50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش چهارم)
50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش چهارم)
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 10:51 | بازدید : 150 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

31. در زمان هایی پست بگذارید که فکر می کنید اکثر افراد بیدار هستند و شانستان برای این که پست هایتان را ببینند از همه بیشتر می شود!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید سعی کنید تا در زمان هایی پست بگذارید که فکر می کنید بیشترین میزان مشارکت در اینستاگرام وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که پست گذاشتن در این زمان ها می تواند منجر به بهترین نتیجه ها شود. محققان و افرادی که در زمینه شیوه های بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که زمانی که شما برای گذاشتن پست ها انتخاب می کنید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترهایی است که می تواند بر روی میزان مخاطبین شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به این شکل که در صورتی که در زمانی پست بگذارید که تعداد افرادی که آنلاین هستند و در شبکه های اجتماعی حضور دارند به حداکثر خود برسد می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند هم به حداکثر می رسد. علت این موضوع هم کاملا واضح است. این موضوع به این دلیل است که در چنین ساعت هایی تعداد افرادی که پست های شما را می بینند بیشتر هستند. به عنوان مثال در صورتی که از هر 1000 نفری که پست های شما را می بینند تعداد 10 نفر شما را دنبال کنند؛ در صورتی که شما در زمان هایی پست بگذارید که تنها 2000 نفر آنلاین هستند باید انتظار داشته باشید که تعداد 20 نفر از آن ها شما را دنبال کنند. این در صورتی است که در صورتی که شما زمانی پست بگذارید که تعداد 20000 نفر آنلاین هستند می توانید انتظار داشته باشید که تعداد 200 نفر شما را دنبال کنند! بنابراین در چنین حالتی اگر شما برای هر روزی که پست می گذارید زمان های مخصوص را انتخاب کنید می توانید بعد از مدتی انتظار داشته باشید که بعد از مدتی کوتاهی اگر زمان های مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید به میزان بسیار زیادی دنبال کننده یا فالور داشته باشید. این در صورتی است که اگر زمان های مناسبی را برای پست گذاشتن انتخاب نکنید شانس شما برای این که تعداد دنبال کننده هایتان زیاد شود کم و کمتر می شود. پس سعیتان را بکنید تا در زمان هایی پست بگذارید که فکر می کنید در این زمان ها بیشترین امکان برای آنلاین بودن مخاطبین وجود دارد. سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که از کجا می توان تشخیص داد که چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب است. پاسخ این سوال این است که برای این که بفهمید چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب است باید نوع مخاطبینتان را درنظر بگیرید. در صورتی که مخاطبین شما از گروه خاصی باشند که فکر می کنید زمان های خاصی آنلاین هستند باید سعی کنید تا در زمان هایی پست بگذارید که این افراد آنلاین هستند.

32. با تجارت های دیگر از طریق اینستاگرام در ارتباط باشید!

یکی دیگر از نکته های بسیار مهم و کلیدی که شما باید به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا با تجارت های دیگر از طریق اینستاگرام در ارتباط باشید. تحقیقات نشان داده است که در صورتی که شما بتوانید صفحه های اینستاگرامی را که مرتبط با تجارت های دیگر است پیدا کنید و بر این اساس سعی کنید تا با آن ها ارتباط برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند افزایش پیدا کنند. این موضوع چند دلیل دارد:

دلیل اول: در صورتی که شما بتوانید با صفحه هایی که مربوط به تجارت هایی است که کارشان مرتبط با کار شما می باشد ارتباط برقرار کنید و به عنوان مثال زیر پست هایی که آن ها می گذارند کامنت بگذارید می توانید تجارت خودتان را به افرادی که به عنوان بازدیدکننده به این پست ها سر می زنند نیز بشناسانید. همین موضوع می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت افزایش پیدا کند به این دلیل که اکثر افرادی که به این پست ها سر می زنند افرادی هستند که از تجارتی استفاده می کنند که کارش مرتبط با تجارت شماست و بنابراین بدون شک تجارت شما نیز به کارشان می آید و بنابراین همین موضوع یک تبلیغ خیلی خوب برای تجارت شما می شود.

دلیل دوم: وقتی که مخاطبین و دنبال کنندگان شما و افرادی که به عنوان بازدیدکننده به تجارت شما سر می زنند و یا حتی افرادی که دنبال کنندگان تجارتی هستند که شما با آن ارتباط دارید می بینند که شما در حال تعامل با این تجارت هستید احساس می کنند که شما تجارتی قابل اطمینان هستید و بنابراین احتمال این که میزان اعتماد آن ها نسبت به شما افزایش پیدا کند هم بیشتر خواهد شد.

دلیل سوم: اگر شما بتوانید به خوبی با این تجارت های همکارتان ارتباط برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها در آینده به شما اعتماد بیشتری بکنند و حتی برای شما تبلیغ کنند. این موضوع باعث می شود که بخش زیادی از مخاطبینی که مربوط به تجارت های دیگر هستند هم به تجارت شما بیایند و در نتیجه شما می توانید به این شیوه شانس بسیار بیشتری برای بالا بردن تعداد مخاطبینتان داشته باشید.

دلیل چهارم: آن ها می توانند روش های جدیدی را به شما یاد دهند

ارتباط گرفتن تجارت شما با تجارت های دیگر می تواند باعث شود که تجارت های دیگر روش هایی را در اختیار شما قرار دهند که با استفاده از این روش ها بتوانید بازاریابی کنید. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از تجارت های بزرگ و تجارت هایی که در زمینه بازاریابی موفق عمل کرده اند تجارت هایی بوده اند که به این شیوه بازاریابیشان را انجام می دادند که با تجارت های دیگر ارتباط می گرفتند و راه کارها و روش های بازاریابی کردن به شیوه مناسب را از این تجارت ها یاد می گرفتند.

33. به متن هایی که پست می کنید توجه کنید!

توجه کردن به متن هایی که پست می کنید نیز اهمیت فراوان دارد. شما باید دقیقا بدانید که چه متن هایی را قرار است پست کنید و بر این اساس باید سعی کنید تا متن هایی را پست کنید که از همه متن های صفحه های دیگر اینستاگرامی به میزان بیشتری دیگران را به سمت خودش جلب می کند. تحقیقات نشان داده است که متن هایی که شما پست می کنید برای این که جذابیت بیشتری داشته باشند باید مطالبی جالب و جذاب را نشان دهند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که متن هایی بنویسید که افرادی که سعی می کنند تا آن را بخوانند بتوانند در نگاه اول بهترین نتیجه ها را از این متن ها بگیرند. متن هایی که شما در اینستاگرام پست می کنید باید دارای ویژگی های مهم و مثبت زیر باشند:

ویژگی اول: متن های شما نباید دارای غلط املایی باشند!

در صورتی که شما متنی را پست کنید که دارای غلط املایی است تعداد افرادی که مخاطبین شما می شوند را به میزان بسیار زیادی کاهش داده اید. داشتن غلط املایی در متن یکی از مهم ترین پارامترهایی است که در صورتی که وجود داشته باشد ممکن است منجر به بروز مشکلات جدی در کار شود. بنابراین سعی کنید تا متن هایی انتخاب کنید که غلط املایی نداشته باشند.

ویژگی دوم: متن های شما باید شفاف باشند!

در صورتی که شما بخواهید متن هایی را پست کنید که دارای شفافیت زیادی نیستند ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید. تحقیقات متخصصانی که در زمینه بازاریابی با استفاده از اینستاگرام کار می کنند نشان داده است در کپشن نویسی متن هایی موفق می شوند که دارای بیشتری میزان شفافیت باشند و به صورت شفاف و آشکار بیان کنند که مطلب از چه قرار است.

ویژگی سوم: صمیمانه بنویسید!

متن هایی که شما به عنوان کپشن در اینستاگرام می نویسید باید صمیمانه باشند. شما باید سعی کنید تا متن ها را به شیوه ای بنویسید که افرادی که آن ها را می خوانند احساس کنند که شما می خواهید یک رابطه دوستانه با آن ها برقرار کنید و در صورتی که شما بتوانید چنین احساسی را در آن ها بوجود بیاورید می توانید امید داشته باشید که شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهید داشت. پست متن هایی بنویسید که با مخاطبین رابطه ای صمیمانه برقرار کنند.

34. از ویژگی هایلایت استفاده کنید!

همان طور که می دانید ابزار اینستاگرام روز به روز ویژگی های جدیدتری را در اختیار افرادی که از آن استفاده می کنند قرار می دهد تا مخاطبین بتوانند با استفاده از آن لذت بیشتری از بودن در اینستاگرام را ببرند و در عین حال کار برای افرادی که پست می گذارند هم آسان تر شود. تحقیقات نشان داده است که یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه هایی که شما می توانید با استفاده از آن صفحه اینستاگرامی خودتان را پررونق تر کنید استفاده کردن از ویژگی جدید هایلایت اینستاگرام است. در این ویژگی شما این امکان را پیدا می کنید تا آرشیوی از تمام استوری هایی که تا کنون درست کرده اید ایجاد کنید و سعی کنید تا بر این اساس کاری کنید که تعداد بازدیدکنندگان این استوری ها زیاد شود. البته با این که استوری هایی که شما در اینستاگرام پست می کنید تنها به مدت 24 ساعت طول می کشند ولی شما با استفاده از این تکنیک جدید می توانید بخشی از استوری های خودتان را (آن هایی که انتخاب می کنید) در این بخش از اینستاگرام نگه دارید و آن ها را به شیوه هایلایت بنویسید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند منجر به ایجاد نتیجه های بسیار مناسبی شود و می تواند باعث شود که شانس شما برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشد را افزایش دهد. در صورتی که شما بتوانید از این ویژگی به درستی استفاده کنید این امکان را پیدا خواهید کرد که آن دسته از استوری هایی را که فکر می کنید از همه بهتر هستند و ناراحتید که چرا بیشتر از 24 ساعت نمی مانند به صورت هایلایت درآورید و سعی کنید تا با استفاده از این روش جلوه ظاهری صفحه اینستاگرامیتان را هم بهتر کنید. بنابراین سعی کنید تا از این ویژگی جدید اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بالا بردن تعداد مخاطبینتان و بیشتر کردن تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند استفاده کنید. این کار همچنین باعث می شود که شما این توانایی را داشته باشید که به افرادی که برای اولین بار از صفحه اینستاگرامی شما دیدن می کنند نشان دهید که چه استوری هایی در اینستاگرام گذاشته بودید و همین موضوع می تواند باعث شود که علاقه آن ها نسبت به شما بیشتر شود. استفاده کردن از ویژگی هایلایت همچنین باعث می شود که افرادی که به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما سر می زنند درک کنند که شما از تمام ویژگی های اینستاگرام استفاده کرده اید و همین موضوع می تواند منجر به نتیجه های مثبت بیشتری شود.

35. پست های جدیدی که می گذارید را در استوری هم بگذارید!

یکی دیگر از شیوه هایی که شما با استفاده از آن می توانید کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را بهتر کنید این است که سعی کنید تا پست هایی را که در صفحه اینستاگرامی خودتان می گذارید در استوری هم قرار دهید. انجام دادن این کار باعث می شود که شما شانس بیشتری برای جلب کردن تعداد مخاطبین بیشتر داشته باشید به این دلیل که بسیاری از مخاطبین هستند که به پست هایی که شما گذاشته اید نگاه نمی کنند و صرفا می خواهند به استوری های شما نگاه کنند و همین کار باعث می شود که آن ها بتوانند پست های شما را بهتر ببینند. به عنوان مثال در صورتی که از میان 1000 مخاطب 900 تا از آن ها تنها به استوری های شما نگاه کنند در صورتی که شما در استوریتان پست های جدیدتان را هم بگذارید می توانید انتظار داشته باشید که به عنوان مثال از این تعداد 200 تا از آن ها نیز پست جدیدتان را ببینند!

36. فالورهایتان را به اکانت هایی که فکر می کنید لیاقتش را دارند، ارجاع دهید!

شما برای این که بتوانید تعداد مخاطبینتان را زیاد کنید باید سعی کنید تا به اکانت هایی که احساس می کنید محتوای خوبی دارند و لیاقتشان به اندازه ای است که شما می توانید دیگران را تشویق کنید تا از آن ها استفاده کنند؛ ارجاع دهید. این کار را Shout-out کردن می گویند. در این حالت شما نام این اکانت ها را می آورید و سعی می کنید تا بر این اساس کاری کنید که مخاطبین و افرادی که شما و اکانت شما را می بینند اکانت های دیگر را هم ببینند. تحقیقات نشان داده است استفاده کردن از چنین روشی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان موفقیت شما داشته باشد و می تواند باعث شود که شما شانس بیشتری برای موفقیت برای داشتن تعداد بالای مخاطبین داشته باشید. شما باید سعی کنید که آن ها را توشیق کنید که مطالبی را که در اکانت های دیگر وجود دارد و به نظر آن ها جالب می باشند را ببینند. همچنین شما به این روش موفق خواهید شد تا نام این اکانت ها را نیز برای مخاطبین خودتان معرفی کنید و به این شیوه کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما با اکانت های دیگر ارتباط دارید. تحقیقات همچنین نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا از این روش استفاده کنند این امکان را خواهند داشت که حتی توجه اکانت هایی که نامشان در صفحه اینتساگرامیشان آمده است را به خودشان جلب کنند و به همین منوال آن ها می توانند انتظار داشته باشند که این اکانت ها هم در بسیاری از موارد برای این که به این کار آن ها پاسخی داده باشند نام آن ها را در صفحه اینستاگرامی خودشان قرار دهند. بنابراین شما می توانید با استفاده از این روش با یک تیر دو نشان بزنید. به این معنی که در عین حال که سعی می کنید تا مخاطبینتان را به سمت و سوی خودتان بکشانید سعی می کنید تا توجه اکانت هایی که مطالبشان به نظر شما جالب بوده است و شما آن ها را تبلیغ کرده اید به خودتان جلب کنید و همین کار باعث می شود که شانس شما برای این که آن ها نیز نامی از اکانت شما ببرند و دیگران را تشویق کنند که از اکانت شما استفاده کنند افزایش پیدا می کند.

37. درباره اتفاقات مختلفی که در تجارتتان می افتد پست بگذارید!

از دیگر روش های مهمی که شما برای این که تعداد مخاطبین اینستاگرامی بالایی داشته باشید باید به آن توجه نمایید این است که سعی کنید تا در ارتباط با اتفاقات مختلفی که در تجارتتان می افتد پست بگذارید. تحقیقات نشان داده است با انجام دادن این کار شما این توانایی را پیدا خواهید کرد که تا جایی که می توانید تعداد مخاطبینتان را بیشتر کنید. علت این موضوع بسیار آسان است. وقتی که شما درباره اتفاقاتی که در تجارتتان می افتد (به عنوان مثال درباره همایش ها و کنفرانس هایی که در تجارتتان برگزار می شود و یا درباره اتفاقات دیگری که در ارتباط با تجارتتان می افتد) مطالبی را به عنوان پست قرار می دهید افرادی که به عنوان بازدیدکننده از صفحه تجارت شما دیدن می کنند این شانس را پیدا خواهند کرد که شما را بیشتر ببینند و بیشتر بشناسند و بنابراین بیشتر احساس می کنند که شما شبیه به انسان هستید. این در صورتی است که اگر شما تنها سعی کنید تا با استفاده از اینستاگرام یک تصویر لوکسی از خودتان به آن ها ارایه کنید به شیوه ای که آن ها احساس نکنند که افرادی که در این تجارت پشت کامپیوترها نشسته اند و در حال بازاریابی کردن هستند هم مانند خودشان انسان می باشند شما شانس کمی برای موفقیت دارید به این دلیل که در چنین شرایطی آن ها نمی توانند آن رابطه ای را که باید به عنوان مخاطبین و تجارت ها با شما وجود داشته باشد برقرار نمایند و بنابراین احتمال این که بتوانید تعداد زیادی از مخاطبین را داشته باشید کمتر می شود. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید و به هر شیوه ای که می توانید درباره اتفاقاتی که در تجارتتان افتاده است با این افراد تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارید و بنابراین به این شیوه موفق خواهید شد که شانستان را برای داشتن یک تجارت با تعداد مخاطبین زیاد افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است اکثر تجارت هایی که در این زمینه موفق شده اند تجارت هایی هستند که اکثرا همیشه سعی می کرده اند تا اتفاقاتی را که در تجارتشان می افتاده است و همایش ها  و کنفرانس های موجود و مرتبط با تجارتشان را به شیوه های مختلف با مخاطبینشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید.

38. هر چند وقت یک بار روندهای جدیدی که در این زمینه ایجاد می شود را مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید تا سیستم های بازاریابی خودتان را هر چند وقت یک بار تغییر دهید!

تحقیقات نشان داده است آن دسته از تجارت هایی که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند و سعی می کنند تا روندهای جدیدی که در این زمینه وجود دارد را مورد بررسی قرار دهند تجارت هایی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت و داشتن تعداد بیشتر مخاطبین دارند. این در صورتی است که موضوع برای تجارت هایی که از همان ابتدای کار تا به پایان کار سعی می کنند تا تنها یک روند را دنبال کنند متفاوت می باشد. تجارت هایی که سعی می کنند تا چندین روند را مورد استفاده قرار دهند تجارت هایی هستند که احتمال موفقیت بیشتری برای کار بازاریابی دارند به این دلیل که این تجارت ها سعی می کنند تا روندهای مختلف را مورد آزمایش و خطا قرار دهند.

به عنوان مثال فرض کنید که شما به تازگی درباره بازاریابی با استفاده از اینستاگرام و شیوه های انجام دادن این کار تحقیق می کنید و به این نتیجه می رسید که روند جدیدی در کار بازاریابی بوجود آمده که نشان داده است که استفاده کردن از استورهای اینستاگرام می تواند نفش مهمی در بالا بردن شانس شما برای موفقیت در بازاریابی داشته باشد. در چنین شرایطی شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید استوری های اینستاگرام را بیشتر و باکیفیت بالاتری در اینستاگرام قرار دهید و برای موفق تر شدن در کار بازاریابی از استوری ها کمک بگیرید. بنابراین در صورتی که شما به عنوان یک بازاریاب عادت داشته باشید تا هر چند وقت یک بار این روندهای جدید را مورد توجه قرار دهید می توانید این شانس را داشته باشید که این موضوع که استفاده کردن از استوری ها می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار داشته باشد را مورد توجه قرار دهید و سپس سعی کنید تا جایی که می توانید از این شیوه های جدید استفاده کنید تا به موفقیت نزدیک شوید. این در صورتی است که اگر شما اصلا به این موضوع توجهی نداشته باشید و روندهای جدید کار را درنظر نداشته باشید موفق نخواهید شد که چنین کاری را انجام دهید و بنابراین شانستان برای این که بتوانید به تعداد مخاطبین زیادی برسید خیلی کمتر خواهد شد.

39. هر چند وقت یک بار تعدادی از فرآورده هایی که تولید می کنید (و یا بخشی از خدماتی را که ارایه می دهید) رایگان کنید!

افرادی که در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که یکی از بهترین روش ها برای این که تجارت ها بتوانند با استفاده از این روش شانسشان را برای داشتن تعداد مخاطبین بیشتر افزایش دهند این است که سعی کنند تا فرآورده ها را به صورت رایگان ارایه دهند و یا خدماتی را که تجارتشان ارایه می کند را در بخش هایی رایگان کنند. این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش تعداد مخاطبین داشته باشد و می تواند باعث شود که شانس شما برای این که به شمار زیادی از فالورها برسید افزایش پیدا کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا این کار را برای دوره های طولانی تری انجام دهند نسبت به آن هایی که این کار را تنها یک بار انجام می دهند شانس بیشتری برای موفقیت دارند. بنابراین شما باید سعی کنید که این کار را برای مدت طولانی و همچنین با درنظر گرفتن تمام قوانین و مقرراتی که در این زمینه وجود دارد انجام دهید. منظور از قوانین و مقررات این است که شما باید سعی کنید تا بر اساس راهنمایی هایی که در این زمینه وجود دارد به میزانی که مشخص شده است از فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند و یا از خدماتی که تجارتتان ارایه می کند استفاده کنید و سعی کنید که تا جایی که می توانید این کار را با توجه کردن به تمام اصول و قوانین و مقررات انجام دهید به شیوه ای که مخاطبین و افرادی که تجارت شما را دنبال می کنند برای این که فرآورده ها و یا خدمات رایگان بیشتری دریافت کنند شما را دنبال کنند. تحقیقات نشان داده است که استفاده کرد از این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا رابطه صمیمانه تر و بهتری را با این مخاطبین ایجاد کنید و به این شیوه این توانایی را پیدا خواهید کرد که به آن ها القا کنید که این کار را صرفا برای آن ها انجام می دهید. در صورتی که شما بتوانید چنین وضعیتی داشته باشید این امکان را پیدا خواهید کرد که تعداد مخاطبین و بازدیدکنندگان خودتان را به میزان بسیار زیادی بیشتر کنید. پس سعی کنید تا حتما در کنار فرآورده های پولی که تولید می کنید و در کنار خدمات پولی که ارایه می کنید؛ فرآورده ها وخدمات رایگان را نیز در برخی از مواقع ارایه کنید.

40. فالورهایتان را تحلیل کنید و از ابزارهای تحلیل استفاده کنید!

شما باید سعی کنید تا فالورهایتان را به شیوه های مختلف مورد تحلیل قرار دهید. در صورتی که این توانایی را داشته باشید که آن ها را تحلیل کنید می توانید مشخص کنید که در چه وضعیتی قرار گرفته اید. وقتی که شما فرآیند بازاریابی را شروع می کنید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین کارهایی که در این زمینه باید انجام دهید این است که سعی کنید تا روند کار را از همان ابتدای کار تا جایی که پیش برده اید مورد بررسی قرار دهید. در این صورت است که می توانید اتظار داشته باشید که کارتان به درستی پیش می رود. این در صورتی است که اگر سعی نکنید توجهی به روند انجام کار داشته باشید و در صورتی که بخواهید همه چیز را به صورت سرسری بگیرید شانس بسیار کمتری برای موفقیت خواهید داشت. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید بررسی کنید که از کجا آمده اید و قرار است تا کجا پیش بروید. این کار می تواند باعث شود که اعتماد به نفسی که شما نسبت به خودتان دارید هم بیشتر شود و همین موضوع می تواند باعث شود که شما بتوانید در آینده بهتر هم عمل کنید. بنابراین سعی کنید تا وضعیت فالورهایتان را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و سعی کنید تا بر این اساس کاری کنید که بدانید از نظر بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام در چه وضعیتی قرار گرفته اید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که با توجه به روش ها و شیوه هایی که در اختیار دارید و می توانید در اختیار داشته باشید (با استفاده از نرم افزارهای مختلف و ابزارهایی که در این زمینه وجود دارند) بررسی کنید که از زمانی که کار بازاریابی را شروع کرده اید تا کنون در چه زمینه ای و به چه میزانی پیش رفته اید و همین کار می تواند به شما کمک کند که تا جایی که می توانید آگاه تر و بهتر عمل کنید و بنابراین در صورتی که کارتان اشکالاتی دارد سعی کنید تا این اشکالات را برطرف کنید و بر این اساس بتوانید کار را با کیفیت بهتر و بیشتری انجام دهید. این کار می تواند همچنین باعث شود که شما نسبت به روندی که در حال طی کردن آن هستید آگاه تر شوید و در آینده بهتر عمل کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 139
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 306
:: بازدید ماه : 664
:: بازدید سال : 1871
:: بازدید کلی : 6371