5 راه برای اینکه از اینستاگرام به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنید
5 راه برای اینکه از اینستاگرام به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنید
سه شنبه 31 تير 1399 ساعت 14:49 | بازدید : 131 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

5 راه برای اینکه از اینستاگرام به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنید

 

اینستاگرام با 800 میلیون کاربر در بین همه شبکه های اجتماعی سریع ترین رشد را دارد و به زودی در بین پلتفرم هایی قرار می گیرد که بیش از 1 میلیارد کاربر دارند. این پلتفرم تصویری اخیرا تغییرات زیادی کرده برای مثال استوری و اسنپ چت فیسبوک که به اینستاگرام اضافه شده و اکنون پرطرفدارترین ویژگی های این برنامه هستند.

همراه با افزایش علاقه مندی مردم به اینستاگرام و امکاناتی که ارائه می دهد کسب و کارهای گوناگون هم به این پلتفرم علافمند شده اند. این موضوع موجب شده که اینستاگرام در حال حاضر حدود 20 میلیون صفحه تجاری دارد و 2 میلیون صفحه دارد که کار تبلیغات انجام میدهند. این آمار نشان می دهد که چه رقابت تنگاتنگی بین کسب و کار های گوناگون برای جلب توجه مردم در اینستاگرام وجود دارد و به سادگی میتوان پیش بینی کرد که در آینده این رقابت سخت تر هم خواهد شد زیرا کسب و کارهای زیادی به دنبال نفوذ بین کاربران اینستاگرام هستند و همچنین برخی از کسب و کارها به دنبال جبران کاهش مخاطبانشان در فیس بوک از طریق جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام هستند.

پس چه کار می توانید بکنید تا از فرصت هایی که در این پلتفرم وجود دارد بیشترین بهره را ببرید؟

در اینفوگرافی پایین 5 تا از مهمترین توصیه هایی را که باید در به کار گرفتن اینستاگرام به یاد داشته باشید معرفی می کنیم.

امیدواریم که این توصیه ها به شما در بهبود عملکردتان کمک کند.

استفاده از هشتگ های تاثیر گذار

کاربران اینستاگرام در حال حاضر میتوانند هم کاربران دیگر را فالو کنند و هم هشتگ ها را فالو کنند تا هر پستی که با یک هشتگ خاص گذاشته میشود برای آنها نمایش داده شود.

قابلیت فالو کردن هشتگ ها عنصر جدیدی را وارد استراتژی شما می کند که باید حتما در نظر بگیرید. اکنون میتوانید با استفاده از هشتگ ها به مخاطب های جدیدی دسترسی داشته باشید و دامنه کسانی که پست های شما را می بینند گسترش دهید.

استوری

استوری های اینستاگرام هم  به سرعت رشد کردند به گونه ای که تعداد افرادی که از استوری استفادده می کنند از 150 میلیون نفر که در سال قبل بود به 300 میلیون نفر در سال جاری رسیده است.

علاوه بر این اینستاگرام با آوردن قابلیت های آرشیو استوری و استوری های هایلات که بر روی پروفایل کاربر برای مدت زمان نامحدودی باقی می مانند استوری را از قبل هم ازرشمندتر ساخت.  

نوع ترکیبی که در عکس به کار می برید و ثبات نقش کلیدی دارند

کلید موفقیت برای تمایز از رقبا این است که استراتژی تصویری مشخصی داشته باشید. همه تمرکزتان را بر روی این بگذارید که عکس های خلاق و خیال پردازانه بگیرید و ترکیب های بی نظیری را به کار ببرید تا عملکرد اینستاگرامی خودتان را بهبود ببخشید.

در حالی که امکاناتی مانند استوری و اِفِکت بسیار وسوسه کننده هستند تا همه تمرکز خودتان را بر روی آنها بگذارید با این وجود باید بدانید که تمرکز بر روی ثبات در رویکرد تولید محتوای تصویری مهمترین فاکتور برای موفقیت می باشد.

یکپارچه سازی پیام های دایرکت

بیشتر از 375 میلیون نفر از کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در ماه از دایرکت اینستاگرام استفاده می کنند که این رقم تقریبا برابر با نصف کاربران اینستاگرام می باشد.

 افزایش تمرکز بر روی دایرکت و افزایش کاربرد آن نشان دهنده فرصتی برای بازاریابان زبردست است تا ارتباطشان را با مشتری به دایرکت که قسمت شخصی تر اینستاگرام است بکشانند. البته هر بازاریابی ابتدا باید تشخیص دهد که آیا مشتری مورد نظر علاقه ای به صحبت کردن با او در دایرکت دارد یا نه.

از لایو اینستاگرام استفاده کنید

امکانات لایو اینستاگرام به آرامی تکامل پیدا کرده است و دائما نوآوری ها و گزینه های جدیدی به آن اضافه شده است تا جذاب تر بشود. یکی از نواوری های جدید در فضای لایو گزینه "مهمان لایو" (live guest) است که به دیگران اجازه میدهد وارد فضای لایو شما بشوند یا شما وارد فضای لایو آنها بشوید.

لایو فرصت های جدیدی را برای اقدامات ترفیعی ایجاد می کند و از طرفی پذیرفتن مهمان در گزارش های لایو می تواند عملیات گزارش کردن را برای شما ساده تر کند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 495
:: بازدید ماه : 853
:: بازدید سال : 2060
:: بازدید کلی : 6560