50 باید و نباید درهنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش دوم)
50 باید و نباید درهنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش دوم)
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 10:23 | بازدید : 164 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

11. به کپشن ها توجه کنید!

توجه کردن به کپشن ها از موضوعات مهمی است که شما برای این که مخاطبین زیادی داشته باشید باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از اکانت های اینستاگرامی که در آن ها از کپشن های مناسب استفاده شده است شانس بسیار بیشتری را برای موفقیت دارند. این در صورتی است که آن دسته از اکانت هایی که نمی دانند چگونه از کپشن ها استفاده کنند چنین شانسی ندارند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که بهترین استفاده ممکن را از کپشن ها بکنید. وقتی که شما برای تصاویری که در اینستاگرام پست می کنید کپشن های مناسبی تهیه می کنید این امکان را برای افرادی که به عنوان بازدید کننده صفحه اینستاگرام شما را می بینند فراهم می کنید که می توانند نسبت به محتوایی که پست کرده اید دیدگاه بهتری داشته باشند. همین موضوع می تواند باعث شود که شانس شما برای این که تعداد مخاطبین بیشتری در اینستاگرام پیدا کنید افزایش پیدا کند. این در صورتی است که اگر شما به جای این که به کپشن ها توجه کنید به کیفیت تصاویر و ویدیوهایی که پست می کنید توجه کنید (البته با این که توجه کردن به این موارد هم خیلی مهم است ولی باید دانست که همه چیز نیست!) شانستان را برای این که به میزانی که این تصاویر باکیفیت و مفید هستند به همان میزان هم مخاطبین زیادی داشته باشید از دست می دهید. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید از کپشن هایی در کار استفاده کنید که به بهترین شکل ممکن توصیف کننده تصاویر و ویدیوهایی باشند که ارایه می کنید. برای این کار باید دو مورد مهم زیر را درنظر بگیرید:

مورد اول: توجه کنید که کپشن هایی که پست می کنید با مطابی که ارایه می کنید همخوانی داشته باشد.

در صورتی که تصاویر و ویدیوهایی که شما پست می کنید با مطالبی که نوشته اید همخوانی نداشته باشند شما هم نمی توانید انتظار داشته باشید که کارتان را به درستی انجام داده اید. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید به ارتباط میان این موارد توجه کنید. این را هم بدانید که افرادی که تصاویر و ویدیوهای شما را می بینند افرادی هستند که دوست دارند تا کپشن هایی که برای آن ها می گذارید مشابه با این تصاویر و ویدیوها باشند.

مورد دوم: توجه کنید که کپشن ها به اندازه کافی طولانی نباشند!

در صورتی که شما از حجم زیادی کپشن استفاده کنید باید به این نکته توجه کنید که این حجم زیاد کپشن نباید بیشتر از یک حد مشخصی زیاد باشد به شیوه ای که بتواند به جذاب بودن کار شما لطمه بزند.

12. یکی از مهم ترین ابزارهای اینستاگرام، استوری است

استورهای های اینستاگرامی یکی از مهم ترین و باکیفیت ترین ابزارهایی هستند که شما برای این که بتوانید از آن ها استفاده کنید باید سعی کنید تا اصول انجام این کار را به خوبی یاد بگیرید. شما با استفاده از استوری ها این امکان را پیدا می کنید که کارهایی انجام دهید که بدون این ابزار و قبل از این که چنین ابزاری در اینستاگرام وجود داشت هرگز قادر به انجام این کار نبوده اید. شما باید سعی کنید تا درباره استوری های اینستاگرام تحقیق کنید و بررسی کنید که چگونه می توانید با استفاده از این ابزارها کاری کنید که تعداد مخاطبینتان بیشتر و بیشتر شود. افرادی که در این زمینه تخصص دارند بر این باورند که استفاده کردن از استوری اینستاگرام می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تعداد افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند داشته باشد و می تواند به میزان قابل توجهی این تعداد را یبشتر کند. شما به هنگامی که از استوری اینستاگرام استفاده می کنید باید چند نکته را درنظر داشته باشید. اولین و مهم ترین نکته ای که شما حتما باید به آن توجه کنید این است که استوری اینستاگرام بعد از 24 ساعت از بین می رود. بنابراین در صورتی که شما می خواهید مطالبتان را در این بخش پست کنید باید حتما با توجه به این محدودیت زمانی این کار را انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که شما می خواهید مطالبی را در اینستاگرام پست کنید باید بدانید که اگر آن را در بخش معمولی پست کنید باید از یک نوع استراتژی عمل کنید و در صورتی که می خواهید آن را در استوری پست کنید باید با توجه کردن با بخش مربوط به استوری آن را پست کنید. بنابراین باید سعیتان را بکنید که تا جایی که می توانید از این ویژگی دقیقا همان طوری که هست استفاده کنید. محققان و افرادی که در زمینه بازاریابی با استفاده از اینستاگرام تحقیق می کنند بر این باورند که آن دسته از اکانت هایی که از استوری استفاده نمی کنند اکانت هایی هستند که شانسشان برای موفقیت خیلی پایین می آید.

13. به هنگام استفاده از استوری حتما از emoji استفاده کنید!

همان طور که در مورد بالا بیان شد وقتی که شما می خواهید از استوری اینستاگرام استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که این کار را به درستی انجام دهید به این دلیل که در صورتی که نتوانید به درستی این کار را انجام دهید شانس بسیار بسیار کمی برای موفقیت خواهید داشت. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از emoji ها یکی از بهترین روش هایی است که شما با استفاده از این روش می توانید استوری خودتان را بهتر کنید. استوری هایی که در آن ها از emoji استفاده می شود نسبت به استوری هایی که در آن ها چنین اتفاقی نمی افتد خیلی بهتر عمل می کنند و در نتیجه مخاطبین بسیار بیشتری جلب این گونه افراد می شوند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید از قدرتی که این emoji ها دارند استافده کنید تا بتوانید استوری های تولید کنید که هم از نظر محتوایی و هم از نظر جذابیت بهتر از استوری های دیگر باشند. تحقیقات نشان داده است که افرادی که به عنوان بازدیدکننده پست هایی را که شما در اینستاگرام قرار می دهید نگاه می کنند افرادی هستند که به emoji ها به عناون یکی از بهترین و مهم ترین ابزارهایی که شما می توانید آن را در اینستاگرام بکار ببرید نگاه می کنند. به عبارت دیگر آمارها نشان داده است که استوری های اینستاگرامی که در آن ها تعداد emoji ها نسبت به استوری های دیگر بیشتر است شانس بیشتری را برای داشتن تعداد بیشتری مخاطب دارند. بنابراین در صورتی که شما می خواهید استوری هایتان در اینستاگرام تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند باید سعی کنید تا از این استوری هایی که در آن ها emoji بکار رفته است استفاده کنید. محققان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که نوع emoji هایی که شما در استوری ها بکار می برید هم می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار شما داشته باشد به این معنی که در صورتی که می خواهید از emoji های خندان و شاد و یا emoji  هایی که به طور کلی احساسات خوب را بیان می کنند استفاده کنید شانس بیشتری برای موفقیت در داشتن تعداد بالای بازدیدکننده دارید اما در صورتی که از emoji های منفی استفاده کنید شانس شما برای داشتن مخاطبین زیاد به مراتب کمتر می شود. بنابراین به هنگام استفاده از آن ها عنصر شاد بودن را هم درنظر داشته باشید.

14. به ویدیوها توجه کنید!

توجه کردن به ویدیوها به عنوان یکی از مهم ترین و کلیدی ترین انواع محتوایی که امروزه در اینستاگرام از آن ها استفاده می شود یکی از کارهایی است که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید. محققان زیادی هستند که بر روی  روش های جدید بازاریابی با استفاده از اینستاگرام کار می کنند. این محققان همیشه در حال بررسی کردن روش های جدید و نتیجه هایی هستند که این روش ها می توانند داشته باشند. یکی از مهم ترین نتیجه هایی که این محققان گرفته اند این بوده است که استفاده کردن از ویدیو و به طور کلی استفاده کردن از محتوای ویدیویی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش میزان مخاطبین در شبکه های مجازی و وب سایت ها داشته باشد چراکه امروزه ویدیوها به عنوان یکی از مهم ترین شیوه های بازاریابی درآمده اند. بنابراین در صورتی که می خواهید مخاطبین زیادی داشته باشید باید سعی کنید تا از ویدیوها استفاده کنید و محتوای ویدیویی را مورد استفاده قرار دهید. اما نکته های زیادی در خصوص پست کردن ویدیو و محتوای ویدیویی در اینستاگرام وجود دارد که شما باید سعی کنید تا به همه این نکته ها توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که وقتی که شما ویدیوهای باکیفیت بالا را در پست های اینستاگرامی خودتان قرار می دهید می توانید این انتظار را داشته باشید که میزان افرادی که توجهشان نسبت به صفحه شما جلب می شود به میزان بسیار زیادی گسترش پیدا می کند. بنابراین از همین حالا شروع کنید و سعی کنید تا روش های مختلف پست گذاشتن به همراه محتوای ویدیوی را برای صفحه اینستاگرامتان یاد بگیرید. شما باید سعی کنید تا از ویدیوهایی استفاده کنید که اولا از نظر محتوایی مرتبط  به محتوایی باشند که شما پست می کنید و دوما باید این نکته را درنظر داشته باشید که این ویدیوها باید دارای کیفیت بالایی باشند و در عین حال باید به اندازه کافی جذاب باشند که توجه افرادی که آن ها را می بینند را به خودشان جلب کنند. علاوه بر همه این ها شما باید سعی کنید تا ویدیوهایی را پست کنید که از نظر کیفیت تصویر دارای کیفیت بالایی باشند چراکه در صورتی که کیفیت تصویر ویدیوهای شما پایین باشد شما برای این که بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید شانسی ندارید.

آمارهایی که در سال های اخیر انجام گرفته نشان داده است که امروزه تعداد افرادی که ویدیوهای آنلاین نگاه می کنند نسبت به تعداد افرادی که این کار را انجام نمی دهند روز به روز در حال افزایش است و حتی می توان گفت که تعداد افرادی که از محتوای ویدیویی استفاده نمی کنند تقریبا در حال رسیدن به صفر می باشد. بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید در کنار تصاویری که در صفحه اینستاگرام خودتان و در پست هایتان قرار می دهید ویدیو هم قرار دهید تا مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از صفحه اینستاگرامی شما دیدن می کنند این امکان را داشته باشند که از طریق این روش جدید برای تولید محتوای جدید و باکیفیت با کاری که تجارت شما انجام می دهد آشنا شوند. وقتی که محتوای ویدیوی تولید می کنید می توانید انتظار داشته باشید که دست شما برای انجام دادن بسیاری از کارهایی که بدون ویدیو نمی توانستید انجام دهید هم باز می شود. به عنوان مثال وقتی که محتوای ویدیوی تولید می کنید در صورتی که شرکتی هستید که محصولاتی ارایه می کنید می توانید با استفاده از فایل های ویدیویی باکیفیت درباره محصولاتی که ارایه می کنید توضیح دهید. همچنین می توانید محوصلاتتان را بهتر از زمانی که تنها تصویر پست می کنید به مخاطبین نشان دهید. مثلا این امکان را پیدا خواهید کرد که به جای این که مجبور شوید تا تصاویری از بخش های مختلف فرآورده مورد نظرتان را به مخاطبین نشان دهید در یک ویدیویی که توصیف کننده تمام بخش های آن می باشد (محصول را در ویدیو می گردانید تا تمام بخش های آن دیده شود) به معرفی محصول مورد نظر بپردازید و یا این که می توانید با استفاده از برخی از افکت های مخصوص ویدیویی کاری کنید که محصولتان برای افرادی که می خواهند تصمیم بگیرند که آیا آن را بخرند یا نه جذابیت بیشتری داشته باشد. همچنین در چنین مواردی شما می توانید از صدا برای جذاب تر کردن محصولاتان استفاده کنید. علاوه بر همه این ها شما می توانید با پست کردن مطالب ویدیویی برخی از کارهایی را انجام دهید که تا کنون قادر به انجام آن نبوده اید. به عنوان مثال در صورتی که خدماتی ارایه می کنید می توانید تبلیغات ویدیویی این خدمات را در اینستاگرام مربوط به تجارتتان پست کنید تا افرادی که آن را می بینند هم جذب شوند و هم به بسیاری از سوالاتشان در این زمینه پاسخ داده شود که هردوی این موارد می تواند در بالا بردن تعداد مخاطبین تاثیر مثبت داشته باشد.

15. از ویژگی پیام های خصوص هم استفاده کنید!

یکی از مهم ترین مزیت هایی که اینستاگرام برای کاربرانش فراهم می کند استفاده کردن از پیام های خصوصی می باشد. شما با استفاده از این ویژگی به راحتی این توانایی را پیدا خواهید کرد که به افرادی که دوست دارید به صورت خصوصی پیام بدهید بدون این که افرادی دیگر متوجه شوند. برای این کار باید به بخش پیام های خصوصی بروید و با انتخاب کردن اکانتی که مورد نظر شما است سعی کنید تا با این فرد به صورت خصوصی ارتباط برقرار کنید. انجام دادن این کار باعث می شود که شما توانایی های بیشتری در زمینه بازاریابی پیدا می کنید. به عنوان مثال می توانید به افراد دیگر پیام دهید و از آن ها دعوت کنید که شما را دنبال کنند. البته این روش ممکن است در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر برسد ولی معمولا برای اکانت هایی که تازه می خواهند به کار شروع کنند روش مناسبی است. شما با استفاده از این روش می توانید تعداد زیادی از افراد را دعوت کنید که تبدیل به مشتریان دایمی شما شوند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش در بسیاری از موارد می تواند منجر به رشد صفحه اینستاگرامی تجارت هایی که تازه شروع به این کار کرده اند شود. بنابراین در صورتی که شما هم تازه شروع کرده اید و در ابتدای راهید بهتر است از این روش استفاده کنید. در این روش شما یک جمله را عبارت را به عنوان عبارت کلیدی بازاریابی می نویسید و سپس سعی می کنید تا این جمله یا عبارت را به تمام افراد بفرستید. از میان این افراد ممکن است افرادی پیدا شوند که حقیقتا خواهان استفاده از محصولات شما باشند و بنابراین شما را دنبال می کنند و ممکن است در آینده حتی تبدیل به مشتریان شما شوند. بنابراین استفاده کردن از پیام خصوصی می تواند ابزار خوبی برای افرادی باشد که با استفاده از اینستاگرام کار می کنند (مخصوصا افرادی که تازه کارشان را شروع کرده اند) از همه این ها گذشته شما می توانید از پیام های خصوصی اینستاگرام به شیوه های دیگری نیز استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید به آن دسته از افرادی که فکر می کنید از همه بیشتر در تجارت شما دخالت دارند (به عنوان مثال بیشتر از دیگران نظردهی می کنند و لایک می کنند و غیره) پیام دهید تا آن ها را به صورت خصوصی و ویژه دعوت کنید که مخاطبتان شوند.

16. تعاملاتتان را بیشتر کنید!

از دیگر روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن تعداد مخاطبینتان را در شبکه اینستاگرام بالا ببرید و می توانید با استفاده از آن کیفیت کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام بهتری داشته باشید این است که سعی کنید تا تعاملاتتان را با دیگر اکانت هایی که کار شما را می کنند بیشتر کنید. در این راستا باید به این نکته توجه کنید که شبکه های اجتماعی با وب سایت خیلی متفاوت است. هنگامی که شما یک وب سایت دارید و می خواهید با استفاده از این وب سایت بازاریابی کنید باید به این نکته توجه کنید که در این حالت رابطه ای که شما با مخاطبین دارید رابطه ای یک طرفه است. به این معنی که شما مطالبی را ارایه می کنید و مخاطبین آن را می بینند. درست مثل این می ماند که شما به عنوان یک استاد و معلم در سر کلاس درس نشسته اید و در حال درس دادن می باشید. البته در این میان در صورتی که دانش آموزان از شما سوال و یا سوالاتی داشتند شما می توانید به آن ها پاسخ دهید ولی در مجموع جنس این رابطه یک رابطه یک طرفه می باشد. این در صورتی است که زمانی که شما می خواهید با استفاده از شبکه های اجتماعی (در اینجا اینستاگرام) بازاریابی کنید داستان کاملا متفاوت می شود. در اینجا شما به جای این که یک رابطه یک طرفه با مخاطبین داشته باشید رابطه ای دوطرفه دارید. به این معنی که شما با آن ها دوست هستید و آن ها هم با شما دوست هستند. بنابراین باید کاری کنید که این رابطه بیشتر از زمانی که وب سایت داشتید حالت دوطرفه داشته باشد. علاوه بر آن شما باید کاری کنید که تعاملاتتان با افرادی که مانند شما تجارت دارند نیز بیشتر شود. به این معنی که شما باید سعی کنید تا از ویژگی تعاملی بودن شبکه های اجتماعی استفاده کنید و سعی کنید تا با این افراد و تجارت ها تعامل داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای داشتن مخاطبین بیشتر افزایش پیدا کند به این دلیل که وقتی که مخاطبین ببینند که شما با همکاران خودتان و تجارت های رقیب خودتان تعامل دارید به شما اعتماد بیشتری می کنند و بنابراین شانستان برای موفقیت بیشتر می شود.

17. اکتیو باشید!

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که یک بازاریابی موفقی را با استفاده از اینستاگرام داشته باشید باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا همیشه اکتیو باشید. تحقیقاتی که متخصصانی که در این زمینه ها تحقیق می کنند انجام داده اند به این نتیجه رسیده است که آن دسته از صفحه های اینستاگرامی که مربوط به تجارت هایی هستند که همیشه اکتویند نسبت به آن دسته از صفحه های اینستاگرامی که تجارت هایی که آن ها را اداره می کنند به هیچ عنوان اکتیو نیستند از نظر تعداد مخاطبین به میزان قابل توجهی بهتر عمل می کنند. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید اکتیو باشید و اکتیو عمل کنید. به عنوان مثال شما باید کاری کنید که ساعت هایی که برای رفتن به اینستاگرام برای خودتان تعیین کرده اید را زیاد کنید و حتی باید سعی کنید تا کم کم زمانی را که به رفتن به اینستاگرام می پردازید در طول روز بیشتر کنید (البته مراقب باشید که این زمان نباید با کارهای دیگری که انجام می دهید در تداخل باشد) بنابراین سعی کنید که تا جایی که می توانید بیشتر اکتیو باشید. در صورتی که شما امروز یک پست را بگذارید و برای مدت یک هفته دیگر اکتیو نشوید شانس شما برای این که مخاطبین زیادی داشته باشید خیلی کم می شود. این در صورتی است که اگر شما بعد از این که این پست را گذاشتید یا دوباره پست بگذارید و یا این که دوباره به شیوه های مختلفی به دیگران نشان دهید که اکتیو هستید احتمال این که تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام بیشتر شود افزایش پیدا می کند. به این دلیل که در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که مخاطبین به دلیلی که شما اکتیو هستید علاقه داشته باشند که شما را دنبال کنند. این در صورتی است که اگر شما به اندازه کافی اکتیو نباشید شانستان برای داشتن مخاطبین زیاد بسیار بسیار پایین می آید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا در تمام بخش های اینستاگرام فعالیت کنند نسبت به افرادی که حتی اکتیو هستند ولی در تعداد محدودتری از ویژگی های اینستاگرام فعالیت می کنند هم شانس بیشتری دارند. بنابراین اکتیو بودن فرآیندی است که شما باید به شکل همه جانبه آن را داشته باشید و سعی کنید تا در بخش های مختلف و زمینه های مختلف اینستاگرام (مانند استوری ها، IGTV ها، پیام های خصوصی و غیره) خودتان را اکتیو نشان دهید.

18. به کامنت هایی که مخاطبین برایتان می گذارند پاسخ دهید!

شما باید سعی کنید تا به کامنت هایی که مخاطبین برای شما می گذارند پاسخ دهید. در این حالت این امکان را پیدا می کنید که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید چراکه در این حالت آن ها احساس می کنند که شما به سوالاتی که آن ها پرسیده اند پاسخ داده اید و بنابراین احتمال این که تبدیل به مخاطبین همیشگی شما شوند بیشتر می شود. محققانی که در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی و به خصوص در زمینه بازاریابی با استفاده از اینستاگرام تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که یکی از بهترین روش هایی که تجارت هایی که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند می توانند با استفاده از آن تعداد مخاطبین و دنبال کنندگان خودشان را افزایش دهند روش پاسخ دادن به کامنت هایی است که برایشان گذاشته می شود. در صورتی که شما بتوانید کامنت هایی را که برایتان گذاشته می شود پاسخ دهید (حتی در صورتی که فکر می کنید این تعداد برایتان زیاد است بازهم اشکالی ندارد باید سعیتان را بکنید که تا جایی که می توانید به تمام این کامنت ها پاسخ دهید) می توانید انتظار داشته باشید که افرادی که به عنوان بازدیدکننده پست های شما را می بینند با دیدن این که شما به کامنتشان پاسخ داده اید نسبت به شما احساس بهتری پیدا کنند. در حقیقت آن ها وقتی که می بینند که کامنت هایی که برای شما گذاشته شده است پاسخ داده شده احساس می کنند که شما احساس تعهد زیادی نسبت به آن ها دارید و بنابراین احتمال این که دیدگاه مثبت تری نسبت به تجارت شما پیدا کنند بیشتر می شود. علاوه بر همه این ها افراد دیگری که حتی از شما سوال هم نپرسیده اند وقتی که به پست های شما نگاه می کنند و بخش کامنت هایتان را می خوانند و متوجه می شوند که شما به کامنت هایی که دیگران فرستاده اند پاسخ داده اید قدر شما را بهتر می دانند و به این شیوه شانستان برای این که مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش پیدا می کند. بنابراین نهایت تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید به تمام کامنت هایی که برای شما گذاشته می شود پاسخ دهید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید و بدانید که پاسخ دادن به کامنت ها تاثیر مثبت زیادی بر روی دیدگاهی که آن ها نسبت به شما پیدا می کنند خواهد داشت.

19. حتما دکمه CTA را در هر پستی که می گذارید قرار دهید!

از دیگر نکته های مهمی که توجه کردن به آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن کیفیت کار بازاریابی شما داشته باشد این است که سعی کنید تا در هرکدام از پست هایی که می گذارید از دکمه CTA نیز استفاده کنید. این کار می تواند به شما کمک کند که در عین حال که محصولاتی که تجارتتان تولید می کند و  یا خدماتی که ارایه می کنید را به دیگران معرفی می کنید، این اجازه را به آن ها بدهید که بدون این که حتی لحظه مجبور به درنگ کردن باشند خودشان با انتخاب خودشان بر روی دکمه CTA کلیک کنند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از صفحه های اینستاگرامی موفق از این روش برای جلب مخاطبین و مشتریان استفاده می کنند و این روش را بسیار موثر می دانند. بنابراین در صورتی که می خواهید مخاطبین برای این که به دنبال دکمه CTA شما بگردند مجبور نباشند تا به صفحه اصلی شما بروند باید سعی کنید تا در هرکدام از پست هایی که می گذارید دکمه CTA را نیز قرار دهید تا به این شیوه بتوانید مخاطبین بیشتری داشته باشید.

20. در پست هایی که می گذارید بعضی وقت ها سوالاتی مطرح کنید!

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که تعداد مخاطبین زیادی داشته باشید باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا در لابلای پست هایتان از مخاطبین و افرادی که پست ها را نگاه می کنند سوالاتی نیز بپرسید. این سوالات باعث می شود که آن ها احساس کنند که شما می خواهید به آن ها اهمیت بدهید و بنابراین شانستان برای این که تعداد مخاطبین را بیشتر کنید افزایش پیدا می کند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی بوسیله شما داشته باشد و می تواند باعث شود که شانس شما برای داشتن تعداد فالور زیاد بیشتر شود. در چنین شرایطی مخاطبین احساس می کنند که شما دوست دارید تا با آن ها رابطه بگیرید و دوست دارید تا آن ها را نیز در کار خودتان دخالت دهید و همین موضوع باعث می شود که می توانید انتظار داشته باشید تعداد مخاطبین بیشتری پیدا کنید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 236
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 403
:: بازدید ماه : 761
:: بازدید سال : 1968
:: بازدید کلی : 6468