانید. این موضوع باید برای شما به عنوان تجارتی که تصمیم گرفته تا مخاطبین و مشتریان وفادار داشته باشد اهمیت بسیاری داشته باشد به این دلیل که شما به این روش خواهید توانست تا به آن ها ثابت کنید که آن ها را دوست دارید و بنابراین می توانید دوست خوبی برایشان باشید و به آن ها کمک کنید تا مشکلاتشان حل شود. بسیاری از مخاطبین و مشتریان شما ممکن است مشکلاتی در زندگیشان و یا در ارتباط با کارشان داشته باشند که با این که ارتباطی با شما ندارد ولی اگر سعی کنید تا از آن ها بخواهید که مشکلاتشان را برای شما بیان کنند ممکن است شما این توانایی را داشته باشید که به آن ها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند و بنابراین در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که نسبت به تجارت شما علاقه مندتر شوند. بنابراین فکر کردن به حل کردن مشکلات آن ها می تواند روش دیگری برای بالا بردن تعداد مخاطبین و مشتریان وفادارتان باشد.

روش دوازدهم: در کنار خدمات و فرآورده ها، "آموزش" هم به آن ها بفروشید!

 

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش تعداد مخاطبین و به خصوص مخاطبین وفادارتان را افزایش دهید این است که سعی کنید تا به جای این که صرفا سعی کنید تا فرآورده هایی را که تولید کرده اید و یا خدماتی را که قرار است ارایه کنید به آن ها بفروشید در کنار آن آموزش هایی هم به آن ها بدهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش تعداد مخاطبین داشته باشد و بنابراین به این شیوه شما خواهید توانست تا جایی که می توانید تعداد مخاطبین وفادارتان را بیشتر کنید. چون در این حالت آن ها احساس می کنند که در کنار خرید کردن فرآورده هایی که شما تولید کرده اید و یا استفاده کردن از خدماتی که دارید از شما چیزهای جدیدی را هم یاد می گیرند. از این رو برای این که بتوانید توجه تعداد بیشتری از آن ها را به خودتان جلب کنید سعی کنید تا به آن ها آموزش هایی هم بدهید. به عنوان مثال، در صورتی که شما تجارتی هستید که کفش تولید می کنید؛ اگر سعی کنید تا در کنار فروختن کفش به آن ها آموزش هایی هم درباره چگونگی نگهداری کفش ها و مواردی مانند آن بدهید و در کنار آن اطلاعاتی در اختیار آن ها قرار دهید که آن ها این اطلاعات را کاربردی بدانند می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش پیدا می کند. چون در این حالت فردی که از تجارت شما کفش می خرد در کنار کفش اطلاعات جالب و مفیدی را در ارتباط با کالایی که خریداری کرده است بدست می آورد و همین موضوع باعث می شود که برای بار دوم هنگامی که به تجارت شما آمد تا دوباره از شما کفش بخرد با این امید می آید که اطلاعات بیشتری بدست آورد. دادن این اطلاعات همچنین می تواند باعث ایجاد یک احساس همبستگی قوی میان تجارت شما و افرادی شود که قرار است در آینده مشتریان و مخاطبین شما شوند و یا هم اکنون هستد شود چراکه در این حالت آن ها به این نتیجه می رسند که شما آن ها را دوست دارید و برای این که آن ها را دوست دارید به آن ها اطلاعات می دهید و همین می تواند پارامتر بسیار تاثیرگذاری برای بازگشت آن ها و تبدیل شدن به مخاطبین و مشتریان وفادار باشد.

روش سیزدهم: مخاطبین را در پروسه کارتان دخالت دهید!

 

 در بالا اشاره کردیم که شما می توانید مخاطبین را با خودتان به پشت صحنه کار (مکانی که فرآورده ها تولید می شوند و یا خدمات ارایه می شوند) بیاورید. اکنون توصیه می کنیم که می توانید آن ها را در کار خودتان هم دخالت دهید! این موضوعی است که بسیاری از تجارت ها برای این که کیفیت کاری خودشان را بالا ببرند از آن استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که سعی می کنند تا جایی که می توانند سعی می کنند تا از نظرات و پیشنهاداتی که مخاطبین و مشتریان دارند استفاده کنند و آن ها را در پروسه ساخت فرآورده ها و یا ارایه خدمات دخالت دهند تجارت هایی هستند که نسبت به تجارت هایی که هیچ توجهی به آن ها نمی کنند موفق تر عمل می کنند. حتی ممکن است افرادی که شما با آن ها مشورت می کنید افرادی باشند که طرح های جدیدی به شما بدهند که ممکن است به طور کلی روند کاری شما را زیر و رو کند! به عنوان مثال ممکن است شما مخاطب و مشتری داشته باشید که سال ها تجربه استفاده کردن از یک نوع کالای مخصوص و یا یک نوع از خدمات ویژه را داشته باشد و در این رابطه اطلاعات زیادی داشته باشد و این توانایی را داشته باشد که درباره این تجارت و نقاط قوت و ضعف آن اطلاعات زیادی را به شما بدهد. در چنین شرایطی در صورتی که شما سعی کنید تا از تجربیات و اطلاعاتی که این فرد می تواند داشته باشد استفاده کنید می توانید کیفیت کاری تجارت خودتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و حتی می توانید از نظرات این فرد استفاده کنید تا خدمات و یا فرآورده هایی بسیار باکیفیت تر برای خودتان تولید کنید. حتی این فرد ممکن است ایده هایی داشته باشد که شما با توجه کردن به این ایده ها بتوانید روش جدیدی را برای تولید فرآورده مورد نظر و یا برای ارایه خدمات مورد نظر پیش بگیرید که شما را به سوددهی بسیار زیادی برساند. از این رو با توجه به این که ممکن است این مخاطبین و مشتریان بعدها بتوانند تبدیل به گنجینه های بسیار ارزشمندی برای شما شوند بهتر است که از وجود آن ها استفاده کنید و اگر لازم دانستید آن ها را در پروسه انجام کارتان دخالت و مشارکت دهید.

روش چهاردهم:به بهانه های مختلف برای تجارت خود مراسمی برگزار کنید!

 

در صورتی که شما به هر بهانه ای که فکر می کنید مناسب است برای تجارت خودتان مراسم برگزار کنید و جشن بگیرید مخاطبین و مشتریان راضی تر می شوند و بنابراین می توانید آن ها را بهتر از گذشته به سمت خودتان بکشانید. تحقیقات نشان داده است که انجام این کار می تواند تاثیر زیادی بر روی افزایش تعداد مخاطبین شما داشته باشد. به عنوان مثال یکی از بهترین بهانه ها برای اجرای مراسم این است که به صورت سالانه جشن بگیرید و سعی کنید تا در این جشن ها کارهایی مانند دادن تخفیف های ویژه و یا قرعه کشی های مختلف انجام دهید. این کار باعث می شود که توجه مخاطبین به شما بیشتر معطوف می شود و امکان این که آن ها تبدیل به مخاطبین همیشگی شما شوند بیشتر می شود. برخی از کارهایی که شما در این روزهای مخصوص می توانید انجام دهید به شرح زیر می باشد:

-         به آن ها کدهای تخفیف ویژه و زمان دار بدهید:

شما می توانید به آن ها کدهای مخصوصی بدهید که زماندار هستند و با پایان جشن اعتبار آن ها از بین می رود. این کار باعث می شود که مخاطبین منتظر می شوند که کدهای دیگر تخفیف شما دوباره از راه برسند!

-         در روزهای جشن و مواقع ویژه به آن ها اجازه دهید که از برخی از خدمات به صورت رایگان استفاده کنند و یا برخی از فرآورده های شما را به صورت رایگان خریداری کنند!

این کار هم باعث می شود که آن ها منتظر روز جشن بعدی باشند تا بتوانند از این امکانات استفاده کنند

-         بسته بندی های فرآورده هایی که ارایه می کنید را تغییر دهید!

در صورتی که شما نوع بسته بندی فرآورده هایی را که تولید کرده اید در روزهای جشن و یا روزهای مخصوص تغییر دهید می توانید این انتظار را در آن ها بوجود بیاورید که این کار دوباره تکرار می شود و بنابراین شما خواهید توانست تا تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار بیشتری داشته باشد

-         در روزهای جشن به آن ها جایزه های ویژه ای بدهید!

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که جایزه هایی را تعیین کنید و آن ها را در روزهایی مانند روز جشن به مخاطبین و مشتریان بدهید. این کار می تواند آن ها را تشویق کند تا بیشتر از تجارت شما خرید کنند و همین موضوع می تواند باعث بالا رفتن تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار شما شود.

البته علاوه بر لیست بالا کارهای دیگر هم هست که شما می توانید برای این که تعداد مخاطبین وفادارتان را افزایش دهید انجام دهید ولی تحقیقات نشان داده است که کارهایی که در بالا به آن اشاره شد بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبین و مشتریان خواهد داشت. شما با انجام دادن این کارها می توانید مخاطبین و مشتریان بیشتری را به سمت و سوی تجارت خودتان بکشانید.

روش پانزدهم: برای آن ها نامه های تشکر بفرستید!

 

نوشتن نامه های تشکر نیز از دیگر کارهایی است که شما برای این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفادارتان را بیشتر کنید می توانید انجام دهید. همان طور که اشاره شد هیچ چیز مانند این است که شما با آن ها یک رابطه "نفر به نفر" برقرار کنید. از این رو برای این که مشتریان و مخاطبین را وفادارتر کنید می توانید از این روش استفاده کنید. فرض کنید شما یکی از مشتریان تجارتی می باشد که برای شما نامه تشکر نوشته است. در این حالت شما احساس می کنید که یک رابطه یک نفره میان شما و این تجارت ایجاد شده است. رابطه ای که باعث می شود علاقه و انگیزه شما برای ادامه دادن کار بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که سعی می کنند تا رابطه هایی از این نوع را با مخاطبینشان برقرار کنند تجارت هایی هستند که نسبت به تجارت های دیگر موفق تر عمل می کنند. این تجارت ها می توانند راحت تر با مخاطبین ارتباط برقرار کنند و شانس آن ها برای این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفاداری داشته باشند بیشتر می شود. از این رو شما باید سعی کنید تا چنین ارتباط یک به یکی را با آن ها برقرار کنید تا آن ها احساس کنند که شما حقیقتا به عنوان یک تجارت به فکر آن ها هستید و می خواهید به آن ها کمک کنید. این موضوع مخصوصا زمانی که صحبت مخاطبین و مشتریان کلیدی به میان می آید اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما باید مخصوصا به مشتریان و مخاطبین کلیدی توجه بیشتری بکنید و باید سعی کنید تا چنین ارتباطات یک به یکی را بیشتر با آن ها برقرار کنید. این کار به شما کمک می کند تا مخاطبین کلیدی خودتان را بیشتر نگه دارید و همین موضوع می تواند شانستان برای موفقیت در داشتن مخاطبین وفادار افزایش دهد.

روش شانزدهم: بیشتر از آن چیزی که قول می دهید عمل کنید ولی بیشتر از آن چیزی که عمل می کنید قول ندهید!

 

توصیه دیگر برای داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار این است که سعی کنید قولی بدهید که بتوانید به آن عمل کنید! حتی در صورتی که کمتر از آن چیزی که عمل می کنید به آن ها قول بدهید قابل قبول است. اما در صورتی که بیشتر از چیزی که عمل می کنید قول بدهید ممکن است برایتان مشکل ایجاد شود! شما باید همیشه تنها در صورتی چیزی را به مخاطبین و مشتریان قول بدهید که اطمینان کامل دارید که می توانید به قول خودتان عمل کنید. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از تجارت ها صرفا به همین دلیل که قولی داده اند ولی به آن عمل نکرده اند شکست خورده اند. این تجارت ها تجارت هایی هستند که امیدهایی واهی به مخاطبین می دهند و بعد از مدتی به وعده هایی که داده بودند عمل نمی کنند. این موضوع می تواند به میزان زیادی منجر به خشمگین شدن مخاطبین و مشتریان شود و می تواند باعث شود که آن ها به طور کلی از تجارت مورد نظر رویگردان شوند. اما در صورتی که شما تنها وعده هایی را به آن ها بدهید که اطمینان دارید می توانید به آن ها عمل کنید می توانید اعتماد و اطمینان آن ها را به خودتان جلب کنید. به عنوان مثال در صورتی که شما قرار است فرآورده ای را در اوایل ماه آینده راهی بازار کنید در صورتی که اطمینان کامل دارید که این فرآورده دقیقا در همان زمان ممکن راهی بازار می شود می توانید به آن ها قول دهید این در صورتی است که اگر اطمینان ندارید که این فرآورده تا اوایل ماه آینده حاضر می شود (حتی در صورتی که شک دارید که ممکن است این فرآورده در اواسط و یا اواخر ماه آینده آماده شود) به هیچ عنوان جایز نیست به آن ها وعده دهید که این فرآورده اوایل ماه آینده در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشید که وعده ها و قول هایی که می دهید باید به شیوه ای باشند که شما حتما به آن ها عمل کنید. در صورتی که انتظار و یا امیدی در مخاطبین ایجاد می کنید باید این انتظار و امید کاملا واقعی و عملی باشد و مخاطبین باید بعد از مدتی مشاهده کنند که وعده شما به تحقق پیوسته است.

روش هفدهم: به مخاطبین یادآوری کنید که می توانند دوباره از تجارت شما خرید کنند و یا فرآورده های دیگری بخرند!

 

بعد از این که مخاطبین از تجارت شما خرید کردند و یا از خدمات شما استفاده کردند شایسته است که به آن ها یادآوری کنید که دوباره می توانند از تجارت شما خرید کنند و یا از خدماتتان استفاده کنند. این کار می تواند به آن ها کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به تجارت شما پیدا کنند. به عنوان مثال در صورتی که شما یک تجارت کفش دارید و برای مخاطبین کفش تولید می کنید در صورتی که آن ها از یک نوع از کفش هایی که شما تولید می کنید خرید کنند اگر شما به آن ها یادآوری کنید که مدل های دیگر کفش هم در تجارت شما وجود دارد و یا این که آن ها می توانند از رنگ ها دیگر این کفش و یا حتی از محصولات دیگری که در تجارت شما تولید می شود استفاده کنند می توانید احتمال این که مخاطبین وفادار داشته باشید را افزایش دهید. در غیر این صورت ممکن است آگاهی آن ها نسبت به شما کم شود و بنابراین شانس شما برای این که بتوانید آن ها را وفادارتر کنید پایین بیاید. اما در صورتی که آن ها به تمام محصولاتی که شما تولید می کنید و یا تمام خدماتی که ارایه می کنید توجه کنند و تمام آن ها را بشناسند می توانید انتظار داشته باشید که احتمال این که تبدیل به مشتریان و مخاطبین دایمتان شوند بیشتر است. تحقیقات نشان داده است که یکی از مهم ترین عواملی که می تواند منجر به بوجود آمدن مخاطبین و مشتریان وفادار شود تکرار موضوع خرید می باشد به این معنی که مخاطبین و مشتریانی که بیشتر از محصولات شما خرید می کنند و یا از خدمات شما استفاده می کنند شانس بیشتری وجود دارد که به طو کلی در زمره مشتریان و مخاطبین وفادار قرار داشته باشند و دوباره از تجارت شما خرید کنند و از خدماتتان استفاده کنند. بنابراین اگر مخاطبی یک بار از تجارت شما خرید کرد در صورتی که شما بتوانید این فرد را به شیوه های مختلف راضی کنید که یک بار دیگر نیز از شما خرید کند شانس خوبی برای این که کم کم او را تبدیل به مشتری وفادار کنید خواهید داشت. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از تجارت هایی که موفق شده اند تعداد مخاطبین وفادار زیادی داشته باشند از این تکنیک استفاده نموده اند.

روش هجدهم: ماموریت اولیه خودتان را دنبال کنید و آن را تغییر ندهید!

 

اگر قصد دارید تا مخاطبین و مشتریان به تجارت شما وفادار باشند باید شما هم صبر کنید تا به تجارت خودتان وفادار باشید. این موضوع بسیار مم است به این دلیل که در صورتی که شما به ماموریتی که در ابتدا داشته اید وفادار نباشید احتمال این که آن ها نیز به شما وفادار نباشند افزایش پیدا می کند. شما باید به کاری که می کنید ایمان داشته باشید و در این راه کاملا ثابت قدم حرکت کنید در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت در داشتن مخاطبین و مشتریان وفادار کمتر می شود. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که همیشه در طول کارشان سعی کرده اند تا به کاری که می کنند ایمان داشته باشند و ماموریت هایی را که در ابتدا برای خودشان درنظر گرفته اند همان ها را دنبال کنند و آن را در میانه راه عوض نکنند تجارت هایی هستند که در بدست آوردن مخاطبین و مشتریان وفادار عملکرد بسیار بهتری داشته اند. این در صورتی است که اگر شما به عنوان تجارتی که در گذشته برای خودش هدفی تعیین کرده است سعی کنید تا نقشه ای را که برای خودتان کشیده بوده اید تغییر دهید و مسیر حرکتتان را که در ابتدا برای خودتان مشخص کرده اید عوض کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که مخاطبین و مشتریان هم به شما وفادار بمانند چون در این صورت حتی شما هم به خودتان وفادار نبوده اید و چگونه می توانید انتظار داشته باشید که آن ها به شما وفادار باشند! در صورتی که شما در ابتدا برای خودتان ایده هایی مشخص کرده اید و مسیر راه را برای خودتان معلوم کرده اید باید بدون این که به موضوعات دیگر توجه داشته باشید سعی کنید تا همین مسیر را ادامه دهید تا به این شیوه هم به خودتان ثابت شود که در راه ثابت قدم هستید و هم به مخاطبین و مشتریان و افرادی که قرار است تجارت شما را دنبال کنند ثابت می کنید که ثابت قدم می باشید. همین موضوع باعث می شود که شانس شما برای داشتن تعداد بالایی از مشتریان و مخاطبین وفادار افزایش پیدا می کند چراکه در این حالت آن ها شما را به عنوان تجارتی می بینند به در کارش ثابت قدم است و به جای این که مرتبا مسیر حرکت خودش را تغییر دهد سعی می کنید تا در جهت همان آرمان ها و اهدافی که در ابتدای کار تجارتش را بر اساس آن ها بنا کرده است حرکت نماید و این موضوع می تواند منجر به بالا رفتن شانس موفقیت شما در کار شود.

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که این ثابت قدم بودن شما باید خودش را در شعارهایی که می دهید نیز نشان دهد. به عبارت دیگر شما باید همان شعارهایی را بکار ببرید که در ابتدای کار تجارتتان بکار می برده اید و نباید آن را تغییر دهید چون در این صورت ممکن است برخی از مخاطبین و مشتریان بالقوه خودتان را از دست بدهید؛ مشتریانی که می توانستند تبدیل به مخاطبین و مشتریان وفادار شما شوند. شما باید به عنوان یک برند و تجارت وفاداری خودتان را در طول تمام پروسه کار نگه دارید تا به این شکل مشتریان و مخاطبین هم به شما اعتماد کنند و آن ها هم به شما وفادار شوند. پس وفادار ماندن به استراتژی ها و آرمان های اولیه تجارت باعث می شود که شما می توانید تشویق و تحسین تمام مشتریان را برانگیزید، آن ها را از دست ندهید و حتی تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار را زیاد کنید.

روش نوزدهم: با آن ها شفاف و صادقانه حرف بزنید!

 

صادق بودن و برقرار کردن رابطه صادقانه موضوع دیگری است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که صادق بودن برای مخاطبین و مشتریان ارزش زیادی دارد و در صورتی که شما بتوانید با آن ها صادقانه رابطه برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها به شما نزدیکتر شوند. شفاف سازی و صادق بودن دو پارامتر مهمی است که تجربه نشان داده تجارت هایی که از آن ها برای رابطه گرفتن با مخاطبین استفاده کرده اند تجارت هایی بسیار موفق بوده اند و عملکرد بسیار موفقی داشته اند. در صورتی که شما سعی کنید تا در رابطه ای که با آن ها برقرار می کنید همیشه صداقت خودتان را نگه دارید و به آن ها نیز این احساس را بدهید که صادقانه خواهان کمک کردن به آن ها می باشید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت افزایش پیدا کند. از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید در برقرار کردن روابط صادقانه با آن ها کوشا باشید و سعی کنید تا جایی که می توانید آن ها نیز قبول کنند که رابطه ای که قرار است با شما برقرار کنند سرشار از صداقت می باشد.

 

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 238
:: بازدید ماه : 596
:: بازدید سال : 1803
:: بازدید کلی : 6303