50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش پنجم)
50 باید و نباید در هنگام بازاریابی کردن با اینستاگرام (بخش پنجم)
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 10:56 | بازدید : 163 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

41. اکانت های جدید را فالو کنید!

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید برای این که تعداد مخاطبینتان را در اینستاگرام بالا ببرید انجام دهید این است که اکانت های جدید را فالو کنید. اگر توجه کرده باشید بسیاری از اکانت ها هستند که برای این که اکانت های دیگر اکانت آن ها را فالو کنند شروع به فالو کردن اکانت های مختلف می کنند. به عنوان مثال ممکن است آن ها برای مدت طولانی تعداد زیادی از اکانت هایی را که حتی ممکن است هیچ ارتباط با کار آن ها نداشته باشد فالو کنند. در چنین شرایطی شانس شما برای این که آن ها هم شما را فالو کنند بیشتر است به این دلیل که این موضوع فالو کردن اکانتی که اکانت شما را فالو کرده است موضوعی بسیار مهم و در عین حال بسیار رایج می باشد و به همین جهت است که بسیاری از اکانت ها در صورتی که بفهمند شما آن ها را فالو می کنید آن ها هم شما را فالو می کنند. بنابراین می توان با اطمینان کامل گفت که یکی از بهترین روش ها و شیوه ها برای این که شما بتوانید تعداد مخاطبین خودتان را در اینستاگرام افزایش دهید این است که سعی کنید تا اکانت های جدیدی را که تا کنون نمی شناسید فالو کنید به این امید که آن ها هم شما را فالو کنند. البته یک نکته بسیار مهم و کلیدی که در این رابطه وجود دارد این است که وقتی شما این اکانت ها را فالو می کنید می توانید انتظار داشته باشید که بعد از مدتی شما این امکان را پیدا خواهید کرد که آن دسته از اکانت هایی را که فکر می کنید دنبال کردن آن ها دیگر برای شما فایده ای ندارند دوباره آنفالو کنید. تحقیقات نشان داده است که اتفاده کردن از این روش می تواند یکی از بهترین روش هایی باشند که شما برای این که تعداد مخاطبینتان در اینستاگرام را اضافه کنید می توانید از آن استفاده کنید. دانشمندان همچنین به این نتیجه رسیده اند که انجام دادن این کار می تواند منجر به ایجاد یک احساس همزادپنداری و احساس بسیار قوی و موثری در مخاطبینی که شما آن ها را فالو کرده اید بشود و آن ها در چنین حالتی بیشتر از گذشته به شما اعتماد می کنند و بنابراین شما با انجام دادن این کار شانس بیشتری برای داشتن تعداد مخاطبین وفادار بیشتر خواهید داشت.

42. محتوایی را که دوست دارید با استفاده از Instasave، ذخیره کنید!

شما برای این که بتوانید محتوایی را که در اینستاگرام وجود دارد و به آن علاقه دارید را ذخیره کنید و آن را برای خودتان نگه دارید می توانید ازInstasave استفاده کنید و می توانید آن را ذخیره کنید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن تعداد مخاطبین شما داشته باشد و می تواند باعث شود که شما تعداد مخاطبین بسیار بیشتری داشته باشید چراکه در این حالت شما می توانید از تمام محتویاتی که در اینستاگرام وجود داشته ست و شما از آن خوشتان آمده و آن ها را ذخیره کرده اید استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از آن دوباره مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی خودتان بکشانید. تحقیقاتی که در این زمنیه انجام گرفته نشان داده است که آن دسته از کاربران اینستاگرامی که سعی می کنند تا از این ابزار استفاده کنند تا پست هایی را که به نظرشان مناسب می باشد ذخیره کنند و سپس در مواردی که به نظرشان لازم است آن ها را پست کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای داشتن مخاطبین بیشتر دارند. تحقیقات همچنین نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا از این ابزار استفاده کنند می توانند رابطه احساسی بیشتری را را مخاطبینشان برقرار کنند به این دلیل که در بسیاری از موارد شما این توانایی را دارید که پست هایی را که درباره موضوعات عاطفی و رابطه های عاطفی با دیگران است با استفاده از این ابزار ذخیره کنید و سپس آن را پست کنید. همچنین شما با استفاده از این روش این توانایی را خواهید داشت که پست هایی را که فکر می کنید می توانند به میزان زیادی باعث شود که تعداد مخاطبین شما بیشتر شود را با استفاده از این ابزار ذخیره کنید و این پست ها می توانند برای شمایی که می خواهید کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهید درست مثل طلا هستند و درست مانند این است که شما این جواهرات را در یک جعبه ای نگه می دارید و سعی می کنید تا در مواقعی که به نظرتان لازم بود از این جعبه استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این ابزار می تواند به میزان زیادی بر روی افزایش تعداد مخاطبین تاثیر داشته باشد.

43. از دیگران بخواهید که محتویاتی که در اکانت شما وجود دارد را ذخیره کنند و دوباره از آن استفاده کنند!

علاوه بر این که اگر خود شما از این ابزار ذخیره کرده اینستاگرام استفاده کنید می توانید تعداد مخاطبینتان را به میزان قابل توجهی زیاد کنید شما همچنین می توانید این شانس را داشته باشید که به دیگران هم بگویید که محتویاتی را که در اکانت شما وجود دارد ذخیره کنند و به این شیوه شما موفق خواهید شد تا مخاطبینتان را بیشتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از اکانت هایی که صاحبان آن ها سعی می کنند تا به اکانت های دیگر بگویند که چنین کاری انجام دهند می توانند این شانس را داشته باشند که تعداد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید در این زمینه برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید انجام دهید این است که سعی کنید تا از دیگران و اکانت های دیگر بخواهید که محتویاتی که در اکانت شما وجود دارد را ذخیره کنند تا بتوانند در آینده از آن ها استفاده کنند. این کار باعث می شود که شما در کارتان موفق تر شوید.

وقتی که افرادی که اکانت شما را فالو می کنند به این نتیجه برسند که می توانند محتویاتی را که در اکانتتان وجود دارد ذخیره کنند و بنابراین سعی کنند تا این کار را انجام دهند شما می توانید انتظار داشته باشید که افرادی که این افراد را فالو می کنند هم محتویات اکانت شما را ببینند. به عنوان مثال فرض کنید که شما درباره محصولاتی که تجارتتان تولید می کند و یا درباره خدماتی که تجارتتان ارایه می کند مطالبی را ذکر کرده اید و اکنون به دیگران می گویید که این مطالب را برای شما ذخیره کنند. در چنین شرایطی به عنوان مثال در صورتی که 10 نفر از این افراد پیشنهاد شما را قبول کنند و در صورتی که هرکدام از این 10 اکانت به طور متوسط 1000 فالور داشته باشند در صورتی که این 10 اکانت محتوایی را که شما به اشتراک گذاشته اید با دوستان خودشان به اشتراک بگذارند می توانیم انتظار داشته باشیم که محتوایی که شما به اشتراک گذاشته اید با 10000 نفر دیگر هم به اشتراک گذاشته می شود که هیچ کدام از این افراد را نمی توان دنبال کننده های شما دانست! بنابراین شما به این شیوه تعداد مخاطبین بیشتری پیدا می کنید بدون این که شما را دنبال کرده باشند!

44. در اکانت های دیگر شبکه های اجتماعیتان و یا در وب سایتتان اکانت اینستاگرامیتان را تبلیغ کنید!

شما برای این که اکانت اینستاگرامی خودتان را به دیگران معرفی کنید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از ابزارهای دیگری که در شبکه های اجتماعی در اختیار دارید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید با استفاه از توییتر و یا با استفاده از شبکه های دیگر اجتماعی که عضو آن هستید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که شما اکانت اینستاگرامی خودتان را با استفاده از توییتر تبلیغ کنید این شانس را پیدا خواهید کرد که به کاربرانتان که در توییتر فعالیت می کنند بگویید که اکانتتان در اینستاگرام را هم دنبال کنند. انجام دادن این کار می تواند برای شما چند مزیت داشته باشد. به عنوان مثال بدون تردید افرادی که شما را در توییتر دنبال می کنند نسبت به افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند یکی نیستند. به عبارت دیگر ممکن است شما در اینستاگرام 10 هزار دنبال کننده داشته باشید در صورتی که تعداد افرادی که شما را در توییتر دنبال می کنند هم 10 هزار نفر باشد ولی حقیقت این است که این 10 هزار نفر همان 10 هزار نفری نیستند که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند! حتی شاید در برخی از موارد تعداد افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند و در عین حال اکانت توییتری شما را هم دنبال می کنند در مجموع به 1000 نفر هم نرسد! بنابراین این گونه نتیجه می گیریم که از این 10 هزار نفر 9 هزار نفر افرادی هستند که شما را فقط در اینستاگرام دنبال می کنند و 9 هزار نفر هم افرادی هستند که فقط شما را در توییتر دنبال می کنند. از این رو در صورتی که شما در توییتر خودتان تبلیغ اکانتی را بکنید که در اینستاگرام دارید می توانید این انتظار را داشته باشید که برای  9 هزار فردی که شما را در توییتر دنبال می کنند ولی اصلا خبر نداشتند که شما هم اینستاگرام داشتید اکانت اینستاگرامی خودتان را تبلیغ کرده اید. بنابراین در صورتی که علاوه بر اینستاگرام ابزارهای دیگری نیز در اختیار دارید و در صورتی که در شبکه های اجتماعی دیگر هم فالورهایی دارید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که اکانت اینستاگرامی خودتان را در توییتر خودتان تبلیغ کنید تا به این شیوه بتوانید تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید.

نکته دیگری که در همین رابطه وجود دارد و توجه کردن به آن کم اهمیت تر از توجه کردن به موضوع تبلیغ کردن اکانت اینستاگرامی در توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر نیست این است که شما می توانید علاوه بر شبکه های اجتماع دیگر، اکانت اینستاگرامی خودتان را در وب سایتتان تبلیغ کنید. انجام دادن این کار می تواند باعث شود که آن دسته از افرادی که شما را در وب سایت دنبال می کنند نیز از این که شما یک اکانت اینستاگرامی داردی باخبر شوند. این کار باعث می شود که تعداد مخاطبین شما بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا در وب سایتشان اکانتشان را که مرتبط با اینستاگرام و یا هرکدام از شبکه های اجتماعی دیگر می باشد معرفی کنند شانس بسیار بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که این کار را انجام نمی دهند. این موضوع یک دلیل بسیار واضح و روشن دارد و آن هم این است که وب سایت یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهایی است که برای انجام کار بازاریابی بکار گرفته می شود. بنابراین در صورتی که شما بخواهید از آن برای تبلیغ کردن اکانت اینستاگرامی خودتان استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که این کار با نتیجه مناسبی روبرو شود. انجام دادن این کار می تواند برای شما یک مزیت دیگر هم داشته باشد. در صورتی که شما سعی کنید تا در وب سایتتان نامی از اکانت اینستاگرامی خودتان ببرید می توانید این احساس اعتماد را در میان مخاطبین خودتان بیشتر کنید. مخاطبین شما وقتی که ببینند که شما به میزان بیشتری فعالیت در زمینه بازاریابی دارید به کار شما علاقه بیشتری نشان خواهند داد و بنابراین احتمال این که مشتری شوند افزایش پیدا می کند. علاوه بر آن، در صورتی که شما در وب سایتتان اکانت اینستاگرامیتان را تبلیغ کنید احتمال این که تعداد بیشتری از مخاطبین آن را ببینند افزایش پیدا می کند. در عین حال شما در این حالت می توانید نه تنها برای مخاطبین بلکه برای افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند و حتی مشتری شما نیستند هم صفحه اینستاگرامی خودتان را تبلیغ کنید و ای بسا این افراد بتوانند با رفتن به صفحه شما به تجارت شما علاقه مند شوند در صورتی که تا چند دقیقه پیش صرفا به عنوان بازدیدکننده ای بی طرف به وب سایت شما آمده بودند!

45. حتما اتفاقات جدید در رابطه با تجارتتان را پست کنید!

شما برای این که بتوانید یک بازاریابی موفق با استفاده از اینستاگرام داشته باشید باید سعی کنید تا تمام اتفاقاتی را که برای تجارتتان می افتد پست کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند باعث شود که تعداد مخاطبین شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال فرض کنید که ساختمانی که تجارت شما به صورت حضوری در آن قرار گرفته بود تغییر کرده است و به مکان دیگری رفته است. در این صورت شما برای این که توانید توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید و برای این که بتوانید احساس اعتماد و اطمینان را در آن ها تقویت کنید بهتر است که آن ها را از این تغییری که در تجارت شما ایجاد شده است آگاه کنید. شما باید سعی کنید تا به آن ها بگویید که ساختمان تجارت شما تغییر کرده است. شما باید سعی کنید تا به این شیوه توجه آن ها را به سمت خودتان بیشتر جلب می کنید و در نهایت استفاده کردن از این روش باعث می شود که آن ها نسبت به تجارت شما علاقه مندی بیشتری نشان دهند. افراد زیادی هستند که در این زمینه تحقیق می کنند. آن ها به این نتیجه رسیده اند که شما به عنوان فردی که می خواهد کار بازاریابی را انجام دهد باید تمام تلاشتان را بکنید تا مخاطبین را از تمام تغییراتی که ممکن است در این زمینه در تجارت شما رخ دهد آگاه کنید. تنها در این صورت است که شما می توانید آن طور که می خواهید موفق شوید چراکه در صورتی که آن ها ندانند که در تجارت شما چه می گذرد ممکن است شانس کمتری برای موفقیت داشته باشند. شما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید و تا جایی که می توانید تمام اتفاقاتی را که در تجارتتان برایتان می افتد به گوش آن ها برسانید. برای این که این کار را به درستی انجام دهید یکی از بهترین روش ها استفاده کردن از استوری ها می باشد. در صورتی که شما بتوانید از استوری های اینستاگرام به درستی استفاده کنید تا با استفاده از آن ها به وضعیتی که دارید یک به روز رسانی بدهید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای داشتن تعداد مخاطبین بیشتر داشته باشید. استوری های اینستاگرام شما باید همیشه منبعی باشند برای این که مخاطبین بتوانند با استفاده از آن آخرین تغییراتی را که در تجارت شما وجود دارد بپذیرند.

46. شیوه معرفی کردن محصولاتی که تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید را بهتر کنید!

شما باید سعی کنید تا شیوه ارایه کردن محصولاتی را که در تجارتتان بهتر می کنید و یا خدماتی را که تجارتتان ارایه می کند بهتر کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که تعداد مخاطبین بیشتر شود. به عنوان مثال فرض کنید که تجارت شما یک نوع کفش تولید می کند. این که شما این کفش را که محصول تولید تجارتتان است به چه شیوه ای به دیگران ارایه کنید یکی از مهم ترین پارامترهایی است که می تواند نقشی بسیار تعیین کننده در زیاد شدن و یا کم شدن تعداد مخاطبین داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما بدون این که تصویری باکیفیت از این کفش ارایه کنید و یا دبون این که کوچکترین توضیحاتی درباره ویژگی هایی که این کفش دارد به مخاطبین بدهید احتمال این که این کفش خواهان زیادی داشته باشد خیلی پایین می رود. این در صورتی است که اگر شما سعی کنید تا این کار را به همان شیوه ای که باید و شاید انجام دهید و سعی کنید تا تمام پارامترهایی را که برای معرفی کردن این محصول به درستی و به شیوه مناسب مورد نیاز است رعایت کنید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که کفش شما را می خرند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کنند. بنابراین یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی که شما به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام باید درنظر داشته باشید این است که به شیوه ارایه کردن و معرفی کردن این محصولات توجه کنید. به عنوان مثال یکی از بهترین روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید شانستان را برای ارایه بهتر این محصولا بالا ببرید روش استفاده کردن از ویدیوها می باشد. پژوهش هایی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا با استفاده از ویدیوهایی که دارای کیفیت بالا هستند و به خوبی تمام زوایای محصول را نشان می دهند این محصول را به دیگران معرفی کنند افرادی هستند که شانس بسیار زیادی برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از این محصول دارند. بنابراین شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید از روش ها و ابزارهای مختلفی که اینستاگرم برای معرفی کردن تجارت شما در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

47. پیوسته پست بگذارید!

شما برای این که در کار بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید سعی کنید تا کار پیوسته پست گذاشتن را فراموش نکنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به صورت پیوسته پست بگذارند افرادی هستند که توانایی بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی دارند. در صورتی که شما برای مدتی پست گذاشتن را به صورت کامل از یاد ببرید و در صورتی که به جای این که هر روز ( و یا هر چند وقتی که برای خودتان مشخص کرده اید) به گذاشتن پست مشغول شوید یک بار پست بگذارید و برای مدت طولانی دیگر این کار را انجام ندهید احتمال این که در کارتان موفق شوید خیلی کم می شود به این دلیل که در این حالت شما موفق نشده اید که توجه مخاطبین را به سمت خودتان جلب کنید و بنابراین شانس کمی برای موفق شدن دارید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا به صورت پیوسته در اینستاگرام پست بگذارند افرادی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این زمینه دارند. به عنوان مثال به برخی از اکانت هایی که در گذشته به میزان زیادی پست گذاشته اند ولی اکنون دیگر پست گذاشتن را متوقف کرده اند نگاه کنید. در این اکانت ها، مشاهده می کنید که تعداد دنبال کننده ها روز به روز در حال کمتر شده است. چرا؟ علت این است که افرادی که شما را دنبال می کنند افرادی هستند که دوست دارند تا همیشه و به صورت پیوسته شما برایشان پست بگذارید و بنابراین در صورتی که چنین کاری انجام ندهید از شما ناامید می شوند و از دنبال کردن یا فالو کردن شما در اینستاگرام دست می کشند. بنابراین گذاشتن پست به صورت پیوسته می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبین داشته باشد.

48. به استوری هایی که دیگران می گذارند پاسخ دهید!

از دیگر کارهایی که شما برای این که تعداد مخاطبین زیادی داشته باشید باید انجام دهید این است که سعی کنید تا به استوری هایی که دیگران برای شما می گذارند پاسخ دهید. این کار به شما کمک می کند تا تعاملات بیشتر و بهتری با این افراد داشته باشید و بنابراین شانستان برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش پیدا کند. تحقیقات نشان داده اند که این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش دادن تعداد مخاطبین شما داشته باشد. تحقیقات همچنین نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا از این روش استفاده کنند افرادی هستند که به تجارت های دیگر نشان می دهند که می خواهند با آن ها تعاملاتی داشته باشند و بنابراین همین موضوع باعث می شود که تعداد مخاطبین افزایش پیدا کند. شما باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که وقتی شما به استوری که اکانت های دیگر پست کرده اند واکنش نشان می دهید در حقیقت به این افراد می گویید که آن ها را دوست می دارید و می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید و بنابراین این افراد هم به تبع آن نسبت به شما احساس خوبی پیدا خواهند کرد. بنابراین ممکن است وقتی شما استوری می گذارید آن ها نسبت به استوری شما واکنش نشان دهند و یا حتی ممکن است آن ها سعی کنند تا نام شما را در استوری خودشان ذکر کنند و همین کار می تواند باعث شود که تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند بیشتر شود به این دلیل که تمام افرادی که استوری آن ها را می بینند نام شما را هم خواهند دید و در عین حال فکر می کنند که شما با این افراد رابطه دوستانه دارید و همه این موارد شانس شما برای موفقیت را بالا می برد.

49. برای رفتن به شبکه های اجتماعی اینستاگرام برای خودتان زمان مشخصی در روز بگذارید!

شما برای این که در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق شوید باید سعی کنید تا برای این که زمان مناسبی را تعیین کنید. البته این موضوع صرفا مربوط به بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی نمی شود و شما با استفاده از هر روشی که می خواهید بازاریابی کنید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا زمان مشخصی در روز را به انجام این کار اختصاص دهید. علت این موضوع این است که در این حالت شما به شیوه منظم عمل می کنید و عمل کردن به شیوه منظم می تواند باعث شود که کار شما با بازدهی بسیار بالاتر و بهتری انجام شود. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به یک شیوه منظم و استاندارد کار بازاریابی را انجام دهند در این کار بسیر موفق تر از افرادی خواهند بود که این کار را سرسری و به صورت تفریحی انجام می دهند. شما باید بدانید که کار بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام هم مانند دیگر کارهایی که در این زمینه انجام می شود یک کار هدفمند و سودمند است و شما برای این که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید باید برای این کار به اندازه کافی برنامه ریزی نمایید. بنابراین بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام کاری است که شما باید آن را به صورت دقیق و منظم انجام دهید و به آن به جای این که به عنوان یک تفریح نگاه کنید به عنوان یک کار مهم و اساسی نگاه کنید و سعی کنید تا بر این اساس کار را ادامه دهید. پس بهتر است سعی کنید تا در طول شبانه روز ساعت های مشخصی را به انجام دادن کار بازاریابی بپردازید.

نکته مهمی که در این زمینه حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه ای که شما برای بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام برای خودتان می ریزید باید علاوه بر این که قابل انعطاف باشد (و شما به راحتی بتوانید آن را عوض کنید) باید این خصوصیت را داشته باشد که به عمل نزدیک باشد. به عبارت دیگر در صورتی که شما برای خودتان یک برنامه ای ریخته باشید که به هیچ عنوان عملی نباشد و تنها شما در نظر آن را برای خودتان تجسم کرده باشید از کجا می توانید انتظار داشته باشید که بتوانید چنین برنامه ای را اجرا کنید!؟

50. شوخ طبعی را فراموش نکنید!

آخرین نکته ای که در این زمینه باید درنظر داشته باشید این است که شوخ طبعی را فراموش نکنید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از تجارت هایی که می خواهند با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنند در صورتی که احساس شوخ طبعی داشته باشند و سعی کنند تا در پست هایی که می گذارند این احساس را به مخاطبین القا کنند نسبت به آن دسته از تجارت هایی که فکر می کنند باید کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام را به عنوان یک کار کاملا خشک و جدی انجام دهند و فکر می کنند که نباید در این کار شوخی کرد شانس بسیار بیشتری برای موفقیت دارند. بنابراین سعی کنید تا احساس شوخ طبعی خودتان را در بازاریابی با استفاده از اینستاگرام به کار بیندازید و سعی کنید تا بر این اساس پست ها و محتوایی را که در اینستاگرام تولید می کنید به شیوه ای باشد که توجه مخاطبین بیشتری به سمتتان جلب شود. تحقیقات نشان داده است مخاطبین به اکانت هایی که در آن ها مطالب طنز در کنار مطالب جدی وجود دارد بیشتر از اکانت های خشک توجه می کنند.

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 577
:: بازدید سال : 1784
:: بازدید کلی : 6284