18 اقدام مهم در زمینه بازاریابی دیجیتالی در سال 2021
18 اقدام مهم در زمینه بازاریابی دیجیتالی در سال 2021
پنج شنبه 13 آبان 1400 ساعت 13:29 | بازدید : 163 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

1. وب سایتتان را به روز رسانی کنید!

 

به روز رسانی کردن وب سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که شما به هنگامی که می خواهید کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از مهم ترین ویژگی های تجارت هایی که در کارشان موفق هستند این است که وب سایتشان را بازاریابی می کنند. در حقیقت در صورتی که شما نتوانید به درستی وب سایتتان را به روز رسانی کنید نه تنها در کار بازاریابی دیجیتالی بلکه در کارهای دیگر نیز با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. شما باید سعی کنید تا هر چند وقت یک بار وب سایتی را که در اختیار دارید با توجه به آخرین تغییراتی که در این زمینه انجام گرفته است به روز رسانی کنید و حتما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که وب سایت هایی که به روز رسانی نمی شوند در دنیای رقابتی امروزه شانس بسیار بسیار کمی برای موفقیت دارند به این دلیل که از بسیاری از روندهای جدیدی که در این زمینه وجود دارد جا می مانند و بنابراین نمی توانند به اندازه کافی مخاطب داشته باشند.

 

2. اطمینان حاصل کنید که وب سایت تجارتتان برای افرادی که با استفاده از موبایل به آن می روند کاربرپسند است (به عبارت دیگر وب سایت شما باید Mobile-friendly باشد)

 

نکته دیگری که در این رابطه حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که وب سایتی که قرار است به عنوان وب سایت اصلی تجارتتان داشته باشید باید حتما به شیوه ای طراحی شده باشد که افرادی که با استفاده از موبایل به این وب سایت می روند نیز این توانایی را داشته باشند که به راحتی از تمام ویژگی هایی که دارد بهره مند شوند. در حقیقت وب سایتی که شما طراحی کرده اید باید برای این افراد هم دقیقا به همان اندازه کارایی داشته باشد که برای افرادی کارایی دارد که با استفاده از سیستم عامل هایی مانند ویندوز به آن وارد می شوند. علت این موضوع هم خیلی واضح است. در حقیقت وقتی که شما وب سایتتان را به شیوه ای طراحی می کنید که برای کاربران موبایل هم کاربرپسند باشد شما دارید این وب سایت را برای تعداد بسیار زیادی از افرادی که با استفاده از موبایل به وب سایت ها می روند آماده می کنید. تحقیقات نشان داده است این روزها تعداد افرادی که با استفاده از موبایل به اینترنت وصل می شوند نسبت به تعداد افرادی که با استفاده از کامپیوتر به اینترنت می روند بیشتر شده است بنابراین در صورتی که شما وب سایتتان را برای این افراد به روز رسانی و آماده سازی نکنید در حقیقت بخش زیادی از افرادی را که می توانند مشتریان دایمی شما باشند از دست می دهید.

این موضوع مخصوصا زمانی که پانادمی مربوط به کرونا در دنیا ایجاد شده است اهمیت بیشتری پیدا کرده است و تحقیقات نشان داده که استفاده کردن از موبایل ها در سال 2020 به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و بنابراین خیلی مهم است که وب سایت شما به شیوه ای طراحی شده باشد که برای افرادی هم که می خواهند با استفاده از موبایل وارد آن شوند کاربرپسند باشد و این افراد هم بتوانند به اندازه کافی از وب سایتتان استفاده کنند.

3. بر روی تجربه کاربران توجه کنید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما را در کار بازاریابی دیجیتالی به موفقیت می رساند این است که سعی کنید تا بر روی تجربه کاربران توجه کنید و این پارامتر را حتما یکی از پارامترهای مهم برای موفقیتتان در کار بازاریابی قرار دهید.

4. محتوایی تولید کنید که به سوالات مشتریان پاسخ می دهد!

 

شما باید سعی کنید محتوایی تولید کنید که به سوالات مختلفی که مشتریان ممکن است داشته باشند پاسخ دهد. تحقیقات نشان داده است انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا رابطه بهتری را با مخاطبین و مشتریان برقرار کنید و بنابراین آن ها احساس کنند که تجارت شما حقیقتا به فکر آن هاست و می خواهد تا حقیقتا به آن ها کمک کند. بنابراین در صورتی که می خواهید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید باید سعی کنید تا جایی که می توانید محتوایی تولید کنید که به سوالاتی که آن ها دارند پاسخ دهید. برای این کار یکی از بهترین روش ها این است که در ابتدا به دنبال این بگردید که این افراد ممکن است چه سوالاتی در ذهن داشته باشند و بر این اساس سعی کنید تا پاسخ هایی را که فکر می کنید به بهترین شکلی نیاز آن ها را برطرف می کند به این سوالات بدهید. بنابراین توجه کردن به این که این افراد چه می خواهند می تواند برای شما موضوع بسیار مناسبی باشد که حتما باید سعی کنید تا برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید این موضوع را سرلوحه کارتان قرار دهید.

5. سعی کنید با مخاطبین رابطه احساسی برقرار کنید!

 

شما یک تجارتی هستید که می خواهید به شیوه های مختلف به این مخاطبین سود برسانید. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید در زمینه پیشرفت کیفیت کار بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که سعی کنید تا با این افراد یک رابطه احساسی برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از مهم ترین روش هایی که بسیاری از تجارت هایی که در این کار بسیار موفق بوده اند برای این که موفق شوند از آن استفاده می کرده اند این بوده که آن ها سعی می کردند تا با مخاطبینشان رابطه احساسی و عاطفی برقرار کنند. این کار می تواند به شما کمک کند تا به این افراد نشان دهید که شما هم مانند آن ها انسان هستید و (سازمان شما هم از انسان هایی تشکیل شده است که درست مانند آن ها هستند) و همچنین به آن ها ثابت می کند که شما به فکرشان می باشید. بنابراین در صورتی که بتوانید با آن ها رابطه ای عاطفی برقرار کنید می توانید کاری کنید که میزان موفقیتتان در این زمینه بیشتر و بیشتر شود.

6. حتما به موضوع SEO در وب سایتتان توجه کنید!

 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در زمینه طراحی وب سایت برای بازاریابی باید حتما مد نظر تجارت ها قرار داشته باشد توجه کردن به موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر و یا SEO می باشد. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بخواهید با استفاده از وب سایتتان بازاریابی کنید و در صورتی که بخواهید این وب سایتتان تعداد بازدیدکنندگان زیادی را داشته باشد یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که کاری کنید که وب سایت شما در میان رده بندی هایی که گوگل از وب سایت های مختلفی که مربوط به یک موضوع هستند و حاصل از جستجوی یک کلمه و یا عبارت می باشند در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. SEO به این شکل است که شما کارهایی در وب سایتتان انجام می دهید تا موتورهای جستجوگر مانند گوگل به هنگامی که شخصی کلمه و یا عبارتی را در آن جستجو کرد که مربوط به وب سایت شما بود، این وب سایت در میان وب سایت های دیگر در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که هر وب سایتی می تواند داشته باشد این است که وقتی فردی کلمه های مرتبط با آن را جستجو کرد این وب سایت در همان صفحه های اول ظاهر شود (البته در صورتی که در همان صفحه اول هم ظاهر شود که دیگر از این بهتر نمی شود!)

بنابراین سعی کنید تا حتما به موضوع SEO توجه کنید. شما برای این که این کار را انجام دهید باید سعی کنید تا از روش های مختلفی استفاده کنید که در متون مختلف راهنما در این زمینه در اختیار شما قرار داده شده است. در ابتدا به هیچ عنوان نباید عجله کنید و باید متونی را که در این رابطه وجود دارند با دقت بخوانید و در درجه دوم هم باید سعی کنید تا تمام این توصیه ها را مو به مو انجام دهید. در این صورت می توانید به میزان قابل توجهی موفقیت خودتان در این زمینه را افزایش دهید.

7. سعی کنید تا جایی که می توانید کارهایی را که در این زمینه وجود دارد به صورت اتوماتیک انجام دهید و از اتوماسیون قافل نشوید!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در زمینه بالا بردن کیفیت بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که کارها را به صورت اتوماتیک انجام دهید. این اتوماسیون می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد به عنوان مثال اتوماسیون در زمینه پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید و یا اتوماسیون در زمینه ایمیل هایی که می فرستید و غیره.

8. محتوایی تولید کنید که فکر می کنید مخاطبین به دنبال آن هستند!

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید در زمینه بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که محتوایی تولید کنید که فکر می کنید مخاطبین و مردم به دنبال آن هستند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کار شما داشته باشد و حتی می تواند باعث شود که شانس شما برای این که در این کار موفق شوید به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا در ابتدا مشتریان و مخاطبین خودتان را بشناسید و سپس به این موضوع فکر کنید که این افراد به احتمال زیاد در رابطه با چه چیزهایی که مرتبط با تجارت شما است جستجو می کنند و سعی کنید تا بر این اساس محتوایی تولید کنید که آن ها به دنبال آن هستند. این موضوع خیلی مهم است و شما می توانید با توجه به این موضوع شانس خودتان را برای این که در این کار موفق شوید به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

9. استفاده کردن از ویدیوها را فراموش نکنید!

 

امروزه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید استفاده کردن از ویدیوها است. امروزه استفاده کردن از محتوای ویدیویی در کرا بازاریابی روز به روز دارای رواج بیشتری می شود به شیوه ای که دیگر تجارتی که برای کار بازاریابی از ویدیو استفاده نکند شانس بسیار کمتری برای موفقیت خواهد داشت. بنابراین می توان این گونه نتیجه گیری کرد که امروزه محتوای ویدیویی برای کار بازاریابی دیجیتالی تقریبا به یک "باید" برای بسیاری از تجارت ها درآمده است و این روندی است که به احتمال زیاد در چند سال اخیر باعث می شود که تجارت ها مجبور شوند که حتما برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوند از آن استفاده کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است یکی از مهم ترین دلایلی که در سال 2021 بازاریابی دیجیتالی در حال پیشرفت بسیار زیادی است همین وجود شیوه های جدید بازاریابی دیجیتالی از جمله استفاده کردن از محتوای ویدیویی است. بنابراین استفاده کردن از ویدیو و محتوای ویدیویی را به هیچ عنوان بی اهمیت نگیرید!

افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که به احتمال زیاد در سال های آینده مهم ترین و محبوب ترین شیوه بازاریابی همین بازاریابی با استفاده از ویدیو می باشد. البته به هنگام استفاده کردن از ویدیوها برای بازاریابی باید به چند نکته توجه داشته باشد که در ادامه سه تا از مهم ترین این نکته ها را بیان می کنیم. اول از همه این که ویدیوهایی که تولید می کنید باید کاملا مرتبط با تجارتتان باشد و دوم این که این ویدیوها باید دارای زمان مناسب باشند (یعنی نه به اندازه کافی بلند باشند و نه به اندازه کافی کوتاه باشند) و سوم این که کیفیت این ویدیوها باید حتما به اندازه کافی مناسب باشد برای این که مخاطبین از این که ببینند که ویدیوهایی که در یک وب سایتی که کارش بازاریابی دیجیتالی است قرار دارند دارای کیفیت پایینی هستند خوششان نمی آید و احتمال دارد تا وب سایت را ترک کنند.

10. به بازاریابی محلی هم توجه کنید!

 

از دیگر نکته هایی است می توانید به هنگام بازاریابی دیجیتالی برای این که کیفیت کارتان بالاتر برود به آن توجه کنید این است که از تکنیک هایی که مربوط به بازاریابی محلی هستند نیز استفاده کنید.

11. کار تولید محتوا را به شکل زمانبندی شده ای انجام دهید!

 

شما برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید باید به این موضوع توجه کنید که کار تولید محتوا به شیوه ای کاملا زمان بندی شده انجام بگیرد. در صورتی که این کار را به شکل زمان بندی شده انجام ندهید شانس کمتری برای موفقیت خواهید داشت. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید از پلتفرم اینستاگرام برای کار بازاریابی استفاده کنید باید سعی کنید تا این کار را به شیوه ای انجام دهید که مخاطبین در یک زمان مشخص منتظر باشند تا پست های بعدی شما ارایه شود. به عنوان مثال در صورتی که شما هر روز یک پست می گذارید سعی کنید تا این کار را تقریبا در یک ساعت مشخصی انجام دهید. این کار باعث می شود که مخاطبینی که می خواهند اکانت شما را فالو کنند بدانند که باید در این ساعت هر روز منتظر پست های جدید باشند. همچنین سعی کنید تا این کار را به شکل دوره ای انجام دهید به عنوان مثال به شکل روزانه و یا به شکل هر دو روز یک بار و یا هر سه روز یک بار و یا هفتگی و غیره. اگر امروز پست بگذارید و دو روز پست نگذارید و دوباره پست بگذارید شانس موفقیتتان خیلی کم خواهد بود.

12. قبل از هر چیزی مفاهیم مربوط به برند خودتان را برای خودتان تعریف کنید!

 

شما باید سعی کنید قبل از این که برندتان را بازاریابی کنید برای خودتان مشخص کنید که برندتان چیست و دقیقا تمام مفاهیمی را که مرتبط با آن وجود دارد برای خودتان تعریف کنید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس موفقیت بیشتری داشته باشد. در صورتی که شما فکر می کنید این کار ممکن است برای شما اثری نداشته باشد خیلی در اشتباهید به این دلیل که انجام دادن این کار می تواند سرنوشت کار بازاریابی دیجیتالی را که بوسیله شما انجام می شود به طور کامل تغییر دهد و حتی می تواند باعث شود که شما در این کار بسیار موفق و یا حتی بسیار ناموفق شوید. در صورتی که شما نسبت به برند خودتان شناختی نداشته باشید چگونه می خواهید چنین برندی را برای افراد دیگری که آن ها هم هیچ شناختی از شما و تجارتتان ندارند بازاریابی کنید؟ بهترین روش برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید این است که در ابتدا مشخص کنید که برندتان درباره چیست و خودتان خیلی خوب مفاهیم مربوط به آن را درک کنید.

13. نتیجه های کار بازاریابی را هر چند وقت یک بار مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید!

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که نتیجه های کار بازاریابی دیجیتالی را به صورت آمار و ارقام برای خودتان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کار داشته باشید. یک ضرب المثل قدیمی در این رابطه وجود دارد که می گوید: "شما برای این که بتوانید پول بدست بیاورید باید پول خرج کنید!" که البته کاملا درست است! شما برای این که بتوانید به موفقیت برسید باید زمان داشته باشید و باید زمانی را صرف کنید. بنابراین باید سعی کنید تا زمانی را صرف انجام کارهایی بکنید که منجر به بهتر شدن کیفیت بازاریابی دیجیتالی برای شما می شود و بررسی کردن و تجزیه و تحلیل کردن نتیجه هایی که گرفته اید نیز یکی از این کارها است. شما باید تمام تلاشتان را بکار بگیرید تا این نتیجه ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و حتما توجه کنید که کجای کار موفق بوده اید و کجای کار اشتباه کرده اید.

14. به کار بازاریابی دیجیتالی زمان مشخصی اختصاص دهید!

 

شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید باید به اندازه کافی بر روی آن وقت بگذارید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید به اندازه کافی برای این کار وقت ندارید باید یک بازنگری اساسی در کارتان انجام دهید و بر این اساس دوباره مرور کنید که چقدر می توانید بر روی این کار وقت بگذارید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. در صورتی که سعی کنید تا برای این کار یک مدت زمان معینی وقت بگذارید می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه بهتری هم بگیرید. شما باید سعی کنید تا تعداد ساعت هایی مشخص را برای این کار در روز اختصاص دهید و از این میزان کمتر کار نکنید و فراموش نکنید در صورتی که به اندازه کافی بر روی این کار زمان نگذارید شانس شما برای این که در این کار موفق شوید خیلی کم می شود. پس تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید یک زمان مشخص و معینی را به بخش بازاریابی دیجیتالی تجارتتان اختصاص دهید و کمتر از میزان زمانی که برای خودتان درنظر گرفته اید بر روی آن کار نکنید.

15. مشتریان خودتان را بشناسید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما باید حتما برای این که کیفیت کار بازاریابی دیجیتالی را ارتقا دهید به آن توجه داشته باشید این است که مشتریان و مخاطبین خودتان را بشناسید. این شناخت می تواند برای شما خیلی موثر باشد و می تواند به شما کمک کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از تجارت هایی که سعی می کنند تا مخاطبین و مشتریان خودشان را بشناسند نسبت به تجارت هایی که این کار را انجام نمی دهند در کار بازاریابی دیجیتالی بسیار موفق تر عمل می کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که در صورتی که تجارت ها سعی کنند تا مخاطبین خودشان را به خوبی بشناسند می توانند بدانند که کار تولید استراتژی برای بازاریابی دیجیتالی را باید به چه شیوه ای انجام دهند. این تجارت ها به خوبی و با توجه به خواسته هایی که مخاطبین و مشتریانشان دارند برای آن ها برنامه ریزی می کنند و بنابراین به راحتی استراتژی های جدیدی برای این کار تولید می کنند.

16. سرعت وب سایتتان را افزایش دهید!

 

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید باید سعی کنید تا سرعت وب سایتتان را افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا تعداد بازدیدکنندگان بسیار بیشتری داشته باشید. در صورتی که شما بتوانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید این توانایی را پیدا خواهید کرد که مخاطبینتان را بیشتر و بیشتر کنید و برعکس در صورتی که سرعت وب سایتتان کم باشد تعداد مخاطبینتان هم کم می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که رابطه مستقیمی میان سرعت یک وب سایت و تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکنندگان از این وب سایت دیدن می کنند وجود دارد به شیوه ای که هرچقدر که سرعت وب سایت بالاتر باشد و محتوایی که در وب سایت وجود دارد سریعتر لود شود احتمال این که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از این وب سایت دیدن می کنند افزایش پیدا کند بیشتر می شود. بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مخاطبین حوصله ندارند که منتظر بمانند تا وب سایت شما لود شود و بنابراین در صورتی که ببینند سرعت وب سایت شما کم است وب سایت شما را رها می کنند و سراغ یک وب سایت دیگری می روند. همچنین تحقیقات نشان داده است که به ازای هر چند دهم ثانیه که سرعت وب سایت شما افزایش پیدا می کند به میزان مشخصی از تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند کم می شود که این تعداد بازدیدکنندگان در صورتی که زیاد شوند می توانند منجر به بوجود آمدن مشتریان دایمی و همیشگی شوند. یکی دیگر از مزیت هایی که افزایش سرعت وب سایت می تواند برای شما داشته باشد این است که به شما کمک می کند تا در SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر عملکرد بهتری داشته باشید که خودش می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت شما در کار بازاریابی داشته باشد.  بنابراین تا جایی که می توانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید و سعی کنید تا به این موضوع به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم و جدی در کار بازاریابی دیجیتالی توجه کنید.

17. به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی از بازاریابی افراد تاثیرگذار استفاده کنید!

 

استفاده کردن از بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار نیز از دیگر نکته های بسیار مهمی است که در صورتی که می خواهید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی کار کنند باید سعی کنند تا حتما به موضوع بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار هم توجه کنند. داستان از این قرار است که شما به دنبال فردی می گردید که در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی مخاطب دارد. سپس سعی می کنید این فرد را متقاعد کنید که تجارت شما را تبلیغ کند و به این ترتیب این امکان را پیدا خواهید کرد که با تعداد زیادی از افرادی که این فرد را دنبال می کنند دسترسی داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار یکی از مهم ترین روش هایی است که بسیاری از تجارت ها توانسته اند با استفاده از این روش به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنند. در این حالت شما به جای این که تجارت خودتان را برای تک تک این افراد بازاریابی کنید به دنبال فردی می گردید که هزاران و یا حتی در برخی از موارد میلیون ها نفر این فرد را فالو می کنند و سپس سعی می کنید تا با استفاده از این روش محصولات و یا خدماتی را که تجارتتان تولید می کند به این فرد نشان دهید. این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا در مدت کوتاهی کیفیت کارتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. البته به هنگام انجام دادن این کار چند نکته وجود دارد که باید حتما به این نکته ها توجه کنید. به عنوان مثال شما باید سعی کنید تا در همان برخوردهای اول مجازی که با فرد تاثیرگذر مورد نظر دارید او را متقاعد کنید که می توانید به مخاطبین و به مشتریانتان کمک کنید. نکته دیگر این است که این فرد به هیچ عنوان نیازی نیست که یک سلبریتی باشد و در صورتی که شما بتوانید فردی را پیدا کنید که تعداد زیادی مخاطب در شبکه های اجتماعی دارد و سعی کنید تا با او به عنوان فرد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید کارتان به نتیجه می رسد بنابراین تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این فرد در شبکه های اجتماعی تعداد مخاطبین زیادی داشته باشد. نکته دیگر این است که می توانید برای این که این فرد را متقاعد کنید برخی از محصولاتتان را به صورت رایگان برای او بفرستید و یا برخی از خدماتتان را به صورت رایگان برایا و انجام دهید. این کار می تواند باعث شود که این فرد به میزان کافی به شما اعتماد پیدا کند. تنها کاری که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی در ارتباط با افراد تاثیرگذار انجام دهید این است که در همان جلسات اول این فرد را به صورت کامل متقاعد کنید که کاری که انجام می دهید به نفع مخاطبین و مشتراین است و تجارت شما می تواند برای آن ها یک تجارت سودمند باشد.

18. صادق باشید!

 

صادق بودن از ویژگی های مهمی است که تمام افرادی که می خواهند بازاریابی دیجیتالی انجام دهید باید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که شما صداقت نداشته باشید شانس کمتری برای موفقیت در این کار دارید اما در صورتی که در وعده هایی که می دهید و در بازاریابی که انجام می دهید صداقت داشته باشید شانستان برای این که در این کار موفق شوید خیلی زیاد می شود. بنابراین داشتن صداقت یکی از مهم ترین نکته هایی است که باید در کار بازاریابی دیجیتالی به آن توجه کرد.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 143
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 310
:: بازدید ماه : 668
:: بازدید سال : 1875
:: بازدید کلی : 6375