3 نکته در ارتباط با بازاریابی با استفاده از ایمیل که باید حتما درنظر داشته باشید
3 نکته در ارتباط با بازاریابی با استفاده از ایمیل که باید حتما درنظر داشته باشید
چهار شنبه 18 تير 1399 ساعت 17:42 | بازدید : 157 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

3 نکته در ارتباط با بازاریابی با استفاده از ایمیل که باید حتما درنظر داشته باشید

 

بازاریابی با استفاده از ایمیل یکی از مهم ترین انواع بازاریابی می باشد که هر تجارتی که می خواهد کار بازاریابی را انجام دهد باید این نوع بازاریابی را درنظر داشته باشد. بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند که امروزه دیگر بازاریابی با استفاده از ایمیل موضوعی است که دیگر جایگاهی در دنیای رقابتی امروزه ندارد. آنها ممکن است بگویند که افرادی که می خواهند با استفاده از ایمیل بازاریابی کنند بهتر است این کار را با استفاده از روش های دیگری انجام دهند که از این روش ها خیلی سومندتر باشد. اما حقیقت امر این است که این استدلال به هیچ عنوان درست نمی باشد. تحقیقات ثابت کرده اند که بازاریابی با استفاده از ایمیل هم به اندازه شیوه های دیگر بازاریابی هنوز کاربرد دارد و هنوز هم بسیاری از شرکت ها هستند که دوست دارند تا از این روش برای بازاریابی استفاده کنند و فکر می کنند که استفاده از این روش به نفع آنها می باشد. بنابراین خوب است که برای این که این کار را بهتر انجام دهید و نتیجه بهتری از آن بگیرید؛ به نکته هایی که منجر به بالا رفتن کیفیت آن می شود توجه کنید. در این پست قصد داریم تا در ارتباط با موفق شدن در زمینه بازاریابی با استفاده از ایمیل، مطالبی را برای شما ارایه کنیم:

1) سعی کنید لیست مخاطبین را نخرید

این کار هرگز کار خوبی نیست. به این دلیل که شما باید با این افراد یک رابطه احساسی برقرار کنید و باید سعی کنید تا این افراد شما را دوست داشته باشند. در صورتی که شما بخواهید یک لیست مخاطبین را بخرید و به آنها ایمیل هایی بفرستید؛ هنگامی که آنها ایمیل های مربوط به شما را در لیست اینباکس خودشان می بینند؛ یا آن را حذف می کنند و یا این که به آن بی توجهی می کنند و یا این که آن را به عنوان یک ایمیل Spam شناسایی می کنند!

این کار می تواند به میزان تحویل پذیری (deliverability) شما ضرر بزند و در نهایت میزان موفقیت شما در بازاریابی با استفاده از ایمیل را دچار مشکل کند. دیگر عوارض بالقوه منفی که شما برای این کار انتظار دارید شامل موارد زیر می شوند:

- این کار به محبوبیت شما لطمه می زند

- این کار باعث می شود که پولی که شما برای خرید کردن لیست مخاطبین (که برای شما فایده ای هم ندارند) صرف کرده اید به هدر می رود

- این کار باعث می شود که شما قوانین حفظ کردن از اطلاعات را زیر پا گذاشته باشید (GDPR)

- این کار باعث می شود که شما از طرف تولید کننده سرویس های ایمیل مجازات شوید (به این دلیل که ممکن است کاربران ایمیل های شما را به عنوان اسپم شناسایی کنند)

بنابراین به صورت ساده می توان گفت که به جای این که پولی برای خریدن یک لیست از ایمیل ها بدهید؛ بهترین کار این است که به صورت ارگانیک لیست خودتان را بسازید.

2) یک کمپین جدید تبلیغاتی ایمیل برای خودتان ایجاد کنید که به شما کمک کند که لیست ایمیل هایتان را گسترش دهید

شما برای این که یک لیست مناسب برای ایمیل داشته باشید؛ بهترین کار این است که یک کمپین جدیدی برای خودتان را بسازید. شما باید برای این کار، اعتماد را میان این کاربران افزایش دهید و کاری کنید که حقیقتا به شما و تجارتتان ایمان داشته باشند و به طور کلی شما باید سعی کنید تا کاری کنید که آنها فکر کنند که شما آنها را دوست دارید.

3) اصول کار بازاریابی با استفاده از ایمیل را درک کنید

بازاریابی با استفاده از ایمیل اندکی با شیوه های دیگر بازاریابی متفاوت است. پس چارچوب اصلی کار بازاریابی با استفاده از ایمیل را فراموش نکنید. فراموش نکنید که بازاریابی با استفاده از ایمیل نیز مانند بازاریابی با استفاده از نامه است! ولی با این تفاوت که وقتی که شما با استفاده از نامه به بازاریابی می پردازید؛ سعی می کنید تا به تمام افراد مختلف نامه هایی را بفرستید اما وقتی که از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید این کار را به صورت الکترونیکی انجام می دهید. بنابراین شما باید درک کنید که این نوع بازاریابی به چه صورت است و برای این که در این کار موفق شوید احتیاج به انجام چه کارهایی دارید. در حقیقت بازاریابی با استفاده از ایمیل برای این مورد استفاده قرار می گیرد که شما بتوانید به کاربران در زمینه های مختلفی که مرتبط با تجارتتان می باشد درس هایی دهید و سعی کنید تا در طول زمان با این افراد ارتباطاتی برقرار کنید. شما می توانید در این راستا کمپین های مختلفی تشکیل دهید و در این کمپین ها مستقیما با آنها صحبت کنید و درباره راه حل هایی که آنها می توانند برای حل کردن مشکلاتشان از این راه حل ها استفاده کنند؛ نکاتی را ارایه دهید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 121
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 288
:: بازدید ماه : 646
:: بازدید سال : 1853
:: بازدید کلی : 6353