بهترین راه حل برای ارتقا کیفیت بازاریابی در دوران کرونا (بخش اول)
بهترین راه حل برای ارتقا کیفیت بازاریابی در دوران کرونا (بخش اول)
دو شنبه 23 تير 1399 ساعت 9:25 | بازدید : 170 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی، یکی از بهترین راه حل ها برای این که کیفیت بازاریابی خودتان را در دوران کرونا ارتقا دهید (بخش اول)

 

این روزها وضعیت دنیا در حال تغییر می باشد و با توجه به دوران کرونا، می توان گفت که سیستم بازاریابی به گونه ای تغییر کرده است که شما به عنوان یک کارآفرین برای این که بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید باید از تکنیک های خاصی استفاده کنید که به شما کمک کنند تا از موانعی که کرونا برای بازاریابی ایجاد کرده است به راحتی عبور کنید.

بسیاری از شرکت ها هستند که فکر می کنند که موضوع بازاریابی اهمیت چندانی برای کل شرکت ندارد. آنها فکر می کنند که همین که بر اساس یک روند معمولی و طبیعی برای بازاریابی کردن برای شرکت ها پیش بروند؛ می توانند برای شرکت بازاریابی کنند. این حرف کاملا اشتباه می باشد! مخصوصا در دروان کرونا و وضعیت جدیدی که پیش آمده است؛ این حرف به هیچ عنوان اعتباری ندارد و شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق باشید باید حتما مواردی را که منجر می شود این کار در دوران کرونا به خوبی انجام شود را رعایت نمایید. این موضوع مخصوصا زمانی که شما یک شرکت کوچک دارید اهمیت پیدا می کند. در این زمان شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا راه و رسم بازاریابی کردن را بیاموزید؛ مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی می باشد. وقتی که شما به شرکت های مشاوره بازاریابی مراجعه کنید، می توانید تمام اطلاعاتی را که در رابطه با بازاریابی کردن به شیوه ایده آل باید در دسترس داشته باشید را بدست آورید. شما وقتی که به این شرکت ها مراجعه می کنید؛ این توانایی را پیدا خواهید کرد که بدانید دقیقا می خواهید چگونه بازاریابی کنید و همچنین بدانید که برای این که این کار را انجام دهید به چه چیزهایی نیاز دارید و چه کارهایی را باید به عنوان پیش فرض انجام دهید و به چه منابعی برای انجام این کار احتیاج دارید و غیره. لذا مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا به تمام نیازهایی که در زمینه فهمیدن راه و رسم بازاریابی کردن دارید توجه کنید.

در ادامه به 15 فایده ای که مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی برای شما دارد اشاره می کنیم:

1) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا فرهنگ سازمانی شرکتتان را بهتر بشناسید و بازاریابی را با این روش انجام دهید

اولین فایده ای که مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که شما می توانید فرهنگ سازمانی خودتان را بهتر از گذشته بشناسید. در حقیقت وقتی که شما به یک شرکت مشاوره بازاریابی مراجعه می کنید؛ می توانید این مهارت را یاد بگیرید که به راحتی بررسی کنید که فرهنگ سازمانیتان به چه صورت است. شما همچنین می توانید بررسی کنید که برای این که کار بازاریابی را در این شرکت بر اساس این فرهنگ انجام دهید؛ نیاز دارید که از چه تکنیک هایی استفاده کنید. به این دلیل که استفاده از تکنیک های مختلفی که برای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند؛ نیازمند این می باشند که شما فرهنگ سازمانی شرکت خودتان را بشناسید بنابراین می توان گفت که با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی شما این توانایی را خواهید داشت تا درک کنید که شرکتتان از چه فرهنگی برخوردار است و بر اساس موقعیت اجتماعی و تجاری و فرهنگی که شرکت شما دارد می توانید کار بازاریابی را انجام دهید. در صورتی که شما فرهنگ سازمانی شرکت خودتان را به درستی نشناسید؛ نمی توانید کار بازاریابی را انجام دهید چون در این صورت اصلا نمی دانید که برای بازاریابی کردن باید از چه تکنیکی استفاده نمایید.

2) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا نقش هرکدام از اعضای تیم بازاریابیتان را مشخص کنید و بدانید که به هرکدام از آنها چه نقشی می دهید

کار بازاریابی کاری نیست که بتوان آن را به صورت تکی و منفرد انجام داد. در حقیقت هیچ کاری وجود ندارد که بتوان آن را به صورت تکی انجام داد. بنابراین در صورتی که شما فکر کنید که می توانید بدون این که به اعضای دیگر تیم احتیاج داشته باشید برای شرکت خودتان کار بازاریابی را انجام دهید؛ سخت در اشتباه می باشید. بنابراین مشخص کردن نقشی که هرکدام از اعضای تیم شما در کار بازاریابی ایفا می کنند باید یک اولویت مهم برای شما باشد. شما باید دقیقا بدانید که به هرکدام از اعضای تیم بازاریابیتان باید چه نقشی بدهید و مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما بکند. وقتی که شما مشاوره بازاریابی می گیرید؛ این توانایی را پیدا می کنید که این تیم را مدیریت کنید و به هرکدام از اعضای این تیم، نقشی را که از همه بهتر می توانند ایفا کنند بدهید. در صورتی که ندانید که به هرکدام از این اعضا چه نقشی را می دهید؛ بدون تردید کارتان با مشکل مواجه خواهد شد به این دلیل که ممکن است کاری که به آنها محول می کنید بر اساس توانایی هایی که آنها دارند نباشد بنابراین کارتان مشکل ساز می شود.

3) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کردن را فرا بگیرید

این روزها تعداد افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. بنابراین پدیده "بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی" که به آن Social Media Marketing هم گفته می شود؛ روز به روز در حال گسترش می باشد. از آن جایی که شبکه های اجتماعی انواع مختلف دارند و بازاریابی کردن با این شبکه های اجتماعی نیازمند این است که شما بدانید که دقیقا باید چکار کنید؛ بنابراین وقتی که به مشاوره بازاریابی روی می آورید؛ می توانید انتظار داشته باشید که چگونگی کار کردن با شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی را یاد گرفته باشید. در حقیقت شما با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی می توانید این توانایی را بدست بیاورید که از شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بسیار بسیار قدرتمند و موثر برای بازاریابی کردن استفاده کنید و کاری کنید که افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؛ از کاری که شما می کنید لذت ببرند و جلب کار شما شوند. البته این کار ممکن است در ابتدا کمی دشوار و سخت به نظر بیاید ولی وقتی که جلوتر می روید مشاهده می کنید که این کار به این سختی ها هم که شما تصور می کرده اید نمی باشد.

4) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که برای ارایه کردن محتوای خودتان یک نظم مشخصی ایجاد کنید

یکی دیگر از مزیت های مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی این است که شما این توانایی را پیدا خواهید کرد که تنظیم کنید که کدام محتوا را چه زمانی می خواهید ارایه کنید. این کار برای شما خیلی مفید است به این دلیل که برای این که یک محتوایی را ارایه کنید باید نظم داشته باشید و وقتی که می خواهید کار بازاریابی محتوایی (content marketing) را انجام دهید؛ اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که در این کار نظم و ترتیب داشته باشید و بر اساس یک جدول برنامه ریزی شده مشخصی این کار را انجام دهید. مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که برای محتوایی که می خواهید بفرستید؛ یک نظم مشخص ایجاد کنید و یک جدول مشخص ایجاد کنید که در این جدول تمام انواع محتوایی را که می خواهید ارایه کنید به صورت منظم درآورید. این کار به شما کمک می کند تا از ارایه کردن محتوای تکراری پرهیز کنید و همچنین این توانایی را پیدا خواهید کرد که آن طور که می خواهید مطالب را ارایه کنید. بنابراین مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی باعث می شود که شما برای ارایه کردن مطالبتان یک برنامه ریزی منظم و دقیقی داشته باشید.

5) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا اهدافتان را مشخص کنید

یکی از کارهای مهمی که افرادی که می خواهند بازاریابی محتوایی انجام دهند باید درنظر داشته باشند این است که باید اهداف مشخص و دقیقی را برای خودشان تعیین کنند و سعی کنند تا برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند. افرادی که بازاریابی محتوایی انجام می دهند ولی برای خودشان هدفی تعیین نمی کنند؛ نمی توانند در کارشان موفق شوند به این دلیل که کار بازاریابی محتوایی نیز مانند دیگر کارهایی که در این زمینه انجام می گیرد باید با استفاده از یک هدف مشخص و معینی انجام شود و در صورتی که برای خودتان یک هدف مشخص و معین نداشته باشید هیچ چیز سر جای خودش قرار نخواهد گرفت. بنابراین وقتی که شما به شرکت های مشاوره بازاریابی مراجعه می کنید و مشاوره بازاریابی می گیرید؛ می توانید این توانایی را پیدا کنید که برای خودتان یک هدف مشخص و معینی تعیین کنید. مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا با توجه به شرایطی که دارید و همچنین با توجه به منابعی که در اختیارتان قرار دارد برای خودتان یک هدف اصلی و نهایی تعیین کنید و سعی کنید تا برای رسیدن به این هدف تلاش کنید. در صورتی که به این شرکت ها مراجعه نکنید نمی توانید چنین هدفی را برای خودتان تعیین کنید و همین بی هدف بودن باعث می شود که در یک حلقه بی انتها گیر بیفتید بنابراین انرژیتان به هدر می رود.

6) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما این توانایی را می دهد که بتوانید محتوایی که قرار است تولید کنید را دسته بندی کنید

دسته بندی کردن محتوایی که می خواهید تولید کنید یکی از مهم ترین کارهایی است که به هنگام بازاریابی محتوایی باید انجام دهید. شما باید این کار را از همان ابتدای مسیر بازاریابی انجام دهید و این کار نیازمند تلاش کردن و صرف وقت و هزینه زیادی است و البته کاری است که برای انجام دادن آن نیاز به داشتن مهارت ها و توانایی های خاصی دارد. ممکن است پیش خودتان بگویید که دسته بندی کردن مطالبی که قرار است این مطالب را پست کنید نیازمند مهارت های زیادی نیست و شما برای این که این مطالب را دسته بندی کنید به راحتی می توانید بدون هیچ گونه مشکلی این کار را انجام دهید. اما باید بگوییم که در صورتی که این گونه فکر می کنید کاملا اشتباه می کنید. دسته بندی کردن مطالبی که قرار است پست شوند نیز خودش نیازمند تکنیک ها و مهارت هایی است که شما باید به عنوان فردی که می خواهد کار بازاریابی محتوایی کند این مهارت ها را داشته باشید. مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا به خوبی یاد بگیرید که چگونه می توانید این مهارت ها را بدست آورید و چگونه می توانید محتوایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید دسته بندی نمایید.

7) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند که یاد بگیرید که چگونه به وب سایت هایتان چت بوت اضافه کنید

یکی دیگر از مزیت هایی که مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که شما با گرفتن مشاوره بازاریابی آموزش می بینید که چگونه به وب سایت های خودتان چت بوت اضافه کنید. در صورتی که به شرکت هایی که کارشان مشاوره در زمینه بازاریابی است مراجعه کنید می توانید اضافه کردن چت بوت ها را به وب سایت هایتان یاد بگیرید. اضافه کردن چت بوت ها به وب سایت هایتان موضوعی بسیار مهم است و شما برای این که این چت بوت ها را به وب سایت هایتان اضافه کنید نیازمند آموزش در سطح حرفه ای هستید و برای این که این آموزش را ببینید بهتر است که به شرکت های مشاوره بازاریابی مراجعه نمایید.

8) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما آموزش می دهد که بر روی فعالیت های روزانه تان متمرکز شوید و کار را به شیوه روزانه انجام دهید

یکی دیگر از مزیت هایی که مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی برای شما دارد این است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که کارهایتان را به صورت روزانه انجام دهید.این موضوع اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال فرض کنید که شما در شبکه های اجتماعی به کار بازاریابی می پردازید. در صورتی که به صورت روزانه در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنید؛ تعداد مخاطبین بیشتری خواهید داشت تا زمانی که به صورت هفتگی و یا ماهانه این کار را انجام دهید. به عنوان مثال فرض کنید که شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکانتی دارید که با استفاده از این اکانت به کار بازاریابی می پردازید. در صورتی که هفته ای یک بار (و یا ماهی یک بار) پست بگذارید نمی توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از مخاطبین جلب شما شوند. اما در صورتی که این پست گذاشتن ها را به صورت روزانه انجام دهید می توانید اطمینان داشته باشید که کارهایتان به صورت موفقیت آمیزی انجام می شوند و تعداد افرادی که جلب شما می شوند زیاد خواهند بود. بنابراین مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما این امکان را می دهد که یاد بگیرید که چگونه در بازاریابی (حالا به هر شیوه ای که این کار را انجام می دهید) یک حالت فعالیت روزانه را داشته باشید و بتوانید کارهای روزانه خودتان را انجام دهید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 519
:: بازدید ماه : 877
:: بازدید سال : 2084
:: بازدید کلی : 6584