با 40 ترفند، میزان فروش را افزایش دهید! (بخش دوم)
با 40 ترفند، میزان فروش را افزایش دهید! (بخش دوم)
یک شنبه 7 آذر 1400 ساعت 14:31 | بازدید : 177 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

14. سعی کنید همیشه انتظاراتی را که در ذهن مخاطبین ایجاد می کنید برآورده کنید و حتی ورای آن هم بروید اما هرگز کمتر از آن نشوید!

شما به عنوان یک تجارت برای این که میزان فروش خودتان را بالا ببرید باید سعی کنید تا همیشه انتظاراتی را که مخاطبین و مشتریان از شما دارند برآورده کنید و حتی در برخی از موارد هم می توانید ورای آن بروید اما باید خیلی حواستان را جمع کنید که کمتر از آن نشوید! این موضوع بسیار اهمیت دارد و می تواند برای شما یک موضوع مهم و تاثیرگذار از نظر افزایش دادن تعداد مخاطبین و مشتریان باشد. وقتی که شما به مخاطبین و مشتریان خودتان وعده هایی می دهید، باید سعی کنید تا به این وعده هایی که داده اید عمل کنید. در صورتی که بتوانید از این وعده ها بالاتر هم بروید که خیلی بهتر است اما فراموش نکنید به هیچ عنوان نباید به آن ها وعده هایی بدهید که نمی توانید به آن ها عمل کنید. در صورتی که بالاتر از وعده هایی بروید که به آن ها داده اید می توانید انتظار داشته باشید که مخاطبین احساس رضایت داشته باشند و راضی باشند. اما اگر نتوانید وعده هایی را که به آن ها داده اید به عمل تبدیل کنید میزان رضایت آن ها به اندازه بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. عکس این موضوع (یعنی این که شما به اندازه بیشتر از آن چیزی که به آن ها قول داده اید عمل کنید) از نظر روانشناسی می تواند بر روی آن ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و حتی می تواند باعث شود که تعداد افرادی که در این حالت تبدیل به مخاطبین دایمی شما و یا حتی مخاطبین و مشتریان وفادار شما شوند افزایش پیدا کند. به این پارامتر بسیار مهم و تاثیرگذار (یعنی پارامتر وعده دادن به مخاطبین به یک میزان و سپس بالاتر رفتن از آن) پارامتر "اثر غافلگیری" گفته می شود که شما می توانید از آن برای بهتر کردن کیفیت کارتان از نظر میزان فروش استفاده کنید.

 

15. علاوه بر ارایه کردن "خدمات" به آن ها، "تجربه" نیز به آن ها ارایه کنید!

امروزه یکی از روش هایی که تجارت ها می توانند از آن استفاده کنند برای این که تعداد مخاطبین و مشتریانشان را بیشتر کنند این است که علاوه بر این که به آن ها "خدمات" ارایه کنند؛ در عین حال "تجربه" نیز به آن ها ارایه کنند! ممکن است بپرسید فرق این دو چیست؟

فرق این دو در این است: هنگامی که شما صرفا به مخاطبین "خدمات" ارایه می کنید؛ بعد از این که خدمات مورد نظر را ارایه می کنید تنها عبارتی که ممکن است برای این که سعی کنید کاری کنید که آن ها دوباره برگردند به آن ها بگویید این است که: "خیلی خوشحال شدیم که در خدمتتان بودیم؛ لطفا دوباره برگردید!" با این که گفتن این جمله می تواند در ذهن این افراد تاثیر مثبت خودش را داشته باشد ولی در نهایت روش دیگری وجود دارد که می تواند اثری بسیار مهم تر و بیشتر بر روی آن ها داشته باشد. این اثر که در روان شناسی تجاری به اثر "ارایه تجربیات" شهرت دارد به این شکل است که شما کاری کنید که بدون این که حرفی به آن ها زده باشید این احساس در آن ها ایجاد شود که بخواهند دوباره برگردند. به عنوان مثال، وقتی که شما بدون این که به مخاطبین و مشتریانی که از تجارت شما دیدن می کنند برای این که از خدمات شما استفاده کنند حرفی زده باشید ولی محیطی که تجارتتان در آن قرار دارد را به شیوه ای درست کرده باشید که مخاطبین و مشتریان احساس کنند که از بودن در این محیط لذت می برند، می توانید انتظار داشته باشید که آن ها در آینده ای نزدیک دوست داشته باشند که دوباره برگردند تا از خدمات بیشتر تجارت شما استفاده کنند. بنابراین کاری که در اینجا انجام می دهید شاید خیلی مهم تر از همان "دوباره برگردید!" باشد و اثر خیلی بیشتری هم بر روی آن ها داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما دفتر تجارت خودتان را با رنگ های زیبا مزین کنید و یا این که نور دفترتان زیبا و دلچسب باشد و یا از عطرهای خوشبو استفاده کنید احتمال این که مخاطبین دوباره برای این که از خدمات بیشتر شما استفاده کنند برگردند خیلی بیشتر از زمانی می شود که هیچ کدام از این پارامترها وجود نداشته باشند و تنها بخواهید با چند کلمه ساده دوباره از آن ها دعوت کنید که از خدماتتان استفاده کنند! در این صورت شما به آن ها یک "تجربه" ارایه کرده اید و آن ها پیش خودشان می گویند: "عجب تجربه ای داشتم! دوباره بر می گردم!"

16. سعی کنید یک میزبان فوق العاده باشید!

یکی دیگر از نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که برای این که بتوانید میزان فروشتان را بالا ببرید سعی کنید تا یک میزان فوق العاده باشید. به عنوان مثال فرض کنید تجارت شما یک رستوران است. برای این که بتوانید میزان فروشتان را در این رستوران بالا ببرید باید سعی کنید تا خودتان را به جای مشتریانی که به این رستوران می آیند تا غذا بخورند قرار دهید. شما باید سعی کنید تا به جای آن ها فکر کنید. به عنوان مثال فکر کنید که خودتان وقتی که وارد این رستوران می شوید چه انتظاراتی از خدمات و همچنین از محیط دارید؟ آیا دوست دارید وقتی که وارد این رستوران شدید یک گارسون به سمت شما بیاید در حالی که لیستی از غذاهایی که شما باید بخورید در دستانش قرار دارد؟ دوست دارید تا برخورد افرادی که شما در این رستوران به عنوان خدمه مشاهده می کنید چگونه باشد؟ دوست دارید تا چه غذاهایی در این رستوران وجود داشته باشد؟ دوست دارید جو کلی این رستوران چگونه باشد؟ و مواردی از این قبیل. در صورتی که بتوانید به این سوالات پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که میزان موفقیتتان در بالا بردن تعداد افرادی که به این رستوران می آیند بیشتر شود.

17. تلاش کنید تا اعتماد مخاطبین را به خودتان جلب کنید!

یکی دیگر از نکته های مهمی که در این زمینه باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا اعتماد مخاطبین را به خودتان جلب کنید. این موضوع را شاید بتواند به عنوان یکی از کلیدی ترین و اساسی ترین موضوعاتی که تمام تجارت ها برای این که بتوانند میزان فروش بالایی داشته باشند باید به آن توجه کنند درنظر گرفت. شما برای این که بتوانید فروش بالایی داشته باشید باید سعی کنید تا حتما بتوانید اعتماد مخاطبین را به خودتان جلب کند. فراموش نکنید که این موضوع کلیدی ترین و مهم ترین موضوعی است که هر تجارتی برای این که بخواهد میزان فروش خودش را بالا ببرد باید حتما به آن توجه داشته باشد! شما باید پاسخ دادن به این سوال را برای اولین بار برای مخاطبین مشخص کنید: "قرار است آن ها از چه کسی خرید کنند؟ آیا کسی که قرار است از او خرید کنند فردی قابل اطمینان است؟" در صورتی که شما بتوانید به صورت مشخص کاری کنید که در ذهن مخاطبین و افرادی که می خواهند در آینده مشتریان شما شوند پاسخ دادن به این سوال را مشخص کنید می توانید انتظار داشته باشید که تا حد زیادی پارامتر "اعتماد" را در آن ها ایجاد کرده اید! فراموش نکنید برای این که شما اعتماد را در آن ها ایجاد کنید تنها نباید به یک "لبخند" بسنده کنید! شما با چیزهایی خیلی ارزشمندتر از آن را به این افراد بدهید! در حقیقت فراموش نکنید که شما باید این احساس را به مخاطبین و افرادی که می خواهند در آینده مشتریان شما شوند بدهید که تجارت شما تقریبا تمام چیزهایی را که آن ها به دنبالش هستند دارد و بنابراین آن ها برای این که نیازهای مختلف مورد نظر خودشان را تامین کنند نیازی به تجارت های دیگری که در ارتباط با کار شما هستند ندارند! یکی از مهم ترین جنبه های ایجاد کردن اعتماد در میان مخاطبین و مشتریان این است که شما کاری کنید که آن ها احساس کنند شما به حرف هایی که می زنید وفادار می مانید! انجام دادن این کار می تواند باعث شود که مخاطبین و افرادی که می خواهند در آینده مشتریان شما شوند بتوانند به خوبی نسبت به شما اعتماد داشته باشند و احساس کنند که تجارت شما به وعده هایی که می دهد عمل می کند بنابراین قابل اطمینان می باشد!

 

18. سعی کنید تا با زبان مخاطبین با آن ها سخن بگویید!

 

 

نکته دیگری که شما برای این که بتوانید کیفیت خدمات خودتان را بیشتر کنید و میزان فروش بیشتری داشته باشید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا به زبانی با مخاطبین سخن بگویید که آن ها صحبت می کنند! البته در اینجا منظور از زبان فارسی و یا انگلیسی و عربی نیست؛ بلکه منظور این است که شما باید بتوانید روش های مناسب و درست ارتباط گرفتن با این افراد را بلد باشید و سعی کنید تا به بهترین شیوه های مناسب با آن ها ارتباط برقرار کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از افرادی که در یک تجارت برای این که میزان فروششان را بالا ببرند انجام می دهند (که حتی برخی از این افراد افرادی بسیار با سابقه و همچنین حرفه ای در زمینه کار بازاریابی و فروش می باشند!) این است که آن ها فکر می کنند که باید موضوعات مختلف را به زبان و روش تکنیکی را مخاطبین به اشتراک گذاشت و بنابراین اکثر این مخاطبین در این زبان تکنیکی تخصصی ندارند و بنابراین نمی توانند آن طور که باید و شاید با شما ارتباط برقرار کنند! این کار باعث می شود که آن ها نفهمند که شما چه می گویید و بنابراین احساس عدم رضایت داشته باشد و بنابراین بهتر است که با مخاطبین با زبانی سخن بگویید که آن ها بتوانند درک کنند. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید به معرفی کردن یک فرآورده جدیدی که تجارتتان تولید کرده است و یا یک خدمات جدیدی که ارایه می کنید بپردازید به جای این که سعی کنید با استفاده از اصطلاحات و لغات تکنیکی آن ها را گیج کنید بهتر است سعی کنید در همان ابتدا درباره کاربرد اصلی و روزانه ای که این محصول و یا خدمت مورد نظر می تواند برای آن ها داشته باشد و همچنین درباره مزیت های این محصولات و یا خدمات برای استفاده کننده ها برای آن ها توضیح دهید. همچنین شما برای این که بتوانید با آن ها صمیمی تر شوید می توانید به چگونگی حل کردن مشکلات توسط این فرآورده ها و یا خدمات بپردازید آن هم به شیوه ای کاملا قابل فهم برای مخاطبین که بتوانند درک کنند که قرار است از چه محصولات و یا خدماتی استفاده کنند. در صورتی که شما به جای این کار شروع به بحث های تخصصی کار بکنید احتمال این که در کار بازاریابی موفق شوید خیلی پایین می آید!

19. هرگز فراموش نکنید تا جایی که می توانید تلاش کنید که حتی یک نفر از مخاطبین نیز از کار شما ناراضی نباشد!

 

از دیگر نکته های مهمی که شما برای این که در کار بازاریابی و در نتیجه فروش برای تجارتتان حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که تا جایی که می توانید سعی کنید تا حتی یکی از این مخاطبین و مشتریان و یا حتی افرادی که برای اولین بار با تجارت شما آشنا شده اند و هنوز معلوم نیست که آیا مخاطبین شما می شوند یا خیر از تجارت شما ناراضی نباشند. به عبارت دیگر شما باید تمام توان خودتان را بکار ببندید تا تمام مخاطبین و مشتریان را راضی نگه دارید. این کار می تواند تاثیر زیادی بر روی تجارت شما داشته باشد. یک اصطلاح قدیمی در زمینه تجارت ها وجود دارد که می گوید: "وقتی که شما یک مخاطب راضی داشته باشید به احتمال زیاد این مخاطب راضی به یک نفر دیگر و یا نهایتا دو نفر دیگر هم می گوید و بنابراین آن ها را وادار می کند تا مخاطبین و مشتریان شما شوند. اما در صورتی که شما یک مخاطب و یا مشتری ناراضی داشته باشید این مخاطب و مشتری ناراضی به جای یک نفر به 10 نفر دیگر می گوید و باعث می شود که شما 10 تا از مخاطبین و مشتریان خودتان را از دست بدهید!" از این رو یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه حتما باید به آن توجه کنید این است که تمام تلاشتان را بکنید تا حتی یک نفر از مخاطبینتان هم ناراضی نباشد! این موضوع خیلی مهم است. به عنوان مثال در صورتی که شما در کارتان با یکی از مخاطبین ناراضی و یا مخاطبی خشمگین مواجه شدید و این مخاطب درباره خریدی که از تجارت شما کرده است گله بود و از تجارت شما ناراضی بود شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا به بهترین شکل ممکن این فرد را راضی نگه دارید. به عنوان مثال در صورتی که این فرد نزد تجارت شما آمد و به شما گفت که از محصولی که خریداری کرده است ناراضی می باشد؛ بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که به بهترین شکل ممکن بهترین جایگزین ممکن را برای این فرد ارایه کنید و سعی کنید تا راضی از تجارت شما برود! همچنین باید سعی کنید تا بررسی کنید که این خرابی به چه دلیل است و بر این اساس سعی کنید کاری کنید که این موضوع دوباره تکرار نشود!

20. همیشه کانال ارتباطی خودتان با مخاطبین را باز نگه دارید!

از دیگر نکته های مهمی که شما باید حتما برای این که میزان فروشتان را بالا ببرید به آن توجه کنید این است که سعی کنید همیشه رابطه تان را مخاطبیتان را به هر شکلی که می باشد باز نگه دارید. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی شما داشته باشد و حتی می تواند منجر به این شود که میزان فروش شما به میزان بسیار زیادی بالا ببرد. یکی از قوانین مهمی که در کار بازاریابی وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا حتما با مخاطبین ارتباط برقرار کنید و از آن مهم تر این است که اگر آن ها بخواهند با شما ارتباط برقرار کنند شما باید همیشه در دسترس باشید. این موضوع بسیار مهم است. شما باید سعی کنید تا پروسه تولید کردن ارتباطات طولانی مدت را با مخاطبین به صورت مرحله به مرحله پشت سر بگذارید و کاری کنید که آن ها هر زمانی که بخواهند بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. این موضوع خیلی مهم و کلیدی است و توجه نکردن به آن ممکن است برای شما و تجارت شما گران تمام شود. به عنوان مثال در صورتی که شما در شبکه های اجتماعی با این افراد ارتباط برقرار می کنید باید سعی کنید افرادی را به عنوان مسئول این کار پیدا کنید و کاری کنید که این افراد همیشه در دسترس باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در هر زمانی که مخاطبین خواستند بتوانند پاسخگوی نیازهای آن ها باشند. شما همچنین باید سعی کنید تا نیازهای ارتباطاتی را که آن ها دارند به بهترین شکل ممکن پاسخ دهید. به عنوان مثال، ممکن است برخی از مخاطبین شما در ساعت هایی نیاز به ارتباط گرفتن با شما داشته باشند که شما کار نمی کنید. از این رو باید افرادی  که برای این کار استخدام می کنید به گونه ای باشند که بتوانند 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته این ارتباط را با مخاطبین برقرار کنند!

21. سعی کنید روابطتان را با مخاطبین گسترده تر و گسترده تر کنید!

یکی دیگر از نکته هایی که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید را روابط خودتان را با مخاطبینتان روز به روز گسترده تر و گسترده تر کنید. این موضوع بسیار هم است به این دلیل که وقتی شما یک تجارتی هستید که در ابتدا کار خودش را شروع کرده است؛ داشتن ارتباطات با دیگر ممکن است نیاز به تلاش زیادی نداشته باشد به این دلیل که تعداد مخاطبین شما کم است. اما همین تجارت وقتی که روز به روز بیشتر رشد می کند شما نیاز دارید تا میزان ارتبطات خودتان را با تجارت های دیگر بیشتر و بیشتر کنید. از این رو فراموش نکنید میزان ارتباطات شما با دیگران باید همزمان با رشد تجارتتان رشد پیدا کند.

22. سعی کنید فقط بر روی خدمات و یا فرآورده های اصلی تولید شده در تجارتتان متمرکز نشوید!

 

یکی دیگر از نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که باید سعی کنید تا بر علاوه بر این که بر روی خدمات و فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند تمرکز کنید؛ کاری کنید که تجارتان صرفا حالت یک طرفه نداشته باشد و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا بر روی جنبه های مختلف دیگر کار هم تمرکز کنید. به عنوان مثال بر روی فرآورده های دیگری که شبیه به فرآورده های شما هستند نیز تمرکز کنید و مواردی مانند آن.

23. موضوع "شخصی سازی" مخاطبین را حتما مورد توجه قرار دهید!

یکی دیگر از نکته های مهم و کلیدی که شما باید حتما برای این که میزان فروش خودتان را افزایش دهید به آن توجه کنید این است که مخاطبین را شخصی سازی کنید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط متخصصانی که کارشان بررسی روش های مختلف بازاریابی و چگونگی فروش است انجام گرفته نشان داده است که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین کارهایی که شما باید برای این که میزان فروش خودتان را بالا ببرید انجام دهید این است که سعی کنید تا به موضوع "شخصی سازی" کردن تجارت ها توجه داشته باشید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از تجارت ها در این زمینه انجام می دهند این است که فکر می کنند مخاطبینی که یک تجارت دارد تنها یک عدد می باشد! چنین چیزی به هیچ عنوان درست نیست! به عبارت دیگر تعداد مخاطبینی که یک تجارت دارد با این که یک عدد است ولی عددی است که نشان دهنده تعداد بسیار مختلف و متفاوتی از انسان هایی می باشد که دارای سلیقه های مختلف و متفاوتی با همدیگر می باشند! از این رو در صورتی که شما بخواهید میزان فروش تجارتتان را بالا ببرید باید سعی کنید تا به هرکدام از این مخاطبین با شیوه ای که خودشان مطالبه می کنند ارتباط برقرار کنید. به این کار شخصی کردن در کار مخاطبین گفته می شود. به عنوان مثال، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در موقعیت های مختلف  مختلف برای این که آن ها را دعوت کنید تا از تجارت شما استفاده کنند و محصولات شما را بخرند و یا از خدمات شما استفاده کنند؛ می توانید آن ها را با نام کوچکشان صدا کنید و شخصا برای آن ها پیام های دعوت بفرستید. به عنوان مثال در صورتی که یک تخفیف عمده در تجارتتان وجود دارد می توانید به تک تک آن ها با نام خودشان پیام بفرستید و از آن ها بخواهید تا به تجارت شما بپیوندند!

24. سعی کنید تا با مخاطبین ارتباطات شخصی نیز برقرار کنید!

از دیگر نکته های مهمی که شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را به شکل مناسبی انجام دهید و همچنین میزان فروش خودتان را بیشتر کنید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا علاوه بر ارتباطات عمومی که با مخاطبین برقرار می کنید با آن ها ارتبطاتی در سطح شخصی نیز برقرار کنید! این کار باعث می شود آن ها فکر کنند که شما تنها به انجام دادن کار تجارتتان نمی پردازید و اهداف دیگری نیز دارید! به عنوان مثال شما باید سعی کنید تا به روش های مختلف کاری کنید که مخاطبینی که شما را به عنوان تجارت مورد نظر خودشان قبول کرده اند باور کنند که شما دوست دارید تا علاوه بر یک رابطه کاری با آن ها رابطه دوستانه نیز برقرار کنید. یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که در روزهایی که برای این مخاطبین روزهای مخصوصی است؛ برایشان پیام هایی بفرستید. به عنوان مثال یکی از ساده ترین روش های این کار این است که بعد از پرسیدن تاریخ تولد این مخاطبین، سعی کنید تا در روزهایی که تولد آن هاست برایشان نامه هایی بفرستید که حاوی متن هایی می باشد که تولدشان را به آن ها تبریک گفته است! این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی آن ها داشته باشد و می تواند باعث شود که آن ها فکر کنند شما دوست دارید تا علاوه بر روابط کاری با این افراد روابط غیرکاری نیز برقرار کنید. بنابراین باید سعی کنید تا روابطی غیرکاری نیز با آن ها برقرار کنید.

25. خدماتی که ارایه می کنید را نوآورانه تر و خلاقانه تر ارایه کنید!

دنیای تجارت روز به روز در حال تغییر است. شیوه هایی که تجارت ها امروز برای کارشان بکار می برند ممکن است در آینده ای بسیار نزدیک دیگر به تاریخ پیوسته باشد! از این رو شما به عنوان یک تجارت برای این که بتوانید با دنیای امروز پیش بروید باید تمام تلاشتان را بکنید تا همیشه تجارت خودتان را به روز رسانی شده نگه دارید و همیشه سعی کنید تا شیوه های تولید کردن محصولات و یا ارایه کردن خدماتتان را به سرعت تغییر دهید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید و همچنین این کار می تواند باعث شود که تاثیر مثبت مناسبی بر روی مخاطبینتان هم داشته باشید. فراموش نکنید که همه چیز این توانایی را دارد که تغییر پیدا کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که هم برای خودتان و هم برای دیگران بدانید که چه زمانی بهترین زمان برای تغییر دادن کارها می باشد. وقتی که به تغییر دان شیوه ارایه کردن خدمات و یا شیوه تولید کردن فرآورده ها و در کل رویه تجارتتان فکر می کنید المان های زیادی هستند که شما باید با آگاهی زیاد تک تک این المان ها را تغییر دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که به این شیوه نمی توانند شیوه کاری خودشان را تغییر دهند تجارت هایی هستند که یا از بین می روند و یا میزان فروششان به اندازه ای پایین می آید که دیگر سودی برایشان نخواهد داشت! از این رو شما باید سعی کنید روش های مختلف تجارتتان را تغییر دهید و تا جایی که می توانید کاری کنید که این تغییرات در جهت رفاه حال مخاطبین و مشتریانتان باشد.

26. در زمینه بازاریابی به اندازه کافی سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاری کردن در زمینه بازاریابی نیز از دیگر نکته های مهمی است که شما حتما برای این که بتوانید در کارتان موفق شوید باید به آن توجه کنید. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته و نتیجه این تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که سعی می کنند تا در زمینه بازاریابی به اندازه کافی سرمایه گذاری کنند تجارت هایی هستند که این شانس را دارند که میزان فروش خودشان را بالا ببرند. وقتی که شما تجارت خودتان را نتوانید به خوبی بازاریابی کنید درست مانند این است که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای این که یک پیج فعالی داشته باشید یک پست بگذارید ولی هشتگی استفاده نکنید! در این صورت هیچ کدام از کاربران شبکه های اجتماعی پست شما را نخواهند دید و بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که در کارتان موفق شوید! مثال دیگر آن این است که شما یک وب سایت داشته باشید ولی نتوانید با استفاده از روش های SEO آن ها از نظر بهینه سازی موتورهای جستجوگر در رتبه بندی بالایی قرار دهید. بنابراین هیچ کس این توانایی را نخواهد داشت تا وب سایت شما را ببیند چون وب سایت شما اصلا در موتورهای جستجوگر قرار نمی گیرد! همین موضوع نیز در بازاریابی وجود دارد و اگر شما نتوانید تجارت خودتان را به خوبی بازاریابی کنید به هیچ عنوان نمی توانید شانستان را برای داشتن تعداد زیادی از مخاطبین افزایش دهید. از این رو توجه کردن به موضوع بازاریابی باید برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد. شما باید بدانید که بدون بازاریابی کردن به هیچ عنوان نمی توانید در کار کارآفرینی و تولید کردن یک تجارت موفق شوید و این کار باید حتما به عنوان یکی از اولویت های شما درآید و در عین حال باید به اندازه کافی بر روی آن سرمایه گذاری کنید!

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 507
:: بازدید ماه : 865
:: بازدید سال : 2072
:: بازدید کلی : 6572