روی مشتریان خود تمرکز کنید.
روی مشتریان خود تمرکز کنید.
دو شنبه 6 مرداد 1399 ساعت 15:3 | بازدید : 143 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

روی مشتریان خود تمرکز کنید.

 

اگر می خواهید در میدان رقابت و در یک تجارت پایدار گوی سبقت را از دیگران بربایید، سعی نماید که نیازهای کسانی که برند شما را دوست دارند را درک کنید و بهتر از هر کس دیگری به آنان خدمات ارائه دهید.

در اینجا ده دلیل مهم بودن کسانی که دوستدار برند شما هستند ارائه می شود:

۱- دوستداران برند شما اغلب به جای رقیبانتان، شما را انتخاب می‌کنند زیرا گزینه‌ قابل رقابت دیگری ندارند.

۲- دوستداران برند شما، با کلماتی که راجع به شما به کار می برند مشتریان جدیدی برای شما جذب می‌کنند. اساساً، بهترین مشتریان شما، منبع اصلی جریان قدرت کلمات برای شما هستند.

۳- دوستداران برند شما طبیعتاً مشتریان وفادار شما هستند. وفاداری مشتریان در سودآوری نقش تعیین کننده بیشتری نسبت به درخواست های انبوه دارد.

۴- تمرکز روی دوستداران برندتان و توسعه وفاداری در بین مشتریان می‌تواند سود برگشتی شما را دو برابر کند (ROA).

5- به طور مشابه، خدمات رسانی به بهترین مشتریان می‌تواند بازگشت سرمایه شما را به مقدار زیادی افزایش دهد. به عنوان مثال وقتی شرکت اپل فروشگاه‌های خرده فروشی خود را افتتاح کرد تخمین می‌زد که به ازای هر فوت مربع، هزار دلار به دست آورد اما این مقدار به ۴۰۰۰ دلار در هر فوت مربع افزایش یافت. نهایتاً دوستداران شما، سوددهی زیادی را برای شرکت شما به همراه خواهند داشت.

6- در مورد اثر وفاداری مشتریان، فردریک ریشلد می‌گوید که ۵% افزایش در وفاداری مشتریان می‌تواند سوددهی شرکت را ۴۰ تا ۹۵% افزایش دهد.

۷- به این فکر کنید که اگر شما بتوانید تنها ۱۰% از مشتریانتان را به دوستداران برندتان تبدیل کنید چه اتفاقی رخ خواهد داد. برای شرکت‌های بزرگ این مقدار می‌تواند سبب یک جهش اساسی در میزان سود آوری شرکت شود.

۸- با تمرکز روی دوستداران برندتان، هزینه های لازم برای جذب مشتریان جدید نیز کاهش می یابد.

۹- در نتیجه‌ تمرکز برندتان بر نیازهای بهترین مشتریان شرکت، اثربخشی بازاریابی شما به شدت رشد می‌کند.

۱۰- با تمرکز بر دوستدارانتان، می‌توانید یک برند قوی و برجسته راه اندازی کنید که برای مشتریان ویژه شما با ارزش است و این موضوع به شما کمک می کند که مشتریان سودده بیشتری را جذب نمایید.

از همه مهمتر اینکه ارائه خدمات به بهترین مشتریانتان، تحت هر شرایط اقتصادی مطمئن‌ترین روش برای رشد یک تجارت سود ده می باشد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 284
:: بازدید هفته : 453
:: بازدید ماه : 811
:: بازدید سال : 2018
:: بازدید کلی : 6518