50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش سوم)
50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش سوم)
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 10:33 | بازدید : 175 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

21. در زمان هایی پست بگذارید که فکر می کنید تعداد مخاطبین از همه بیشتر است!

این که برای این که چه زمانی پست بگذارید برنامه ریزی داشته باشید یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای داشتن تعداد مخاطبین بالا انجام دهید. شما باید سعی کنید تا زمانی را انتخاب کنید که پست هایی که در آن زمان می گذارید بیشترین بازدهی را داشته باشند. تحقیقات نشان داده است افرادی که در زمانی پست می گذارند که تعداد بازدیدکنندگان در این زمان ها به حداکثر می رسد افرادی هستند که شانس بسیار زیادی برای داشتن تعداد فالورهای بالا دارند. بنابراین شما به عنوان یک تجارتی که می خواهد با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کند باید درنظر داشته باشید که زمان پست گذاشتن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما داشته باشد. به هنگام زمان پست گذاشتن چند نکته وجود دارد که باید آن ها را درنظر بگیرید:

نکته اول: قبل از هر چیزی برای این که زمان مناسب برای پست گذاشتن را تعیین کنید به مخاطبینتان نگاه کنید!

مکن است شما مخاطبینی داشته باشید که در زمان های مخصوصی آمادگی برای رفتن به اینستاگرام را داشته باشند. بنابراین باید بر این اساس در این زمان برای این افراد پست بگذارید. به عنوان مثال ممکن است شما با تعدادی از دانشجویان روبرو شده باشید که برای این که برای آن ها پست بگذارید مجبور باشید تا زمان هایی را انتخاب کنید که آن ها از سر کلاس بر می گردند. به عنوان مثال برای دانشجویان نمی توانید زمان هایی مانند صبح و یا ظهر را انتخاب کنید به این دلیل که در این زمان ها احتمالا آن ها در سر کلاس درس هستند و بنابراین پست گذاشتن برای آن ها در این زمان کار درستی نیست. بهترین زمان برای دانشجویان همان ساعت های اولیه غروب و یا شب می باشد.

نکته دوم: ساعت هایی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که آمارها نشان داده است بیشتری تعداد افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند در این زمان آنلاین می شوند!

شما برای این که کاری کنید که پست هایی که می گذارید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد باید سعی کنید تا زمان هایی را که از نظر آمارها نشان می دهد بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام در آن زمان ها آنلاین می شوند پیدا کنید و بر این اساس پست های خودتان را بگذارید. در این حالت می توانید اطمینان داشته باشید که از هر زمان دیگری تعداد افرادی که آنلاین می شوند و پست های شما را می بینند بیشتر خواهد بود.

نکته سوم: سعی کنید در همان زمانی که برای پست گذاشتن انتخاب کرده اید پست های بعدی را هم در همان زمان بگذارید!

از دیگر نکته هایی که شما باید حتما به هنگام پست گذاشتن به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا در همان زمانی که پست گذاشته اید در همان ساعت پست های اینستاگرامتان را بگذارید. این کار باعث می شود که شما انتظاری را در دیگران ایجاد می کنید که وقتی پست هایی که برایشان می گذارید را در یک زمان مشخص می بینند سعی می کنند تا دوباره به دنبال پست هایی باشند که در آینده قرار است در همان زمان برایشان بیاید. این کار باعث می شود که احتمال این که شما را دنبال کنند افزایش پیدا کند. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید که ساعت هایی را که برای پست گذاشتن انتخاب کرده اید همچنان ثابت نگه دارید تا افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند انتظار پست های بعدی را داشته باشند و بنابراین احتمال این که شما را دنبال کنند بیشتر شود.

22. از تبلیغات پولی استفاده کنید!

نکته دیگر برای افرادی که می خواهند کیفیت کار بازاریابشان با استفاده از شبکه های اجتماعی را بالا ببرند این است که سعی کنند تا از تبلیغات پولی استفاده کنند. تحقیقات نشان داده است که چنین افرادی شانس بیشتری برای موفقیت دارند به این دلیل که با این که شما می توانید به شیوه های مختلف در اینستاگرام تبلیغ کنید ولی باید بدانید که هنوز هم یکی از بهترین شیوه ها برای تبلیغ کردن استفاده کردن از تبلیغاتی است که به صورت رایگان انجام نمی شوند. در این گونه تبلیغات می توان انتظار داشت که گستردگی مطالب به اندازه کافی زیاد شود و همچنین شما در صورت استفاده کردن از این روش این امکان را بدست خواهید آورد که تجارت خودتان را به افراد بیشتری نشان دهید و همین موضوع باعث می شود که شانس شما برای این که تعداد مخاطبینتان افزایش پیدا کند بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا از تبلیغات پولی استفاده کنند نسبت به دیگران شانس بیشتری دارند و بنابراین موفق تر می شوند.

23. از افراد تاثیرگذار کمک بگیرید!

از دیگر نکته هایی که شما برای این که کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را به خوبی انجام دهید باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا از روش بازاریابی با استفاده از افراد معروف استفاده کنید. در این روش شما فرد معروفی را پیدا می کنید و برند خودتان را به این فرد معرفی می کنید. سپس سعی می کنید تا با استفاده از مهارت های بازاریابی خودتان این فرد را قانع کنید که تجارت شما کارهای مفیدی انجام می دهد. در چنین مواردی، فرد مورد نظر تجارت شما را برای همگان تبلیغ می کند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی داشته باشد و حتی در بسیاری از موارد می تواند باعث شود که تعداد مخاطبین شما از این رو به آن رو شود (به میزان زیادی افزایش پیدا کند). تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از چنین روشی می تواند باعث شود که حتی آن دسته از مخاطبین شما که به عنوان مخاطبین وفادار آن ها را می شناسید بیشتر و بیشتر شوند. شما بید به این نکته توجه کنید که فردی که شما به عنوان فرد معروف مورد بررسی قرار می دهید در حقیقت می تواند یک فرد معروف هم نباشد. حتی در صورتی که این فرد یک سلبریتی هم نباشد و فردی عادی و معمولی باشد که میزان مخاطبین زیادی در اینستاگرام دارد شما می توانید آن را به عنوان یک فرد معروف درنظر بگیرید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از چنین روشی می تواند کمک زیادی به شما بکند تا کیفیت کارتان را به میزان بسیار بسیار زیادی افزایش دهید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند و افرادی که درباره روش های بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام تحقیق می کنند همیشه روش بازاریابی کردن با استفاده از افراد مشهور را به عنوان یکی از موثرترین و مفیدترین روش هایی که می توان در این زمینه بکار گرفت دسته بندی کرده و می کنند و بر این باور هستند که استفاده کردن از این روش می تواند باعث شود که کیفیت کار شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. بنابراین استفاده از روش بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار روشی است که شما حتما باید به آن توجه کنید. به هنگامی که می خواهید با استفاده از افراد تاثیرگذار به بازاریابی بپردازید چند نکته کوتاه ولی بسیار مهم وجود دارد که باید حتما آن ها را درنظر داشته باشید:

نکته اول: باید بدانید که چه فردی را به عنوان فرد مورد نظر انتخاب کنید!

خیلی مهم است که شما در انتخاب فردی که قرار است با شما همکاری داشته باشد نهایت تلاشتان را بکنید. در صورتی که شما بدانید این فرد چه فردی است و در صورتی که سعی کنید تا بر این اساس با او ارتباط برقرار کنید حتما موفق خواهید شد. شما باید این فرد را به شیوه ای انتخاب کنید که مرتبط با کارتان باشد. به عنوان مثال در صورتی که کار شما در زمینه کیف است بهتر است فرد یا افرادی را انتخاب کنید که در این زمینه تخصص دارند و یا کاری که انجام می دهند و یا دلیلی که معروف شده اند مرتبط با همین کار باشد. در این صورت است که می توانید انتظار داشته باشید که کارتان به خوبی انجام شده است.

نکته دوم: باید سعی کنید تا در همان مکالمات اولیه با این فرد ارتباط برقرار کنید!

این که سعی کنید در همان ابتدا با فردی که قرار است برای شما کار بازاریابی را انجام دهد ارتباط برقرار کنید باید موضوعی باشد که حتما درنظر می گیرید. شما باید سعی کنید تا در همان ابتدا و در زمانی که  در همان ابتدا به این فرد ثابت کنید که تجارت باکیفیتی دارید و دوستش دارید در همین زمان است که می توانید انتظار داشته باشید بخش اعظمی از راه را رفته اید چون در این حالت این فرد شما شما اعتماد می کند. اما اگر بخش ابتدایی کار برایتان مشکل بود ممکن است در آینده نیز مشکلات بیشتری برایتان ایجاد شود و بنابراین نتوانید شانس زیادی داشته باشید.

نکته سوم: برای این که توجه این فرد را به خودتان جلب کنید سعی کنید تا امتیازاتی به او بدهید!

شما برای این که بتوانید توجه این فرد را به خودتان جلب کنید کارهای زیادی است که می توانید انجام دهید. به عنوان مثال می توانید به این فرد امتیازات ویژه ای بدهید و بر این اساس از او بخواهید که تجارت شما را تبلیغ کند. به عنوان مثال از کارهایی که شما می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا برخی از اولین کالاهایی را که تولید می کنید به صورت رایگان در اختیار این فرد قرار دهید و سعی کنید تا بهترین کالاهای خودتان را در اختیار او قرار دهید و به این شیوه توجه او را به خودتان جلب کنید.

24. در صورتی که مطالب جالبی در بخش های دیگر اینستاگرام می بینید، سعی کنید تا آن ها را پست کنید!

با این که پست کردن مجدد مطالب دیگر در اینستاگرام موضوعی است که ممکن است از نظر بسیاری از مردم دیگر موضوع جالبی نباشد ولی حقیقت این است که در صورتی که شما به مطالب خوبی در اینستاگرام برخورد کنید باید سعی کنید تا از آن استفاده کنید. این موضوع به هیچ عنوان با تقلید کردن شباهتی ندارد. هنگامی که شما سعی می کنید تا مطالب خوبی را که دیگران در اینستاگرام پست کرده اند برای خودتان نگه دارید و سپس به شیوه دیگری آن را بیان کنید به هیچ عنوان این کار تقلید کردن نیست. حتی شما می توانید این مطالب را تغییر دهید و مطالب جدیدتری را برای خودتان ایجاد کنید. این کار می تواند به شما کمک کند که تا جایی که می توانید خلاق تر عمل کنید و اگر مطالبی را در اینستاگرام پیدا کردید که به نظرتان جالب آمد با استفاده از خلاقیت خودتان این مطالب را تغییر دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده کردن از چنین روش هایی می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی افزایش تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند داشته باشد. شما باید سعی کنید تا در اینستاگرام به دنبال مطالبی بگردید که به نظرتان جالب است. به عنوان مثال فرض کنید شما در اینستاگرام در یکی از صفحه هایی که حتی ممکن است هیچ ارتبطای با تجارتی که شما دارید نداشته باشد پستی را می بینید که در زیر آن کپشنی نوشته شده است که در این کپشن درباره یک مطلب متنی بسیار زیبا نوشته شده باشد. در چنین مواردی شما این توانایی را خواهید داشت که از این مطلب استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مطلب را کمی تغییر دهید. در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که بدون این که تغییری در چیزی داده باشید و بدون این که پستی را تغییر داده باشید و یا بدون این که ریپوست کرده باشید از این مطلب استفاده کنید. البته باید این نکته را هم ذکر کنیم که در صورتی که احساس می کنید مطلبی که ذکر می کنید خیلی شبیه به مطلبی می شود که در پست مورد نظر وجود دارد بهترین کار این است که نام اکانتی که دارنده پستی است که این مطلب در آن قرار گرفته است را نیز ذکر نمایید.

25. در صورتی که می خواهید محتوایی را از اکانت های دیگر اینستاگرام پست کنید سعی کنید تا همیشه به آن ها کردیت (Credit) بدهید!

در صورتی که شما می خواهید محتوایی را از اکانت های دیگر اینستاگرام پست کنید باید حتما نام این اکانت ها را قید کنید. این کار را کردیت دادن یا (Crediting) می گویند. در چنین مواردی شما باید سعی کنید که در صورتی که می بینید محتوایی در اینستاگرام وجود دارد که فکر می کنید در صورتی که شما هم آن را در اینستاگرام خودتان بگذارید می تواند برایتان سودمند باشد باید حتما نام فردی را که شما این محتوا را از اینستاگرامش برداشته اید قید کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت کار شما داشته باشد. در صورتی که شما نام صفحه اینستاگرامی را که پست های مورد نظر در آن وجود داشته است ذکر کنید می توانید این انتظار را داشته باشید که میزان شهرت شما هم بیشتر شود و در کنار آن می توانید کاری کنید که افراد دیگر دیدگاه مناسب تری نسبت به شما داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این روش می تواند حتی باعث شود که تعداد مخاطبین شما بیشتر شود به این دلیل که افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند در صورتی که احساس کنند که شما به صفحه های اینستاگرامی دیگر هم به اندازه ای اهمیت می دهید که هم حقوق آن ها را رعایت می کنید و هم اگر مطالبی مربوط به آن ها باشد را پست می کنید طرفدار شما می شوند. در حقیقت در چنین شرایطی این افراد می توانند انتظار داشته باشند که با تجارتی روبرو هستند که به آن ها احترام می گذارد و همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها فکر کنند وقتی شما به این صفحه های اینستاگرامی احترام می گذارید در حقیقت به آن ها نیز احترام خواهید گذاشت! پس شما را دنبال می کنند. همچنین کردیت دادن به صفحه های دیگر یک مزیت دیگر هم برای شما دارد و آن هم این است که در صورتی که شما سعی کنید تا به صفحه های مختلف کردیت دهید می توانید انتظار داشته باشید که دیگران برای این که مطالب جالب و جذابی را که حتی ممکن است به نظر آن ها مربوط به دیگران باشد ولی در اکانت شما پیدا شود؛ شما را دنبال کنند! پس سعی کنید تا حتما به اکانت ها و صفحه های دیگر کردیت بدهید!

26. برای این که تعداد مخاطبینان زیاد شود، می توانید تخفیف های ویژه ای به آن ها بدهید!

این که شما تخفیف های ویژه ای به مخاطبین بدهید یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای افزایش دادن تعداد مخاطبینان انجام دهید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این روش کارهایشان را انجام دهند افرادی هستند که شانس بیشتری برای داشتن تعداد مخاطبین زیاد دارند. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده از چنین روشی می تواند شانس شما را برای داشتن تعدادی مشتری وفادار و افرادی که شما اطمینان دارید که همیشه مشتریان شما باقی خواهند ماند را افزایش دهد. البته دادن تخفیف های ویژه همیشه و در هر شرایطی برای تمام افرادی که می خواهند بازاریابی کنند روش منطقی و پذیرفته ای می باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما یک تجارت را به تازگی به راه انداخته اید در صورتی که سعی کنید تا تخفیف هایی را در همان ابتدای کار ارایه کنید این توانایی را پیدا خواهید کرد که به میزان زیادی شانستان را برای داشتن تعداد بیشتری از مخاطبین افزایش دهید به این دلیل که این تعداد از مخاطبین همیشه به دنبال این هستند که کالاها و یا خدمات را با مبلغ هایی کمتر از مبالغ اصلی دریافت کنند. همین موضوع باعث می شود که برای شما به عنوان یک تجارت نوپا این موضوع به اندازه ای سرنوشت ساز باشد که در بسیاری از موارد بتواند تجارت شما را به میزان قابل توجهی در همان ابتدای کار رخ دهد. این در صورتی است که اگر شما در همان ابتدا به اندازه کافی تخفیف ندهید و یا اصلا تخفیف ندهید ممکن است شانس این که تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار داشته باشید کمتر شود. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که سعی می کنند تا علاوه زمانی که در ابتدا کارشان را شروع کرده اند؛ در مراحل بعدی نیز برای مخاطبین و خریداران و مشتریان تخفیف هایی قایل شوند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بیشتری برای داشتن مشتری نسبت به تجارت های دیگر دارند. این موضوع در اینستاگرام هم به همین منوال است و در صورتی که شما در اینستاگرام به تبلیغات بپردازید می توانید با دادن تخفیف های ویژه ای که در همان ابتدا برای مخاطبین و مشتریان درنظر گرفته اید شانس خودتان را برای داشتن تعداد بیشتری از آن ها به میزان زیادی افزایش دهید.

27. کیفیت تصاویرتان را بالا ببرید!

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از اینستاگرام برای این که کیفیت کارتان را بالا ببرید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا تصاویری را پست کنید که دارای کیفیت بالایی باشند. پست کردن تصاویری که دارای کیفیت بالا می باشند می توانند به مخاطبین این امکان را بدهند که دیدگاه بهتری نسبت به تجارت مورد نظر داشته باشند. یکی از مهم ترین اشتباهاتی که افرادی که می خواهند در اینستاگرام پست بگذارند و با استفاده از آن جلب مشتری کنند انجام می دهند این است که آن ها فکر می کنند که برای پست گذاشتن در اینستاگرام باید حتما افرادی باشند که عکاس حرفه ای هستند. این در صورتی است که به هیچ عنوان چنین موضوعی درست نیست. شما برای این که در اینستاگرام تصاویر باکیفیت قرار دهید به هیچ عنوان نیازی ندارید که عکاسان حرفه ای باشید. بلکه تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید تا این تصاویر باکیفیت باشند و برای این که اصلا نیازی نیست که این تصاویر در همان ابتدا باکیفیت بالا تهیه شوند. به عبارت دیگر اینستاگرام ابزارهای زیادی را در اختیار آن دسته از افرادی که می خواهند تصاویر باکیفیت تولید کنند قرار می دهد. این گونه افراد سعی می کنند که تا جایی که می توانند تصاویری را تولید کنند که دارای کیفیت بالا باشد و برای این کار حتی می توانند تصاویری را که در ابتدا به نظر کیفیت خوبی ندارد به تصاویری تبدیل کنند که کیفیت بالایی دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که بخواهید این کار را انجام دهید ده ها و ده ها ابزار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از صفحه های اینستاگرامی که در آن ها تجارت ها سعی می کنند تا تصاویر باکیفیتی را ارایه کنند نسبت به صفحه های اینستاگرامی که در آن ها کیفیت تصاویر پایین تر است به میزان بسیار زیادی مخاطبین بیشتری دارد. علاوه بر آن در صورتی که شما بخواهید به دنبال تصاویری در هشتگ های اینستاگرامی بگردید معمولا تصاویری را انتخاب می کنید که دارای کیفیت بالاتری باشند و بنابراین صفحه هایی را دنبال خواهید کرد که در آن ها تصاویری وجود دارد که دارای کیفیت بالاتری می باشد.

28. در پست های خودتان لوکیشن قرار دهید!

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا در بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام موفق شوید دادن لوکیشن به پست هایتان می باشد. تحقیقات نشان داده است که پست هایی که در آن ها از لوکیشن استفاده شده است بسیار موفق تر از پست هایی عمل می کنند که در آن ها لوکیشن داده نشده است. وقتی که شما برای پست هایتان لوکیشن می گذارید می توانید انتظار داشته باشید که این کار برای شما چند مزیت داشته باشد:

مزیت اول: افزایش اعتبار برای صفحه اینستاگرامی شما

وقتی که شما به پست هایتان لوکیشن اضافه می کنید در حقیقت در یک توافق نانوشته به پست هایی که گذاشته اید اعتبار اضافه می کنید. به عبارت دیگر در چنین شرایطی شما سعی می کنید تا پست هایی را که گذاشته اید معتبرتر کنید. در چنین شرایطی میزان اعتمادی که مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از پست های شما دارند بیشتر می شود و بنابراین آن ها می توانند برای پست های بعدی که شما قرار است بفرستید بیشتر به شما اعتماد کنند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از چنین روشی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی شما و در نتیجه آن کیفیت تجارت شما داشته باشد و می تواند باعث شود که شما کار تجارتتان را بهتر انجام دهید.

مزیت دوم: ایجاد احساس صمیمیت برای مخاطبین

در صورتی که شما در پست های خودتان لوکیشن قرار دهید می توانید انتظار داشته باشید که رابطه صمیمانه ای میان شما و این افراد ایجاد شود. در بسیاری از موارد همین رابطه صمیمانه است که می تواند باعث شود که این افراد بیشتر نسبت به تجارت شما علاقه مند شوند و همین موضوع می تواند باعث شود که مخاطبین همیشگی شما و در نتیجه مشتریان شما شوند و شما را در اینستاگرام فالو کنند. این موضوع همچنین می تواند باعث شود که شانس شما برای این که یک ارتباط صمیمی تر و نزدیکتری با آن ها برقرار کنید بیشتر شود.

مزیت سوم: مخاطبین بیشتر باور می کنند که شما "انسان" هستید!

با این که افرادی که با استفاده از اینستاگرام بازاریابی می کنند همگی انسان هستند ولی در بسیاری از موارد و در مواردی که شما می خواهید حقیقتا با آن ها رابطه برقرار کنید و کاری کنید که به شما اعتماد کنند ممکن است با دشواری هایی مواجه شوید. در صورتی که در پست هایی که می گذارید لوکیشن قرار دهید می توانید این دشواری ها را از بین ببرید. به عبارت دیگر شما در چنین شرایطی می توانید از اضافه کردن لوکیشن به پست هایتان کمک بگیرید و به این شکل کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما حقیقتا انسان هستید (البته قبلا هم این را می دانستند ولی وقتی که دقیقا لوکیشن می گذارید حضور شما را بیشتر از گذشته احساس می کنند و همین موضوع می تواند قدم بسیار مهمی برای شما باشد) و همین موضوع باعث می شود که احساس می کنند شما حقیقی هستید.

29. از Geotag استفاده کنید!

یکی دیگر از ویژگی هایی که اینستاگرام برای افرادی که می خواهند کار بازاریابیشان را ارتقا دهند فراهم کرده است Geotagging یا جیوتگینگ می باشد. در این حالت شما این توانایی را خواهید داشت که لوکیشن مورد نظر خودتان را در تگ ها بگذارید و به این شیوه می توانید کاری کنید که مخاطبین بیشتری به شما توجه کنند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن تعداد مخاطبین صفحه هایی که از این روش استفاده می کنند داشه باشد.

30. برخی از مخاطبین خودتان را با استفاده از لوکیشن هایی که قرار می دهند پیدا کنید!

از دیگر روش هایی که می تواند برای بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام بسیار موثر باشد این است که شما سعی کنید تا مخاطبین خودتان را با استفاده از پست هایی که به صورت جیوتگینگ می گذارند پیدا کنید. به عبارت دیگر شما می توانید در بخش تگ ها به دنبال پست هایی بگردید که مربوط به مکانی است که شما در آن هستید. در چنین مواردی می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از افرادی را پیدا کنید که آن ها هم در چنین مکانی وجود دارد. قدم بعدی این است که به این افراد پیام بدهید و آن ها را دعوت کنید تا به تجارت شما بپیوندند. البته انجام دادن این کار می تواند برای شما کمی دشوار باشد ولی در صورتی که به این کار عادت کنید می توانید تعداد زیادی از افراد را با استفاده از همین روش پیدا کنید و از آن ها دعوت کنید که شما را دنبال کنند و به این شیوه می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین و دنبال کنندگان و در نهایت تعداد مشتریانتان به این روش به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 174
:: بازدید ماه : 532
:: بازدید سال : 1739
:: بازدید کلی : 6239