19 کمپین بازاریابی ویروسی که توجه شما را جلب می کنند.
19 کمپین بازاریابی ویروسی که توجه شما را جلب می کنند.
پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 11:59 | بازدید : 127 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

19 کمپین بازاریابی ویروسی که توجه شما را جلب می کنند.

 

وقتی که تبلیغات معمولی سر و صدای زیادی در بین مشتریان خلق میکنند برخی از برندها تلاش میکنند تا صدای متقاوتی خلق کنند که نظر مردم را در میان این صداها به خود جلب میکند. ببینید که چگونه بعضی از شرکت ها برند خود را با بازاریابی ریشه ای به شهرت میرسانند.

درجه تهدید: آبی

برای اینکه توجه را به کارتون آخر شبی "قدرت گرسنگی نوجوان آبی" جلب کنند، بازاریابان دستگاه هایی که به اندازه کوله بودند را در 10 شهر پر جمعیت پخش کردند. این شیرین کاری به عنوان تهدید علیه امنیت ملی شناخته شد و توجه شهروندان و مراجع قانونی سراسر کشور را به خود جلب کرد.

راه حل های بانکداری

شرکت ING Direct برای اینکه راه حل های بانکداری آنلاین نارنجی خودش را ارائه کند، سفرهای رایگانی را به دور ابر شهرهای بوستون، سان فرانسیسکو و واشنگتن پیشنهاد داد. در این شهر ها سفیر های این کمپین که کت و شلوار نارنجی پوشیده بودند بروشورهایی را به مسافران میدادند.

برگر کینگ مک دونالد

برای اینکه فروش برگر در آسیا افزایش پیدا کند پایه گذاران برگر کینگ رستورانهای مک دونالد را هدف گرفتند تا حمایت از رستورانهای برگر کینگ را افزایش دهند. برای مثال آنها تی شرت برگر کینگ را بر روی تندیس رونالد مک دونالد گذاشتند، جای پاهایی را از مک دونالد به سمت برگر کینگ بر روی زمین کشیدند و تابلوهایی را بر روی نیمکت های خالی گذاشته بودند که بر رویش نوشته شده بود "به برگر کینگ رفته ام-رونالد".

فایرفاکس مرکز دیجیتالی ساخت تا به اجتماع فایر فاکس خدمت رسانی کند که شامل تالار اعضا می شود.. در تالار اعضا کاربران می توانند فایرفاکس را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و یا با دیگر کاربران چت کنند و یا به دیگر نمایندگان خدمات مشتریان دسترسی داشته باشند.

کیا به خیابانها می آید

برای حمایت از کمپین "کمتر هزینه کن" بازاریابان کیا به خیابانها رفتند و هزاران برگه آگهی را با پیامهایی درباره کمپینشان به دیوارها چسباندند.

رد بول یک ایستگاه تعویض لاستیک به سبک ایستگاه های تعویض لاستیک مسابقات ناسکار در میدان تایمز ساخت و در همانجا به عابران پیاده نمونه هایی از نوشابه های رد بول داده میشد.

در آفریقای جنوبی چندین سگ آموزش داده شده بودند تا پاکتی از غذای سگ اوکانوبا را در مجتمع های تجاری شلوغ حمل کنند تا آگاهی نسبت به برند غذای سگ اوکانوبا افزایش یابد.

بازاریابی بانوی آمریکا

یک هفته جشن، کارناوال، آتش بازی، رقص و مسابقه زیبایی میلیونها بیننده را هر ساله جذب خود می کند.

رژه فیل

متخصص پیشتاز روابط عمومی پی.تی.باموم گله ای از فیل ها را که هر کدامشان بیش از یک تن وزن داشتند را از روی پل عبور داد تا استحکام پل بروکلین شهر نیویورک را ثابت کند و توجه همگان را جلب کند.

بالون گود یِر را سالانه بیش از 60 میلیون نفر در سه منطقه مختلف از آمریکا می بینند و توجه رسانه ها را به خود جلب می کند.

اسکار مایر بر روی خودرو

وین موبایل هات داگی 30 متری بر روی خودرو ای است. این خودرو از یک گوشه کشور به گوشه دیگر می رود تا برند اسکار مایر را بشناساند.

به پایین انداختن بوقلمون

مدیر ایستگاه اهل سیناتی تصمیم گرفت که بوقلمونهای زنده را از هلیکوپتر به پایین بیندازد و در همین حال بنری را به پرواز درآورد که بر روی آن نوشته باشد" جشن شکر گذاری مبارک باشه-از طرف WKRP.

هات داگ های سالم ناتانز

وقتی که ناتان هندورکر تصمیم گرفت که به عنوان فروشنده هات داگ شروع به کار کند، کار خود را به این شکل متمایز کرد که روپوش های سفیدی شبیه به روپوشه های پزشکها پوشید و غذای رایگان به پزشکها و پرستارهایی که لباس فرم پوشیده بودند می داد.

قدرت اسب

بازاریاب ها برای اینکه خودروی لانسیا دلتا را بشناسانند قدرت موتور 200 اسب بخاره خود را با بستن 200 اسب به خودروی خود نشان دادند. این اتفاق توجه رسانه ها را در اروپا را به خود جلب کرد.

زنگ آزادی تاکو

زنگ تاکو زنگ لیبرتی را خرید

بازاریابان در تبلیغات روزنامه ای سراسر کشور اعلام کردند که زنگ آزادی را خریداری کرده اند و اسمش را به زنگ آزادی تاکو تغیییر داده اند. وقتی که درباره این شوخی توضیح داده شد افکار عمومی به شکل مثبتی در آمد.

مزایده کازینوی قدیمی

کازینوی آنلاین گلدن پالاس قلوه سنگ ویلیام شاتنرز را به قیمت 25000 دلار خرید و 28000 دلار برای ساندویچ پنیر گریل شده نیم خوری که سطح آن سوخته و شبیه به مریم مقدس شده پرداخت کرد. این اقلام برای خیریه ها به مزایده گذاشته شدند و پوشش رسانه ای بسیاری را به سمت خود جلب کردند که این موضوع آگاهی نسبت به برند آنها را افزایش داد.

کمپین خودروی رایگان آپرا

آپرا تقریبا 300 ماشین را به مخاطبانش داد. ارزش این خودروها برابر با 8 میلیون دلار می بودند و خبرهای بخشنده بودن آپرا باعث شد که مردم درباره برنامه آپرا و خودروهایی که به مخاطبانش داده بود صحبت کنند.

بازاریابی گوریل واقعی

شرکت کدبری کمپین ویدیویی ای را ساخت که در آن گوریلی که رفتارهای انسانی داشت را نشان می داد. این کمپین شهرت زیادی کسب کرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشد.

برنامه تلویزیونی گربه میو میکس

شرکت دل مونته که غذای گربه میو میکس را تولید می کند برنامه تلویزیونی ای را برای گربه ها ساخت. گربه هایی از 10 پناهگاه در نقاط گوناگون آمریکا به خانه میو میکس آورده شدند. این گربه ها توسط وب کم هایی به صورت 24 ساعته نظارت می شدند. هر هفته پس از رای گیری یکی از گربه ها انتخاب می شد و باید از خانه میو میکس بیرون می رفت و سپس به دست صاحبان جدیدی سپرده می شد و به این صاحبان جدید یک سال غذای گربه میو میکس داده می شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 184
:: بازدید ماه : 542
:: بازدید سال : 1749
:: بازدید کلی : 6249