بهترین راه حل برای ارتقا کیفیت بازاریابی در دوران کرونا (بخش دوم)
دو شنبه 23 تير 1399 ساعت 10:4 | بازدید : 176 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی، یکی از بهترین راه حل ها برای این که کیفیت بازاریابی خودتان را در دوران کرونا ارتقا دهید (بخش دوم)

 

9) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی برای شما این امکان را فراهم می کند که برای خودتان یک "پادکست" تولید کنید

یکی دیگر از روش های مهم بازاریابی که این روزها بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند تولید کردن پادکست می باشد. مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی این امکان را برای شما فراهم می کند که شما بتوانید یاد بگیرید که چگونه برای بالا بردن کیفیت بازاریابی خودتان و جلب کردن هرچه بیشتر مشتریان به سمت خودتان، از پادکست استفاده کنید و پادکست ایجاد کنید. شما می توانید با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی اصول انجام این کار را یاد بگیرید و بررسی کنید که چگونه می توانید پادکست های باکیفیتی تولید کنید که به گونه ای باشند که نظر مشتریان را به شما جلب کنند. بنابراین در صورتی که شما بخواهید به چنین شرکت هایی مراجعه کنید می توانید این موقعیت را برای خودتان داشته باشید که بتوانید پادکست هایی تولید کنید که با استفاده از این پادکست ها نظر مشتریان را به خودتان جلب نمایید. وقتی که مشاوره بازاریابی می گیرید می توانید اصول تولید کردن انواع مختلف محتوای بازاریابی (از جمله تولید کردن پادکست ها) را برای خودتان ایجاد کنید و با این روش کیفیت ارتباطی را که با مشتریان و مخاطبینتان دارید افزایش دهید. در صورتی که شما بتوانید برای خودتان پادکست ایجاد کنید؛ می توانید اعتمادی را که مشتریان نسبت به شما دارند را بیشتر از گذشته بدست بیاورید و با آنها یک رابطه صمیمانه برقرار نمایید.

10) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما یاد می دهد تا وضعیت و شرایطی را که رقبایتان دارند نیز بررسی کنید

کار بازاریابی یک کار رقابتی می باشد. هنگامی که بازاریابی می کنید باید با افراد و شرکت های دیگری که آنها هم بازاریابی می کنند به رقابت بپردازید. شما نباید در این قافله از کسی عقب بمانید و برای این که از رقبای خودتان جلو بزنید؛ باید شرایطی که آنها دارند را بررسی کنید. در صورتی که شما رقبای خودتان و جایگاهی که آنها در آن قرار گرفته اند را بررسی کنید این موفقیت را خواهید داشت که بتوانید برای بازاریابی کردن خودتان هم یک استراتژی مناسب تولید کنید. اما در صورتی که ندانید که رقبایتان کجای کار هستند نمی توانید انتظار داشته باشید که خودتان هم بدانید که کجای کارید! بنابراین نمی دانید که باید در کدام بخش های کار سرمایه گذاری کنید بنابراین تمام انرژیتان به هدر می رود و نمی توانید به اهدافی که دارید برسید. مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما این امکان را می دهد که چگونگی بررسی کردن رقبای خودتان و موقعیتی که این رقبا در آن قرار دارند را یاد بگیرید. شما وقتی که به شرکت های مشاوره بازاریابی مراجعه می کنید؛ این امکان را پیدا می کنید که یاد بگیرید که بررسی کنید رقبایتان در چه موقعیتی هستند بنابراین می توانید بررسی کنید که بهترین روش جلو افتادن از این رقبا چه خواهد بود.

11) با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی شما یاد می گیرید که برای کارهایتان یک چارچوب مشخص داشته باشید

در بازاریابی، یکی از مهم ترین نکته ها این است که شما برای خودتان یک اصول مشخص داشته باشید. شما باید در یک چارچوب مشخص هم هدف هایتان از انجام کار را تعریف کنید و هم بررسی کنید که قرار است با توجه به زمان و هزینه  و منابعی که در اختیار دارید تا کجای کار پیش بروید. در حقیقت مشاوران بازاریابی بیان می کنند که 80 درصد از موفقیت یک شرکت در امر بازاریابی به اصولی که این شرکت برای بازاریابی دارد برمی گردد و تنها 20 درصد از آن ماحصل تلاشی است که آنها می کنند! بنابراین شما باید حتما این کار را انجام دهید و کاری کنید که یک اصول مشخص و منسجم داشته باشید که بتوانید بر اساس این اصول، موفقیت خودتان را تضمین کنید. در صورتی که شما به عنوان یک شرکتی که کار کارآفرینی  انجام می دهد اصول مشخصی نداشته باشید در حقیقت 80 درصد از کار را از دست داده اید و حتی در صورتی که بیشترین تلاش خودتان را هم کرده باشید؛ تنها می توانید انتظار داشته باشید که آن 20 درصد را فراهم نمایید! بنابراین با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی شما می توانید چگونگی ایجاد کردن یک اصول و چارچوب منظم و کلی برای کارهایتان را فرا بگیرید و به این شکل بتوانید کیفیت کار بازاریابی خودتان را افزایش دهید و کاری کنید که تعداد مشتریانی که جلب شما و تجارت شما می شوند بیشتر باشند.

12) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما یاد می دهد که به رابطه ای که با مشتریان برقرار می کنید توجه داشته باشید

یکی دیگر از مهم ترین نکته هایی که به هنگام انجام دادن بازاریابی باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با مشتریان رابطه مناسبی برقرار کنید. در صورتی که نتوانید چنین رابطه ای را با آنها برقرار کنید بخش عمده ای از تلاش هایی که در زمینه بازاریابی انجام داده اید به هدر می رود. مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه باید چنین رابطه ای را با آنها برقرار کنید. در حقیقت وقتی که شما به شرکت های مشاوره بازاریابی مراجعه می کنید این امکان را خواهید داشت که شیوه های برقرار کردن یک رابطه گرم و صمیمی را فرا بگیرید. فراگرفتن این شیوه ها بدون مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی ممکن است برای شما کمی دشوار باشد و شما برای این که موفق شوید باید این شیوه ها را یاد بگیرید. این موضوع مخصوصا زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما یک تجارت کوچکی داشته باشید و یا این که بخواهید به تازگی شروع به انجام کار بازاریابی کنید. در چنین مواردی شما باید حتما با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی کاری کنید که توانایی هایتان برای ارتباط گرفتن و برقرار کردن یک رابطه گرم و صمیمی با مشتریان افزایش پیدا کند چون تنها در این صورت است که می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی موفق شوید.

13) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا از "بازاریابی افراد تاثیرگذار" بیشتر استفاده کنید

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین استراتژی هایی که برای بازاریابی این روزها مورد استفاده قرار می گیرد؛ استراتژی بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار می باشد. شما در این روش بازاریابی، افرادی را پیدا می کنید که افراد تاثیرگذاری هستند و مشهوریت زیادی بین مردم دارند. (مانند سلبریتی ها و افراد دیگری که در شبکه های اجتماعی دارای تعداد بالای فالوور هستند) سپس سعی می کنید تا کاری کنید که فرآورده و یا خدماتی  که شما تولید می کنید و ارایه می دهید را بررسی کنند و آن را برای افرادی که طرفدارشان می باشند تبلیغ کنند. در صورتی که آنها بپذیرند که این کار را انجام دهند؛ شما می توانید به تعداد بالایی از مشتریان و مخاطبین برسید به این دلیل که می توانید کاری کنید که آنها این افراد تاثیرگذار را وادار کنند که از شرکت شما خرید کنند و یا از خدماتی که ارایه می کنید استفاده کنند.

مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند. شما با استفاده از مشاوره بازاریابی چگونگی برقراری ارتباط با این افراد تاثیرگذار را فراخواهید گرفت و می توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که خدمات و یا فرآورده هایی را که شما تولید می کنید ارایه کنند.

14) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما می آموزد که چگونه از فرآیندهای اتوماسیون در پروسه کار بازاریابی خودتان استفاده کنید

یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های کار بازاریابی این روزها، بخش اتوماتیک کردن کارها می باشد. شما در صورتی که بتوانید از تکنیک اتوماتیک کردن کارها استفاده کنید؛ می توانید امید داشته باشید که کاری کنید که مشتریانتان راضی و خوشحال باشند و همچنین اتوماتیک کردن کارها و اتوماسیون می تواند به شما کمک شایانی در ایجاد کردن یک محیط مناسب برای انجام دادن کار بازاریابی بکند. شما می توانید از اتوماسیون استفاده کنید و کاری کنید که کیفیت کار تجاری و بازاریابیتان روز به روز افزایش پیدا کند. این موضوع مخصوصا هنگامی اهمیت پیدا می کند که شما یک شرکت کوچک باشید که هزینه زیادی را برای بازاریابی نداشته باشید. به این دلیل که شرکت های کوچک که هزینه کمی برای بازاریابی دارند می توانند از اتوماسیون استفاده بیشتری ببرند. این شرکت ها باید حتما راه و رسم و شیوه استفاده از اتوماسیون را یاد بگیرند و باید حتما کاری کنند که بخش زیادی از فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی انجام می دهند با استفاده از اتوماسیون انجام بگیرد. بنابراین در حالت کلی مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند تا این مهارت ها را یاد بگیرید و یاد بگیرید که چگونه می توان از اتوماسیون استفاده کرد و چگونه باید کاری کرد که پروسه کارهای مربوط به بازاریابی را به صورت اتوماتیک انجام داد.

15) مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی به شما یاد می دهد که چگونه از سرمایه ای که برای بازاریابی تخصیص داده اید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید

یکی از مهم ترین نکته هایی که شرکت ها (و مخصوصا شرکت ها و تجارت های کوچک) باید به آن توجه داشته باشند این است که چگونه باید از هزینه و انرژی محدودی که برای بازاریابی کردن در اختیار دارند استفاده کنند. شما باید استراتژی هایی برای کار خودتان داشته باشید که به شما کمک کنند که بهترین بهره و استفاده را از این انرژی و هزینه ای که برای این کار اختصاص داده اید (و معمولا در صورتی که تجارت و شرکت کوچکی داشته باشید این هزینه محدود است) ببرید. در صورتی که بتوانید یک برنامه ریزی کلی برای این کار انجام دهید؛ این توانایی را خواهید داشت که به راحتی بتوانید از زمان و هزینه محدودی که در این رابطه دارید استفاده کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بهترین نتیجه را از کمترین هزینه و انرژی که برای انجام این کار دارید بگیرید. وقتی که به یک شرکت مشاوره بازاریابی مراجعه می کنید؛ می توانید اصول برنامه ریزی کردن به این شیوه را یاد بگیرید و سعی کنید تا در این کار از دیگران جلو بیفتید. بنابراین با مراجعه کردن به شرکت های مشاوره بازاریابی این توانایی را خواهید داشت که زمان و هزینه خودتان را به خوبی مدیریت کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 271
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 438
:: بازدید ماه : 796
:: بازدید سال : 2003
:: بازدید کلی : 6503