7 ترفند برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
7 ترفند برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
سه شنبه 31 تير 1399 ساعت 10:54 | بازدید : 168 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

7 ترفند برای این که تعداد فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهید

 

بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی این روزها تبدیل به جزء لاینفک از بازاریابی شده است. این روزها پلتفرم "اینستاگرام" تبدیل به یکی از مشهورترین پلتفرم ها برای بازاریابان شده است. بنابراین شرکت های مختلف بر روی استفاده کردن از این پلتفرم با همدیگر به رقابت می پردازند و هر کدام از آنها می خواهند تا از این پلتفرم بهتر از دیگری استفاده کنند. بنابراین رقابت بر سر استفاده باکیفیت از اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می باشد و تجارت ها و شرکت ها سعی می کنند تا از روش های جدیدی برای جلب کردن توجه مشتریان استفاده کنند. هر کدام از آنها می خواهند کاری کنند که مشتریان از طریق اینستاگرام جلب تجارتشان شوند.

بنابراین در صورتی که شما به عنوان یک شرکت و سازمان می خواهید از پلتفرم اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنید؛ بهتر است که این حقیقت را قبول کنید که هرچقدر که تعداد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؛ احتمال این که بتوانید در کار بازاریابی موفق تر باشید بیشتر است. البته باید این نکته را نیز درنظر داشته باشید که افزایش پیدا کردن تعداد فالوورهای اینستاگرام چیزی نیست که شما بتوانید به این راحتی بدست بیاورید! مخصوصا در این دوره ای که میزان رقابت بر سر افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام بیشتر وبیشتر می شود! دیگر آن زمان گذشت که شما می توانستید تنها با پست کردن چند تصویر جدید و اضافه کردن چند هشتگ به این تصاویر، کاری کنید که صدها فالوور به فالوورهای شما اضافه شوند! این روزها دیگر این که بتوانید تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید واقعا نیازمند تلاش سخت کوشانه و تمرین و همچنین استفاده از برخی از تکنیک هایی است که در این رابطه به شما کمک می کنند.

بنابراین همانطور که ذکر شد با توجه به سخت تر شدن کار در این زمینه و همچنین با توجه به الگوریتمی که اینستاگرام به کار می برد (که هر از چندگاهی تغییر می کند!) و با توجه به حجم زیاد رقابتی که در این زمینه ایجاد شده است؛ برای این که در کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام موفق شوید باید ترفندهای لازم برای انجام این کار را در نظر داشته باشید. بنابراین در این پست قصد داریم تا 7 تا از ترفندهایی را که شما با عمل کردن به این ترفندها می توانید تعداد فالوورهای اینستاگرام خودتان را بالا ببرید به شما ارایه کنیم.

1) زمان مناسب برای پست گذاشتن را پیدا کنید

شما چه این موضوع را قبول کنید و چه قبول نکنید (که البته باید قبول کنید!!!) زمانی که شما تصمیم می گیرید که پست بگذارید یکی از پارامترهایی است که بر روی چگونگی عملکرد شما در اینستاگرام تاثیر بسزایی دارد. این زمان باید زمانی باشد که از همه زمان ها بیشتر احتمال دارد که کاربران اینستاگرام صفحه اینستاگرام خودشان را باز کنند چون در این صورت احتمال این که پست های شما را ببینند خیلی زیاد می شود. البته این که تصمیم بگیرید که در 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته کدام ساعت را برای پست کردن انتخاب کنید تصمیمی است که می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. برای این که بدانید که بهترین زمان برای پست گذاشتن چه زمانی است؛ بهترین کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید که با چه دسته ای از فالوورها روبرو می باشید. به عنوان مثال در صورتی که اکثر فالوورهای شما دانش آموزان و دانشگاهیان می باشند؛ بهترین زمان برای پست گذاشتن شما اول صبح و یا آخر شب است. شما می توانید بر اساس نوع فالوورهای خودتان یک جدول زمان بندی برای پست گذاشتنتان انتخاب کنید و سعی کنید تا بر اساس این جدول زمانبندی به صورت دقیق و منظم پست بگذارید.

2) به "هشتگ" ها توجه کنید

در اینستاگرام ابزاری به نام هشتگ وجود دارد که شما با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت که کاری کنید که پست هایی که می گذارید برای کاربران قابل دیدن باشد. در صورتی که شما پستی را در اینستاگرام قرار دهید و برای این پست هشتگی نگذارید؛ نمی توانید انتظار داشته باشید که کسی آن را ببیند! حتی در صورتی که بهترین پست ها را هم گذاشته باشید؛ در صورتی که هشتگی به همراه آنها وجود نداشته باشد شما نمی توانید کاری کنید که دیگران پست شما را ببینند. ولی یک نکته خیلی مهمی که در استفاده از هشتگ ها باید در نظر داشته باشید این است که نباید این هشتگ ها را بدون توجه به ارتباطشان با پست هایی که قرار داده اید استفاده کنید. به این دلیل که در صورتی که هشتگ هایی را در زیر پست هایتان قرار دهید که ارتباط چندانی با کارتان نداشته باشد؛ در این صورت افرادی که از پست های شما دیدن می کنند با دیدن این هشتگ های نامربوط عصبانی می شوند و احتمال این که صفحه اینستاگرام شما را ترک کنند بیشتر می شود!

3) تنها پست های خودتان را به تصاویر محدود نکنید

شما نباید تنها تصاویر را در اینستاگرام قرار دهید. اینستاگرام ابزاری است که این امکان را به شما می دهد که محتوای متفاوت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال شما می توانید از ویدیوهای مختلف و متنوع استفاده کنید. همچنین اینستاگرام قابلیتی به نام IGTV دارد که شما می توانید در آن ویدیوهایی با طول مدت زمان بیشتر را آپلود کنید. IGTV یک ابزار بسیار کاربردی و مهم در اینستاگرام است که شما می توانید با استفاه از آن درک کنید که مخاطبینتان دوست دارند چگونه محتوایی را ببینند. البته به هنگام استفاده از این ابزار خودتان را مجبور نکنید که حتما هر روز ویدیوهایی 7 دقیقه ای و یا ویدیوهایی با مدت زمان بیشتر در آن قرار دهید. بلکه اگر حداقل یک بار هم این کار را انجام دهید می توانید تعداد افرادی که صفحه شما در اینستاگرام را فالو می کنند را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام، استوری آن است. شما می توانید از این ویژگی استوری اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوورها استفاده نمایید.

4) از ژئوتگینگ هم استفاده کنید

یکی از ویژگی های اینستاگرام که ژئوتگینگ نام دارد به افرادی که می خواهند پست بگذارند این امکان را می دهد که هشتگ هایی را برای خودشان ایجاد کنند که تنها برای افرادی که در نزدیکی آنها زندگی می کنند قابل روئیت باشد. شما با استفاده از این ویژگی این توانایی را خواهید داشت تا خودتان را به افرادی که در نزدیکی محل زندگی شما هستند بشناسانید. این کار می تواند برای شما خیلی سودمند باشد چون به این روش شما این توانایی را دارید که کاری کنید که محصولات و خدماتی را که ارایه می دهید به افرادی که در نزدیکی محل شما هستند معرفی کنید و به این شیوه به سودآوری زیادی برسید.

البته این ژئوتگینگ ویژگی های منحصر به فرد دیگری هم دارد. به عنوان مثال شما با استفاده از اینستاگرام این توانایی را خواهید داشت تا ژئوتگ ها را در مکانی ارایه کنید که مردم در آن مکان ها از همه بیشتر درباره برند شما با هم مکالمه می کنند! بنابراین با استفاده از ژئوتگینگ شما می توانید به راحتی فرآورده ها و خدمات خودتان را به افرادی که در نزدیکی محل زندگیتان هستند معرفی کنید.

5) به کیفیت تصاویر توجه کنید

یکی دیگر از نکته های خیلی مهمی که شما باید حتما به منظور جلب بیشتر تعداد مخاطبین درنظر داشته باشید این است که باید حتما به کیفیت تصاویری که در اینستاگرام آپلود می کنید توجه کنید. یکی از مهم ترین ابزارهایی که اینستاگرام از آن استفاده می کند؛ ابزار تصویر می باشد. بنابراین در صورتی که شما نتوانید از تصاویر مناسب و باکیفیت برای اینستاگرام استفاده کنید نمی توانید تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید. شما برای این که صفحه اینستاگرام پررونقی داشته باشید باید حتما به کیفیت تصاویری که در آن آپلود می کنید توجه کنید. البته کیفیت این تصاویر تنها یک بخش کار است و یک بخش مهم تر و هیجان انگیزتر کار هم این است که این تصاویر باید به گونه ای باشند که جذاب باشند و توجه مخاطبین به آنها جلب شود. البته در رابطه با مورد دوم نگران نباشید! به این دلیل که خود اینستاگرام می تواند ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد که با استفاده از این ابزارها برای این که تصاویری تولید کنید که دارای کیفیت بالا باشند؛ تنها نیاز به یک گوشی موبایل دارید که می توانید با استفاده از این ابزارها تصاویر گرفته شده را ویرایش نمایید!

بنابراین برای این که در اینستاگرام تصاویر باکیفیتی داشته باشید نیاز به این ندارید که یک عکاس حرفه ای و یا چیزی شبیه به آن باشید و تنها کاری که می کنید این است که از دوربین عکاسی موبایل خود استفاده کنید و سپس سعی کنید تا با استفاده از این ابزارها آن را ویراش کنید. شما با استفاده از این ابزارها می توانید ویژگی های جدید و منحصر به فردی مانند تغییر دادن رنگ ها و تغییر دادن زاویه ها و غیره را به تصاویرتان اضافه کنید که به شما این امکان را می دهند که تصایر را جذاب تر کنید.

6) سعی کنید با برندهای دیگر همکاری داشته باشید

در ابتدا ممکن است گفتن این حرف به نظر شما عجیب بیاید که چگونه می توانید با برندهای دیگر همکاری داشته باشید در صورتی که آنها رقیب شما هستند؟ اما حقیقت امر این است که وقتی که شما سعی می کنید تا با این برندها همکاری کنید (به این معنی که به آنها در گذاشتن پست ها یاری برسانید و در بسیاری از موارد از آنها یاری بخواهید) می توانید هم تجربیاتی را که خودتان در این زمینه داشته اید در اختیار آنها بگذارید و هم این که کاری کنید که از تجربیات آنها استفاده کنید. علاوه بر آن، یکی دیگر از نکته های مثبت بسیار مهمی که در زمینه چنین همکاری هایی وجود دارد این است که در صورتی که شما نام این برندها را در صفحه اینستاگرام خودتان ببرید؛ با این کارتان می توانید باعث شوید که تعدادی از افرادی که آنها را فالو می کنند شما را هم فالو کنند! بنابراین به این روش می توانید کاری کنید که تعدادی از فالوورهای آنها هم مال شما شود (و البته به احتمال زیاد تعداد زیادی از افرادی که شما را فالو می کنند هم آنها را فالو خواهند کرد!)

مخصوصا در صورتی که شما در اینستاگرام تازه کار هستید و تازه وارد شده اید ممکن است این ترس را داشته باشید که چگونه با یک برند دیگر دوست شوم؟ ولی باید این کار را بدون ترس انجام دهید و بدانید که انجام دادن این کار از آن چه که شما فکرش را می کرده اید آسان تر می باشد! شما همچنین باید این نکته را درنظر داشته باشید که انجام دادن چنین کاری می تواند گامی بزرگ در جهت بالا بردن کیفیت برند و تعریف کردن یک هویت برند برای شما باشد.

برای این که چنین رابطه ای برقرار کنید می توانید هشتگ هایی را ایجاد کنید که مخصوص این کار می باشند. البته برای این کار روش های دیگری هم وجود دارد از جمله این که شما می توانید از بخش DM یا پیام های خصوصی برای ارتباط گرفتن با آنها استفاده کنید و یا این که می توانید در زیر پست هایی که آنها می فرستند کامنت بگذارید و غیره.

7) از طریق "استوری" هایی که پست می کنید؛ فیدبک هایی را که کاربران از شما دارند جمع آوری کنید

یکی دیگر از نکته های مهم که می تواند در بالا بردن تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی داشته باشد این است که شما باید به فیدبک هایی که کاربران از طریق استوری برای شما می فرستند توجه داشته باشید. البته توجه کردن به موضوع فیدبک به طور کلی یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما به عنوان یک برند باید توجه داشته باشید به این دلیل که باید بدانید که "مشتری پادشاه است!" و برای این که نظر مثبت این مشتریان را جلب کنید باید بدانید که دیدگاه آنها نسبت به شما چیست. این موضوع همچنین در اینستاگرام هم اهمیت پیدا می کند. شما باید بررسی کنید که کاربرانی که به استوری شما پاسخ می دهند درباره شما و برندتان و صفحه اینستاگرامیتان چه نظری دارند. البته خوشبختانه اینستاگرام این کار را برای شما راحت کرده است و وقتی که شما یک استوری در اینستاگرام می گذارید به راحتی می توانید پاسخ هایی را که از کاربران مختلف دریافت کرده اید بررسی کنید و به راحتی درباره آنها اطلاعات بیشتری بدست آورید. این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما داشته باشد به این دلیل که وقتی مشتریان و مخاطبینتان را بشناسید و وقتی که بدانید چه نظری درباره شما دارند؛ کارتان در مرحله های بعدی آسان تر خواهد شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 79
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 530
:: بازدید ماه : 888
:: بازدید سال : 2095
:: بازدید کلی : 6595