50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش اول)
50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش اول)
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 10:2 | بازدید : 163 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

1. استفاده از هشتگ ها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه کنید!

اولین و یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنید استفاده کردن از هشتگ ها می باشد. تحقیقات نشان داده است استفاده کردن از هشتگ ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا و یا پایین بردن تعداد فالورهای شما در اینستاگرام داشته باشد. هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کاری را انجام می دهند که SEO در وب سایت انجام می دهد. اگر شما بخواهید وب سایتتان در میان رده بندی های وب سایت های دیگر در رتبه بندی بالاتری قرار داشته باشد یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که آن را برای رده بندی ها بهینه سازی کنید. به عنوان مثال شما باید سعی کنید تا کاری کنید که رتبه این وب سایت بالاتر قرار بگیرد. این در حالی است که اگر شما توجهی به موتورهای جستجوگر نداشته باشید شانسی برای این ندارید که وب سایت شما به هنگامی که فردی مطالب مورد نظر خودش را که مرتبط با وب سایتتان است در اینترنت جستجو می کند ببیند؛ حتی در صورتی که شما بهترین وب سایت را داشته باشید. اما این در صورتی است که اگر از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر خوب عمل کنید این شانس برای شما بالاتر خواهد بود. درباره هشتگ ها هم وضعیت به همین شیوه می باشد. در صورتی که شما از هشتگ ها به شکل مناسبی استفاده کنید این امکان را خواهید داشت که تمام پست هایتان در اینستاگرام را به دیگران نشان دهید. این در صورتی است که اگر از هشتگ ها به درستی استفاده نکنید این امکان برای شما از بین خواهد رفت. حتی در صورتی که بهترین پست ها را هم داشته باشید شانستان برای این که دیگران پست هایتان را ببینند تقریبا به صفر می رسد. بنابراین باید سعی کنید تا از هشتگ ها به شیوه مناسب استفاده کنید و آن ها را به عنوان مهم ترین عاملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی میزان موفقیت شما در اینستاگرام داشته باشد درنظر بگیرید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که از هشتگ ها به خوبی استفاده می کنند احتمال موفقیت بسیار بیشتری نسبت به افرادی دارند که از هشتگ ها استفاده نمی کنند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید به استفاده از هشتگ ها توجه کنید.

2. هرگز هشتگ های خودتان را در پست هایی که می گذارید قرار ندهید!

از دیگر اشتباهاتی که افرادی که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند مرتکب می شوند این است که سعی می کنند تا از هشتگ های خودشان در پست هایی که قرار می دهند استفاده کنند. تحقیقات نشان داده است که چنین روشی می تواند باعث شود که تعداد کمتری از افراد اکانت اینستاگرام شما را فالو کنند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و مهم ترین دلیل آن هم این است که وقتی شما از هشتگ در پست استفاده می کنید صورت ظاهری پست خراب می شود. این موضوع مخصوصا زمانی پررنگ تر و بااهمیت تر می شود که شما از تعداد زیادی از هشتگ ها استفاده کرده باشید. در چنین شرایطی احتمال این که ظاهر پست شما به نظر خرابتر شود بیشتر می شود. یک نکته دیگری هم که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که شما در کامنت ها از هشتگ ها استفاده کنید تعداد افرادی که آن ها را می بینند کمتر می شوند (چون برای دیدن آن ها مجبور هستند تا به بخش کامنت ها بروند) و بنابراین در صورتی که تعداد هشتگ هایی که استفاده کرده اید زیاد باشد شما این امکان را پیدا خواهید کرد که در عین حال که از نهایت تعداد هشتگ ها استفاده می کنید برای اکثر افرادی که آن را نمی بینند پست های جدید و جالبی ایجاد کرده باشید بدون این که زیبایی ظاهر آن ها توسط هشتگ ها از بین برود. یکی دیگر از نکته های مهم در این زمینه که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که اگر از تعداد زیادی از هشتگ ها استفاده کنید و در صورتی که این تعداد را در پست های قرار دهید ممکن است دیگران با دیدن این تعداد زیاد هشتگ ها احساس کنند که شما برای این که تعداد فالورتان زیاد شود تلاش می کنید و بنابراین ممکن است در چنین مواردی این موضوع باعث شود که احتمال موفقیتتان کمتر شود. بنابراین سعی کنید تا هشتگ هایی را که استفاده می کنید به شیوه ای باشند که تمام آن ها را در کامنت ها قرار دهید. این موضوع همچنین می تواند از نظر روان شناسانه بر روی خود شما هم تاثیر مثبت داشته باشد و می تواند باعث شود که نسبت به پست هایی که می گذارید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

3. به محتوایی که پست می کنید توجه کنید!

توجه داشتن به محتوایی که پست می کنید نیز یکی دیگر از نکته هایی است که باید حتما درنظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است توجه کردن به محتوایی که پست می کنید می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی تعداد افرادی داشته باشد که شما را دنبال می کنند. بنابراین در صورتی که می خواهید تعداد دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید یکی از بهترین روش ها این است که محتوای مناسب و با کیفیت بالایی پست کنید. افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که میان محتوایی که پست می کنید و تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند رابطه منطقی وجود دارد به این شیوه که هرچقدر که محتوایی که پست می کنید باکیفیت تر باشد تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند بیشتر خواهد بود. به هنگام تولید محتوا اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما برای خودتان این محتوا را تولید نمی کنید بلکه برای دیگران این کار را انجام می دهید. به عبارت دیگر این کار بسیار شبیه به زمانی است که شما می خواهید در یک وب سایت مطالبی را ارایه کنید. در چنین حالتی شما سعی می کنید تا برای دیگران محتوا تولید کنید و صرفا برای خودتان این کار را نمی کنید چون این دیگران هستند که قرار است در آینده با دیدن محتوایی که شما تولید کرده اید تبدیل به مشتریان شما شوند. پس سعی کنید تمام تلاشتان را بکنید تا محتوایی تولید کنید که این افراد را خوشحال می کند. نکته دیگری که به هنگام تولید محتوا باید به آن توجه داشته باشید این است که محتوای تولید شده باید برای افرادی مورد استفاده قرار بگیرد که پتانسیل اصلی تبدیل شدن به مشتری برای شما را دارند. بنابراین در صورتی که شما محتوایی را تولید کنید که افرادی که چنین پتانسیلی ندارند از آن استفاده کنند و یا مطالبی که ارایه می کنید به شیوه ای طراحی شده باشند که به چنین افرادی در آن توجهی نشده باشد شانستان برای این که تعداد مخاطبین زیادی داشته باشید خیلی کم می شود. شما باید سعی کنید تا محتوایی را تولید کنید که افرادی آن را بپسندند که می توانند بهترین مشتریان شما باشند (این افراد باید شرایط زمانی و مکانی و شرایط دیگر را برای تبدیل شدن به مشتریان شما داشته باشند)

4. هر چند وقت یک بار شیوه های جدید را مورد آزمایش قرار دهید!

مورد آزمایش قرار دادن شیوه های جدیدی که می توان برای تولید محتوا و بازاریابی با استفاده از اینستاگرام از آن ها استفاده کرد و تلاش برای این که از این شیوه ها استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری داشته باشید نیز از دیگر کارهایی است که شما می توانید در این راستا انجام دهید. شما باید به این نکته توجه داشته ابشید که در صورتی که از یک روش همیگشی برای کارتان استفاده کنید احتمال شکست برای شما خیلی زیاد است به این دلیل که شیوه های مختلف برای بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام روز به روز در حال تغییر می باشند و بنابراین در صورتی که شما به جای این که همیشه خودتان را به روز رسانی کنید سعی کنید تا تنها از یک روش استفاده کنید شانس کمی برای موفقیت خواهید داشت. تحقیقات نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا هر چند وقت یک بار در اینترنت و در شبکه های اجتماعی به دنبال روش های جدید برای بازاریابی با استفاده از اینستاگرام باشند افرادی هستند که به میزان بسیار قابل توجهی (شاید به میزان چندین برابر) بیشتر از بقیه می توانند در این کار موفق شوند. بنابراین همیشه به دنبال روش ها و شیوه های جدیدی برای کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام باشید و سعی کنید تا برای این کار از اینترنت و روش های دیگر کمک بگیرید. اینستاگرام روز به روز در حال تغییر است و روز به روز شیوه ها و روش های جدید برای بازاریابی جایگزین روش های قبلی می شود و در صورتی که شما می خواهید از این روش ها استفاده کنید باید سعی کنید تا همیشه در معرض آخرین اطلاعات در این زمینه قرار بگیرید. به عنوان مثال، در گذشته چیزی به نام IGTV وجود نداشت ولی امروزه استفاده از این روش می تواند کمک شایانی به افرادی بکند که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند. چون امروزه می توان با استفاده از این روش ویدیوهای طولانی تر را در اینستاگرام قرار داد به شیوه ای که دیگران بتوانند آن را ببینند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روش های جدید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت بازاریابی توسط اینستاگرام داشته باشد و می تواند باعث شود که شانس شما برای داشتن تعداد بیشتری از مخاطبین را بیشتر وبیشتر نماید.

5. یک هویت اینستاگرامی مناسب داشته باشید!

داشتن یک هویت مناسب اینستاگرامی از دیگر کارهایی است که شما می توانید برای این که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید انجام دهید. برای این که یک هویت اینستاگرامی مناسب داشته باشید باید موارد زیر را درنظر بگیرید:

مورد  اول: اول از همه بدانید که می خواهید چکار کنید!

بسیاری از تجارت ها هستند که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند ولی اصلا نمی دانند که می خواهند چکار کنند. این موضوع می تواند برای شما بسیار خطرناک باشد! در صورتی که شما خودتان ندانید که می خواهید چکار کنید ممکن است برایتان مشکلاتی ایجاد شود که باعث شود تعداد مخاطبینتان روز به روز کاهش پیدا کند. شما باید قبل از هر چیزی از خودتان بپرسید که هدفتان از این که این اکانت اینستاگرامی را ایجاد کرده اید چیست؟

مورد دوم: مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید!

دومین مورد این است که بدانید که مخاطبنی که قرار است برایشان مطالبی را ارایه کنید چه افرادی هستند. این موضوع بسیار اهمیت دارد به این دلیل که در صورتی که شما هیچ ایده ای نسبت به مخاطبینی که قرار است برایشان مطالبی ارایه کنید و برایشان بازاریابی کنید نداشته باشد و اصلا ندانید که با چه افرادی قرار است ارتباط برقرار کنید احتمال این که در این کار شکست بخورید خیلی بالا می رود. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید درک درستی از افرادی که قرار است مخاطبین شما باشند داشته باشید و سعی کنید تا بر این اساس با آن ها رابطه بگیرید.

مورد سوم: روش ها و استراتژی های بازاریابی را به طور کلی برای خودتان مشخص کنید!

بعد از این که برای خودتان هویت اینستاگرامی مشخص کردید و درست فهمیدید که قرار است چکار کنید نوبت به آن می رسد که روش ها و استراتژی های کلی بازاریابی را برای خودتان مشخص کنید. روش های بازاریابی روش هایی هستند که شما باید سعی کنید تا با استفاده از این روش ها کار بازاریابی را انجام دهید. در چنین شرایطی شما باید سعی کنید تا به صورت دقیق مشخص کنید که از چه طریقی می خواهید این کار را انجام دهید. در این مرحله شما باید برای خودتان مشخص کنید که چگونه از پست هایی که می گذارید برای جلب نظر مخاطبین استفاده کنید و یا این که چه مطالبی را ارایه کنید که مخاطبین از آن راضی باشند. در این مرحله همچنین می توانید برای خودتان مشخص کنید که چه زمان هایی بهتر است پست بگذارید که تعداد مخاطبین بیشتری پست هایتان را ببینند و مواردی از این قبیل. با مشخص کردن تمام این موارد شما می توانید از این مرحله هم به درستی عبور کنید.

مورد چهارم: به پیامدهایی که کارهایتان داشته است نگاه کنید و در صورتی که از کار راضی نبودید سعی کنید تا روش های خودتان را تغییر دهید!

مورد بعدی کار این است که شما باید سعی کنید تا پیامدهایی را که کارتان و شیوه هایی که مورد استفاده قرار داده اید و می دهید داشته است مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که این شیوه ها برای شما مناسب بودند و منتهی به نتیجه های مناسبی شدند سعی کنید تا آن ها را ادامه دهید و در غیر این صورت سعی کنید تا آن ها را حذف کنید. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کاری شما به عنوان فردی که قرار است با استفاده از ابزار اینستاگرام بازاریابی کند داشته باشد. بنابراین می توان انجام دادن این کار را به عنوان مورد چهارمی که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفت.

مورد پنجم:

آخرین موردی که در این بخش به آن اشاره می شود پرسیدن از افرادی است که شما برای آن ها بازاریابی می کنید. شما باید سعی کنید تا درباره روش هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می داده اید و همچنین درباره شیوه کلی کارتان از آن ها سوالاتی بکنید و از آن ها بخواهید تا نظراتشان را درباره کارهاش شما بدهند. در صورتی که شما بتوانید نظرات مثبت این افراد را به خودتان جلب کنید می توانید انتظار داشت هباشید که کاری که در حال انجام دادن آن می باشید درست است و بنابراین می توانید کار را ادامه دهید. این در صورتی است که اگر احساس می کنید که این افراد نسبت به شما نظر مثبتی ندارند احتمال این که بتوانید به درستی از پس این کار بربیایید خیلی کم خواهد شد به این دلیل که وقتی آن ها شما را قبول ندارند نمی توانید انتظار داشته باشید که شانس خوبی برای ادامه کار داشته باشید چون هدف اصلی شما برای این کار بازاریابی کردن است و بنابراین در صورتی که نتوانید به درستی این کار را انجام دهید شانس بسیار کمی برای موفقیت خواهید داشت.

با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد می توان این گونه نتیجه گیری کرد که اگر شما بتوانید سعیتان را بکنید که موارد بالا را به خوبی رعایت کنید می توانید انتظار داشته باشید که با تلفیق کردن آن ها یک "هویت اینستاگرامی" برای تجارتتان شکل دهید و همان طور که می دانید شکل دادن یک هویت اینستاگرامی برای تجارت شما به این معنی است که شما تجارتی خواهید بود که می توانید به عنوان پایه از این هویت استفاده کنید تا کارهای بعدی و استراتژی های دیگر بازاریابی را با استفاد از این تجارت به خوبی انجام دهید. تحقیقاتی که روان شناسان و دانشمندان در این زمینه انجام داده اند نشان داده است که داشتن هویت اینستاگرامی می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین روش هایی باشد که شما برای این که کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را انجام دهید از آن استفاده کنید. پس تمام تلاشتان را بکنید که برای خودتان چنین هویتی فراهم کنید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید. شما باید سعیتان را بکنید که تا جایی که می توانید هویت اینستاگرامی مشخص تر و تعیین شده تری را داشته باشید چراکه به میزانی که هویت اینستاگرامی شما مشخص تر باشد می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای جلب کردن تعداد بیشتری از مخاطبین دارید. فراموش نکنید که مخاطبین به دنبال صفحه های اینستاگرامی هستند که در آن ها تجارت ها دارای هویت های کاملا تعیین شده ای می باشند و بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا هویتتان را تعیین شده کنید این احتمال وجود دارد که بتوانید میزان موفقیتتان در اینستاگرام و تعداد فالورهایی که بدست خواهید آورد را از گذشته بیشتر کنید. پس سعی کنید تا با رعایت کردن موارد بالا برای خودتان هویت مشخص اینستاگرامی داشته باشید.

6. به هنگام ثبت نام کردن در اینستاگرام به جای یک اکانت شخصی و یا عمومی، برای خودتان یک اکانت تجاری بسازید!

از دیگر مواردی شما برای این که در بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام باید حتما به آن توجه کنید این است که به جای این که به صورت یک صفحه شخصی در اینستاگرام ثبت نام کنید سعی کنید تا یک اکانت تجاری ایجاد کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان برای این که در اینستاگرام موفق تر شوید و تعداد مخاطبینتان بیشتر شود به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

7. برای خودتان یک بیوی خوب بنویسید!

از دیگر مواردی که شما برای این که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید به آن توجه داشته باشید این است که برای خودتان یک بیوی خوب بنویسید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا در بیوی خودشان تمام کاری را که تجارتشان انجام می دهد مشخص کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که شما می توانید با چند کلمه کوتاه که در بیوی اینستاگرامتان نوشته می شود به راحتی برای خودتان و هم برای افرادی که بیویتان را می خوانند مشخص کنید که تجارتتان قرار است چه کارهایی انجام دهد. شما می توانید با همین چند کلمه احساس اشتیاق و در کنار آن احساس هیجان و کنجکاوی را در دیگران ایجاد کنید به شیوه ای که آن ها بتوانند جلب تجارت شما و کارهایی که انجام می دهید شوند. در عین حال با همین چند کلمه ممکن است شما این امکان را از خودتان بگیرید. به عنوان مثال ممکن است شما بیوی خوبی نداشته باشید ولی یک صفحه اینستاگرام بسیار مفید و مناسب داشته باشید ولی همین نداشتن بیوی خوب می تواند باعث شود که شما بسیاری از موقعیت های بسیار مهم را در این رابطه از دست داده باشید. بنابراین داشتن یک بیوی خوب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام برای شما داشته باشد. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید یک بیوی مناسب و کاملا شایسته برای تجارتتان داشته باشید و بتوانید در چند کلمه به صورت مفید و مختصر توضیح دهید که تجارتتان چیست و چه کارهایی انجام می دهد. فراموش نکنید که می توان گفت بیویی که در وب سایت قرار می دهید تا حدودی شبیه به جملاتی است که در ابتدای صفحه اول وب سایت می نویسید به این شیوه که این جملات می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی شما داشته باشند.

8. بیوی خودتان را هر چند وقت یک بار به روز رسانی کنید!

شما علاوه بر این که باید به کیفیتی که بیویتان در اینستاگرام دارد توجه کنید باید سعی کنید تا هر چند وقت یک بار آن را به روز رسانی کنید. به روز رسانی کردن بیو می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان مخاطبین شما و تعداد دنبال کننده های شما داشته باشد و می تواند باعث شود که تعداد دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید.

9. به کاری که رقبایتان انجام می دهند نگاه کنید و سعی کنید تا بر این اساس از تجربیاتشان استفاده کنید!

شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را به خوبی انجام دهید باید سعی کنید تا به کاری که رقبایتان انجام می دهند هم توجه داشته باشید و سعی کنید تا نکته های مثبت آن ها را مورد بررسی قرار دهید. تحقیقات نشان داده است افرادی که در بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق عمل می کنند افرادی هستند که سعی می کنند تا با کارها و استراتژی هایی که رقبایشان از آن ها استفاده می کنند آشنا شوند و سعی می کنند تا از این استراتژی ها کمک بگیرند تا کارشان را بهتر انجام دهند. تحقیقات دیگر همچنین نشان داده است که بسیاری از تجارت ها بسیار موفق در زمینه بازاریابی با استفاده از اینستاگرام تجارت هایی بوده اند که در آن ها صاحبان تجارت ها سعی می کردند تا با استفاده مشورت گرفتن و بررسی کردن روش های کارهایی که تجارت های رقیبشان انجام می داده اند کارشان را ارتقا دهند. این تجارت ها تجارت هایی بوده اند که همیشه به دنبال روش های جدید برای تقویت استراتژی های بازاریابی بودند و سعی می کردند تا از میان این روش هایی که توسط رقبایشان مورد استفاده قرار می گرفت روش هایی را که از همه بیشتر مورد توجه قرار می گرفت را انتخاب کنند. بنابراین یکی از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن به موفقیت برسید استفاده کردن از تجربه هایی است که دیگران در اختیار شما قرار می دهند. در صورتی که شما از این تجربه ها به خوبی استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شیوه های جدید و جالبی را که آن ها بکار می برده اند را مورد بررسی قرار دهید. افرادی که در زمینه بازاریابی با استفاده از اینستاگرام تحقیق می کنند بر این باورند که این روش را می توان یکی از موثرترین روش ها برای بالا بردن تعداد دنبال کننده ها در اینستاگرام درنظر گرفت به این دلیل که در این روش شما با طیف جدیدی از مخاطبین روبرو می شوید که از روش هایی که در گذشته رقبایتان آن ها را جلب تجارتشان می کرده اند به تجارت شما جلب می شوند و بنابراین شما خواهید توانست تا طیف گسترده تری از آن ها را به سمت و سوی خودتان بکشانید.

10. برای پست هایی که در اینستاگرام قرار می دهید یک جدول مشخص کنید!

این که شما برای پست هایی که قرار است در اینستاگرام قرار دهید یک جدول درست کنید تا با استفاده از این جدول بتوانید در زمان های مناسب پست های مناسب قرار دهید نکته بسیار مهمی است که شما برای این که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید حتما به آن توجه کنید. افرادی که در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی و به خصوص بازاریابی با استفاده از اینستاگرام تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که اگر شما می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید این کار را با استفاده از برنامه ریزی های دقیق و منطقی انجام دهید. در صورتی که این کار را با برنامه ریزی انجام دهید و در صورتی که برای هرکدام از پست هایی که می گذارید برنامه ای داشته باشید که با پست های دیگر تداخلی نداشته باشد می توانید انتظار داشته باشید که کارتان با پیشرفت زیادی مواجه شود. امروزه متخصصان در این زمینه بر ضرورت داشتن یک جدول برنامه ریزی شده مشخص برای پست هایی که شما در اینستاگرام قرار می دهید تاکید می کنند. آن ها بر این باورند که در صورتی که شما برای پست هایی که می گذارید برنامه ریزی مشخصی نداشته باشید ممکن است این موضوع باعث شود که در کارتان با مشکل مواجه شوید. به عنوان مثال در صورتی که شما بدون این که برای کارتان یک برنامه ریزی مخصوصی داشته باشید به صورت بدون قایده ای پست بگذارید ممکن است مخاطبین از این کار شما ناراحت شوند و حتی ممکن است انتظاراتی را که برای این کار از شما دارند برآورده نکنند. همین موضوع ممکن است باعث شود که آن ها را شما را دنبال نکنند. اما در صورتی که شما برای این کار قانون و برنامه ریزی منظمی داشته باشید همین برنامه ریزی باعث می شود که آن ها سر زمانی که انتظارش را دارند پست های خودشان را دریافت کنند و بنابراین نسبت به تجارت شما و صفحه اینستاگرامتان وفادار بمانند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روش می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای بالا بردن تعداد مخاطبین و دنبال کننده های تجارت شما باشد. پس سعی کنید تا حتما برای پست هایی که آپلود می کنید برنامه ریزی های منظم و دقیقی داشته باشید و بر این اساس پست بگذارید.

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 186
:: بازدید ماه : 544
:: بازدید سال : 1751
:: بازدید کلی : 6251