با 40 ترفند، میزان فروش را افزایش دهید! (بخش سوم)
با 40 ترفند، میزان فروش را افزایش دهید! (بخش سوم)
دو شنبه 8 آذر 1400 ساعت 16:10 | بازدید : 183 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

27. بازگشت مجدد مخاطبین باید یکی از مهم ترین هدف های شما باشد!

 

یکی از نکته هایی که اکثر مخاطبین برای این که بتوانند میزان فروش تجارت خوشان را افزایش دهند باید به آن توجه داشته باشند و البته اکثر آن ها توجهی به آن ندارند این است که اگر شما این توانایی را داشته باشید که کاری کنید مخاطبین و مشتریانی که از تجارت شما خرید می کنند دوباره برگردند و دوباره از تجارت شما خرید کنند می توانید این شانس را داشته باشید که میزان فروشتان بیشتر شود. از این رو برگشتن مخاطبین به تجارت شما باید به عنوان یکی از مهم ترین پارامترهایی باشد که شما با استفاده از آن میزان فروشتان را پیش بینی می کنید. به عبارت دیگر، این که شما چه میزان فروش داشته اید نمی تواند معیار خوبی برای رونق تجارتتان باشد چون ممکن است این میزان فروش صرفا توسط افرادی ایجاد شده باشد که به عنوان اولین مشتریان و مخاطبین از تجارت شما بازدید می کنند. این در صورتی است که اگر این مخاطبین و مشتریان دوباره به تجارت شما برگشتند آن زمان است که شما می توانید انتظار داشته باشید که میزان فروشتان بالا می رود به این دلیل که تنها در آن زمان است که می توانید اطمینان داشته باشید که مشتریان و مخاطبینی وفادار و یا به عبارت دیگر کلا مشتریان و مخاطبینی دارید که از تجارت شما برای بار دوم و سوم و چهارم نیز خرید می کنند! از این رو شما باید به پارامتر بازگشت مخاطبین و مشتریان به عنوان یک پارامتر بسیار مهم و کلیدی توجه داشته باشید و سعی کنید تا حتما این عامل را در تمام محاسبتان خودتان در این زمینه وارد کنید!

28. برای این که خدمات مناسبی ارایه کنید، حتما یک برنامه ریزی نوشته شده داشته باشید!

 

نکته مهم دیگری که شما حتما باید به آن توجه کنید این است که برای این که بتوانید خدمات مناسبی ارایه کنید سعی کنید تا حتما یک برنامه ریزی مدون و نوشته شده داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که سعی می کنند تا یک برنامه ریزی مدون و نوشته شده داشته باشند نسبت به تجارت هایی که به این شکل عمل نمی کنند بسیار موفق تر هستند. به عبارت دیگر شما برای این که بتوانید خدمات مناسبی را در تجارت خودتان ارایه کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا هدف هایتان را به صورت نوشتاری داشته باشید. آمارهایی که از افرادی که در این زمینه تخصص دارند گرفته شده است نشان داده که اکثر آن ها بر این باورند که یک تجارت بدون داشتن یک برنامه مدون و نوشتاری نمی تواند موفق شود که بهترین خدمات خودش را ارایه کند! شما برای این که چنین برنامه ریزی داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که مخاطبین همیشه بهترین منبع شما برای تعیین کردن کیفیت کار هستند. به عنوان مثال در صورتی که شما یک چنین برنامه ای را برای خودتان اجرا کردید ولی نتوانستید به اندازه کافی موفقیت داشته باشید باید سعی کنید تا به مشتریان نگاه کنید و بررسی کنید که آن ها به چه میزان از این کار راضی هستند. در صورتی که آن ها از روش کار شما احساس رضایت داشتند می توانید نتیجه گیری کنید که کارتان درست است و با این که در ابتدای کار به نظر می رسد که کارتان با مشکلاتی روبرو شده است باید سعی کنید تا با تکرار و تمرین با همین برنامه و همچنین با کمی ممارست کار را بهتر کنید. این در صورتی است که اگر چنین وضعیتی وجود نداشته باشد و مخاطبین از شما راضی نبودند؛ احتمال موفقیت شما بسیار پایین می آید و باید سعی کنید تاکل سیستم خودتان را تغییر دهید!

29. به جای استخدام کردن کارکنان، به این فکر کنید که دارید دوستان جدید برای خودتان انتخاب می کنید!

 

نکته بسیا مهم دیگری که شما برای این که بتوانید شانس خودتان را برای موفقیت در کار بازاریابی بیشتر کنید و برای این که میزان فروش تجارتتان را بیشتر کنید باید به آن توجه کنید این است که وقتی می خواهید کارمندانی را استخدام کنید به جای این که به این فکر کنید که افراد جدیدی را استخدام کنید؛ به این فکر کنید که دارید برای خودتان دوستانی را انتخاب می کنید که به شما کمک می کنند تا کاری را انجام دهید. این کرا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت زندگی کاری شما داشته باشد و علاوه بر این که برای روحیه شما به شما به عنوان یک فردی که رهبری یک تجارت را بر عهده دارد بسیار مفید است بلکه همچنین می تواند به شما کمک کند تا در کارتان موفق تر عمل کنید و میزان فروشتان را بالاتر ببرید. فراموش نکنید شما به هیچ عنوان فرد و یا افرادی را انتخاب نمی کنید برای این که با شما کار کنند بلکه سعی می کنید تا افرادی را به عنوان همکار برای خودتان انتخاب کنید که با شما کار کنند. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در کار فروش داشته باشید به این دلیل که تجارتی که شما قرار است داشته باشید در حقیقت یک مجموعه ای است که در آن تعداد زیادی از افراد هستند که می خواهند با هم کار کنند تا کار به نتیجه برسد. از این رو در صورتی که شما بتوانید در این مجموعه عملکرد مناسبی داشته باشید بدون تردید تجارت به پیش خواهد رفت اما اگر بخواهید که عملکرد ضعیفی داشته باشید این موضوع به تمام تجارت و تمام افرادی که به عنوان همکار با شما کار می کنند ضرر می زند. از این رو باید به این نکته توجه داشته باشید که وقتی که شما با هم کار می کنید به عنوان یک مجموعه هستید. درست مانند افرادی هستید که در یک قایق نشسته اند و در حال پارو زدن می باشند. طبیعی است برای این که این قایق بتواند به خوبی حرکت کند نیاز به این دارید که تمام افرادی که نشسته اند پارو بزنند. هیچ فرقی نمی کند فردی که پارو می زند مدیر است و یا یک کارمند ساده. اما در صورتی که یکی از این افراد نتواند به درستی پارو بزند ممکن است حرکت  قایق به کندی انجام شود و یا این که ممکن است افراد دیگری که در این قایق وجود دارند مجبور باشند که جور او را بکشند! از این رو فراموش نکنید کاری که شما در این تجارت می کنید درست مانند پارو زدن می باشد! هرچقدر که بتوانید هماهنگی بیشتری با دیگر اعضای تیم داشته باشید احتمال این که قایقتان تندتر حرکت کند بیشتر است. از این رو به جای این که افرادی را که استخدام می کنید به عنوان یک کارمند نگاه کنید؛ سعی کنید آن ها را به عنوان یک دوستی نگاه کنید که مانند شما در قایق ها نشسته اند و در حال پارو زدن می باشند!

30. از کارمندان و کارکنان خودتان دعوت کنید تا ایده های جدید برای تجارتتان بیاورند!

 

یک نکته دیگر و بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا از کارکنان و افرادی که به عنوان کارمندان شما کار می کنند دعوت کنید تا ایده های جدیدی را به تجارتتان بیاورند. این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که میزان فروش بیشتری داشته باشید افزایش پیدا کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که مدیران تجارت ها سعی می کنند تا از دیگر کارکنان و کارمندانشان بخواهند تا درباره تصمیم گیری های کلی کار به آن ها کمک کنند شانسشان برای این که بتوانند میزان فروش بالاتری داشته باشند افزایش پیدا می کند به این دلیل که همیشه چند مغز از یک مغز بهتر کار می کند و بنابراین شما با چند مغز می توانید احتمال ایجاد نوآوری ها را بیشتر کنید.

31. به پیشنهاداتی که کارمندان می دهند اهمیت بدهید!

 

این نکته که مدیران تجارت ها بهتر است که به پیشنهاداتی که کارکنان آن ها می دهند توجه کنند موضوع مهمی است. اما بسیاری از تجارت ها و مدیران آن ها فکر می کنند که این نکته به این معنی است که مدیران تجارت ها باید به حرف هایی که کارکنان آن ها می زنند توجه کنند بدون این که آن ها را مورد بررسی های جدی قرار دهند. به عبارت دیگر بسیاری از مدیران تجارت ها فکر می کنند باید حرف ها و پیشنهاداتی را که کارکنان و کارمندان می دهند مورد توجه قرار داد ولی به آن ها عمل نکرد! این تفکر غلط باعث می شد که بسیاری از مدیران تجارت ها سعی می کنند تا به روش های مختلف درظاهر خودشان را نسبت به ایده هایی که کارکنان می دهند مشتاق نشان دهند ولی بعد از مدت کوتاهی حتی این زحمت را به خودشان ندهند که ایده های آن ها را بررسی کنند! تحقیقات نشان داده است یکی از مهم ترین عواملی که می تواند منجر به این شود که یک تجارت در کارش بسیار پیشرفت کند و هم کیفیت کار خوبی داشته باشد و هم در زمینه بازاریابی عملکرد مناسبی داشته باشد و هم فروش خوبی داشته باشد این است که مدیران این تجارت سعی کنند تا ایده هایی را که از طرف کارکنان و دیگر اعضای شرکت به آن ها داده می شود مورد بررسی و تجزیه و تحلیل های دقیق درآورند و سعی کنند تا بر این اساس این ایده ها را به عمل تبدیل کنند! تبدیل نکردن این ایده ها به عمل ممکن است باعث شود که تنها وقت زیاد و بی ارزشی صرف این شود که جلساتی بین مدیران و کارکنان درباره ایده های جدید برگزار شود که هیچ نتیجه عملی نخواهد داشت!

32. علاوه بر دیدگاه های کارکنان تجارت، دیدگاه های مخاطبین و مشتریان را نیز بررسی کنید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما به عنوان یک تجارت برای این که میزان فروش خودتان را بالا ببرید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که می توانید علاوه بر دیدگاه هایی که کارکنان و کارمندان تجارت شما به شما ارایه می کنند، دیدگاه هایی را که مربوط به مخاطبینتان می باشد نیز مورد بررسی قرار دهید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که بسیاری از این دیدگاه ها و ایده ها می توانند منجر به نتیجه هایی بسیار خارق العاده برای کار شما شوند و حتی می توانند در بسیاری از موارد مسیر تجارت شما را تغییر دهند! فراموش نکنید افرادی که برای شما کار می کنند می توانند ایده های جدید و مناسبی به شما بدهند این در صورتی است که افرادی که مخاطبین و مشتریان شما هستند نیز به همان اندازه می توانند ایده های جدیدی برای شما ارایه کنند. تحقیقات نشان داده است که در بسیاری از موارد مشتریان و مخاطبین یک تجارت حتی ایده هایی داده اند که توانسته میزان رشد تجارت مورد نظر را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد! حتی برخی از تغییرات خیلی بزرگی که در برخی از تجارت ها ایجاد شده و منجر به بوجود آمدن روش های جدید برای تجارت مورد نظر شده که حتی سود بسیار زیادی هم برای این تجارت داشته است نیز بوسیله مخاطبین و مشتریانی ایجاد شده که تنها خریداران ساده آن تجارت بوده اند و از آنجایی که مشتراین وفادار تجارت مورد نظر بوده اند ایده های جدید و جالبی را به این تجارت داده اند. از این رو می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شما به عنوان یک تجارت جدید با استفاده از این روش ها می توانید شانستان را برای ایجاد روش های جدید برای تجارتتان بالاتر ببرید. فراموش نکنید مخاطبین و مشتریانی که ایده های جدیدی به شما ارایه می کنند هرکدام می توانند منابع بزرگی از اطلاعات مختلف باشند که در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین برخی از این افراد اطلاعاتی دارند که شما به هیچ عنوان نداشته اید و ندارید! از این رو باید سعی کنید تا جایی که می توانید از این افراد و ایده هایی که ممکن است به شما بدهند استفاده کنید و سعی کنید تا از شانس هایی که آن ها ممکن است برایتان ایجاد کنند غافل نباشید!

33. سعی کنید کارمندانتان را تشویق کنید که به شما در دادن ایده های جدید و همچنین در کار بازاریابی کمک برسانند!

 

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید برای این که میزان فروش بالایی داشته باشید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا کارکنان و کارمندان خودتان را تشویق کند تا بتوانند ایده های جدیدی را به شما ارایه کنند که شما با استفاده از این ایده ها بتوانید کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است انجام دادن این کار می تواند منجر شود که شما بتوانید ایده های بسیار جدید و جالبی را برای کارتن داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید احتمال این که ایده های جدیدی برای بازایابی بدست آورید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا از ایده هایی که کارکنان به آن ها ارایه می کنند استفاده بیشتری بکنند افرادی هستند که شانسشان برای این که در این کار موفق شوند به میزان زیادی افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال در صورتی که شما بتوانید این انگیزه را در کارکنان ایجاد کنید که به شما کمک کنند تا روش های جدیدی را برای ارایه کردن یکی از خدماتی که تجارتتان ارایه می کند اختراع کنید می توانید انتظار داشته باشید که انجام دادن این کار باعث شود که تعداد زیادی از این ایده ها روبروی شما قرار بگیرد. از این رو باید به این نکته توجه کنید شما با تشویق کردن این افراد می توانید ایده های جدیدی دریافت کنید و دریافت کردن این ایده های جدید می تواند منجر به این شود که شما بتوانید با موفقیت بیشتری کار بازاریابی را انجام دهید و در نتیجه میزان فروشتان بیشتر شود.

34. روش هایی را که رقبایتان برای کارها انتخاب می کنند مورد بررسی قرار دهید!

 

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما برای این که بتوانید میزان فروشتان را بالاتر ببرید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا روش هایی را که رقبایتان برای کارهایشان انتخاب می کنند مورد بررسی قرار دهید. انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید به این دلیل که وقتی شما بررسی می کنید که تجارت هایی که رقبای شما هستند به چه شیوه ای کار می کنند این کار می تواند بر روی شما اثر بگذارد و می تواند باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید از این روش ها استفاده کنید بیشتر شود. این کار همچنین می تواند باعث شود که شما موقعیت های مختلفی را که به ذهنتان نمی رسیده با وجود این افراد مورد بررسی قرار دهید و کارهایی انجام دهید که در گذشته حتی فکرش را نمی کرده اید. (به عنوان مثال ممکن است شما یک رستوران باشید و با بررسی کردن رستوران های دیگری که کار شما را انجام می دهند به این نتیجه برسید که روش چیدن میزهای این رستوران ها اصلا مفید نیست و رستوران هایی که در اطراف شما قرار دارند خیلی بهتر چیدمان میز و صندلی ها را انجام می دهند. از این رو شما با بررسی کردن روشی که این تجارت بکار برده است نتیجه گرفته اید که می توانید چیدمان میز و صندلی ها را به نحوی تغییر دهید که مناسب باشد.) بنابراین می توان نتیجه گرفت که این کار می تواند به شما کمک کند تا میزان فروش خودتان را به اندازه نسبتا زیادی افزایش دهید. بنابراین می توانید با بررسی کردن روش هایی که تجارت های نزدیک به شما بکار می برند به اینجا برسید که میزان مخاطبین خودتان را افزایش دهید.

35. یک "مشتری مخفی" را به عنوان امتحان به تجارتتان بفرستید تا عملکرد کارکنان را چک کند!

 

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از آن روش می توانید میزان سودآوری تجارتتان را افزایش دهید این است که سعی کنید تا یک "مشتری مخفی" را به عنوان مشتری امتحانی به تجارتتان بفرتید و سعی کنید تا از این فرد بخواهید تا کیفیت کار را در تجارتتان چک کند. فردی که شما انتخاب می کنید تا به عنوان مشتری بفرستید می تواند فردی باشد که شما خودتان تعیین کرده اید و یا می تواند (اگر به این فکر می کنید که دوست دارید تا کار دقیق تر و تخصصی تر و کارشناسانه شده تر انجام بگیرد می توانید از شرکت های دیگری که دوست شما هستند بخواهید تا یکی از افراد خودشان را که در این کار تخصص دارند برای شما بفرستند!). البته به افرادی که زیر دست شما کار می کنند به هیچ عنوان نباید بگویید که فردی که فرستاده اید چه فردی است. این موضوع باید به صورت یک راز باقی بماند تا زمانی که این فرد وارد تجارت شما شود و از محصولاتی که تجارتتان تولید می کند و یا خدماتی که تجارتتان ارایه می کند استفاده کند. در چنین حالتی او می تواند تمام نقاط قوت و کیفیت کار را به شما بگوید. به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما یک رستوران باشد؛ این فرد که به عنوان مشتری مخفی وارد رستوران شما می شود، سعی می کند تا خدمات مختلفی را که در رستوران وجود دارد بررسی کند و در نتیجه بررسی کند که آیا به عنوان یک مشتری کاملا از کیفیت خدمات و همچنین غذایی که در این رستوران خورده است راضی می باشد یا خیر. در این جا دو اتفاق ممکن است بیفتد:

-          اگر فرد مورد نظر از تجارت شما راضی باشد؛ شما این فرد را به تمام افرادی که برایتان کار می کنند معرفی می کنید و سپس از این افراد قدردانی می کنید برای این که خدمات خوبی ارایه داده اند

-          در صورتی که فرد مورد نظر از تجارت شما راضی نبود، شما این فرد را به کارکنان معرفی نمی کنید ولی در عوض از آن ها می خواهید تا کارشان را بهتر کنند!

36. برای تجارتتان یک وب سایت بسیار باکیفیت طراحی کنید!

 

این روزها بخش زیادی از کار بازاریابی که توسط تجارت ها انجام می شود مربوط به بخش بازاریابی آنلاین می باشد. به این معنی که بازاریابی آنلاین یکی از بهترین روش ها برای انجام دادن بازاریابی است. از این رو در صورتی که شما فکر می کنید می توانید کار بازاریابی را انجام دهید بدون این که از روش بازارایی آنلاین استفاده کنید سخت در اشتباه می باشید! شما باید از تمام توانتان استفاده کنید تا در کار بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید. یکی از مهم ترین جنبه های کار بازاریابی آنلاین این است که شما برای خودتان یک وب سایت داشته باشید. داشتن یک وب سایت می تواند به شما کمک کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی و به تبع آن افزایش دادن میزان فروشتان داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام کار بازاریابی آنلاین با استفاده از وب سایت ها می تواند یکی از موفق ترین و بهترین روش ها برای انجام این کار باشد. شما باید سعی کنید تا برای تجارتتان وب سایتی ایجاد کنید که مخاطبین و مشتریانی که با این وب سایت آشنا می شوند این امکان را پیدا کنند که تمام کارهایی را که قرار است به صورت حضوری انجام دهند بتوانند در این وب سایت نیز انجام دهند (حداقل بخش زیادی از این کارها را) بنابراین با این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای موفقیت در این روش خیلی بیشتر می شود.

نکته دیگر این است که در این وب سایت سعی کنید همیشه مخاطبین و مشتریانتان از کارهایی که انجام می دهید با اطلاع باشند!  به عبارت دیگر شما برای افزایش فروش باید همیشه کاری کنید که مخاطبین و مشتریانتان از کارهایی که انجام می دهید اطلاع داشته باشند. این موضوع یک موضوع بسیار مهم و کلیدی است و شما برای این که بتوانید به این موضوع جامه عمل بپوشانید باید تمام تلاشتان را بکنید تا سیستم اطلاع رسانیتان به اندازه ای قوی باشد که بتواند تمام اتفاقاتی را که در تجارتتان می افتد پوشش دهد. به این شکل می توانید انتظار داشته باشید که میزان موفقیتتان در کار بیشتر و بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که این امکان را دارند که سیستم اطلاع رسانی قوی داشته باشند و با استفاده از این سیستم اطلاع رسانی به شکلی که می خواهند کارها را پوشش دهند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بالاتری برای موفقیت برای بازاریابی کردن دارند.

37. فراموش نکنید وب سایت شما باید به شیوه ای طراحی شده باشد که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند به منوهای مختلف آن دسترسی پیدا کنند.

 

شما باید در وب سایتتان کاری کنید که همه به منوهای مختلف دسترسی داشته باشند. این کار می تواند به شما کمک کند تا در کار بازاریابی کردن و معرفی کردن تجارتتان به دیگران بسیار موفق عمل کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که انجام دادن این کار همچنین می تواند باعث شود که شما بتوانید بدون این که هیچ گونه مشکلی داشته باشید؛ تمام اطلاعاتی را که می خواهید در وب سایتتان قرار بگیرد به راحتی در اختیار مخاطبین قرار دهید و آن ها را بدون هیچ مشکلی از تمامی مزیت هایی که داشتن یک وب سایت مناسب می تواند داشته باشد بهره مند سازید. از این رو باید سعی کنید تا جایی که می توانید علاوه بر این که در وب سایتتان منوهای مختلف را ارایه کنید سعی کنید تا تمام اطلاعات جزئی وب سایتتان را مانند شماره تلفن و یا آدرستان و یا ایمیلتان و یا اطلاعات دیگر در این رابطه را به خوبی در وب سایتتان ارایه کنید برای این که مخاطبین بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. از این رو مرتب و منظم طراحی کردن منوهای وب سایت باید موضوع مهم دیگری باشد که شما به آن توجه کنید.

38. سعی کنید تا جایی که می توانید به سوالاتی که معمولا مخاطبین می پرسند پاسخ دهید

 

از دیگر نکته های مهمی که شما برای این که میزان فروشتان را در وب سایت بالا ببرید باید به آن توجه نمایید این است که به سوالاتی که اکثر مخاطبین می پرسند توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان داده است که وب سایت ها (و یا شبکه های اجتماعی) که مربوط به تبلیغ کردن یک تجارت هستند وقتی که سوالاتی را که مربوط به تجارت های دیگر است پاسخ می دهند می توان انتظار داشت که میزان موفقیتشان خیلی بیشتر نسبت به وب سایت هایی شود که به سوالاتی که مخاطبین می پرسند پاسخ نمی دهند. یکی از مهم ترین و کلیدی ترین جنبه های گرفتن ارتبطات مناسب با مخاطبین این است که شما سعی کنید تا به سوالاتی که آن ها از شما می پرسند پاسخ دهید و این پاسخ دادن ها می تواند باعث شود که شما چیزهای زیادی را نیز از این افراد یاد بگیرید! بنابراین سعی کنید تا به آن ها پاسخ دهید و تا جایی که می توانید ارتباطات خودتان را با آن ها بیشتر و بهتر کنید!

39. برای این که اطلاع رسانی را برای مخاطبین افزایش دهید سعی کنید تا برای آن ها یک منوی مخصوص "سوالات متداول" در وب سایتتان تولید کنید برای این که آن ها بتوانند پاسخ سوالاتی را که از همه سوالات بیشتر پرسیده شده بدست آورند!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا در وب سایتتان یک منو تولید کنید که در آن "سوالات متداول مربوط به تجارت" مطرح شده است و به این سوالات پاسخ داده شده است. این کار باعث می شود که شما می توانید به راحتی به بخش زیادی از سوالاتی که در ذهن مخاطبین وجود دارد پاسخ بدهید بدون این که نیاز داشته باشید تا بر روی آن ها وقت بگذارید! شما می توانید اطلاعات مربوط به سوالات پاسخ متداول را با جمع آوری کردن اطلاعاتی که از سولاتی جمع آوری شده که مخاطبین پرسیده اند ایجاد کنید و بررسی کنید که هرکدام از سوالاتی که آن ها می پرسند چه پاسخ هایی می تواند برای شما داشته باشد. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که میزان اعتمادی که مخاطبین به تجارت شما می کنند به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 211
:: بازدید ماه : 569
:: بازدید سال : 1776
:: بازدید کلی : 6276