مشاوره بازاریابی چگونه می تواند به ما کمک کند تا بازاریابی لحظه ای را بهتر انجام دهیم؟
مشاوره بازاریابی چگونه می تواند به ما کمک کند تا بازاریابی لحظه ای را بهتر انجام دهیم؟
پنج شنبه 19 تير 1399 ساعت 10:55 | بازدید : 178 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

مشاوره بازاریابی چگونه می تواند به ما کمک کند تا بازاریابی لحظه ای را بهتر انجام دهیم؟

 

این روزها، با افزایش استفاده دنیا از اینترنت و همچنین با وضعیت جدیدی که در زمینه تجارت ها پیش آمده است؛ تعداد تجارت هایی که می خواهند روش های مختلف بازاریابی را امتحان کنند، بیشتر و بیشتر می شود. این روزها موضوع "سرعت" موضوعی است که توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است و این که تجارت ها بتوانند در کار بازاریابی که انجام می دهند "سرعت" بیشتری داشته باشند؛ خیلی مهم است. البته انواع مختلف بازاریابی وجود دارد که تجارت ها برای این که این انواع مختلف بازاریابی را انجام دهند باید خصوصیات مختلفی داشته باشند و هرکدام از این انواع بازاریابی به گونه ای است که انجام دادن آن نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد؛ ولی موضوع "سرعت" در بازاریابی لحظه ای وجود دارد و خیلی هم مهم است. بازاریابی که در آن از همه انواع بازاریابی ها بیشتر به موضوع "سرعت" توجه می شود؛ بازاریابی لحظه ای (real-time marketing) است. در این نوع بازاریابی داشتن سرعت خیلی مهم است و در این نوع بازاریابی سعی می شود که هرآنچه را که مشتریان بخواهند به سرعت در اختیارشان قرار گیرد. در نتیجه، بازاریابی لحظه ای این روزها تبدیل به یکی از مهم ترین انواع بازاریابی شده است و تجارت های مختلف برای این که این نوع بازاریابی را انجام دهند باید آمادگی لازم را داشته باشند.

البته ممکن است در ابتدا به نظر شما موضوع "بازاریابی لحظه ای" کمی پیچیده و دشوار به نظر برسد اما خواهید دید که این موضوع به این سختی ها هم که شما فکرش را می کردید نمی باشد. به عبارت بهتر، برای انجام این نوع بازاریابی شما به هیچ نوع تکنولوژی مخصوصی نیاز ندارید و این کار را می توانید به راحتی انجام دهید.

مشاوره در زمینه بازاریابی به شما کمک می کند تا این نوع بازاریابی را به بهترین شکل ممکن که می توانید انجام دهید. در این پست قصد داریم تا به شما نشان دهیم که مشاوره در زمینه بازاریابی چگونه می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی لحظه ای را بهتر از گذشته انجام دهید. اما در ابتدا شایسته است تا تعریفی از بازاریابی لحظه ای داشته باشیم:

بازاریابی لحظه ای چیست؟

بازاریابی لحظه ای یعنی این که شما به گونه ای کار بازاریابی را انجام دهید که بتوانید همیشه در لحظه حاضر باشید و در اتفاقات و رویدادهایی که در همان لحظه اتفاق می افتند؛ خودتان را دخالت دهید و بتوانید از این موقعیت استفاده کنید تا در کار بازاریابی موفق شوید. در صورتی که بتوانید این نوع بازاریابی را به شکل مناسب و باکیفیت انجام دهید؛ می توانید انتظار داشته باشید که توجه مخاطبین و افرادی را که قصد آن را دارید که بازاریابی را برایشان انجام دهید به خودتان جلب کنید. در این صورت می توانید کارتان را با کیفیت مناسب تری انجام دهید و به آنها ثابت کنید که می خواهید حقیقتا برای آنها خدماتی ارایه دهید و به این شیوه اعتماد آنها را به خودتان جلب کنید. در صورتی که نتوانید این کار را انجام دهید؛ نمی توانید انتظار داشته باشید که موفقیتی در این زمینه داشته باشید. شما برای این که کار بازاریابی لحظه ای را انجام دهید نیازی به این ندارید که یک شیوه جدید بازاریابی را ایجاد کنید بلکه با انجام دادن همین شیوه قدیمی هم این توانایی را خواهید داشت که به راحتی بازاریابی لحظه ای را انجام دهید (تنها تفاوت در این جا این است که باید از تکنولوژی های جدیدتری استفاده کنید و یک تغییرات کوچکی در روند کلی کارتان بدهید). بنابراین بازاریابی لحظه ای چیزی نیست که از بازاریابی معمولی جدا باشد و شما برای انجام این کار می توانید به راحتی (و بدون این که نیاز به تکنولوژی و تمهیدات خاصی برای این کار باشد) کارتان را به انجام برسانید. در هر صنعتی که کار می کنید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بازاریابی را با دقت انجام دهید و سعی کنید تا از تکنیک هایی که منجر می شود که این بازاریابی تبدیل به بازاریابی لحظه ای شود نیز استفاده کنید. مشاوره بازاریابی به شیوه های زیر به شما کمک می کند تا بازاریابی لحظه ای را بهتر انجام دهید.

1) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا توانایی "گوش دادن" را به خوبی بیاموزید (که این توانایی برای انجام بازاریابی لحظه ای فوق العاده ضروری می باشد)

یکی از مزیت های عمده ای که مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند تا به خوبی گوش دهید. شما برای این که بازاریابی لحظه ای را انجام دهید باید توانایی گوش دادن را به خوبی داشته باشید بنابراین مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا این توانایی ها را در خودتان پرورش دهید. شما باید تمام اتفاقات لحظه ای که در رابطه با صنعتتان اتفاق می افتند را بلد باشید و برای این کار باید توانایی خوب "گوش دادن" را داشته باشید که مشاوره بازاریابی برای شما این امکان را فراهم می کند که توانایی این نوع گوش دادن را داشته باشید.

2) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا توانایی استفاده از منابع برای بازاریابی را داشته باشید

یکی دیگر از جنبه هایی که مشاوره بازاریابی می تواند به شما کمک کند این است که شما با مشاوره بازاریابی یاد خواهید گفت که چگونه از منابع بازاریابی که در اختیارتان قرار دارد استفاده کنید. شما با استفاده از مشاوره بازاریابی این امکان را خواهید داشت تا به راحتی منابعی را که در اختیار دارید بررسی کنید و سعی کنید تا از این منابع برای بهتر کردن وضعیت و کیفیت تجارتتان استفاده کنید. در صورتی که شما بخواهید در زمینه بازاریابی لحظه ای بدون گرفتن مشاوره بازاریابی کار کنید، احتمال این که در کارتان شکست بخورید خیلی زیاد است به این دلیل که در این حالت شما توانایی استفاده کردن از منابعی که در اختیارتان قرار دارد را نخواهید داشت.

3) مشاوره کارآفرینی به شما یاد می دهد که چگونه زمانتان را مدیریت کنید

از دیگر فایده هایی که مشاوره کارآفرینی در زمینه کمک کردن به بازاریابی لحظه ای برای شما دارد این است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید توانایی مدیریت کردن کارتان را یاد بگیرید. بنابراین شما وقتی که از مشاوره بازاریابی استفاده می کنید خواهید آموخت که چگونه بتوانید زمان خودتان را مدیریت کنید. مدیریت کردن زمان یکی از مهم ترین نکته هایی است که برای این که بازاریابی لحظه ای را انجام دهید باید درنظر داشته باشید. در صورتی که زمانتان را به درستی مدیریت نکنید؛ نمی توانید انتظار موفقیت داشته باشید! اما در صورتی که بتوانید آن گونه که باید و شاید زمانتان را مدیریت کنید، می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی لحظه ای (که بیشتر آن مربوط به مدیریت کردن زمان می شود) به موفقیت زیادی دست پیدا کنید.

4) مشاوره بازاریابی این امکان را برای شما فراهم می کند که بدانید چگونه با مشتریان ارتباط بگیرید

علاوه بر پارامتر چگونگی استفاده کردن از زمان، یکی دیگر از پارامترهایی که باید به آن توجه بسیار زیادی کرد، پارامتر چگونگی برقرار کردن ارتباطات با مشتریان است. شما باید این توانایی را یاد بگیرید و بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. در صورتی که نتوانید با مشتریان ارتباط مناسبی برقرار کنید؛ در این صورت کار بازاریابی لحظه ای کاری کاملا بی فایده برای شما است که هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. بنابراین مشاوره بازاریابی این امکان را به شما می دهد که بتوانید توانایی های برقراری ارتباط با دیگران را بیاموزید و سعی کنید تا کیفیت بازاریابی لحظه ای را به این شیوه بالا ببرید.

بنابراین همانطور که مشاهده کردید وقتی که می خواهید بازاریابی لحظه ای انجام دهید، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از آن، به یک شرکت مشاوره بازاریابی مراجعه کنید و از آنها مشاوره بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 190
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 357
:: بازدید ماه : 715
:: بازدید سال : 1922
:: بازدید کلی : 6422