ترفندهایی برای بالا بردن تعداد لایک ها در اینستاگرام
ترفندهایی برای بالا بردن تعداد لایک ها در اینستاگرام
یک شنبه 29 تير 1399 ساعت 10:43 | بازدید : 140 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

ترفندهایی برای بالا بردن تعداد لایک ها در اینستاگرام

 

این روزها بازاریابی با استفاده از اینستاگرام به یکی از روش های بسیار موثر در بازاریابی تبدیل شده است به طوری که تجارت های زیادی هستند که برای بازاریابی سعی می کنند تا از این روش استفاده کنند و بازاریابی خودشان را انجام دهند. البته استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری که به شرکت ها کمک کند تا محصولاتی که دارند و یا خدماتی که ارایه می دهند را تبلیغ کنند نیازمند دانش و مهارت مناسب خودش است و شما به عنوان تجارتی که می خواهد بازاریابی با اینستاگرام را تجربه کند باید حتما این دانش و مهارت را داشته باشید. یکی از پارامترهای مهمی که بر روی کیفیت بازاریابی شما در اینستاگرام اثر می گذارد؛ "لایک" های اینستاگرام می باشد. "لایک" های اینستاگرام، در حقیقت نشان دهنده توافق افرادی هستند که پست ها را نگاه می کنند. بنابراین هر فردی که می خواهد برای خودش یک پیج اینستاگرام ایجاد کند؛ مهم است که تعداد زیادی از این لایک ها را داشته باشد. شما به عنوان یک برند در صورتی که می خواهید با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام برند خودتان را بازاریابی کنید؛ یکی از مهم ترین نکته هایی که باید در این رابطه درنظر داشته باشید این است که به لایک های اینستاگرام توجه کنید. لایک ها شاخص ها و پارامترهای مهمی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا میزان معروفیت خودتان و میزان موفقیت خودتان در بازاریابی را افزایش دهید.

افزایش تعداد لایک های اینستاگرام همیشه به عنوان یکی از موضوعات مهمی بوده است که شرکت های مختلفی که می خواسته اند بازاریابی را انجام دهند همیشه سعی می کرده اند تا به آن توجه کنند. شما هرچقدر که تعداد لایک های بیشتری داشته باشید؛ این موضوع به این معنی است که تعداد افراد بیشتری هستند که کار شما را دنبال می کنند بنابرین موفق ترید. در این پست قصد داریم تا ترفندهایی را به شما نشان دهیم که با استفاده از این ترفندها بتوانید تعداد لایک هایتان را در اینستاگرام افزایش دهید:

1) سعی کنید همیشه سر موقع پست بگذارید

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید که بهتر است چه موقعی پست بگذارید. شما باید برای پست گذاشتن زمانی را انتخاب کنید که فالوورهایتان از همیشه آمادگی بیشتری را دارند. این که هر زمانی که احساس کردید مناسب است پست بگذارید اصلا استراتژی خوبی برای این کار نیست. شما باید زمانی که بیشترین احتمال وجود دارد که مخاطبینتان اینستاگرام خودشان را باز کنند پست بگذارید. البته این موضوع بستگی به مخاطبینتان هم دارد. به عنوان مثال در صورتی که مخاطبین شما اکثرا افراد جوانی هستند که به دانشگاه و یا دبیرستان می روند؛ بهترین زمان برای پست گذاشتن اول صبح، اول بعد از ظهر و یا زمانی است که خورشید غروب می کند. در چنین شرایطی نباید ساعت 1 بعد از ظهر پست بگذارید (هنگامی که همه آنها می خواهند چرت بزنند!)

2) مخاطبین خودتان را بشناسید

در صورتی که امید زیادی به استفاده از اینستاگرام دارید و فکر می کنید که اینستاگرام می تواند به شما کمک کند؛ باید حتما مخاطبین خودتان را بشناسید و بدانید که از چه نوع پست هایی راضی هستند. سعی نکنید که توجه تمام افراد را به خودتان جلب کنید. فراموش نکنید پیج شما باید به گونه ای باشد که تنها توجه طیف مخصوصی از مخاطبین را به خودش جلب کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که پروفایل شما و استوری هایی که پست می کنید تماما انتظاراتی را که آن طیف خاص از مخاطبینتان دارند برآورده می کنند. در صورتی که این کار را به درستی انجام دهید؛ خواهید دید که تعداد لایک های شما خیلی زیاد می شود.

3) به صورت پیوسته پست بگذارید

پیوستگی در پست گذاشتن دقیقا به همان اندازه اهمیت دارد که پست گذاشتن در زمان مناسب اهمیت دارد. بهتر است برای این کار یک جدول زمان بندی داشته باشید و این کار را بر اساس نظم و قائده خاصی انجام دهید. در صورتی که کاربران بتوانند اعتماد کنند که هر روز و یا هر هفته پست های جدید از یک پیج دریافت می کنند؛ در این صورت احتمال این که جلب محتوا شوند بیشتر می شود. در صورتی که شما با بی نظمی پست بگذارید؛ کار جمع آوری کردن کاربران برای شما سخت تر و دشوارتر می شود.

4) از جئوتگ ها (geotag) استفاده کنید

جئوتگ ها می توانند یکی از روش های بسیار موثر برای این باشند که افراد بدانند شما کجا هستید بنابراین شما با این روش می توانید به آنها کمک کنید که احساس نزدیکی بیشتری با شما داشته باشند و در نتیجه احتمال این که مشتریتان شوند بالا برود. علاوه بر آن، استفاده از این روش می تواند منجر شود که افرادی که در نزدیکی شما زندگی می کنند احساس کنند که در دنیای واقعی به آنها نزدیک هستید بنابراین بیشتر از گذشته جلب شما شوند.

5) کپشن های زیبا بنویسید

یکی دیگر از روش هایی که در بالا بردن کیفیت محتوای شما و بالا بردن احتمال این که کاربران جلب شما شوند تاثیر بسیار بسیار زیادی دارد؛ نوشتن کپشن های مناسب است. درست است که بخش عمده ای از کاربران اینستاگرام تنها بر روی بخش دیداری آن تمرکز می کنند ولی نمی توان اهمیت کپشن را (که می تواند در برخی از مواقع لبخند را بر روی لبان آنها بیاورد و در برخی از موارد آنها را غمگین کند) نادیده گرفت. استفاده از کپشن روش بسیار موثری برای جمع آوری کردن تعداد لایک های بیشتر است. در رابطه با کپشن ها فراموش نکنید که کپشن های کوتاه تر نسبت به کپشن های بلندتر بهتر عمل می کنند بنابراین به شما این اجازه را می دهند که به راحتی طیف گسترده تری از مخاطبین را داشته باشید.

6) افراد و برندها را به صورت هوشمندانه تگ کنید

تگ گردن افراد و برندهای دیگر می تواند یکی از روش های مهم برای جلب توجه کاربران و در نتیجه آن افزایش تعداد لایک ها برای شما باشد. ولی مهم است که شما این کار را تنها زمانی انجام دهید که ارتباطی وجود داشته باشد. افراد و برندها را تنها به این منظور تگ نکنید که توجه کسی را جلب کنید! به جای آن سعی کنید تا از تگ کردن ها استفاده کنید تا نشان دهید که چقدر به افراد دیگر و یا به برندهای دیگر اهمیت می دهید و همیشه از این روش استفاده کنید تا محتوای ارزشمند و سرگرم کننده را با مخاطبینتان به اشتراک بگذارید.

7) از افراد بخواهید که دوستانشان را تگ کنند

بسته به نوع مخاطبینی که دارید؛ این استراتژی که از افراد بخواهید که دوستانشان را تگ کنند هم می تواند استراتژی مناسبی باشد. البته در این زمینه مراقب باشید که به هنگام اعمال کردن این استراتژی، آن را به درستی و با رعایت اصول اعمال کنید.

8) بهترین تصاویری را که می توانید به اشتراک بگذارید

ظاهرا اینستاگرام یک پلتفرم برپایه تصاویر و تصویری می باشد. بنابراین افرادی از همه بیشتر در استفاده از آن موفق هستند که از همه بهتر می توانند تصاویر باکیفیت تولید کنند. در صورتی که تصاویر باکیفیت برای کارتان داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که تعداد لایک های بسیار زیادی بدست آورید. بنابراین از تمام مهارت های هنری خودتان و از تمام ذوق عکسبرداریتان استفاده کنید تا هر تصویری که آپلود می کنید بهترین کیفیت را داشته باشد. این بدان معنی است که شما باید تصاویری را آپلود کنید که کاربران از این تصاویر خوششان بیاید. از تصاویر کپی پیست شده و یا تصاویر باکیفیت پایین استفاده نکنید.

9) معمولا از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از باارزش ترین ابزارهایی هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. در حقیقت هشتگ قوی ترین سلاح شما برای کار می باشد. پس سعی کنید استفاده از آنها را دست کم نگیرید! شما باید در بیشتر پست هایی که ارایه می کنید از هشتگ ها استفاده کنید. همچنین باید از این هشتگ ها در بیو و در استوری خودتان هم استفاده کنید. درست است که استوری اینستاگرام لایک نمی شود ولی این اصلا مهم نیست چون از طریق هشتگ است که کاربران می توانند به راحتی محتوای شما را هم پیدا کنند بنابراین این کار منجر به افزایش لایک هم برای شما می شود.

10) از هشتگ ها در جای مناسب خودشان استفاده کنید

دقیقا به همان اندازه که استفاده از خود هشتگ ها اهمیت دارد؛ این موضوع هم مهم است که شما بدانید که کجا از این هشتگ ها استفاده می کنید. شما باید از هشتگ های با کیفیت بالا استفاده کنید. سعی نکنید تا این هشتگ ها را بی هدف در زیر پست هایتان قرار دهید که شاید شانس دیدن این پست ها بیشتر شود چون چنین کاری به جای این که تعداد لایک های مربوط به پست های شما را زیاد کند؛ حتی آنها را کم هم می کند!

هشتگ هایی که به درستی مورد استفاده قرار گرفته اند می توانند یکی از بهترین ابزارها برای ارتقای کیفیت کار شما باشند و می توانند منجر به این شوند که معروفیت شرکت شما زیاد شود. این کار همچنین می تواند در افزایش تعداد فالوورها کمک زیادی به شما بکند و در این حالت شما دیگر مجبور نیستید فالوور اینستاگرام بخرید!

11) سعی کنید به هنگام مناسبت های مختلف، پست های مربوط به همان مناسبت ها را بگذارید

به عنوان مثال در صورتی که تعطیلات نزدیک می شود؛ سعی کنید تا پست هایی ایجاد کنید که در ارتباط با تعطیلات هستند. البته این موضوع بدان معنی نیست که محتوای اصلی خودتان را رها کنید! فراموش نکنید که پست کردن محتوایی که از همه بیشتر به تجارتتان مرتبط باشد برای موفقیت تجارتتان حیاتی است و پیج هایی که از همه محتوای مرتبط تری دارند پیج هایی هستند که از همه بیشتر لایک دریافت می کنند. اما سعی کنید تا در صورتی که دیدید می توانید پستی بگذارید که در عین حال که به محتوایتان مرتبط است؛ با مناسبت آن زمان هم همخوانی دارد این پست را بگذارید و در صورتی که چنین ارتباطی وجود نداشت؛ کاری نکنید!

12) بین کاربران مسابقه بگذارید

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مسابقات و رقابت هایی بین مخاطبین و فالوورها ایجاد کنید. این روش یکی از بهترین روش ها است که شما می توانید با استفاده از این روش مخاطبین را به خودتان جلب کنید. به آنها قول دهید که برایشان جوایزی مناسب درنظر می گیرید و در این صورت خواهید دید که آنها بیشتر جلب شما می شوند. البته باید هر اتفاقی که افتاد به قول هایی که داده اید پایبند باشید!

13) برخی اوقات هم محتوایی را که بوسیله کاربران ایجاد شده است پست کنید

محتوایی که بوسیله کاربران ایجاد شده است در برخی از موارد می تواند بسیار جالب و جذاب باشد. این کار همچنین یک روش مناسبی است برای این که شما نشان دهید که نسبت به فالوورهای وفادارتان احساس قدردانی می کنید.

14) تبلیغ کردن پیج ها و پیج های دیگر می تواند به شما کمک زیادی بکند

شما با استفاده از این روش می توانید تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. همچنین می توانید کاری کنید که برندی که از آن نام برده اید نیز برای شما احترامی قائل شود و بداند که شما برندی هستید که به برندهای دیگر هم ارزش می دهید. خود این موضوع می تواند منجر به این شود که برندهای دیگری هم که شما از آنها نام برده اید این احساس را پیدا کنند که برای این که کار شما را جبران کنند به برند شما هم اشاره کنند و برند شما را هم تبلیغ کنند.

15) بر روی پست های پیج های مربوط به تجارت های دیگر هم لایک و کامنت بگذارید

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با این روش تعداد لایک های پیج خودتان را بالا ببرید این است که پست های مربوط به تجارت های دیگر را لایک کنید و بر روی آنها کامنت قرار دهید. پست هایی که دیگر مردم می گذارند هم به همان اندازه پست هایی که شما می گذارید مهم است. انجام این کار علاوه بر این که می تواند برای شما کار لذت بخشی باشد (این که صفحه های مربوط به دیگر پیج ها را مشاهده کنید و آنها را لایک کنید و بر روی آنها کامنت قرار دهید) می تواند به شما این اجازه را دهد که در چشمان افرادی که مخاطبین شما می باشند؛ به نظر خودخواه نیایید. در واقع در چنین شرایطی مخاطبین شما، شما را به عنوان فردی درنظر می گیرند که به پست هایی که دیگران می گذارند هم اهمیت می دهد و تنها به فکر کارش خودش نیست.

16) تمام تلاشتان را بکنید که پیجتان در بخش "اکسپلور تب" (Explore tab) در اینستاگرام مخاطبین وارد شود

اکسپلور تب یکی از بهترین ابزارهایی است که می تواند به افرادی که تازه اینستاگرام دار شده اند کمک کند تا پیج های جدید و مناسب را پیدا کنند. در صورتی که شما بتوانید کاری کنید که پیج شما بر روی این بخش نمایش داده شود؛ تعداد لایک های شما به شیوه باورنکردنی افزایش پیدا می کند.

17) سعی کنید از پشت صحنه کارتان هم پست هایی قرار دهید

بیشتر افراد تاثیرگذار (و هواداران اینستاگرام) دوست دارند تا جزئیاتی درباره "زندگی پشت پرده" برندها بدانند. بنابراین یکی از روش های افزایش تعداد لایک ها این است که با پست کردن محتوایی در این رابطه این امکان را برای آنها فراهم آورید.

18) درباره رقبایتان تحقیق کنید

از دیگر روش های افزایش تعداد لایک در اینستاگرام این است که درباره رقبایتان تحقیق کنید. شما باید بررسی کنید که وضعیت رقبایتان از نظر پست کردن نوع محتوا، استفاده از هشتگ ها و غیره به چه صورتی است. نترسید از این که از برخی از استراتژی هایی که به آنها کمک کرده است تا موفق شوند استفاده کنید! این کار می تواند به شما کمک کند تا روندهای دیگری را که می تواند به شما کمک کند بهتر موفق شوید را نیز کشف کنید.

19) از مشورت گرفتن نترسید!

شما می توانید برای گرفتن ایده های جدید برای کار و استراتژی های جدید برای انجام بازاریابی، از دیگران هم مشورت بگیرید. می توانید سوالاتی را برای این افراد پست کنید (به عنوان مثال در استوریتان و یا در خود پست هایتان) و از آنها بخواهید که به شما در این زمینه یاری برسانند. این روش یکی از بهترین روش ها است که شما می توانید با استفاده از این روش بفهمید که برای پست های بعدی و فعالیت های بعدی خودتان در اینستاگرام بهتر است از چه استراتژی هایی استفاده کنید.

20) انواع مختلف محتوا را امتحان کنید

استفاده کردن از روش آزمایش و خطا یکی از بهترین کارهایی است که شما می توانید برای بالا بردن تعداد لایک هایتان انجام دهید. شما باید شیوه های مختلف را امتحان کنید و انواع و اقسام محتوایی را که به نظرتان برای این کار مناسب می آید پست کنید. به عنوان مثال می توانید نوع پست ها را تغییر دهید (بعضی وقت ها تنها تصویر پست کنید و نتیجه را ببینید و بعضی وقت ها از ویدیو استفاده کنید و یا مثلا شیوه های ابتکاری دیگر مانند پست کردن ویدیوهای سیاه و سفید را نیز امتحان کنید)



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 250
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 417
:: بازدید ماه : 775
:: بازدید سال : 1982
:: بازدید کلی : 6482