10 ترفند کارآمد برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
دو شنبه 30 تير 1399 ساعت 10:50 | بازدید : 162 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

10 ترفند کارآمد برای این که تعداد فالوورهای اینستاگرامتان را افزایش دهید

 

این روزها کار بازاریابی کردن در دنیا نسبت به چند سال گذشته کمی دشوارتر شده است. شرکت ها برای این که در این راه از رقبای خودشان جلو بیفتند؛ باید تکنیک های انجام دادن آن را یاد بگیرند. یکی از بهترین تکنیک هایی که در این رابطه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ تکنیک استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) یکی از بهترین روش های بازاریابی کردن شرکت ها در روزگار حاضر است که می تواند در تعیین کردن سرنوشت یک شرکت نقش مهمی داشته باشد.

بازاریابی با اینستاگرام (Instagram marketing) یکی از انواع مهم بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد که می تواند در بالا بردن کیفیت کار تجارت ها تاثیر زیادی داشته باشد. بازاریابی با استفاده از اینستاگرام باعث می شود که تجارت ها بتوانند با استفاده از تصاویر و ویدیوهای مختلف با مخاطبین خودشان ارتباط برقرار کنند. در سال های اخیر، اینستاگرام تبدیل به یکی از ابزارهای باارزش برای برندهایی شده است که می خواهند فرهنگ سازمانی خودشان را به مخاطبین نشان دهند و فرآورده ها و خدماتی را که تولید می کنند به شیوه ای جدید و شگفت انگیز بفروشند.

بنابراین استفاده کردن از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بازاریابی می تواند باعث شود که مشتریان جدید برای شرکت ها ایجاد شود و همچنین میزان وفاداری آنها به برند افزایش پیدا کند و همچنین هویت برند هم به خوبی ایجاد شود.

شرکت ها می توانند با استفاده از اینستاگرام آمارها و ارقام مرتبط با افرادی که از استوری ها بازدید می کنند و یا پست ها را لایک می کنند و زیر آنها کامنت می گذارند و یا ویدیوها را می بینند داشته باشند. همچنین شرکت ها با استفاده از اینستاگرام می توانند به راحتی جمعیت افرادی که آنها را فالو می کنند را از نظر پارامترهایی مانند جنسیت، سن و سال، محل زندگی و حتی ساعت هایی که در آن فعالیت می کنند بسنجند.

شما به عنوان یک تجارتی که قصد بازاریابی دارید می توانید با استفاده از اینستاگرام بازاریابی را به شیوه بسیار مناسبی انجام دهید. بازاریابی با استفاده از اینستاگرام برای تجارت هایی که می خواهند تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند و میزان فروش خودشان را افزایش دهند و یا وفاداری برند بیشتری برای خودشان ایجاد کنند و یا این که بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار را انجام دهند خیلی مناسب است. البته این شیوه بازاریابی هم مانند تمام شیوه های دیگر نیازمند این است که راه و روش درست انجام کار را بدانید. در حقیقت با این که اینستاگرام اپلیکیشنی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا آن را دوست دارند (و هواداران زیادی دارد) ولی با این وجود بسیاری از بازاریابان به اندازه ای که با فیسبوک آشنا هستند؛ با این ابزار آشنا نمی باشند. بنابراین در این پست قصد داریم تا 10 ترفند را برای این که بتوانید تعداد فالوورهایتان را در اینستاگرام بالا ببرید ارایه کنیم:

1) پیج خودتان را در پلتفرم های دیگر شبکه های اجتماعی هم تبلیغ کنید

در صورتی که شما از پلتفرم های مختلفی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؛ یکی از بهترین روش هایی که می توانید تعداد فالوورهای خودتان را بالا ببرید به این طریق است که پیج خودتان را در این شبکه ها تبلیغ کنید. به عنوان مثال در صورتی که علاوه بر اینستاگرام فیسبوک هم دارید؛ می توانید در فیسبوک هم پیج اینستاگرامی خودتان را تبلیغ کنید و یا می توانید در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی هم این کار را انجام دهید. در صورتی که چنین کنید؛ افرادی که صفحه شما را در این شبکه ها دنبال می کنند می توانند به پیج شما در اینستاگرام سر بزنند و شما را فالو کنند.

وقتی که پیج اینستاگرامی خودتان را تبلیغ می کنید؛ می توانید برخی از پست های اینستاگرامی خودتان را هم به عنوان تبلیغ در پلتفرم های دیگر شبکه های اجتماعی قرار دهید و این کار منجر می شود که افرادی که شما را در این پلتفرم ها دنبال می کنند بتوانند یک دورنمایی از آن چه که قرار است در پیج های اینستاگرام شما داشته باشند ببینند.

2) از هشتگ های معروف استفاده کنید

اینستاگرام ابزاری به نام هشتگ دارد که استفاده از آن دقیقا مانند توییتر می باشد. شما با استفاده از هشتگ ها می توانید کاری کنید که کاربران اینستاگرامی بتوانند محتوای کار شما را پیدا کنند. در صورتی که از هشتگ استفاده نکنید هیچ کس نمی تواند با جستجو کردن در اینستاگرام محتوای کار شما را پیدا کند بنابراین شانس شما برای این که در کار موفق شوید تقریبا صفر می شود! بنابراین در صورتی که شما بتوانید از هشتگ های معروف و تاثیرگذار و در زمان تاثیرگذار استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که پیدا کردن محتوایی که به اشتراک گذاشته اید برای شما قابل قبول تر شود. البته یک نکته مهمی که به هنگام استفاده کردن از هشتگ ها باید در نظر داشته باشید این است که باید همیشه معنی این هشتگ را قبل از این که از آن استفاده کنید دو بار چک کنید و اطمینان حاصل کنید که تنها از هشتگ هایی استفاده می کنید که با هویت برندتان متناسب می باشد. در صورتی که از هشتگ هایی استفاده کنید که ارتباط چندانی با هویت برندتان ندارند؛ احتمال موفق شدن شما در جلب مخاطبین بیشتر کم می شود.

3) هشتگ ها را بررسی کنید

شما به عنوان یک تجارتی که قصد دارد تا با استفاده از ابزار اینستاگرام به بازاریابی کردن بپردازد باید هر چند وقت یک بار اثری را که استفاده از هشتگ هایی که انتخاب کرده اید بر روی وضعیت اکانتتان دارد بررسی کنید. باید همیشه چشمتان به هشتگی که استفاده می کنید باشد. در صورتی که می خواهید میزان ترافیک زیادی داشته باشید باید حتما این کار را انجام دهید. باید این موضوع را بررسی کنید و در صورتی که متوجه شدید که وقتی که از این هشتگ ها استفاده می کنید هیچ کس پیج شما را نمی بیند؛ بنابراین زمان آن رسیده است که این هشتگ ها را عوض کنید و هشتگ های دیگری ایجاد کنید که دارای اثربخشی بیشتری نسبت به این هشتگ ها باشند. در صورتی که تجارتی هستید که به صورت محلی کار می کنید باید اطمینان حاصل کنید که هشتگ هایی که از آنها استفاده می کنید حالت ژئوتگ داشته باشد (ژئوتگ ها هشتگ هایی هستند که برای افرادی نمایش داده می شوند که در همسایگی محدوده ای قرار دارند که در این محدوده فردی که از این هشتگ ها استفاده می کرده است قرار دارد). بنابراین به موضوع هشتگ ها توجه زیادی بکنید.

4) همیشه محتوای ویدیویی را چاشنی کارتان بکنید

این روزها محتوای ویدیویی یکی از بهترین و اثرگذارترین انواع محتوایی است که به صورت آنلاین موجود می باشد. در صورتی که شما سعی کنید تا از محتوای ویدیویی در کارتان استفاده کنید این امکان را خواهید داشت که تعداد فالوورهای خودتان را زیاد کنید. علت این امر این است که این روزها تعداد افرادی که به استفاده از ویدیوها گرایش دارند نسبت به افرادی که از ویدیوها استفاده نمی کنند خیلی افزایش پیدا کرده است. بنابراین سعی کنید تا هرچند وقت یک بار (به عنوان مثال حداقل هفته ای یک بار) محتوای ویدیویی پست کنید. فراموش نکنید که یکی دیگر از ابزارهای بسیار مهمی که اینستاگرام در زمینه تولید محتوای ویدیویی دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید؛ ابزار "لایو" اینستاگرام می باشد. شما می توانید با استفاده از این ابزار ویدیویی به صورت زنده از خودتان بگیرید و با مخاطبین به اشتراک بگذارید. در صورتی که از این روش ها استفاده کنید می توانید تضمین کنید که تعداد افرادی که توجهشان به شما و برندتان جلب می شود خیلی افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید حتما در کنار پست هایی که می گذارید محتوای ویدیویی را هم وارد کنید.

5) صفحه برندتان را به روزرسانی کنید

صفحه برند اینستاگرام شما، در حقیقت صفحه اصلی شرکت شما می باشد. بنابراین باید خیلی بر روی آن کار کنید. در حقیقت این صفحه می تواند برای شما موقعیتی فراهم کند که شما بتوانید خودتان را به دنیای اینستاگرام معرفی کنید و برای وب سایتی که دارید میزان ترافیک زیادی ایجاد کنید.

برای این که صفحه اصلی کارتان را به روزرسانی کنید باید در درجه اول برای آن نامی انتخاب کنید. این نام باید نامی جذاب و گیرا باشد و همچنین باید دقیقا متناسب با کاری باشد که می خواهید انجام دهید. در مرحله دوم شما باید بخش بیو را کامل کنید و در این بخش درباره کاری که شرکتتان انجام می دهد به صورت مختصر اطلاعاتی را ارایه کنید. در بخش بعدی باید یک تصویر مناسب به نام تصویر پروفایل اینستاگرام برای خودتان انتخاب کنید که انتخاب کردن این تصویر هم کاری ظریف و دقیق است که باید بر اساس اصول مخصوصی انجام شود. همچنین بعد از بخش بیو شما باید راه های ارتباطی کاربران با برند خودتان را شرح دهید که شامل ارایه کردن شماره تماس و ایمیل و محل و غیره می شود. بسیاری از شرکت ها هستند که به این موضوع توجهی نمی کنند. شما از این گونه شرکت ها نباشید!

6) پیوسته پست بگذارید و برای این کار یک برنامه ریزی معینی داشته باشید

در صورتی که شما تصمیم گرفته اید که حقیقتا از اینستاگرام برای جلب کردن تعداد مشتریانتان استفاده کنید؛ نباید این موضوع را فراموش کنید که "پیوسته پست بگذارید!" در حقیقت بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است ثابت شده است که برندها برای این که بخواهند در کار بازاریابی با اینستاگرام موفق شوند باید حداقل به طور متوسط روزی یک پست بگذارند. حتی این تعداد روزی یک پست، در صورتی که شما به مرحله ای رسیدید که شناخته شده تر بودید و تعداد فالوورهای زیادی پیدا کردید می تواند به 2 تا 3 پست در روز هم برسد.

از آن جایی که پلتفرم اینستاگرام به طور کلی یک پلتفرم تصویری است بنابرین شما نیاز دارید تا تصاویری را آپلود کنید که دارای کیفیت بالایی می باشند. در صورتی که شما یک تصویربردار حرفه ای نیستید و یا این که این توانایی را ندارید که چنین تصاویری را بگذارید؛ پس بهتر است به جای این کار هرچقدر که می توانید پست بگذارید. برای این که بفهمید چه زمانی بهتر است که پست بگذارید؛ باید در این زمینه تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید.

7) بر روی فالوورهای رقبایتان تمرکز کنید

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با این روش میزان فالوورهای خودتان را افزایش دهید؛ این است که به فالوورهایی که پیج هایی را فالو کرده اند که مشابه پیج شما می باشند توجه نمایید. شما با این روش می توانید از همان ابتدا مشخص کنید که این افراد چه افرادی هستند و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که این افراد با شما ارتباط داشته باشند. بهترین روش برای شروع این کار این است که کار را با فالوورهایی آغاز کنید که مربوط به نزدیک ترین رقبای شما می باشند. در این رابطه می توانید موقعیت مکانی را هم در نظر بگیرید و فالوورهایی را انتخاب کنید که از نظر موقعیت مکانی نزدیک ترین موقعیت را به شما دارند. شما می توانید با این فالوورها به صورت مستقیم تماس بگیرید و یا این که زیر پست هایی که دارند کامنت بگذارید و یا آنها را لایک کنید. شما بهتر است برای این که نتیجه مطلوبی از این کار بگیرید؛ این پروسه را برای مدت زمان طولانی تکرار کنید.

8) بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار را در نظر داشته باشید

یکی از مهم ترین شیوه های بازاریابی که امروزه می تواند به افرادی که با استفاده از شبکه های مجازی و مخصوصا اینستاگرام بازاریابی می کنند کمک کند تا تعداد فالوورهای خودشان را به میزان بسیار قابل توجهی بالاتر ببرند؛ بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار می باشد. افراد تاثیرگذار افرادی هستند که تعداد مخاطبین زیادی دارند. افراد تاثیرگذار در اینستاگرام نیز افرادی هستند که تعداد افرادی که آنها را فالو می کنند خیلی زیاد است. این افراد در دنیای مجازی قدرت زیادی دارند. البته ممکن است این افراد صرفا سلبریتی نباشند و ممکن است افرادی کاملا عادی و معمولی باشند که دارای تعداد زیادی هوادار هستند. این گونه افراد قدرت زیادی دارند که شما می توانید در صورتی که تایید آنها را جلب کنید از قدرتشان استفاده کنید تا تجارت خودتان را تبلیغ کنید. تنها کاری که باید برای بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار به این شیوه انجام دهید این است که این افراد را (که البته مرتبط با زمینه کاری خودتان باشند) پیدا کنید. سپس باید سعی کنید تا این افراد را قانع کنید که برندتان را در پیجشان تبلیغ کنند.

9) برای این که به کاربرانی که در نزدیکی شما زندگی می کنند کمک کنید تا شما را پیدا کنند؛ از جئوتگ ها استفاده کنید

اینستاگرام ابزارهایی دارد به نام ژئوتگ که شما می توانید مکان خودتان را در پست هایی که می گذارید تگ کنید و به این شیوه می توانید کاری کنید که محتوایی که پست می کنید برای افرادی که در نزدیکی شما هستند قابل دسترسی تر باشند. شما می توانید شهری را که در آن زندگی می کنید و یا ناحیه ای را که در آن این ویدیو و یا تصویر را گرفته اید تگ کنید. به این شیوه می توانید کاری کنید که افرادی که در این شهر زندگی می کنند شما را راحت تر پیدا کنند.

این کار مخصوصا می تواند برای تجارت هایی که می خواهند توجه کاربرانی را که در نزدیکی آنها زندگی می کنند جلب کنند موثر می باشد. چنین تجارت هایی می توانند از جئوتگ هایی استفاده کنند که نشان دهنده محل آنها می باشد و به این شیوه می توانند کاری کنند که پیدا کردن این محتوا برای این افراد آسان تر باشد. بنابراین استفاده کردن از جئوتگ ها هم یکی دیگر از روش های مناسب برای این کار می باشد.

10) سعی کنید محتوا را طوری بنویسید که یک رابطه عاطفی میان شما و آنها ایجاد شود

آخرین نکته این است که محتوای عاطفی را باید طوری بنویسید که یک رابطه عاطفی میان شما و این افراد ایجاد شود. در صورتی که نمی توانید چنین کاری انجام دهید؛ بنابراین رابطه ای میان شما و این افراد ایجاد نخواهد شد بنابراین احتمال این که شما در این کار شکست بخورید بالا است. شما باید کاری کنید که مخاطبینتان احساس کنند که شما آنها را دوست دارید و آنها هم شما را دوست دارند و به همین خاطر است که شما باید چنین رابطه ای را میان آنها و خودتان ایجاد کنید. بسیاری از تجارت ها هستند که اهمیت این موضوع را درک نمی کنند بنابراین نمی توانند آنگونه که باید و شاید این رابطه را ایجاد کنند بنابراین در افزایش تعداد مخاطبین به مشکل برخورد می کنند. این در صورتی است که شما باید یک رابطه عاطفی مناسبی را با مخاطبینتان برقرار کنید و این کار را می توانید با قرار دادن پست هایی که به آنها نشان می دهد که شما به فکر آنها هستید انجام دهید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 249
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 416
:: بازدید ماه : 774
:: بازدید سال : 1981
:: بازدید کلی : 6481