با40 ترفند،میزان فروش را افزایش دهید! (بخش اول)
با40 ترفند،میزان فروش را افزایش دهید! (بخش اول)
یک شنبه 7 آذر 1400 ساعت 13:56 | بازدید : 183 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

1. فراموش نکنید که یکی از کلیدهای اصلی کار فروش، تاثیرگذار بودن در همان اولین برخورد است!

 

یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید به عنوان یک تجارت برای این که میزان فروش خودتان را بالا ببرید به آن توجه کنید این است که معمولا اولین باری که مخاطبین و مشتریان و افرادی که قرار است در آینده تبدیل به مشتریان وفادار شما شوند با تجارت شما آشنا می شوند. از این رو در صورتی که سعی کنید تا در همان اولین باری که آن ها با تجارت شما آشنا می شوند تجارت خودتان را به گونه ای به آن ها معرفی کنید که احتمال این که آن ها تبدیل به مشتریان و مخاطبین دایمی شما شوند افزایش پیدا کند می توانید انتظار داشته باشید که در کار تجارتتان موفق شده اید. البته بدون تردید شما برای این که بتوانید نظر این افراد را به خودتان جلب کنید همیشه شانس های بعدی (شانس دوم و سوم و شانس های دیگر) را هم دارید ولی این نکته را درنظر داشته باشید که هیچ کدام از این شانس ها نمی توانند به اندازه اولین باری که شما این کار را انجام داده اید موثر باشند. بنابراین در ابتدا و زمانی که مخاطبین و مشتریان شما برای اولین بار با تجارت شما آشنا می شوند باید تمام تلاشتان را بکنید که بهترین اثر را بر روی ذهن این افراد داشته باشید. این کار را می توانید به شیوه های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که شما یک وب سایت جذاب داشته باشید ممکن است بتوانید شانستان را در این زمینه بالا ببرید به این دلیل که معمولا تعداد زیادی از این افراد افرادی هستند که برای اولین بار به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند و بنابراین به این روش با تجارت شما آشنا می شوند. فراموش نکنید در صورتی که در همان اولین باری که آن ها با تجارت شما  آشنا می شوند شما تصویر بدی از خودتان در ذهن آن ها بگذارید احتمال این که در این کار موفق شوید را کمتر و کمتر می کنید چون هرچقدر هم که در آینده سعی کنید تا نظر آن ها را مثبت کنید ولی بازهم همان بار اول اثر خودش را در ذهن آن ها خواهد گذاشت! بنابراین بهترین کار این است که سعی کنید کاری کنید که در همان اولین باری که آن ها با تجارت شما آشنا می شوند احساس کنند شما تجارتی هستید که هم به فکر آن ها می باشید و هم این که دوست دارید تا حقیقتا به آن ها کمک کند و خدماتی ارایه می کنید و یا محصولاتی تولید می کنید که نیازهای زندگی آن ها را برطرف کند. در غیر این صورت مجبور می شوید خیلی سخت کار کنید برای این که همان اثرات برخورد اول را از ذهن این افراد بیرون بیاورید!

2. برای این که اعتماد مخاطبینتان را جلب کنید، یک برنامه ریزی داشته باشید!

 

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید برای این که حتما در کار تجارتتان موفق شوید این است که سعی کنید تا بر روی کارهایی متمرکز شوید که انجام دادن آن ها به شما کمک می کند تا اعتماد مخاطبینتان را جلب کنید! این کار نیازمند این است که شما برای خودتان یک برنامه ریزی دقیق داشه باشید و سعی کنید تا به شیوه های مختلف کارهایی را به شکل کاملا سیستماتیک انجام دهید تا آن ها بتوانند بر این اساس به شما اعتماد کنند. شما برای این کار نیازمند این هستید که یک قلم و کاغذ بردارید و شروع به برنامه ریزی کردن بکنید و فراموش نکنید که هرکدام از مخاطبین با مخاطب دیگر متفاوت می باشد و بنابراین شما برای این که اعتماد یکی از آن ها را جلب کنید ممکن است نیازمند برنامه ریزی متفاوتی نسبت به دیگری باشید!

3. قبل از این که عملی انجام دهید؛ به صدای آن ها گوش کنید تا خواسته هایشان را درک کنید!

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از تجارت هایی که می خواهند میزان فروش خودشان را بالا ببرند انجام می دهند این است که معمولا آن ها سعی می کنند تا یک برنامه ریزی کلی را بر اساس تفکرات و تصوراتی که نسبت به مخاطبین مختلف دارند برای کارشان بریزند و بر این اساس عمل کنند! این موضوع خیلی اشتباه است به این دلیل که شما باید قبل از این که کاری در این زمینه انجام دهید به صدای این مخاطبین گوش کنید و به این فکر کنید که آن ها چه می خواهند! این موضوع یک موضوع بسیار مهم است. شما باید سعی کنید تا با دقت به حرف هایی که آن ها در رابطه با تجارت شما می زنند گوش کنید و بر این اساس تصمیم گیری کنید که می خواهید چکار کنید! هنگامی که شما به طور کلی متوجه شدید که آن ها چه می خواهند در آن زمان است که می توانید انتظار داشته باشید با یک برنامه ریزی درست و دقیق می توانید کارتان را به پیش ببرید. البته این نکته را هم نباید فراموش کنید که اکثر موارد گوش کردن به تعداد محدودی از این افراد کافی نیست و شما برای این که بتوانید به طور کلی نیازهای آن ها را درک کنید باید سعی کنید تا دامنه تحقیقات خودتان در این زمینه را بیشتر کنید! به عبارت دیگر شما برای این که تصویر بهتری از خواسته های آن ها داشته باشید باید سعی کنید تا اطلاعات بیشتری درباره چیزهایی که آن ها می خواهند جمع آوری نید. همچنین باید سعی کنید تا تعداد افرادی که این بررسی ها بر روی آن ها انجام می شود خیلی زیاد باشد تا بتوانید به داده هایی که از این طریق جمع آوری کرده اید به میزان زیادی اعتماد کنید! یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه کنید این است که "هیچ تجارتی نمی توانید بهترین خدمات را به مخاطبین ارایه دهد مگر این که به بهترین شکل ممکن بداند که میزان رضایت کامل این افراد در چیست و آن ها چه چیزی می خواهند!"

4. در صورتی که تجارت شما حضوری است؛برای تجارتتان یک مکان مناسب انتخاب کنید!

 

امروزه شرایط ویژه ای که در جهان بوجود آمده است و مخصوصا وضعیت جدیدی که کرونا در این دو سال اخیر برای انسان ها ایجاد کرده باعث شده است که بسیاری از تجارت ها به صورت آنلاین کار کنند. این شرایط حتی در برخی از موارد باعث شده است که تعداد بسیار زیادی از تجارت های که در گذشته به صورت حضوری کار می کردند نیز به صورت آنلاین کار کنند. بنابراین انتخاب کردن یک مکان مناسب برای تجارت ها موضوعی است که ممکن است در این شرایط ویژه کرونا کمتر به آن توجه شود. البته با این وجود هنوز هم تعداد زیادی از تجارت ها هستند که به صورت آنلاین کار می کنند در عین حال دارای یک مکان فیزیکی می باشند. در صورتی که تجارت شما از این دسته تجارت ها می باشد؛ باید سعی کنید تا حتما مکانی را برای آن انتخاب کنید که در بالا بردن میزان فروش شما تاثیر داشته باشد. این مکان باید مکانی باشد که در عین حال که دسترسی مخاطبین و مشتریان به آن آسان است؛ حالتی داشته باشد که آن ها برای رفتن به آن مکان انگیزه بالایی هم داشته باشند!

5. درباره بازار مربوط به تجارت خودتان مطالعه کنید!

 

داشتن اطلاعاتی درباره بازار مورد نظر و مربوط به تجارت خودتان از دیگر نکته هایی است که اگر می خواهید میزان فروشتان را بیشتر کنید باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما به عنوان یک تجارتی که حقیقتا تصمیم دارد میزان فروش خودش را بیشتر کند سعی کنید تا زمان زیادی را به تحقیق کردن درباره شرایط بازار مربوط به تجارت خودتان بگذارید می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه های حاصل از این تحقیقات بتواند در زمینه های مختلف کاری به میزان زیادی به شما کمک کند. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید اطلاعاتی را درباره بازار مربوط به تجارت خودتان بدست آورید می توانید بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی های آینده ای را که برای بالا بردن فروشتان مورد نیاز است به راحتی هرچه بیشتر انجام دهید. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر بدون این که در رابطه با بازار مربوط به تجارت خودتان اطلاعاتی داشته باشید شروع به کار فروش و یا حتی بازاریابی بکنید احتمال این که بلافاصله با شکست مواجه شوید خیلی بیشتر می شود به این دلیل که در این حالت شما بی گدار به آب زده اید و بدون این که در رابطه با کاری که قرار است شروع کنید اطلاعاتی داشته باشید تصمیم گرفته اید تا یک کار را بدون برنامه ریزی آغاز کنید و همین موضوع ممکن است برای شما خیلی دردسرساز باشد. از این رو تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید در رابطه با بازار مربوط به تجارت خودتان اطلاعات زیادی کسب کنید و از شرایطی که در این بازار وجود دارد به طور کامل آگاهی پیدا کنید چون این کار به شما کمک می کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در بازاریابی و در نتیجه بالا بردن میزان فروشتان داشته باشید.

6. خودتان را به جای مخاطبین و مشتریان بگذارید!

 

شما برای این که بتوانید خدمات مناسبی به مخاطبین و مشتریان ارایه دهید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا خودتان را به جای این مخاطبین و مشتریان قرار دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است با انجام دادن این کار احتمال این که شما بتوانید در کار بازاریابی و در نتیجه در کار بالا بردن تعداد مخاطبین و مشتریان و در نتیجه بالا بردن میزان فروش موفق شوید به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. شما برای این که بتوانید میزان فروشتان را افزایش دهید باید سعی کنید تا خودتان را به جای این افراد قرار دهید و سعی کنید به این فکر کنید که این ها از شما چه می خواهند! این می تواند یکی از مهم ترین تاکتیک هایی باشد که شما برای بالا بردن میزان فروش از آن استفاده می کنید. وقتی که شما خودتان را به جای این مخاطبین و مشتریان بگذارید می توانید کاری کنید که به نیازهایی که تک تک این افراد دارند رسیدگی کنید. فراموش نکنید که انسان ها همه با هم متفاوت هستند. هرکدام از انسان ها خودش منحصر به فرد می باشد و همچنین بر این اساس دارای علاقه ها و در نتیجه آن دارای انتظارات مختلفی از تجارت شما می باشد. از این رو شما به این روش می توانید به نیازهای این افارد به خوبی پاسخ دهید. بر این اساس می توانید به خودتان بگویید اگر من جای این مخاطبین و مشتریان بودم چه انتظاراتی از تجارت مورد نظر داشتم. سپس از خودتان بپرسید که آیا این انتظارات را برآورده کرده اید یا خیر؟ در صورتی که چنین است؛ می توانید از کار خودتان راضی باشید اما در صورتی که چنین نیست باید بیشتر تلاش کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

7. از افرادی که تبدیل به مشتریان شما می شوند بپرسید چرا تجارت شما را انتخاب کرده اند؟

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید با انجام دادن آن احتمال موفقیت خودتان را افزایش دهید این است که از افرادی که به عنوان مشتریان شما از محصولاتی که تولید کرده اید خریداری می کنند و یا از خدماتی که ارایه کرده اید استفاده می کنند سوال کنید که دلیل این که تجارت شما را انتخاب کرده اند چه بوده است؟ این سوال برای بسیاری از تجارت ها می تواند یک سوال کلیدی باشد که پاسخ دادن به آن می تواند شما را به اطلاعات زیادی در رابطه با تجارتتان و همچنین در رابطه با کاری که باید انجام دهید برساند. باید سعی کنید از این افراد سوال کنید که برای چه تصمیم گرفته اند تا از محصولاتی که تجارت شما تولید می کند و یا خدماتی که تجارت شما ارایه می کند استفاده کنند. پاسخ هایی که شما از این مخاطبین می گیرید بدون تردید متفاوت است. دلیل این تفاوت هم این است که انگیزه هایی که این افراد مختلف برای گرایش پیدا کردن به تجارت شما داشته اند و یا هدف هایی که دارند و یا حتی نیازهای مختلفی که باعث شده است تبدیل به مخاطبین و مشتریان شما شوند با همدیگر متفاوت می باشد. این پاسخ ها همچنین ممکن است به این دلیل متفاوت باشد که شخصیت های مختلف مخاطبین با هم فرق می کند. ولی با این پاسخ ها شما می توانید به منبع بسیار عظیمی از اطلاعات مربوط به مخاطبین در رابطه با تجارت خودتان برسید و این واقعا فوق العاده است! به عنوان مثال در این پاسخ ها ممکن است آن ها برای شما از تجارت های دیگری بگویند که کار تجارت شما را انجام می دهند ولی به دلیل نقایصی که دارند این مخاطبین آن ها را ترک کرده اند و به سمت تجارت شما آمده اند و مواردی از این قبیل.

8. وقتی که از مخاطبین درباره تجارتتان سوال می کنید، سعی کنید این سوالات به صورت سوالات "بلی/خیر" نباشد!

 

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از بهترین و مهم ترین منابع اطلاعاتی برای هر تجارتی می تواند پرسیدن سوالات از مخاطبین باشد. اما یکی از بزرگترین اشتباهاتی که تجارت هایی که می خواهند با استفاده از این روش میزان فروش خودشان را افزایش دهند در زمینه پرسیدن این سوالات می کنند این است که آن ها فکر می کنند باید سوالاتی از مخاطبین بپرسید که پاسخ آن ها تنها آری و یا خیر است! این کار باعث می شود که دامنه اطلاعاتی که شما در پرسیدن سوال از مخاطبین و مشتریان بدست می آورید تنگ تر و تنگ تر می شود و حتی این کار ممکن است باعث شود که در برخی از موارد شما حتی نتوانید هیچ اطلاعاتی بدست بیاورید! به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید از مخاطبین و مشتریان سوال کنید: "آیا از تجارت ما راضی هستید؟" که پاسخ آن تنها یا بلی است و یا خیر؛ در این صورت اطلاعات چندانی از این سوال بدست نمی آورید به این دلیل که در این حالت تنها چیزی که عاید تجارت شما می شود درصد مخاطبین است که از تجارت شما راضی هستند (که البته این اطلاعات نیز در جای خودش خیلی باارزش است ولی می توانید با تغییر دادن سوال اطلاعات بسیار ارزشمندتری نیز بدست آورید!) بنابراین به جای پرسیدن این سوال که پاسخ آن یا بلی یا خیر است؛ بهتر است که سوال را به این شکل تغییر دهید: چرا از تجارت ما راضی/ ناراضی هستید؟ اگر بتوانید چنین سوالی را بپرسید می توانید به راحتی به منبع عظیمی از اطلاعاتی دست پیدا کنید که در بسیاری از موارد می تواند به شما کمک کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت داشته باشید و حتی این کار می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از پاسخ هایی که به این سوال "باز" گرفته اید؛ شیوه های کاری خودتان را به طور کامل تغییردهید! در این حالت مخاطبین نیز نسبت به شما احساس بهتری خواهند داشت چون فکر می کنند شما به اندازه کافی به فکر آن ها هستید که از آن ها سوال کنید که چرا از تجارتتان خرید می کنند!

نکته مهم دیگری که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که سعی کنید تا از مخاطبین سوالاتی بپرسید که پاسخ آن ها تنها با بلی یا خیر باشد؛ ممن است این سوالات حتی شما را گمراه هم بکند چون همان طور که می دانید بسیاری از سوالاتی که با بلی یا خیر پاسخ داده می شوند ممکن است باعث شوند که مخاطبین نتوانند نظرات خودشان را در این زمینه به درستی بیان کنند و بنابراین تنها یا یک بلی یا خیر شما را گمراه نمایند!

9. فراموش نکنید مخاطبین وقتی که از تجارت شما خرید می کنند، در حقیقت همراه با آن یک "احساس" را نیز خریداری می کنند!

 

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگامی که مخاطبین از تجارت شما خرید می کنند در حقیقت یک "احساس" را نیز از شما خرید می کنند! بگذارید موضوع را به این شکل باز کنیم. فرض کنید فردی تصمیم می گیرد که به سینما برود. این فرد تنها یک بلیط سینما را خرید نمی کند تا یک فیلم را ببیند! بلکه او در کنا سینما احساسات مختلفی را نیز مانند احساس گوش دادن به موسیقی، احساس دیدن تصاویر، احساس خوردن نوشیدنی و خیلی دیگر از احساسات را می خرد! بنابراین باید سعی کنید تا به این احساساتی که مخاطبین دارند توجه داشته باشید. شما باید سعی کنید تا با مخاطبین به شیوه ای برخورد کنید که آن ها فکر کنند شما به فکر احساسات آن ها نیز هستید! به عنوان مثال در صورتی که آن ها پیتزا سفارش دادند؛ شما اگر بتوانید این پیتزا را در کمتر از 30 دقیقه به مکانی که آن ها در آن زندگی می کنند تحویل دهید نشان دهنده این است که به خوبی به فکر آن ها بوده اید! انجام کارهایی مانند این کار نشان دهنده این است که شما می توانید به میزان زیادی فروش خودتان را بالاتر ببرید و در این کار موفق تر باشید!

10. به مخاطبین ثابت کنید که شما بهترین گزینه برای آن ها هستید!

 

شما باید سعی کنید تا به مخاطبین ثابت کنید که بهترین گزینه برای آن ها هستید. این موضوع خیلی اهمیت دارد به این دلیل که دنیای امروز یک دنیای رقابتی است و شما برای این که بتوانید رد این دنیا به عنوان یک تجارت میزان فروش خودتان را بالا ببرید باید تمام تلاشتان را بکنید که به آن ها ثابت کنید از تجارت های دیگری که در زمینه کار شما کار می کنند بهتر عمل می کنید. از ین رو باید سعی کنید تا هیمشه به آن ها ثابت کنید که تجارت شما از تجارت های دیگر بهتر کار می کند. اگر بتوانید این را به آن ها ثابت کنید می توانید بخش زیادی از مشکلاتتان در زمینه فروش را حل کنید چون آن ها به شما به عنوان بهترین تجارتی که در این زمینه کار می کند اعتماد می کنند و بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که نه تنها ارتباط خوبی با مخاطبین ایجاد کرده اید بلکه باعث شده اید که آن ها به میزان زیادی به شما اعتماد کنند و بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است هر زمانی که یک تجارتی توانسته اعتماد مخاطبین را به خودش جلب کند این تجارت موفق شده تا بهترین نتیجه ها را بگیرد! این تجارت ها همچینن می توانند احساس رضایت زیادی را در مخاطبین خودشان ایجاد کنند و همچنین احتمال این که به میزان زیادی دوام داشته باشند خیلی بیشتر از تجارت هایی می باشد که موفق نمی شوند چنین احساسی را در مخاطبینشان ایجاد کنند. پس سعی کنید حتما به مخاطبین نشان دهید که چرا تجارت شما از تجارت های دیگر در این زمینه بهتر است.

11. همیشه مخاطبین و مشتریان را به شیوه های مختلف غافلگیر کنید!

 

غافلگیر کردن مخاطبین و مشتریان به شیوه های مختلف نیز می تواند یکی دیگر از کارهایی باشد که تجارت ها برای این که در کار بالا بردن میزان فروش انجام دهند می توانند این کار را انجام دهند. همه مخاطبین و مشتریان دوست دارند تا چیزهایی را دریافت کنند که باعث می شود غافلگیر شوند. بنابراین شما هم به عنوان یک تجارتی که می خواهد میزان فروش خودش را بالا ببرد باید تلاش کنید تا این کار را برای آن ها انجام دهید. تحقیقات نشان داده است یکی از المان ها و پارامترهای مهم موفقیت برای بسیاری از تجارت ها در گذشته و حال و حتی در آینده همین است. در حقیقت در صورتی که شما این توانایی را داشته باشید که با دقت عواملی را که مخاطبین و مشتریان شما را شاد می کند بدانید و سعی کنید تا با استفاده از این عوامل برای آن ها برنامه ریزی هایی بکنید که آن ها را غافلگیر کند می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت خیلی بیشتر شود. البته بسیاری از تجارت ها فکر می کنند منظور از این غافلگیر کردن یعنی این که به آن ها هدیه بدهیم! البته دادن هدیه به مخاطبین نیز می تواند روش مناسبی برای جلب کردن نظر آن ها باشد ولی حقیقت این است که برای غافلگیر کردن آن ها نیاز به دادن هدیه نمی باشد. غافلگیر کردن مخاطبین می تواند با استفاده از بررسی کردن کارهایی که می تواند آن ها را خوشحال کند و بعد بکار بردن روش هایی برای غافلگیری آن ها صورت بپذیرد. شما برای این کار باید به درستی بدانید که آن ها چه می خواهند و چه چیزی خوشحالشان می کند.

12. مهم ترین معضل تجارت ها را حل کنید: بدانید چگونه می توانید با مخاطبین و مشتریان ارتباط برقرار کنید!

 

مهم ترین مشکلی که یک تجارت می تواند با آن مواجه شود این است که بداند چگونه می تواند با مخاطبین و مشتریان ارتباط برقرار کند! این موضوع خیلی مهم و کلیدی است و در صورتی که شما بتوانید این موضوع را حل کنید بخش اعظمی از کار را انجام داده اید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است اکثر تجارت هایی که سعی می کنند تا با مخاطبینشان ارتباط برقرار کنند نمی دانند این کار را باید به چه شیوه ای انجام دهند. افرادی که در زمینه روش های موفقیت تجارت ها در بالا بردن میزان فروش و همچینن موفقیت آن ها در کار بازاریابی تحقیق می کنند بر این باورند که وقتی که تجارت ها بتوانند یاد بگیرند که چگونه با مخاطبینشان ارتباط برقرار کنند این توانایی را پیدا خواهند کرد که راه حلی را برای تمام مشکلات فروششان پیدا کنند. چون وقتی که مخاطبین بتوانند حقیقتا با تجارت ها ارتباط برقرار کنند به راحتی می توانند تمام خواسته هایی که دارند و تمام نیازهایی که دارند را به راحتی با این افراد در میان بگذارند و همچنین تجارت ها هم به راحتی می توانند به خواسته های آن ها رسیدگی کنند. ایجاد کردن یک رابطه با مخاطبین و مشتریان همچنین می تواند باعث شود که این افراد بتوانند برای مدت طولانی تبدیل به مشتریان یک تجارت شوند و بنابراین می توان گفت تجارت هایی که با این مخاطبین ارتباط برقرار می کنند می توانند به راحتی بر تعداد مخاطبین و مشتریان وفادار خودشان بیفزاند. از این رو در صورتی که شما بتوانید یک رابطه مناسب با این افراد برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که هم آن ها را تبدیل به مخاطبین و مشتریان دایمی خودتان کرده اید و هم این که شانستان را برای بالا بردن میزان فروشتان به میزان بسیار زیادی افزایش داده اید.

13. به مخاطبین و مشتریانتان این امکان را بدهید که کارتان را "امتحان" کنند!

 

شما برای این که در کار بازاریابی در تجارتتان موفق شوید باید سعی کنید تا حتما این امکان را به مخاطبین و مشتریان بدهید که کارتان را امتحان کنند! این موضوع یکی از مهم ترین روش هایی است که اکثر تجارت ها برای این که کار بازاریابی را به درستی انجام دهند و میزان فروششان را بالا ببرند انجام می دهند. شما باید نمونه هایی را از محصولاتی که تجارتتان تولید می کند و یا خدماتی که تجارتتان ارایه می کند در اختیار مخاطبین قرار دهید تا آن ها با این محصولات تولید شده و یا خدمات ارایه شده آشنایی پیدا کنند. در وصرتیک ه شما این کار را انجام ندهید ممکن است دچار مشکل شوید چون آن ها هیچ شناختی از محصولاتی که شما تولید کرده اید و یا خدماتی که ارایه می کنید ندارد. اما در صورتی که به آن ها بخشی از خدماتی که ارایه می کنید و با بخشی از محصولاتی که تولید می کنید را به صورت رایگان ارایه دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستتان برای این که تعداد مخاطبین و مشتریان جدیدی پیدا کنید بیشتر شود به این دلیل که در این حالت آن ها این موقعیت را پیدا می کنند که با محصولاتی که تولید کرده اید و یا خدماتی که ارایه کرده اید آشنایی بیشتری پیدا کنند و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که احتمال این که در کار بازاریابی و فروش موفق شوید بیشتر شود. البته این مفهوم را با مفهوم " کار کردن برای هیچ!" اشتباه نگیرید و سعی کنید حتما دوره های کوتاهی برای این محصولات و خدمات آزمایشی قرار دهید!

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 471
:: بازدید ماه : 829
:: بازدید سال : 2036
:: بازدید کلی : 6536