16 دلیل برای این که بازاریابان در دوران کرونا از مشاوره بازاریابی استفاده کنند.
16 دلیل برای این که بازاریابان در دوران کرونا از مشاوره بازاریابی استفاده کنند.
یک شنبه 22 تير 1399 ساعت 10:7 | بازدید : 178 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

16 دلیلی که بازاریابان برای این که کار بازاریابی را در دوران کرونا بهتر انجام دهند؛ از مشاوره بازاریابی استفاده کنند.

 

همانطور که می دانیم؛ وضعیتی که این روزها جهان با آن مواجه شده است؛ وضعیتی عادی و معمولی نیست بنابراین وضعیت بازاریابی در دروان کرونا هم وضعیت معمولی و عادی نمی باشد. بنابراین بازاریابی کردن در این دوران کرونا نیازمند این است که شما یک درک درست و مناسبی را از شرایطی که وجود دارد داشته باشید و همچنین برخی از نکات و توصیه هایی را که در این زمینه وجود دارد جدی بگیرید.

یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی کردن مرتبط با بازاریابی کردن به صورت شخص به شخص می باشد. بنابراین شما در صورتی که نتوانید این نوع بازاریابی را داشته باشید (مخصوصا هم اکنون که در شرایط ویژه کرونا قرار گرفته ایم و بسیاری از این رویدادها که شما می توانستید در آنها این موقعیت را داشته باشید که به صورت شخص به شخص این کار بازاریابی را انجام دهید به تعویق افتاده اند و به یک زمان نامعلومی در آینده موکول شده اند) چگونه می توانید کار بازاریابی را آن طور که می خواهید انجام دهید؟

چگونه می توانید با توجه به وضعیت جدیدی که دنیا را درگیر خودش کرده است بازاریابی کنید؟

در صورتی که به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید؛ نگران نباشید! مشاوره بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا این کار را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. در صورتی که شما بتوانید از مشاوره بازاریابی کمک بگیرید؛ می توانید کاری کنید که در همین دوران کرونا هم به گونه ای بازاریابی کنید که برای شرکتتان سودمند باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که باید بخشی از تکنیک هایی را که برای بازاریابی کردن در این دوران مورد نیاز است یاد بگیرد. در این پست قصد داریم تا 16 دلیلی را که باید برای این که بازاریابی در دوران کرونا را باکیفیت تر انجام دهید به مشاوره بازاریابی مراجعه کنید به شما ارایه کنیم.

1) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که ترسی از تغییر وضعیت بازاریابی نداشته باشید

همانطور که اشاره شد؛ وضعیت بازاریابی در این روزها نسبت به وضعیت بازاریابی در روزهای قبل از کرونا خیلی متفاوت می باشد. این روزها برای بازاریابی کردن نیازمند این هستید که کارهای دیگری انجام دهید و باید از تکنیک های دیگری استفاده کنید. این موضوع باعث می شود که یک "ترسی" برای شما ایجاد شود که ممکن است این ترس باعث شود که شما برای این که برای انجام دادن کارها از تمام توانایی های خودتان استفاده کنید با مشکلاتی مواجه شوید. اولین فایده ای که استفاده از مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند تا بر این ترس خودتان غلبه کنید. وقتی که مشاوره کارآفرینی می گیرید؛ می توانید انتظار داشته باشید که این توانایی را پیدا کنید که بر این ترس خودتان غلبه نمایید.

2) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که چگونگی تولید کردن محتوای باارزش را هم یاد بگیرید

یکی دیگر از فوایدی که مشاوره کارآفرینی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند تا این توانایی را پیدا کنید که یک محتوای باکیفیت برای بازاریابیتان ایجاد کنید. در صورتی که بتوانید چنین کاری را انجام دهید؛ می توانید انتظار داشته باشید که تعداد بیشتری از مشتریان جذب کار شما شوند. این موضوع حتی در دوران کرونا و فشارهایی که در این دوران وجود دارد نیز صادق می باشد. هنگامی که شما برای بازاریابی کردن یک محتوای مناسبی تولید می کنید؛ می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که مشتری شما می باشند؛ بیشتر شوند. البته تولید محتوای باکیفیت در زمان کرونا با تولید محتوای باکیفیت در زمان قبل از کرونا متفاوت می باشد و تولید محتوا در این زمان اصول و قوانین خودش را دارد که شما باید برای این که در این کار موفق شوید به این اصول و قوانین عمل کنید.

3) یکی از شیوه های مهمی که می توانید در این دوران کار بازاریابی را انجام دهید؛ این است که به دنبال موقعیت هایی بگردید که بتوانید در رویدادهای آنلاین، به صورت مهمان حضور داشته باشید که مشاوره بازاریابی این امکان را برای شما فراهم می کند.

شما با استفاده از مشاوره بازاریابی این موقعیت را خواهید داشت که یاد بگیرید که چگونه از موقعیت های مختلفی که برایتان پیش می آید؛ استفاده کنید تا بتوانید خودتان را به مشتریان جدید معرفی کنید. شما با استفاده از مشاوره بازاریابی این امکان را خواهید داشت تا این تکنیک را یاد بگیرید که بتوانید موقعیت هایی را برای خودتان فراهم کنید که شما را به عنوان مهمان در برخی از رویدادهای آنلاین بپذیرند بنابراین به این شیوه بتوانید کار بازاریابیتان را باکیفیت بیشتری انجام دهید و در این کار موفق تر شوید.

4) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا مخاطبین را تشویق کنید که با شما ارتباط صمیمی تری برقرار کنند

این روزها در دوران کرونا، یکی از مهم ترین نکته هایی که باید درنظرداشته باشید این است که چگونه ارتباطی با مشتریان برقرار می کنید. این موضوع خیلی اهمیت دارد. در صورتی که شما با مشتریان خود ارتاط قوی و عمیقی داشته باشید؛ احتمال این که آنها شما را ترک نکنند خیلی زیاد می شود اما در صورتی که شما نتوانید چنین ارتباطی با آنها برقرار کنید؛ شانس این که تعداد زیادی از آنها شما را ترک کنند خیلی بیشتر می شود. مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا چنین وضعیتی را ایجاد کنید و کاری کنید که مشتریانتان جلب کار شما شوند. مشاوره کارآفرینی به شما یاد می دهد که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید و چگونه کاری کنید که آنها فکر کنند که شما حقیقتا به فکر آنها هستید و به آنها فکر می کنید.

5) مشاوره بازاریابی به شما آموزش می دهد که اهمیت نشان دادن چهره تان را از دست ندهید

یکی دیگر از مزیت هایی که مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند که اهمیتی را که نشان دادن چهره دارد را دست کم نگیرید. وقتی که شما مشاوره بازاریابی می کنید؛ می آموزید که بهتر است که اهمیتی که نشان دادن چهره تان در برقراری ارتباط دارد را دست کم نگیرید. در صورتی که شما بتوانید با برقرار کردن ارتباط از طریق چهره، یک تماس مناسب با مشتریان برقرار کنید و یک رابطه عمیق تری ایجاد کنید؛ موفق می شوید که به دلیل این که رابطه باکیفیت تری با آنها برقرار کرده اید؛ کاری کنید که تعداد افرادی که مشتری شما می شوند بیشتر شوند.

6) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا از شبکه های اجتماعی برای بالا بردن کیفیت بازاریابیتان استفاده کنید

یکی دیگر از کاربردهای مشاوره بازاریابی این است که به شما کمک می کند تا کاربرد شبکه های اجتماعی را درک کنید. شما با استفاده از مشاوره بازاریابی این امکان را دارید تا این توانایی را بدست بیاورید که از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا به این روش شرکت خودتان را تبلیغ کنید. این کار باعث می شود که معروفیت شما بیشتر شود و بتوانید بازاریابی را (مخصوصا در این دوران کرونا) با کیفیت بیشتری انجام دهید. یکی از مهم ترین روش های انجام کار بازاریابی شبکه های اجتماعی است که شما می توانید با استفاده از این روش بازاریابی خودتان را (حتی در دوران کرونا) به شیوه ای انجام دهید که مورد قبول مشتریان باشد.

7) مشاوره بازاریابی به شما می آموزد که به سوالات کاربران و مشتریان پاسخ دهید

چه در دوران کرونا و چه در روزگاری که کرونایی وجود نداشته باشد؛ یکی از مهم ترین پارامترهایی که افرادی که می خواهند بازاریابی کنند باید به آن توجه داشته باشند این است که آنها باید این توانایی را داشته باشند که به سوالاتی که دیگران از آنها می پرسند به درستی پاسخ دهند. کارآفرینانی که می خواهند بازاریابی کنند و این توانایی را ندارند که پاسخگوی سوالات کاربران باشند و نخواهند تا به سوالاتی که این افراد از آنها می پرسند پاسخ دهند؛ بدون تردید در کارشان موفق نخواهند شد. این در صورتی است که آن دسته از بازاریابانی که چنین وضعیتی را ندارند و سعی می کنند تا جایی که ممکن است به سوالاتی که کاربران و مشتریان می پرسند پاسخ دهند؛ این توانایی را خواهند داشت که در کارشان موفق شوند. بنابراین مشاوره بازاریابی به شما یاد می دهد تا به عنوان یک بازاریاب چنین توانایی را در خودتان پرورش دهید.

8) مشاوره کارآفرینی به شما آموزش می دهد که کار بازاریابی را با خانواده و دوستان نزدیک خودتان شروع کنید

یکی از نکته هایی که به هنگام مشاوره بازاریابی باید درنظر داشته باشید این است که باید این کار را با افرادی شروع کنید که به شما از همه نزدیکتر باشند. این کار باعث می شود که بتوانید کارتان را در مرحله های بعدی آسان تر نمایید. وقتی که شما بازاریابی را با افرادی که در نزدیکیتان قرار دارند شروع می کنید می توانید کم کم دامنه خود را گسترده تر کنید و کار را با افرادی که از شما دورتر هستند هم ادامه دهید. این موضوع به شما کمک می کند که در کارتان موفق تر شوید. اما در صورتی که اگر کار را با نزدیکانتان شروع نکنید؛ اعتماد به نفس کافی را برای جلوتر رفتن در کار نخواهید داشت.

9) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا با بازاریابان مختلف دیگر ارتباط بگیرید

یکی دیگر از نکته هایی که باید به آن توجه کنید این است که برای این که در کار بازاریابی موفق شوید؛ نیاز دارید تا با افراد دیگری هم در این رابطه ارتباط داشته باشید. شما به تنهایی نمی توانید بازاریابی کنید و برای این که در این کار موفق شوید نیاز دارید تا با افراد دیگری هم در این زمینه تعامل داشته باشید و از تجربیاتی که دارند استفاده کنید. بنابراین وقتی که مشاوره بازاریابی می کنید موفق می شوید که این توانایی را بدست آورید.

10) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا چگونگی استفاده از ویدیوهای لایو را در شبکه های اجتماعی بیاموزید

از دیگر فوایدی که استفاده از مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که شما می توانید یاد بگیرید که چگونه از ویدیوهای لایو استفاده کنید. این ویدیوها یکی از مهم ترین روش هایی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها با مشتریان و کاربران اینترنتی ارتباطاتی برقرار کنید و به آنها بگویید که دوستشان دارید. به عنوان مثال پلتفرم اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می کند که از این پارامتر استفاده کنید که با استفاده از این پارامتر بتوانید مخاطبین بیشتری را به خودتان جلب کنید. بنابراین وقتی که مشاوره بازاریابی می گیرید؛ می توانید به راحتی از این ویژگی استفاده کنید و به راحتی کاری کنید که با مشتریان و کاربران اینترنتی ارتباط نزدیک تر و صمیمی تری برقرار کرده باشید.

11) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا ارتباطات خودتان را با همکارانتان قوی تر کنید

کار بازاریابی به طور کلی کار اجتماعی است و نمی توان آن را به صورت فردی انجام داد. بنابراین برای این که بازاریابی به خوبی انجام شود؛ نیاز به داشتن یک گروه می باشد و در صورتی که شما بخواهید به صورت تنها این کار را انجام دهید؛ بدون تردید با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. بنابراین شما باید با افراد مختلفی در این زمینه رابطه داشته باشید به عنوان مثال شما باید با کارکنان مختلفتان ارتباطات مناسب و باکیفیت داشته باشید؛ باید با مشتریانتان ارتباطات مثبت داشته باشید و غیره. بنابراین وقتی که مشاوره کارآفرینی می کنید؛ به شما یاد داده می شود که چگونه این ارتباطات را با این افراد برقرار کنید. مشاوره کارآفرینی به شما کمک می کند تا با برقرار کردن این ارتباطات، کیفیت بازاریابی خودتان را افزایش دهید بنابراین در این کار حرفه ای تر شوید. در صورتی که چنین ارتباطاتی نداشته باشید؛ نمی توانید آن گونه که باید و شاید کار بازاریابی را انجام دهید بنابراین این موضوع به ضرر شما خواهد شد!

12) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا برای خودتان هدف تعیین کنید

یکی دیگر از جنبه های مشاوره بازاریابی این است که شما می توانید این توانایی را پیدا کنید که برای خودتان هدف تعیین کنید. این که برای خودتان یک هدف تعیین کنید یکی از مهم ترین نکته هایی است که باید درنظر داشته باشید به این دلیل که هیچ کاری بدون تعیین کردن هدف انجام نمی شود و شما برای انجام دادن هر کاری باید هدف داشته باشید. کار بازاریابی هم یکی از کارهای بسیار بسیار مهمی است که شما برای این که این کار را انجام دهید حتما نیازمند این موضوع هستید که مشخصا یک هدف برای خودتان تعیین کنید و سعی کنید تا بر اساس این هدف به جلو بروید.

13) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که "اعتبار" خودتان را ثابت کنید

یکی دیگر از فوایدی که مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند که اعتبار خودتان را ثابت کنید. این موضوع خیلی اهمیت دارد که شما به عنوان فردی که بازاریابی می کنید؛ به دیگران ثابت کنید که به اندازه کافی اعتبار دارید که آنها می توانند به شما اعتماد کنند. در صورتی که نتوانید چنین کنید؛ بدون تردید یک جای کار شما می لنگد به این دلیل که حتی در صورتی که تمام پارامترهای دیگر را نیز به خوبی ارایه کرده باشید ولی وقتی که صحبت از اعتبار می شود کاربران و مشتریان شما به این نتیجه می رسند که شما اعتبار لازم برای انجام این کار را ندارید بنابراین ممکن است مشتریانتان را از دست بدهید.

14) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که به عنوان یک بازاریاب، همیشه تفکر "خارج از جعبه" را هم درنظر داشته باشید

شما به عنوان یک فردی که می خواهد بازاریابی کند؛ باید حتما این موضوع را درنظر داشته باشید که ممکن است نتوانید همیشه به شیوه مرسوم و به شیوه ای که انتظارش را دارید کار بازاریابی را انجام دهید و ممکن است در بسیاری از موارد مجبور باشید که خودتان، برای انجام دادن این کار یک شیوه تفکر جدیدی ایجاد کنید. مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که این نوع تفکر جدید را برای خودتان ایجاد کنید. به عبارت دیگر شما با مشاوره بازاریابی این توانایی را پیدا خواهید کرد که "خارج از جعبه" فکر کنید بنابراین در بسیاری از موارد از خودتان شیوه های جدیدی برای انجام دادن کار ابداع کنید.

15) مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا شخصیت خودتان را همان گونه که هست معرفی کنید

این موضوع هم یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بازاریابان باید به آن توجه داشته باشند. شما به عنوان یک فردی که می خواهد بازاریابی کند، باید به اولین چیزی که توجه می کنید این باشد که شخصیت و هویت مناسب و مفید سازمانی خودتان را به آنها ارایه کنید. یکی از بهترین روش های معرفی کردن هویت خودتان، از طریق شبکه های مجازی است. مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا هویت خودتان را از طریق شبکه های مجازی معرفی کنید بنابراین به این روش کیفیت بازاریابی خودتان را بالا ببرید.

16) مشاوره بازاریابی به شما آموزش می دهد که ارتباطاتی عمیق با کاربران و مشتریان ایجاد کنید که تا مدت ها در ذهنشان بماند

هنگامی که شما با این افراد ارتباطاتی عمیق ایجاد می کنید؛ می توانید انتظار داشته باشید که این ارتباطات تا مدت ها در ذهن آنها بماند بنابراین احتمال این که این افراد از شما خرید کنند بیشتر می شود. مشاوره بازاریابی سعی می کند تا این امکان را برای شما فراهم کند که یاد بگیرید که چگونه می توانید این ارتباطات را با این افراد فراهم کنید بنابراین به این شیوه کاری کنید که در خاطرشان بمانید و در نتیجه تعداد مشتریانتان بیشتر شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 274
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 441
:: بازدید ماه : 799
:: بازدید سال : 2006
:: بازدید کلی : 6506